- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 390
Tekniikanvaihto bemari upee kupee alle kuuteen tonniin https://www.nettiauto.com/bmw/318is/13912092
nii voitko vastaa mun postauksee?Tekniikanvaihto bemari upee kupee alle kuuteen tonniin https://www.nettiauto.com/bmw/318is/13912092
Miksi?nii voitko vastaa mun postauksee?
huomaa että oot sitä lajia ettei paljo jaksais katella sua työpaikallaMiksi?![]()
En vain ymmärrä miksi pitäisi vastata. Oman "löydön" toin tänne, ei kiinnosta merssuthuomaa että oot sitä lajia ettei paljo jaksais katella sua työpaikalla
Ilmeisesti siellä on 3-4te jo tarjottu, viestejä on kuitenkin se 8kpl...." HUOM!! Turha tarjota autosta mitään 3-4k en ole sillä myymässä "On kyllä käsittämätön pyynti, tuollaisen arvo ehkä tonni ja orkkiksena kaksi
Ainut tapa taitaakin olla huutokaupat.com:ssa ko. auton myynti kun on ns. kaksikilpinen, eli kerran lunastettu auto. Autoliikkeet katsoo kuin halpaa makkaraa jos yrittää tarjota vaihdossa.Ei nettiautosta mutta huutokaupasta "nopea" Audi A3Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
"Tästä nopea ja taloudellinen menopeli litrasella turbo moottorilla " Kiihtyvyys (0-100): 9,90 s
Tuollanen vakuutusyhtiön vauriopoisto on vielä rekisteröitävissä, saa siihen saman tunnuksenkin jos on vapaana, mutta silti tulee rekisteriotteesseen merkintä edellisestä rek. tunnuksesta (vaikka olis sama).Tyhmä kysymys, jos auto on kerran poistettu rekisteristä*, niin ei kai sitä voi enää liikenteeseen saada? Näin eräs romukauppias vakuutti, kun yritin ostaa hyväkuntoista "romutustodistusautoa", paitsi jos esim. väärentää runkonumeron autosta, jota ei ole poistettu.
Miksi lunastuksessa ei säily alkuperäiset kilvet, jos vaurioitunut auto on mahdollista palauttaa liikenteeseen?
* Poislukien ulkomaantuontiautot
Muistan tiitisen tuningvuosilta. On tainnut jäädä joku ruuvi samaan asentoon kun 20v myöhemmin näköjään ajellaan vieläkin näillä samanlaisilla viriviri tööt tööt tuningrasseilla
Lunastus on jo pitkään ollu pelkkä liikennekäytöstäpoisto viretiedoilla lisättynä. Kilvet ei mihinkään poistu. Jos esim. copartilta auton huudat niin ihan omat kilvet siinä on paikallaan ja niillä tunnuksilla se auto rekisteröidään heti oston yhteydessä omiin nimiin ja näkyy samantien trafissa.Romutustodistus kun tehdään niin auto poistuu kaikkialta, sitä ei enää ole olemassa ja siksi sitä ei saa enää takaisin.
Lunastuksessa kilvet palautuu mutta auto on vielä "järjestelmässä" jos alkuperäiset kilvet varaa ajoissa niin uusi omistaja voi rekisteröidä auton alkuperäisillä kilvillä takaisin tieliikenteeseen.
Tietää käytetyistä autoista ja tekniikasta kaiken ja on hankkinut citikan. Arvostan.
Rauno näkyy olevan jonkin sortin taiteilija, luontokuvaaja. Ei ihme, että myyntipuheetkin luonnistuu.
Eikös se jotenkin nii mene, että virassa ei tehdä työsopimusta, vaan henkilö nimitetään virkaan. Joten viran sijaan hän sai työsopparin, kun tehtävä ei ollut enää virkatehtävä tmsMeni yli hilseen, mitä tää oikein tarkoittaa: " Autorekisterikeskuksen päällikkönä, joka nimitettiin viran sijaan työsopimuksella kilpailun vapauduttua. "
Keskimerkkejä nyt saa vanteisiin vaihdettua ja varmaan bemarin style jotain kopioita muihinkin merkkeihin sopivilla pulttijaoilla, mutta sisusta hämmensi hetken:
Ässämersussa se ei näytä siltä, että on unohdettu asentaa kolmas puola.Itse en kuvaa katsomalla tajunnut edes mitään erikoista, ennen kuin luin tekstin. Onhan ässämersussakin kaksipuolainen ratti?
Ruma se on kyllä tämäkinItse en kuvaa katsomalla tajunnut edes mitään erikoista, ennen kuin luin tekstin. Onhan ässämersussakin kaksipuolainen ratti?
![]()
Samaa ihmettelin, kun jossakin vaiheessa Fabiaa pyörittelin konfiguraattorissa ihan mielenkiinnosta. Mutta kai tuokin on tapa saada ostajia lisävarusteille, "pakko" ruksia 3-puolainen sporttiratti tuon hirvityksen sijaan.Piti oikein googlata, että onko tuo ohjauspyörä muka oikeasti tuollainen joka näyttää siltä, että joku thüning-tero on sahannut kolmannen puolan pois, mutta ei kyllä se on ihan tehtaan orkkis.
Ei sitten yhtään tökerömpää toteutusta Skoda ole keksinyt?
Offsetti on kyllä sellainen että taatusti sora ja hiekka syö kaarista maalit. Ehkä tollainen sopii johonkin harrasteautoon jolla ajellaan nätillä kelillä asfaltilla.
Pösö meni kaupaksi nopeasti tänne linkkauksen jälkeen, ostikohan sen joku tekkiläinen? Uskaltaako kukaan tunnustaa....Avojen aika on jo ohitse mutta ensi kesäksi jollekin tytölle tai tyttömäiselle pojalle pirteä pösöhttps://www.nettiauto.com/peugeot/206/13835256
Voihan siihen olla syynä että vakuutusyhtiö on jo ehtinyt maksaa auton asiakkaalle kaskosta varkauden takia. Ei se sitten enää samoja kilpiä saa. Tai sitten se on lunastettu aiheutettujen vaurioiden takia ja ne on korjattu. Eli uudet kilvet tulee. Joka tapauksessa selvittäisin ostoa harkitessani tarkan tapahtumien kulun.Vähän ajettu pikku-coupe, varkaat vissiin antaneet kenkää ja siksi lunastettu varmuuden vuoksihttps://www.nettiauto.com/bmw/125/13769939
Varmaan juuri näin, mahdollisesti jostain kodinturvasta, voi myös olla naapurin vakuutuksesta ja puu ollut naapurin puolella.Mikähän juttu tässä on, otettu kertakorvaus vakuutusyhtiöltä?
No ihan samaa mieltä siitä, ettei varmasti ole helpoimmasta päästä myytävä (tai ylipäätään mitään 50k€+ autoa myydä yksityisenä, edes ehjänä), mutta Taycanista yleisemmin niin jos niitä 191 ensirekisteröitiin viime vuonna, niin aika hyvin niitä tuntuu Suomen markkina vetävän.Ja sitten kun katsotte paljonko noita on myynnissä ylipäätään, niin melkoiset talkoot on rikkinäistä myydä tuolla hinnalla. Suomen markkina ei vedä tuollaista määrää Taycaneita sitten millään.
Mitähän tuohon tulee vielä veroja päälleKaveri laittoi viikonloppuna Tallinnasta viestiä, että sieltä oli saanut 21 tkm ajetun, kaksi vuotta vanhan Taycan 4S:n 77000€.
Ehkä itse kallistuisin siihen vaihtoehtoon mielummin, kuin puun alle jääneeseen "suomi-autoon".![]()
0 eur sähköautoissa, jotka on valmistettu 1.10.2021 jälkeen, muuten varmaan tonni pari.Mitähän tuohon tulee vielä veroja päälle
Korjasin0 eur sähköautoissa, jotka onvalmistettuensirekisteröity 1.10.2021 jälkeen, muuten varmaan tonni pari.
Niin, puhut vuodesta 2022. Oletko huomannut että tämän jälkeen käytettyjen markkina on _hieman_ muuttunut korkojen nousun johdosta. Kalliimpien käytettyjen markkina on käytännössä seisahtunut. Rekkareita tutkimalla näet vielä että siellä on nyt tarjolla myös vuoden takaiseen verrattuna paljon jo kerran suomessa käytössä olleita joita käyttäjät on vaihtaneet pois. Tuo vuoden 2022 190 uuden ensirekisteröinnin määrä ei kyllä muuta tätä asiaa mihinkään.No ihan samaa mieltä siitä, ettei varmasti ole helpoimmasta päästä myytävä (tai ylipäätään mitään 50k€+ autoa myydä yksityisenä, edes ehjänä), mutta Taycanista yleisemmin niin jos niitä 191 ensirekisteröitiin viime vuonna, niin aika hyvin niitä tuntuu Suomen markkina vetävän.
Ehkä se on sitten uutuudenviehätystä kun Suomessa saa ostaa vähän eksoottisemman menopelin ilman, että täytyy maksaa asunnon hinnan verran rangaistusveroa.
Verrataanko tässä nyt vähän omenoita appelsiiniin, komia peli ja kuka tuon ikinä omistaakin varmasti viettää suuren osan kilometreistä hymyillen.https://www.nettiauto.com/toyota/gr-yaris/13955577 Tämänkin kinnerin hinta noussut uudesta aika paljon roplaamisella. Reilut tehot kyllä 1.6L kolmipyttyisestä saatu, montakohan kertaa konetta saa aukoa jos tuollaisella vaikka 200tkm ajaa kauppakassi reissuja?
20 000€ "räpellykset" kun uuden vm2024 saisi tilaamalla 50k€.https://www.nettiauto.com/toyota/gr-yaris/13955577 Tämänkin kinnerin hinta noussut uudesta aika paljon roplaamisella. Reilut tehot kyllä 1.6L kolmipyttyisestä saatu, montakohan kertaa konetta saa aukoa jos tuollaisella vaikka 200tkm ajaa kauppakassi reissuja?