Nettiauto - keskustelu, löydöt

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 045
Yleensä noissa liisareissa on lisäksi kilometrit niin pieneksi rajattu ettei ne oikein sovellu jollekkin joka autoa oikeasti tarvii, vaan lähinnä niille "viikonlopuksi maalle" tyypeille.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Ei kyllä ihan mitään persaukisen hommaa kyllä muutenkaan ylläpitää tuollaista, samalla rahalla ajaisi uutta, parempaa autoa.
Vaikka vanhan luksusauton saisi ilmaiseksi, niin luksusauton ylläpitokulut eivät ainakaan putoa, kun auto ikääntyy.

Ässä mersuista on sanottu, että ainoastaan auton ensimmäisellä omistajalla on rahaa huoltaa sitä, toinen omistaja vain ajaa, kolmas korjaa akuuteimmat viat ja neljännelle jää pommi parsittavaksi.
Eihän tuollainen auto sovi ihmiselle, jolla ei ole aikaa/intoa/taitoa/valuuttaa pitää sitä kunnossa.

Silti tuollainen on kunnossa olleessaan sen verran juhlallinen kampe ajaa, että et taatusti aja "uutta ja parempaa" auto samalla rahalla.

Välillä miettinyt kun on jengiä jotka ostaa 1000-2000e auton kerran vuodessa ja sit paaliin kun tulee ongelmaa eikä mene leimasta läpi. Tolla rahalla saa autoverkkokaupasta uusi vuodeksi diililla pakasta vedetyn auton minkä saa vaihdettua uuteen aina vuoden välein eikä tartte ajella millään ihan just hajoavalla pommilla.
Se autoverkkokaupan noin 3000 € vuodessa maksava kinneri ei täytä kaikkien autotarpeita ja kaikki eivät voi tai halua olla velkasuhteessa autonsa kanssa.

Itsekkin olen ajanut vuodessa lähes 60 000 kilometriä työajoa ympäri suomea eri työmailla 3000 € maksaneella Hiacella, enkä todellakaan olisi voinut ajaa näitä ajoja tuollaisella #uusivuodeksi kipolla.
Olisi varmasti tullut sanomista, jos autoverkkokaupan kinnerissä olisi ollut samat työmailta tulleet vauriot, mitä Hiacessa oli.

Lisäksi möin Hiacen pois 5500 € hintaan, tosin laitoinhan siihen ainakin uuden jarrusatulan, jarrupääsylinterin, laturin, kesärenkaat ja lisävalot, sekä tein muuta pientä sipistelyä, mutta kyllä siitä silti pieni voitto ja työpalkka jäi, varsinkin kun kilometrikorvauksista jäi jonkinmoinen potti.

Vielä parempi diili oli 700 € maksanut -04 iso Ducato vuoden leimalla, jolla ajelin reilut 6 kk työmaalla ja nostin kilometrikorvaukset.
Sitten käytin autoa leimalla, tuloksena hylsy ja tarve hitsata kaksi pientä paikkaa pohjaan, täppäilin migillä millin pellit mätäpaikkojen tilalle sekä sipaisin sinkkimaalit ja massat päälle.
Jälkitarkastuksesta vuoden leima paperiin ja möin auton pois parin viikon sisään 2500 € hintaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
https://www.nettiauto.com/toyota/starlet/12907508 Vähän vaikuttaa tyyriiltä yli 20 vuotiaaksi Starletiksi, vaikka ei tuo mikään joka mummon kauppakassi olekkaan.
On tuossa ehkä vähän JDM lisää, tosin tuollaisten turbo Starlettien saatavuus on vähän heikkoa.

Kunnossa olevasta takaveto Starletista tuo on ihan normi hinta.

Tosin on vastaavalla turbo Yariksellakin melkein saman verran hintaa, mutta kilometrejä takana melkein 100 000 enemmän.

Noista kahdesta ostaisin ennemmin tuon Glanzan harrasteautoksi.
 

Lk5

Liittynyt
26.12.2020
Viestejä
32
On tuossa ehkä vähän JDM lisää, tosin tuollaisten turbo Starlettien saatavuus on vähän heikkoa.

Kunnossa olevasta takaveto Starletista tuo on ihan normi hinta.

Tosin on vastaavalla turbo Yariksellakin melkein saman verran hintaa, mutta kilometrejä takana melkein 100 000 enemmän.
Voihan tietysti olla, että noillakin Starleteilla on hinnat lähtenyt nousuun. Erikoista vain nähdä tuollaisia autoja jo suurinpiirtein samassa hintaluokassa kuin vähän 'paremmat' Altezzat, MR2 ja 200sx jne.

Nuo T-Sport Turbo Yarikset ovat varmaan aina olleet hieman hintavia ja pysyvätkin sellaisina, kun niitä on valmistettu aikoinaan erittäin rajallinen määrä. Taisi jopa olla jotain käsin valmistettuja malleja, mutta kuitenkin ns. Keräilyharvinausuuksia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
https://www.nettiauto.com/toyota/starlet/12907508 Vähän vaikuttaa tyyriiltä yli 20 vuotiaaksi Starletiksi, vaikka ei tuo mikään joka mummon kauppakassi olekkaan.
Hyvät muistot tuli mieleen tuosta Starlet nimestäkin jo, kun itsellä oli kolme eri vuosien (79-81) takaveto starlettia nuoruusvuosina. Vaikka tehokkaimmassa niistä oli vain 1.3L kone weber korvauskaasarilla + peltipakosarja jne, ni eihän siinä tehoja paljoa ollut mutta se mikroautomainen ajettavuus/ohjaus ja muutenkin leikkisä luonne lyhyen akselivälin myötä teki noista niin erikoisia. Kun oli talvi tai edes märkä asfaltti alla ni niin kivasti mentiin kylki edellä kurveissa :). Ne oli paljon siis hauskempia vehkeitä kuin esim mun kolme 2.0L (yksi oli ruiskukoneella) b-asconaa, mitä niihin aikoihin myös harrastin. Motarilla sitten asia oli ihan eri tietenkin, johtuen tehoista ja välityksistä.
Kaikki kolme starlettia myin silloin voitolla f-cup ralli/sprint käyttöön
Sorry ot

Edit. Sopivasta takaveto aihiostakin näköjään pyydetään 2300€ nykyään, ja kunnossa olevissa hintaa onkin sitten jo se lähes 10K€, siviili/sprint
https://www.nettiauto.com/toyota/starlet/12886017
https://www.nettiauto.com/toyota/starlet/12849128
https://www.nettiauto.com/toyota/starlet/12814253
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Viimeinen väri päällä, silti hintaa kuin näyttelyvehkeessä. :hmm:
En kyllä olisi väitettyjen +100 tunnin pohjien päälle suihkuttanut matta... eikun siis satiinimustaa vaan jonkun hieman iloisemman värin lipakoilla pinnoilla ja viimeistellyt sen kunnon peilikiillolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Käyttöönhän tuo on tehty. Ei sitä maalia katsella sisältä päin eikä tuolla mennä muutenkaan mihinkään concoursiin omia pieruja haistelemaan.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Se on jokaisen oma asia millaisen maalin laittaa ja paljonko siitä haluaa maksaa, eikä sitä tarvitse kritisoida vaikka itse tekisikin ihan erilaiset valinnat. Mutta voi tuosta Suprasta kuitenkin lopuksi todeta että onpa ruma.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
767
Toki nuo tonnin pommit ei sovellu niille joilla on peukalo keskellä kämmentä eikä ole kaveria joka homman hoitaisi.Muutenkin jos autolla on joka työpäivä pakko päästä töihin eikä perheestä löydy toista autoa varalle niin kyllähän tuo pommi rassaa hermoja kun aina saa jännätä lähteekö käyntiin tai jättääkö välille.
Itsellä ollu nyt parin vuoden aikana 475tkm ajettu mk4 mondeo ostohinta 1200e....seuraavalle leimalle meni alle satku remppoihin eikä tarvinnu muutenkaan korjata.....nyt on alla 465tkm ajettu c vectra jonka ostin talvella 700e ja on toiminu kun junan vessa.....molemmat 2 litrasia dieseleitä....jos jotain isompaa tulee niin muutamalla satasella myy sitten varaosiks ja uutta leimattua tilalle.

Yhden tutun autoilua kattonu niin muutaman kuukauden sisään volvoon uus bensapumppu 650e ja vika ei poistunu...sit ML mersuun taka sam yksikkö 1200e laittoineen....eli pari pikkuosaa teki saman verran kun omat autohankinnat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Kokemuksen syvällä rintäänellä voin sanoa että hyväkuntoinen 20v vanha auto voi ihan hyvin olla teknisesti huolettomampi kuin uusi =D
Kulutusosia voi toki joutua enemmän jumppaamaan, mutta kaikki järjettömät yleisestä ekoilusta johtuvat ongelmat loistavat poissaolollaan. Tuuripeliä pitkälti.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 125
Kokemuksen syvällä rintäänellä voin sanoa että hyväkuntoinen 20v vanha auto voi ihan hyvin olla teknisesti huolettomampi kuin uusi =D
Kulutusosia voi toki joutua enemmän jumppaamaan, mutta kaikki järjettömät yleisestä ekoilusta johtuvat ongelmat loistavat poissaolollaan. Tuuripeliä pitkälti.
Jos valitse 20v vanhasta sen helmen ja uudesta pommin, niin ehdottomasti.

Vanhan eduksi valintaa helpottaa vähän se että mallin ja yksilön on pitänyt olla aika poikkeuksellinen että on tuohon ikään saakka päässyt ilman paalausta. Uuden vaikeudeksi menee se että uusimalli ja yksilö on historiaton.

Eli jos kyse omasta vanhasta helmestä joka on kestänyt 10vuotta kausihuolloilla, niin joku tuntuma , mutta helmelläkin tuppaa tulee se mittari täyteen joskus. Monesti 20v alkaa ikänäkyy, mutta silloin oli jo malleja joissa sinänsä kohtuu modernit perusjutut. navigoinnit sun muut käsiin vanhentuneita, jos sattunut oleen. ne korvattavissa erillisjutuilla. Ajoavustimet vanhunteneita, jos ollut.


Lisätään vielä, että 20v vanhaan autoon varaosien saanti vaikeutuu lähes eksponentiaalisesti joka vuosi. Kulutusosia voi jotenkin löytyä ulkomailta, mutta erikoisosat kuten korjauspellit tai alkuperäiset valmistajan osat, niitä ei enää saa. Ja autopurkaamotkin paalaavat jo tuon ikäisiä, että käytettyjä osiakaan ei välttämättä löydy.
Tämä hyvä nosto, jos se itsellä ollut 10v, niin paaliin, mutta jos lähtee markkinoilta hankkimaan jo tuollaista, niin jo lähtökohta on jo se että joutuu heti kohta jumppaan vaihtoa, niin helppous vähän kärsii. Niin ja vanhoilla on se vuotuinen katsastus, voi sen toki ulkoistaa, mutta uuteen verrattuna rapisee ne edut huolettomuudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
766
Jos valitse 20v vanhasta sen helmen ja uudesta pommin, niin ehdottomasti.

Vanhan eduksi valintaa helpottaa vähän se että mallin ja yksilön on pitänyt olla aika poikkeuksellinen että on tuohon ikään saakka päässyt ilman paalausta. Uuden vaikeudeksi menee se että uusimalli ja yksilö on historiaton.
Lisätään vielä, että 20v vanhaan autoon varaosien saanti vaikeutuu lähes eksponentiaalisesti joka vuosi. Kulutusosia voi jotenkin löytyä ulkomailta, mutta erikoisosat kuten korjauspellit tai alkuperäiset valmistajan osat, niitä ei enää saa. Ja autopurkaamotkin paalaavat jo tuon ikäisiä, että käytettyjä osiakaan ei välttämättä löydy.
Jossakin vaiheessa se vanhan käyttöauton korjaaminen ei vain kannata. Harrasteautot sitten erikseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Lisätään vielä, että 20v vanhaan autoon varaosien saanti vaikeutuu lähes eksponentiaalisesti joka vuosi. Kulutusosia voi jotenkin löytyä ulkomailta, mutta erikoisosat kuten korjauspellit tai alkuperäiset valmistajan osat, niitä ei enää saa. Ja autopurkaamotkin paalaavat jo tuon ikäisiä, että käytettyjä osiakaan ei välttämättä löydy.
Jossakin vaiheessa se vanhan käyttöauton korjaaminen ei vain kannata. Harrasteautot sitten erikseen.
Riippuu myös auton merkistä ja mallista, esim johonkin 90-luvun lopun/2000-luvun alun golffiin tai passattiin saa vielä osia varsin hyvin, kun niitä on myyty sen verran että niitä on edelleen liikenteessä paljonkin kun ovat aika kestäviä vehkeitä
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Riippuu myös auton merkistä ja mallista, esim johonkin 90-luvun lopun/2000-luvun alun golffiin tai passattiin saa vielä osia varsin hyvin, kun niitä on myyty sen verran että niitä on edelleen liikenteessä paljonkin kun ovat aika kestäviä vehkeitä
Ja joitain vanhoja malleja valmistetaan tai on valmistettu pitkälle 2010 luvullakin kehitysmaissa ja kiinassa edelleenkin joten osien saatavuus ei ole huonontunut juuri mitenkään.


Eikös kuplavolkkarin valmistus päättynyt viimevuonna? :)

Japseihin ja muihin aasian ihmeisiin on aina surkeasti saatavilla varaosia tänne asti, euroautoihin yleensäkin paljon paremmin.
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 209
Jos nimenomaan puhutaan kuplavolkkarista, täytyy sitten puhua eri mallisarjoista. Volkswagen Kuplaa tehtiin 1938-2003, New Beetle-mallia 1997-2010 ja Beetle-mallia 2011-2019.
Miten paljon mahtaa samat varaosat käy vuoden 63 ja 2003 kuplaan? Moottoria on taidettu uusia ainakin jonkun verran matkan varrella... Miten lie jarrut ja alustan "kulutusosat"
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 354
Miten paljon mahtaa samat varaosat käy vuoden 63 ja 2003 kuplaan? Moottoria on taidettu uusia ainakin jonkun verran matkan varrella... Miten lie jarrut ja alustan "kulutusosat"
1968 muuttuu kupla hieman isommalti eikä noissa viimeisissä, 2000 -luvulla etelä Amerikassa valmistuneissa mitenkään järisyttävän suuria eroja ole.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 045
Joskus 60-luvun lopussa volkkari mainosti että orkkismallin kanssa oli enää yksi yhteensopiva osa, muistaakseni jokin etuluukun tiivisteen reuna tjsp.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
766
Ja joitain vanhoja malleja valmistetaan tai on valmistettu pitkälle 2010 luvullakin kehitysmaissa ja kiinassa edelleenkin joten osien saatavuus ei ole huonontunut juuri mitenkään.
En rehellisesti usko, että Suomessa mikään varaosaliike hankkii kehitysmaihin tarkoitettuja osia vanhoihin autoihin. Kehitysmaiden mallit ovat usein ihan erilaisia ulkonäöltä ja tekniikkakin eri. Osia tuskin on edes tyyppihyväksytty, että niitä saa maahantuoda.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 045
En rehellisesti usko, että Suomessa mikään varaosaliike hankkii kehitysmaihin tarkoitettuja osia vanhoihin autoihin. Kehitysmaiden mallit ovat usein ihan erilaisia ulkonäöltä ja tekniikkakin eri. Osia tuskin on edes tyyppihyväksytty, että niitä saa maahantuoda.
Eihän sillä loppujenlopuksi ole merkitystä mihin se varaosa on tarkoitettu.. Jos yhteensopiva osa löytyy ja kysyntää riittää, niin miksei tukkurit sitä ottaisi?

Käytännössä tietysti varaosissa on se etu että melko harva osa on vain yhteen tiettyyn automalliin tarkoitettu (koripeltejä ja valaisimia lukuunottamatta), joten yksittäisten osien elinkaari on usein moninkertainen automalleihin nähden.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
988
Voi ihan hyvin olla joo. En jaksa etsiä tilastoa, mutta syön hattuni, olen väärässä :)
Todennäköisesti uusi auto on teknisesti huolettomampi kuin 20v vanha.
Kyllä. Kun oma tonnin pommi ei starttaa niin varaosa irronnee satasella tai parilla ja vaihto tunneissa. Kun vasta sisäänajettu vag-sukuinen ei starttaa vika yleensä vaatii tominta-tonneja, viikkoja ja riitelyä.:).
Myös huolto-osat vanhempiin usein paljon edullisempia kuin uudempiin, esimerkiksi jarruremppa joka ilmestyy ajokilometrien myötä eikä käyttöönottopäivän mukaan.

Itsellä huolettomimmat ja edullisimmat ajot olivat uudella autolla jossa kahden vuoden huoltosoppari+takuu ja vaihdoin toiseen kun aika tuli täyteen. Ainoastaan lasinpesuneste oli bensan isäksi nostamassa kuluja. Toki huollot ym. oli leivottu ostohintaan joka oli minulle todella edullinen tuolloin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Voi ihan hyvin olla joo. En jaksa etsiä tilastoa, mutta syön hattuni, olen väärässä :)
Todennäköisesti uusi auto on teknisesti huolettomampi kuin 20v vanha.
Olet ihan varmasti oikeassa. Kuitenkin suhteessa pääomakuluihin ja sijoitettuun rahamäärään, vanhempi auto voi hyvinkin olla huimasti parempi kuin uusi. Olet varmasti nähnyt uutisia kun esim USA:ssa farmarit ovat alkaneet kunnostella vanhoja traktoreita koska ovat toimintavarmempia ja järkevämmin korjattavia kuin uudet ja hienot värkit joissa on kaikkea turhaa ympätty väkisin mukaan koska global warming etc.


Tämänkin voi ajatella monelta kantilta. Itselläni on sattunut kohdalle uudehkoja alle 5v ikäisiä autoja joita on joutunut remppaamaan 5-numeroisilla summilla, toisaalta taas kaikki "halpis" pommit on toimineet aivan loistavasti, toimittaneet toki lähinnä kakkosauton virkaa, mutta näihinkin kuitenkin tullut kilometrejä luokkaa 10 000km vuoteen, joten ihan pelkästään pihakoristeena nekään ei ole olleet. Huoltokohteet on sitten olleet lähinnä kuluvaa osaa ja jotain halpoja yksittäisiä kohteita jotka nyt voi olettaakin 20v ikäisessä autossa olevansa tiensä päässä.

Mielestäni asia on ihan maalaisjärjelläkin perusteltavissa niin että jossakin 2005 ikäisessä V70 bensavolvossa esim, ei ole EGR:ää, DPF:ää eikä montaa muutakaan uutta eko-viher-supersäästö -varustetta, eikä autoa suunnitellessa ole rakenteita moottoria myöden suunniteltu mahdollisimman kevyiksi ja kertakäyttöisiksi päästöjä vaaliessa. Tästä syystä moni vanhempi yksinkertaisempi auto voi hyvin rullata pidempään kuin uusi pakasta vedetty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 454
Tämänkin voi ajatella monelta kantilta. Itselläni on sattunut kohdalle uudehkoja alle 5v ikäisiä autoja joita on joutunut remppaamaan 5-numeroisilla summilla, toisaalta taas kaikki "halpis" pommit on toimineet aivan loistavasti, toimittaneet toki lähinnä kakkosauton virkaa, mutta näihinkin kuitenkin tullut kilometrejä luokkaa 10 000km vuoteen, joten ihan pelkästään pihakoristeena nekään ei ole olleet. Huoltokohteet on sitten olleet lähinnä kuluvaa osaa ja jotain halpoja yksittäisiä kohteita jotka nyt voi olettaakin 20v ikäisessä autossa olevansa tiensä päässä.

Mielestäni asia on ihan maalaisjärjelläkin perusteltavissa niin että jossakin 2005 ikäisessä V70 bensavolvossa esim, ei ole EGR:ää, DPF:ää eikä montaa muutakaan uutta eko-viher-supersäästö -varustetta, eikä autoa suunnitellessa ole rakenteita moottoria myöden suunniteltu mahdollisimman kevyiksi ja kertakäyttöisiksi päästöjä vaaliessa. Tästä syystä moni vanhempi yksinkertaisempi auto voi hyvin rullata pidempään kuin uusi pakasta vedetty.
Itsellä on ollut useimmiten noita 3-5v vanhoja autoja. Osassa on selvinnyt aika vähillä korjauskuluilla, osassa vähän suuremmilla. Yleensä on ostettu vuoden takuu jotta suurimmat viat saa menemään sen piikkiin.

yli 10v autot taas on itsellä pelanneet pääasisassa hyvin - johtunee siitä että silloin ei ostettu mitään mallisarjan parhaita vehkeitä vaan lähinnä japseja vähillä varusteilla. Niistä myöhemmät varmaan pelaisivat vielä tänäkin päivänä - sen verran idioottivarmaa tekniikkaa ne olviat.
 

Miguel

genderfluid sapiosexual demisexual questioning
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
509
Taas oli jollekin googlaamattomalle jenkkiauton ostajalle tullut ikävä yllätys jälkikäteen


KULUTTAJA osti syksyllä 2020 kuusi vuotta aiemmin käyttöönotetun Ford Mustangin. Hän maksoi Amerikan herkusta 33 486 euroa. Kauppahintaa sisältyi lähes 2 600 euron edestä lisävarusteita: renkaat, vanteet, lohkolämmitin, sisähaara ja rengaspaineanturit.

Kaupantekohetken mittarilukema oli 107 000 kilometriä.

Kuluttaja kohensi ostostaan lähes 4 300 euron edestä. Autoon oli teetetty ruostesuojaus, vaihdettu navigaattori, tietoviihdekeskus peruutuskameralla, vaihdettu konepelti ja lisätty sivuäärivalot. Parannukset lisäsivät auton arvoa kuluttajan mielestä huomattavasti.

Ennakkoon vaasalainen kuluttaja ei osannut aavistaa, mitä hänen ostamansa Ford Mustang oli kokenut kotimaassaan Yhdysvalloissa.

Noin vuosi kului ja kuluttaja käynnisti kaupan purkamisen. Hänelle oli selvinnyt, että Mustang oli lunastuskuntoisena poistettu rekisteristä Yhdysvalloissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Erikoista. Audissa on mielestäni aika kova pinta... Mulla on ollut mustia autoja jotka olleet paljon vanhempia eikä noin hiekkapuhalletun näköisiä. Paljon varmaan on kiinni myös ajotyylistä ja olosuhteista.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 350
Erikoista. Audissa on mielestäni aika kova pinta... Mulla on ollut mustia autoja jotka olleet paljon vanhempia eikä noin hiekkapuhalletun näköisiä. Paljon varmaan on kiinni myös ajotyylistä ja olosuhteista.
Erittäin ohut maalipinta noissa uudemmissa B8/B9 malleissa on. Toki riippuu ajeleeko paljon hiekkateillä tai roikkuuko edellä ajavan takapuskurissa kiinni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
paljon vanhempia
Jos oikein vanhoiksi mennään, niin maalit ei ole enää sitten vesiohenteisia.

Toki mistä tahansa mustasta saa aika kauhean näköisen kun vetää normaalit värittömät vahat pintaan ja pyyhkii huolettomasti niin jää kaikkiin kiveniskemiin korostetusti vaaleat kohdat. :D
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 259
Pelkän linkin sijaan voisi hieman avata mikä tässä nyt on niin erikoista?
Samaa vähän mietiskelin. Katsastus tuossa on kohta edessä ja hinta ehkä vähän yläkanttiin 20 vuotta vanhalle autolle. Muuta ihmeellistä en tuosta ilmoituksen perusteella keksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 430
Viestejä
4 161 390
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom