Nettiauto - keskustelu, löydöt

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 320
Saman ikäisestä 200hv accordista kokemus ajan takaa on että repii joka suuntaan kun kaasua painaa.
Osasyy miksi se onkin hauska auto. Sitä pitää ajaa.
Nykyiset 500hp nelivetovehkeet on ihan tappavan tylsiä. Joku softattu CLA45 on sellainen että ihan sama kepittääkö vaiko eikö, kun se kulkee ihan perkeleesti ja aivan eleettömästi. Tuollainen Type-R on vielä niin mekaanisen tuntuinen laite että on todella nautinto ajaa. Painosanalla AJAA. Työmatkan taittamiseen nollat taulussa valitsisin jotain ihan muuta.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
860
Tämä Ärrä on ollut samalla kaverilla (ei tällä samalla ilmoituksella) ainakin 4-5v myynnissä. Alkuvaiheessa ja pienemmillä kilsoilla hintakin oli muistaakseni lähes 3x

Yllättävän hyvässä kunnossa kuskinpenkin jyrkästi ulospäin työntyvä sivutuki, suhteessa ajokilsoihin, 268tkm :hmm:

Kaverilla oli tuollainen kun noi oli uusia ja olihan se hauska auto. Mutta tosiaan Suomen aivan viturallaan olevalla tiestöllä ohjaus sekä auto vetelee ihan joka suuntaan jos painaa kaasua. Pelkkä maantien ohitustilanne, 80-vauhdista kaasua niin joutuu oikeasti ohjaamaan, koska tiestön uraisuus ja etuveto + radalle tehty alustageometria. Näin siis likimain upouudella autolla ja tehtaan renkailla, ei millään 15v vanhalla ja 200tkm rullatulla kiinantingelitangeli rengastuksella varustetulla.

Lisäksi aikanaan jäi mieleen kuinka "EP1":n (1. generaation Type-R) jälkeen tuo tuntui jotenkin isolta ja kömpelön oloiselta autolta.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 390
Lupo GTI:t ovat aika harvassa. Saksassakin hinnat näyttäisivät olevan 5000 - 15000 euroa.
Voi ollakin, en osaa noista sanoa mitään muuta kuin pieneltä volkkarilta näyttää eikä ole millään mörkökoneella (1.6i). Tuskin on Suomessa mitään hirveää kysyntää....
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 702
On kyl kunnon kusetusta, että tollasella autolla ei mukamas olis ajettu talvisin, kun kyseessä on kuitenkin reilu 20 vuotta vanha menopeli. Ei ehkä nykyisen omistajan aikana, mutta alkujaan aivan satavarmasti kyllä. En osaa pistää hintaa perspektiiviin muuten, kuin että samalla rahalla saa vähän jotain 1,6 litrasella vaparikoneella olevaa etuvetohatchbackia eksoottisempaakin ajopeliä, mutta eikai se tyhmä ole joka pyytää. Itselleni 20 vuotiaasta etuvetosaksalaisesta tyyliin pienimmällä mahdollisella korivaihtoehdolla tollanen raha on olis aivan liikaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
599
On kyl kunnon kusetusta, että tollasella autolla ei mukamas olis ajettu talvisin, kun kyseessä on kuitenkin reilu 20 vuotta vanha menopeli. Ei ehkä nykyisen omistajan aikana, mutta alkujaan aivan satavarmasti kyllä.
Meidän rcz:n mukana tuli alkuperäiset virheettömät talvivanteet 2011 paistetuilla kitkoilla. Voisin väittää myynti-ilmoituksessa ettei ole ajettu talvisin.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
456
etuvetosaksalaisesta tyyliin pienimmällä mahdollisella korivaihtoehdolla tollanen raha on olis aivan liikaa.
Pikkusporteissahan se pieni kori nimenomaan nostaa haluttavuutta ja sitä kautta hintaa. Mitä pienempi kori, sen kevyempi ja ketterämpi auto ja sitä parempi tehopainosuhde. Useatkin autoharrastajat hakevat autoa urheilullisuuden ehdoilla ja ajavat vastaavasti isommilla autoilla vain mikäli esim. perhesyyt siihen pakottavat.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
494
Hyvin on Lupon hinnat noussu, noitahan sai GTI:na alle 5000 eurolla jokunen vuosi sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 320
Taitaa olla ihan sama homma 106:ssa. Ei noi lisäänny ja hyvät yksilöt alkaa iän myötä olla harvassa. Siihen en ota kantaa onko tuo kyseinen laite hyvä yksilö vaiko eikö.
 
Liittynyt
26.06.2021
Viestejä
685
Joo on 1950-luvun alun 356. Toinen on isolohko vette 1960-luvulta. Ja toki näiden autojen hinnat vaihtelee samalla lailla tai päinvastoin kuin asunnoissa. Varsinkin kiireellä myyden saa aina tietenkin vähemmän.
Jostakin harvinaisesta erikoismallista voisin uskoa tuollaisia lukemia, mutta esim. Carrera GT on 50-luvun loppupuolelta. Eikös noihin paikotellen vaihdeta levyjarruja rumpujen tilalle, kun niitä alkuperäisiä osia ei oikein saa tai ne maksaa sitten aika paljon?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 702
Pikkusporteissahan se pieni kori nimenomaan nostaa haluttavuutta ja sitä kautta hintaa. Mitä pienempi kori, sen kevyempi ja ketterämpi auto ja sitä parempi tehopainosuhde. Useatkin autoharrastajat hakevat autoa urheilullisuuden ehdoilla ja ajavat vastaavasti isommilla autoilla vain mikäli esim. perhesyyt siihen pakottavat.
No ennemmin sitä varmaan silti jollain golffin sporttiversiolla pykälää isommalla padalla vetelis. Kyllähän tollasella varmaan saa jotain mikroauton tuntua ajamiseen, mutta jos mennään vaikka tonne selkeästi pykälää isompaan kokoluokkaan takavetomaailmaan esim ysärin turbojapsit, saman aikakauden bemarit isomman pään koneilla tms, niin kyllä se siinä vaiheessakin tuntuu ajamiselta, joskin tollasilla joutuu kyllä sit jo radalla hakemaan sitä kunnon ajamisen fiilistä, kun mutkasilla maanteilläkin jää äkkiä ajonopeudet rajotusten puolesta sellaseksi, että kovempaakin pääsis.

Noh, kukin harrastelkoon mitä haluaa ja onhan noissa harrastepeleissä sen verran nousseet hinnat, että tollasia japsi takavetoautoja, mitä sai 10v sitten 5-6 tonnilla ja vielä 4-5v sitten alle kympillä ei esim nykyään saa mitenkään vastaavassa hintaluokassa, joten budjettitietoisille harrastajille jää vääjäämättä erilaiset autot kohderyhmään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 081

Monesti täällä olleissa linkeissä lukee myyntiehdoissa "Myydään ilman kuvan vanteita", muttei ole kyllä koskaan tullu vastaavaa tekstiä vastaan: "Myydään ilman kuvien rattia ja vaihdekepinnuppia."

Ps. Onko tuo ratti jotenki harvinainen/erikoinen? Enkä kyllä saa kuvasta selvää minkälainen tuo vaihdekepinnuppi on?
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 760

Monesti täällä olleissa linkeissä lukee myyntiehdoissa "Myydään ilman kuvan vanteita", muttei ole kyllä koskaan tullu vastaavaa tekstiä vastaan: "Myydään ilman kuvien rattia ja vaihdekepinnuppia."

Ps. Onko tuo ratti jotenki harvinainen/erikoinen? Enkä kyllä saa kuvasta selvää minkälainen tuo vaihdekepinnuppi on?
Varmaan kaverilta lainassa ratti+nuppi tmv.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
456
Noh, kukin harrastelkoon mitä haluaa ja onhan noissa harrastepeleissä sen verran nousseet hinnat, että tollasia japsi takavetoautoja, mitä sai 10v sitten 5-6 tonnilla ja vielä 4-5v sitten alle kympillä ei esim nykyään saa mitenkään vastaavassa hintaluokassa, joten budjettitietoisille harrastajille jää vääjäämättä erilaiset autot kohderyhmään.
Kyllähän vanhempien takavetosporttien hinnat ovat karanneet taivaisiin jo monta vuotta sitten. Samassa junassa sitten ovat alkaneet nousta myös "toisen luokan" sporttien hinnat. Asiaa vielä korostaa se, ettei uutena enää nykyisin valmisteta juuri lainkaan edullisemman luokan sporttiautoja, tai ainakin valikoima on kaventunut murto-osaan kymmenen-kahdenkymmenen vuoden takaisesta.

Samalla uusien autojen yleistrendi on joka puolella kuljettajaa eristävä, eli ns. ajajan autoja ei enää juuri ole tarjolla ellei puhuta pelkästään huppukalliista erikoisautoista. Ja kun vuodet kuluvat, vanhan hyvän ajan autot kuluvat ja ruostuvat pikku hiljaa pois. Näin siis ajamisesta kiinnostuneiden harrastajien osalta autovalikoima kapenee kapenemistaan mistä syystä hinnat nousevat kaikissa vähänkään harrastehenkisissä vanhoissa autoissa.
 
Liittynyt
14.08.2019
Viestejä
24
Jostakin harvinaisesta erikoismallista voisin uskoa tuollaisia lukemia, mutta esim. Carrera GT on 50-luvun loppupuolelta. Eikös noihin paikotellen vaihdeta levyjarruja rumpujen tilalle, kun niitä alkuperäisiä osia ei oikein saa tai ne maksaa sitten aika paljon?
Nuo neliventtiili carrerat on sitten jo aika eri hinnoissa jotka voi katsoa vaikka mobile.de sivustolta. Näistä tavallisista 1950-52 mallit on yllättävän arvokkaita ja ’53 eteenpäin hinta laskee. Oma porsse osuu tuohon ensimmäiseen haarukkaan mutta parempi jättää tämä tähän kun aiheena on nettiauton tarjonta. Enkä ole ajatellut laittaa näitä myyntiin. Anteeksi ja poistun vasemmalle taakse.
 
Liittynyt
14.08.2019
Viestejä
24
off topic - niin tähän omaan preahan on aikoinaan vaihdettu myös levyjarrut mutta alkuperäiset kunnostetut rumpujarrut löytyy autotallin hyllystä banaanilaatikosta jos joskus haluaa palata ihan alkuperäiseen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 702
Kyllähän vanhempien takavetosporttien hinnat ovat karanneet taivaisiin jo monta vuotta sitten. Samassa junassa sitten ovat alkaneet nousta myös "toisen luokan" sporttien hinnat. Asiaa vielä korostaa se, ettei uutena enää nykyisin valmisteta juuri lainkaan edullisemman luokan sporttiautoja, tai ainakin valikoima on kaventunut murto-osaan kymmenen-kahdenkymmenen vuoden takaisesta.

Samalla uusien autojen yleistrendi on joka puolella kuljettajaa eristävä, eli ns. ajajan autoja ei enää juuri ole tarjolla ellei puhuta pelkästään huppukalliista erikoisautoista. Ja kun vuodet kuluvat, vanhan hyvän ajan autot kuluvat ja ruostuvat pikku hiljaa pois. Näin siis ajamisesta kiinnostuneiden harrastajien osalta autovalikoima kapenee kapenemistaan mistä syystä hinnat nousevat kaikissa vähänkään harrastehenkisissä vanhoissa autoissa.
Näinhän se taitaa mennä. Itellä on tallissa skailaini enkä kyllä sitäkään enää nykyisellä hintatasolla ostais, mutta onneks nykyistä voi harrastella hyvillä mielin. Kyllähän sitä nettiautoa mielenkiinnolla silti aina selailee.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 390

Monesti täällä olleissa linkeissä lukee myyntiehdoissa "Myydään ilman kuvan vanteita", muttei ole kyllä koskaan tullu vastaavaa tekstiä vastaan: "Myydään ilman kuvien rattia ja vaihdekepinnuppia."

Ps. Onko tuo ratti jotenki harvinainen/erikoinen? Enkä kyllä saa kuvasta selvää minkälainen tuo vaihdekepinnuppi on?
Ehkä tuo Elisa on vatkannut sitä nuppia niin kauan ja kovasti, että on rakastunut siihen eikä halua jakaa sitä kenenkään muun kanssa :D
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
492
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
492
Pakko todeta että mielenkiintoinen artikkeli, mutta samaan aikaan ihmetyttää mikä tuota ihmistä vaivaa. Ei siis ajomäärän takia vaan, kun pitää pakata myös repsakin penkki laatikota kattoon asti, niin eikä kannattaisi farmaria ostaa :rofl:

Kova pyynti tuolla CR-V:llä mielstäni vaikka ainahan tälläiset on vaikeita hinnoitella.
Haastateltava (tai ainakin häneksi esittäytyvä) osallistui keskusteluun lukijoiden kanssa jutun alla kommenttiosiossa. Sieltä viesti:

Michael P.972
6 March, 2016

Please let me allay your safety concerns. That photo was a taken on an extremely unusual night that included some desparately needed supplies and the only reason I accepted this load. The following day there was an 'agreement' that this would not be an issue again. At no time do I EVER allow my side mirrors to be blocked. I was able to see out the right mirror by tilting my head slightly forward. The load on the rear carrier did not, and never does, exceed #100. As far as the rear view mirror being blocked most of the time, being a long haul truck driver for almost a quarter of a century forced me into not relying on a rear view mirror as they are not an option when pulling a 53' trailer. Although, I have become spoiled with the rear camera on my Crosstrek. I take my job as well as my safety very seriously.
Jenkeissä noita farmareita ei muutenkaan myydä samaan tapaan kuin Euroopassa, joten siksi varmaan sedan. Taloudellisuuttahan kaveri kai haki tuollaisella pikkukirpulla, vaikka olisi voinut ajaa pakulla tai SUV:lla.
 
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
580

tuota en tajua sitte laisinkaa auto upea kaikin puolin ei mitää nokankoputtamista mutta sitte tullaan tähä missä särähtää

Quantumin ohjelmointi eli nyt n. 375hv ja 900nm vääntöä" siis eikö noin upeeseen autoon olisi kannattanu tehdä oikeasti laatu softa kuitenki suomessakin on pajoja mitkä tekee, nii bulkki softa työnnetty inessiiviin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137

tuota en tajua sitte laisinkaa auto upea kaikin puolin ei mitää nokankoputtamista mutta sitte tullaan tähä missä särähtää

Quantumin ohjelmointi eli nyt n. 375hv ja 900nm vääntöä" siis eikö noin upeeseen autoon olisi kannattanu tehdä oikeasti laatu softa kuitenki suomessakin on pajoja mitkä tekee, nii bulkki softa työnnetty inessiiviin.
Aika ei ole kyllä kohdellut tuota XJ:tä hyvin, tuo näyttää nykypäivänä jo hyvin vanhalta automallilta varsinkin omassa hintaluokassaan. Puhumattakaan yhtäläisyyksistä Mondeon ulkonäköön.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 320
Aika ei ole kyllä kohdellut tuota XJ:tä hyvin, tuo näyttää nykypäivänä jo hyvin vanhalta automallilta varsinkin omassa hintaluokassaan. Puhumattakaan yhtäläisyyksistä Mondeon ulkonäköön.
Täysin päinvastaista mieltä. Vertaa vaikka samoihin aikoihin tulleeseen Panameraan joka näyttää väsähtäneeltä sammakolta tai Audi A7:aan joka näyttää kyljelleen kaadetulta muoviselta leivänpaahtimelta. XJ on yksi hienoimpia ikäisiään automalleja ja poikkeuksellisesti kestää tämän päivän tarkastelun vielä sisätiloiltaankin. Pitkä Supersport 30d on hintaisekseen pirun hieno laite, pitää muistaa että on kuitenin jo 2010 tullut.

Edit: ja edullisimmat on sellaisia parin kympin autoja. Tekniikkakin tietääkseni melko "pomminvarmaa". PSA johdannainen i6 ja ZF aski.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2019
Viestejä
936
Makean näköinen XJ on tosiaan ja kestänee jatkossakin hyvin aikaa. Olenko ainoa, jonka mielestä kuusisylinterinen diesel ei sovi kyseiseen autoon huolimatta siitä, vaikka kebabyrittäjä olisi loihtinut hevosvoimia 6000 ja tummentanut tuulilasinkin?
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
148
Makean näköinen XJ on tosiaan ja kestänee jatkossakin hyvin aikaa. Olenko ainoa, jonka mielestä kuusisylinterinen diesel ei sovi kyseiseen autoon huolimatta siitä, vaikka kebabyrittäjä olisi loihtinut hevosvoimia 6000 ja tummentanut tuulilasinkin?
No vähän siinä rajoilla… mutta on niitä räikeämpiäkin tapauksia kuten mersun SLK diesel, yleensäkin kaikki avo-dieselit ja kaikki urheiluauton näköiset dieselit.
Alla oleva ainut poikkeus, en kyllä tuonkaan ääniä menisi radalle kuuntelemaan.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 320
Makean näköinen XJ on tosiaan ja kestänee jatkossakin hyvin aikaa. Olenko ainoa, jonka mielestä kuusisylinterinen diesel ei sovi kyseiseen autoon huolimatta siitä, vaikka kebabyrittäjä olisi loihtinut hevosvoimia 6000 ja tummentanut tuulilasinkin?
Totta kai bensakone tuollaiseen oikeasti kuuluu. Suomen olosuhteissa kuitenkin tuo 6cyl diesel on se "järkivalinta" tällaiseen autoon.
Tuo voimalinja on hienompi kuin monella muulla vastaavalla kombolla. ZF aski on ohjelmoitu menemään todella pienillä kierroksilla vaikka vrt f10 530d, jolloin se käyttäytyy normaalissa ajossa jotenkin elegantimmin. Se ei edes yritä olla sporttinen koska miksi yrittää, dieselit ei ole tehty sitä varten.

Ja onhan se 6-mukinen disukka sentään kivempi kuin monessa autossa oleva 4-mukinen diesel.
2018 P400e RR Sportissakin on 4-cyl 2,0 bensa, mielestäni se nelimukisuus enemmän rassaa näissä vähän elegantimmissa autoissa. Uusikoppaiset Ranget onkin sitten jo onneksi kutoskoneella nuo PHEV versiotkin.
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
148
Totta kai bensakone tuollaiseen oikeasti kuuluu. Suomen olosuhteissa kuitenkin tuo 6cyl diesel on se "järkivalinta" tällaiseen autoon.
Tuo voimalinja on hienompi kuin monella muulla vastaavalla kombolla. ZF aski on ohjelmoitu menemään todella pienillä kierroksilla vaikka vrt f10 530d, jolloin se käyttäytyy normaalissa ajossa jotenkin elegantimmin. Se ei edes yritä olla sporttinen koska miksi yrittää, dieselit ei ole tehty sitä varten.

Ja onhan se 6-mukinen disukka sentään kivempi kuin monessa autossa oleva 4-mukinen diesel.
2018 P400e RR Sportissakin on 4-cyl 2,0 bensa, mielestäni se nelimukisuus enemmän rassaa näissä vähän elegantimmissa autoissa. Uusikoppaiset Ranget onkin sitten jo onneksi kutoskoneella nuo PHEV versiotkin.
No on se kivempi kun 4-mukinen, mutta muistan vieläkin kun 335d:llä ajeli niin ihmisillä aina pää kääntyi katsomaan linja-autopysäkillä kun varmaan luulivat äänestä että linja-auto tulee.

edit. V6 diesel on parempi äänen puolesta, rivi6 kuulostaa (luonnollisesti) noilta kuorma/linja-autoilta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
837
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
17 159
Totta kai bensakone tuollaiseen oikeasti kuuluu. Suomen olosuhteissa kuitenkin tuo 6cyl diesel on se "järkivalinta" tällaiseen autoon.
Miten ne "vuosimaksut" tuossa menee, vs bensa.

25 000 pintaan tuolla kai vuosittain ajettu, mutta uusi ostaja miettii omia ajoja ja pyyntiä.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
177
Oikein "Superhieno laadukkaasti paranneltu klassikko", rumasti laitettu tuuninkimittareita ja vaihdekeppi, vaikka muuten pidetään alkuperäinen ulkonäkö. No, onhan konetilassakin modausta näkyvillä, tuon ikäisessä laskee ennemmin arvoa, kun alkuperäisiä osia tuskin enää saa.
Joo itsekin olisin jättänyt virittelyt/tuunailut tekemättä jos on poikkeuksellisen hyvin säilynyt yksilö.
Jos on pakko tuunailla, niin ne voisi toteuttaa siten, että on palautettavissa alkuperäiseksi. En menisi ensimmäisenä rei'ittämään virheetöntä kojelautaa tai tuplaisi tehoja, mut kukin tyylillään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 055
Oikein "Superhieno laadukkaasti paranneltu klassikko", rumasti laitettu tuuninkimittareita ja vaihdekeppi, vaikka muuten pidetään alkuperäinen ulkonäkö. No, onhan konetilassakin modausta näkyvillä, tuon ikäisessä laskee ennemmin arvoa, kun alkuperäisiä osia tuskin enää saa.
Joo itsekin olisin jättänyt virittelyt/tuunailut tekemättä jos on poikkeuksellisen hyvin säilynyt yksilö.
Jos on pakko tuunailla, niin ne voisi toteuttaa siten, että on palautettavissa alkuperäiseksi. En menisi ensimmäisenä rei'ittämään virheetöntä kojelautaa tai tuplaisi tehoja, mut kukin tyylillään.


Mikä ei kuulu joukkoon?
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
837
Ylimmäinen mittari. Muut saa ehkä poistettua jälkiä jättämättä. :hmm:
Asiansa osaava automyyjä olisi fiksannut ainakin ulkoiset tuunaukset ennen myyntiä. Voi pahimmillaan pelottaa rikkaat keräilijät pois. Toi autohan on huutokaupassa (nyt 18750 €, 3pv jäljellä), niin pienillä yksityiskohdilla voi olla valtava merkitys.

Ostin kerran perusautoa liikkeestä ja omassa vaihdokissa 306 pösössä oli "ralliratti", niin heti alkuvaiheessa kysyttiin, löytyykö alkuperäinen. Vaikka se oli vain parin tonnin auto, niin jo väärä ratti alensi auton myyntiarvoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
568
Asiansa osaava automyyjä olisi fiksannut ainakin ulkoiset tuunaukset ennen myyntiä. Voi pahimmillaan pelottaa rikkaat keräilijät pois. Toi autohan on huutokaupassa (nyt 18750 €, 3pv jäljellä), niin pienillä yksityiskohdilla voi olla valtava merkitys.

Ostin kerran perusautoa liikkeestä ja omassa vaihdokissa 306 pösössä oli "ralliratti", niin heti alkuvaiheessa kysyttiin, löytyykö alkuperäinen. Vaikka se oli vain parin tonnin auto, niin jo väärä ratti alensi auton myyntiarvoa.
Ralliratti varmasti noin "tuoreessa" autossa alentaakin arvoa, kun ei ainakaan pitäs mennä leimalta läpi..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
198
Auton vaihto edessä ja mietinnässä esim tämä Mitsubishi Outlander.
Kesällä autoa tarvitaan asuntovaunun vetämiseen, mikä antaa tietyt lähtökohdat hankinnalle.
Sähköautoissa ei vetomassat riitä ilman budjetin isoa kasvattamista.
Esim uuden MG farmarin vetomassa 800kg.

Kokemukset Mitsubishin luotettavuudesta kiinnostavat (esim automaattilaatikon kestävyydestä).

Toinen vaihtoehto on budjetin pienentäminen. Tällöin joku Scodan farmari isommalla kilometri luvulla.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
837
Ralliratti varmasti noin "tuoreessa" autossa alentaakin arvoa, kun ei ainakaan pitäs mennä leimalta läpi..
No, mikä nyt on tuore. Kyseinen auto oli -94/95 aikakaudelta, kun autossa ei ollut airbag-rattia (1996 tuli pakolliseksi). Jos autossa ei alunperin ollut airbaggia, niin silloin on ihan sama mikä ratti on.
En itse pitänyt vinyyliratista, niin vaihdoin sen jo alussa nahkaiseen. Säilytin kyllä alkuperäisen ja se olikin vaihtohetkellä kuin uusi.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 400
Viestejä
4 285 304
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom