- Liittynyt
- 28.11.2017
- Viestejä
- 6 458
Kaikki sun esimerkit on uudempia ja uudempaa korimallia.Ei noissa hinnoissa ole mitään ihmeellistä, tuollaista ne on tuolla...
Kaikki sun esimerkit on uudempia ja uudempaa korimallia.Ei noissa hinnoissa ole mitään ihmeellistä, tuollaista ne on tuolla...
Mitään en toyotasta tiedä, mutta eikös nämä anjovikset ole jo uudempaa korimallia?Ei noissa hinnoissa ole mitään ihmeellistä, tuollaista ne on tuolla...
Veijo tekee tuota kuulemma harrasteenaNämä Avensikset ovat ilmeisesti kullasta tehtyjä?
Toyota Avensis Sedan 1.6 VVT-i Manual, 110hp, 2001 | Myydään | Tori Autot | Tori
siisti, ruosteeton, uusi kytkinpaketti, katsastettu 28,07.2023. p. 0503524186. vain soitot. LIIKKEEN MUUT AUTOT NÄET OSOITTEESSA: www.tori.fi/veijomaraautot.tori.fiToyota Avensis Sedan 1.8 VVT-i Manual, 129hp, 2002 Linea Sol. | Myydään | Tori Autot | Tori
katsastettu 01.03.2023, Nurmes puh: 0503524186, vain soitot.autot.tori.fi
Noh noh… eurooppalaisissa Tojotissa taitaa olla enemmänkin yläkerta/100tkm ja kokomoottori/200tkm.Kaikissa yllä olevissa vanhoissa Tojotissa on todennäköisesti vielä enemmän kilometrejä jäljellä kuin uusissa pikkuturboissa Volkswagen -konsernilta tai Fordilta ja ne ovat vielä kalliimpia.
Tuntuu että toyota kuin toyota, myin juuri Yaris hybridin pois samalla hinnalla kun ostin 2v ja 28tkm sitten...Nuo vanhojen tojotien hinnat on kyllä ihan älyttömiä. Samaan rahaan saa paljon enemmänkin autoa
Mutta mitä nämä "samaan rahaan enemmän" autot onNuo vanhojen tojotien hinnat on kyllä ihan älyttömiä. Samaan rahaan saa paljon enemmänkin autoa
Siinä missä Tojotat on "ylihintaisia" niin vastaavasti samalla logiikalla ranskalaiset on "alihintaisia".Mutta mitä nämä "samaan rahaan enemmän" autot on
Ihmiset arvostaa autoissa eri asioita, ei toyota ostaja osta autoaan uusimman multimedian tai hiljaisimman melutason takia, vaan luotettavuuden takia.Mutta mitä nämä "samaan rahaan enemmän" autot on
Näin on. 20 vuotta meni neljän eri käytetyn ranskiksen kanssa ja oli kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan. Esim 6,5-vuotiaana ja 65 tkm ajettuna 7 tonnilla ostettu Scenic 163 hv 2,0T koneella, lasikatolla jne. Kun laitoin sen myyntiin Toriin, niin suomipoika tarjosi 50 %, mutta jonka Ukrainan poika osti hintapyynnillä ja ajoi Ukrainaan syksyllä 2021.Siinä missä Tojotat on "ylihintaisia" niin vastaavasti samalla logiikalla ranskalaiset on "alihintaisia".
Lapissa teitä suolataan huomattavasti vähemmän kuin etelässä, joten aito "Lappi-auto" on pelleiltään paremmassa kunnossa kuin etelässä toistuvasti suolakylvyssä uitettu. Toinen on sitten se, että ainakin yleinen käsitys on että jos on kaksi yhtä paljon ajettua autoa, joista ensimmäisellä on ajettu pitkää siivua ja toisella pyöritelty lyhyttä pätkää kaupungissa, tuo ensin mainittu on paremmassa kunnossa.Siinä missä Tojotat on "ylihintaisia" niin vastaavasti samalla logiikalla ranskalaiset on "alihintaisia".
Mikä selittää tuota, että juuri lapissa hinnat ovat lähteneet käsistä?
Selitys löytyy tästä kartasta.. Kysyntä ja tarjonta.Mikä selittää tuota, että juuri lapissa hinnat ovat lähteneet käsistä?
Eli ei käytännössä juuri mitään, 2006 ~300tkm ajettua octaviaa ,jne..Voit ostaa "vastaavan" alle tonnilla vaikka tuosta. Voit parin vuoden välein ostaa aina tarvittaessa uuden tonnin laitteen jos meinaat että tojota kestää tuosta vielä 20vuotta no problem. https://m.nettiauto.com/nissan/micra/13135854?vifAdCount=14&vifNav=Y
Jos haluaa uudempaa puolestaan https://m.nettiauto.com/ford/focus/13348589?vifAdCount=15&vifNav=Y
Tai sitten uudempaa.
Verrattuna tori kappaleisiin
En tiedä tarkemmin paljonko tuon mittaluokan virittäminen maksaa, mutta tuskin tuosta tuolla hinnalla saa edes "omiaan pois".Voimaa on mutta on hintaakin kohta 25v vanhalla bemulla https://www.nettiauto.com/bmw/328/13395009
Keksin ihan siitä kun etsin nettiautosta autoja hintahaarukassa 3500-5000€Juu ei löytynyt kuin muutama tuhat osumaa, kun katsoi pelkkiä bensoja tojotahan sentään tarjooa keskimäärin manuaali-ikkunat "räjähtävää tehoa", ei tuollaista vanhaa anjovista kovin korkealle kannata arvottaa. Ei se mitään vastinetta ainakaan rahalle tarjoa.
En tiedä mistä Octavian keksit kun en sellaista linkannut.
Ei tuo kallis ole, jos vertaa siihen mitä kaikkea tuolle on tehty.Voimaa on mutta on hintaakin kohta 25v vanhalla bemulla https://www.nettiauto.com/bmw/328/13395009
Kyllä hyvät E46:set ovat hinnoissaan, tosin tuo pre-facelift 328Ci malli M52 koneella ei ole se paras versio, vaan 330Ci M54B30:llä ja täysillä M-sport hiluilla on se kaikkein halutuin malli, jos ei puhuta M3:sista.Ainakin E36 coupen hinnat ovat niin nousussa, että liekö sama edessä tuolla uudemmallakin korimallilla, kun niitä kohta loppuunpoljettuina paalataan. Olisi kuitenkin varmaan arvokkaampi, jos sama juurta jaksain entisöinti olisi tehty vakio-osilla.
Brittitojotalla mittarissa 360tkm ja avaamaton kone ja alusta koskematon, mikä muu diesel pystyy samaan?Noh noh… eurooppalaisissa Tojotissa taitaa olla enemmänkin yläkerta/100tkm ja kokomoottori/200tkm.
Lootia sitten vähän mallista riippuen. Ainakin Turkissa valmistettuun Corollaan ei tahtonut lootaa löytyä, kun ne menee kaikki. Tuohon ei käynyt briteissä valmistetun loota.
Kaikki PSA 2.0 turbodiesel-koneet joita on Fordissa, Volvossa, sitikassa ja pösössä ainakin. AInakin ne ennen urealaitteita about 2010 ennen/jälkeen.Brittitojotalla mittarissa 360tkm ja avaamaton kone ja alusta koskematon, mikä muu diesel pystyy samaan?
Se on toinen hyvä, erona Toyotaan se, että Toyotaan ei näytä menevän alustan osaa samaa tahtia, kun kestää melkein puolimiljoonaa alusta. Lähinnä kun joku väitti ettei "euro" tojot kestä.Kaikki PSA 2.0 tdci-koneet joita on Fordissa, Volvossa, sitikassa ja pösössä ainakin. AInakin ne ennen urealaitteita about 2010 ennen/jälkeen.
Aika helvetin moni. T: entinen taksikuskiBrittitojotalla mittarissa 360tkm ja avaamaton kone ja alusta koskematon, mikä muu diesel pystyy samaan?
Mulla oli vw Passat sillä erittäin luotettavalla 1.9TDI 100hv moottorilla. 575tkm mittarissa. Pösön 2.0HDI tosiaan myös ilmeisesti hyvä.Brittitojotalla mittarissa 360tkm ja avaamaton kone ja alusta koskematon, mikä muu diesel pystyy samaan?
Eipä ole vielä tullut 400tkm ajettuja eurooppalaisia missä ei ole yhtään koiranluuta vaihdettu puhumattakaan iskareista/jousista.Aika helvetin moni. T: entinen taksikuski
Ootko montako autoa ajanut 400tkm?Eipä ole vielä tullut 400tkm ajettuja eurooppalaisia missä ei ole yhtään koiranluuta vaihdettu puhumattakaan iskareista/jousista.
Ei tietoa missä aiemmat omistajat ajelleet, näkyy nuo kestävän ihan "paskat" tyyppivikaiset 2.0 ja 2.2 koneetkin kun varsin kiitettäviä määriä rullattu.Ja tämä erittäin kattava tilastosi kattoi yhden auton, jolla on ajettu tasaisessa saaressa ja säilytetty kuivassa tallissa?
Moneen Toyotaan oot vaihtanu yläkertaa 100tkm ja alakertaa 200tkm ajettuna niinkuin alkuperäinen viestisi uhosi?Ootko montako autoa ajanut 400tkm?
En mä niitä ite vaihtanut, mutta kaks uutta Avensista (ei takseja vaan omia), 2.0TD. Kansiremontit muistaakseni 120 ja 150tkm. Ei ne paljoa sen pidempää sitten meillä olleet. Naapurin 2.2 pisti kanget lohkosta jossain 250tkm.Moneen Toyotaan oot vaihtanu yläkertaa 100tkm ja alakertaa 200tkm ajettuna niinkuin alkuperäinen viestisi uhosi?
Tyyppivikaiset 200x-2012. Niitäkin löytyy aika paljon ajettuja kannenvaihdon jälkeen. Oma 2012 missä ei pitäisi olla enää ko. Ongelmaa. En silti yleistäisi kaikkien euro tojotien luotettavuutta heikoksi yhden tyyppivikaisen konesukupolven vuoksi.En mä niitä ite vaihtanut, mutta kaks uutta Avensista (ei takseja vaan omia), 2.0TDI. Kansiremontit muistaakseni 120 ja 150tkm. Ei ne paljoa sen pidempää sitten meillä olleet. Naapurin 2.2 pisti kanget lohkosta jossain 250tkm.
Sama kai sitten pätee myös VAG autoihin, ettei yks huono TSI sukupolvi kaikista mätää tee?Tyyppivikaiset 200x-2012. Niitäkin löytyy aika paljon ajettuja kannenvaihdon jälkeen. Oma 2012 missä ei pitäisi olla enää ko. Ongelmaa. En silti yleistäisi kaikkien euro tojotien luotettavuutta heikoksi yhden tyyppivikaisen konesukupolven vuoksi.
Lähipiirissä mitä kokemuksia muilla autoista kyllä ne tojotat on vaan kestänyt paremmin vaikka kaikki heittämällä 2000-luvun vehkeitä, paras erään naisen käytössä ollut Corolla mikä on aivan hirveällä pidolla ja öljyjäkään ei ole joka vuosi vaihdeltu silti käy ja kukkuu edelleen 550tkm mittarissa. Eise maine aivan tuulesta ole tempaistu, enkä itse millään tavalla fanita Tojotaa ensimmäinen tuota lajia itsellä, koska omastakin mielestä usein ylihintaisia muihin.Sama kai sitten pätee myös VAG autoihin, ettei yks huono TSI sukupolvi kaikista mätää tee?
Ihan ilman sarvia ja hampaita, kaikilta merkeiltä löytyy hyviä ja huonoja tekniikoita. Mutta se tojotan kulta-ajan muistot tulee paljolti sielä ennen 2000 lukua, kun Toyotalla ajoi tuplat mitä muilla vastaavan hintaisilla. Erityisesti noi alle 2l bensakoneet, sekä Hiluxit ja Hiacet.
Ei nää nykyiset ole enään samalla tapaa erinomaisia (Dieselitkin ostetaan muilta merkeiltä, esim. BMW:ltä ja PSA:lta).
Jos se Toyota palvelee sua hyvin, niin ei se ole multa pois. Päin vastoin tosi hienoa. Mutta en kyllä itse maksaisi mistään Toyotan yleisestä luotettavuudesta extraa muihin nähden.
Netti on täynnä juttua, jos haluaa tutusta. Vaikka tuosta:
Noh miten vain. En osaa sanoa muiden öljynvaihdoista, kun en ole niitä vahtinut. Mutta ei ole tuo omakaan toinen auto räjähtänyt, vaikkei ole Japanista ja vaikka on jo 15kk öljynvaihdosta.Lähipiirissä mitä kokemuksia muilla autoista kyllä ne tojotat on vaan kestänyt paremmin vaikka kaikki heittämällä 2000-luvun vehkeitä, paras erään naisen käytössä ollut Corolla mikä on aivan hirveällä pidolla ja öljyjäkään ei ole joka vuosi vaihdeltu silti käy ja kukkuu edelleen 550tkm mittarissa. Eise maine aivan tuulesta ole tempaistu, enkä itse millään tavalla fanita Tojotaa ensimmäinen tuota lajia itsellä, koska omastakin mielestä usein ylihintaisia muihin.
Edit: joo ei mitään, oli jäänyt sivu päivittämättä.Brittitojotalla mittarissa 360tkm ja avaamaton kone ja alusta koskematon, mikä muu diesel pystyy samaan?
Tekniikka vaihto parempaan koppaan...Aika erikoinen Corolla, tosin sisältä tavismalli ja moottorina 4A-FE.
Toyota Corolla COROLLA 1997 AUSTRALIA WRC-look | Myydään | Tori Autot | Tori
Kaikki vaihtoautot löydät täältä https://lansimoottori.com/vaihtoautot/ Tästä erittäin harvinainen 3-ovinen 4-veto Corolla vaikka keräilijän talliin. Näitä ei t...autot.tori.fi
Onko sinulla tästä tietoa, vai oliko pelkkä arvaus?Tekniikka vaihto parempaan koppaan...
Oma arvaukseni on, että into rakenteluun on loppunut, kun on saat takapyörät vetämään ja koppa maaliin.Aika erikoinen Corolla, tosin sisältä tavismalli ja moottorina 4A-FE.
Toyota Corolla COROLLA 1997 AUSTRALIA WRC-look | Myydään | Tori Autot | Tori
Kaikki vaihtoautot löydät täältä https://lansimoottori.com/vaihtoautot/ Tästä erittäin harvinainen 3-ovinen 4-veto Corolla vaikka keräilijän talliin. Näitä ei t...autot.tori.fi
Eiku siis arvelin vain että alkuperäinen 4wd koppa ollut huono ja jonka tekniikka siirretty sitten tavis koppaan joka maalattu ja teipattu, mutta muuten sisusta vakio?Onko sinulla tästä tietoa, vai oliko pelkkä arvaus?
Jos on tietoa, niin mikä tekniikka tuossa oli kiinni?
Oma arvaukseni on, että into rakenteluun on loppunut, kun on saat takapyörät vetämään ja koppa maaliin.
Tosin @Dr. Who mainitsema paremman tekniikan siirto uuteen koppaan ja sisustan palautus entiselleen on täysin mahdollinen.
Aa, on siinä noinkin voinut käydä.Eiku siis arvelin vain että alkuperäinen 4wd koppa ollut huono ja jonka tekniikka siirretty sitten tavis koppaan joka maalattu ja teipattu, mutta muuten sisusta vakio?
" Autoon on vaihdettu AWD voimansiirto ja samalla kori ja tekniikka käyty läpi. " ja ihan muutoskatsastettu tuolle nelivedolle...
Tuohon kun vaihtaa nokat, pakosarja, putkisto ym niin ihan mukava vapari moottori, toki 4A-GE olisi sitten se ultimaattinen vapari...Aa, on siinä noinkin voinut käydä.
Luulin että tarkoitit sitä että siellä on ollut joku parempi motti jatkona ja se olisi nostettu talteen seuraavaa projektia varten.
Itse kun ajattelin, että joko tuossa on jäänyt rakentelu kesken, eikä siellä koskaan olekaan ollut mitään tehokkaampaa tekniikkaa tai "sporttisempaa" sisustaa taikka sitten siellä on ollut ja ne on nostettu talteen jatkokäyttöä varten ja laitettu vakiot tilalle.
Tuollaisen 4WD tekniikan siirron terveempään koppaan ja "uuden" kopan maalaamisen vielä ymmärrän, mutta sitten jos siitä ruvetaan rakentamaan WRC "replicaa" ilman että laitetaan parempaa tekniikkaa tai WRC henkistä sisustaa tuntuu oudolta idealta.
Ylläri ettei konehuoneesta ole kuvaa. Ei välttämättä nouse ne ostohousut jalkaan sieltä nilkoista kun näkee 2l sen v6:n sijaan. Ainiin mutta se konehuone onkin kuskin penkin takana..Enää puuttuu takaveto, V6-keskimoottori ja kaikki muu, että olisi mitään yhteistä ilmoituksen lopun mainostetuilla Clio V6 -linkeillä myytävään autoon.
Eli loppuun ajettu perus Clio, johon luultavasti itse räpelletty nuo V6 koriosat (vai onko perus Clioa saanut samoilla koripaloilla uutena?). Pitäisi varmaan vielä tarkistaa rekkarin perusteella tekniset tiedot, voihan tuo olla että uusi käyttäjä valinnut väärän version ja tiedot on mitä on kyseisessä kohteessa.Enää puuttuu takaveto, V6-keskimoottori ja kaikki muu, että olisi mitään yhteistä ilmoituksen lopun mainostetuilla Clio V6 -linkeillä myytävään autoon.