- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 210
Samalla kaverilla myynnissä myös vähän ajettu mersu, lienee tuo bemarikin japanintuonteja https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/12784255
Mä en välttämättä ostaisi näitä japanintuonteja, vaikka halvalla saisi.Samalla kaverilla myynnissä myös vähän ajettu mersu, eiköhän nämä ole japanintuonteja https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/12784255
Olen ostanut toistakymmentä Japanista tuotua erikoisautoa ja koeajanut moninkertaisen määrän. Yhteistä kaikille niille on ollut pieni ajomäärä auton ikään nähden ja ettei yksikään auto ole ollut edes ostohetkellä kunnossa. Japanista tuoduilla autoilla on ajettu yleensä poikkeuksellisen vähän, mutta toisaalta autossa vietetty aika on lähes kolminkertainen kilometrimäärän verrattuna - ruuhkassa tyhjäkäynnillä seistessä ja se yleensä näkyy sisustuksessa.
Tämän lisäksi Japanissa erikoisimmat vaihtoautot seisovat ensin pitkään liikkeissä myymättöminä ja vasta sitten ne huutokaupataan. Tähän saattaa mennä hyvinkin vuosia. Myös rahtaus Suomeen kestää muutaman kuukauden. Pitkä ajamattomuus ja seisonta on yksi suurimmista vikojen aiheuttajista erikoisautoille.
Japanin tuontiautoja on myös monesti huollettu puutteellisesti. Viidentoista vuoden ikäinen auto on yleensä huollettu kilometrien mukaan, ei vuosien, eli esim. 60 000km ajettua autoa on huollettu yleensä vain kahdesti 15 vuoden aikana. Tästä johtuvat monet sähkö ja alustan viat. Japanista tuodut autoni ovat viettäneet korjaamoilla neljä kertaa enemmän aikaa kuin muut autot. Tämä on ollut erittäin harmillista, sillä kaukaa katsottuna Japanin tuonneissa näyttää hinta-laatusuhde olevan erinomaisessa kunnossa. Vaikka pettymyksiä on tullut runsaasti, löytynee tallistani jatkossakin Japanin tuontiautoja - eihän huono tuurini niiden suhteen voi loputtomiin jatkua?
Eiköhän se ole japsituonti ja kilsalukema pitää paikkansa.Ensirekisteröity suomessa 2022, lyön vasemman kivekseni vetoa että mittarista puuttuu 100tkm
aivan täyttä paskaa.Mä en välttämättä ostaisi näitä japanintuonteja, vaikka halvalla saisi.
Erikois- tai luksusauto käytettynä? Ota nämä 10 asiaa huomioon | Autotalli.com
Melko lailla samaa mieltä. Vaikuttaa siltä että asioihin täysin perehtymätön on ostanut sieltä jonkun 20v vanhan ökylotjan ja pettynyt kun joutuu harrastamaan. Kirjoittaja on varmasti automiehiä, mutta tuntuu ettei ole ihan. sisäistänyt sitä ideaa minkä taika tuolta roudataan paljon nimenomaan harrasteautoja.aivan täyttä paskaa.
Juu f-koppanen toi ei ole, vaan juurikin e66, eli lankimalli.Korimallin tunnukseksi laitettu f01, vaikka eikös tuo ole e66 fl
Ehdin ajatella että autoverottomana rekattu vaikka miksi. Mutta ertyistapauksia nuo valtion autot tietenkin, eihän niissä ole ollut edes vakuutuksia.Ne korkeusmääräykset koskevat autoverottomia matkailuautoja. Vanha poliisiauto on henkilöauto, joten autovero on siten "maksettu" eikä sitä tarvitse maksaa jos muutoskatsastaa matkailuautoksi, vain vuode, keittomahdollisuus, pöytä ja säilytystila pitää löytyä.
Niin sanoo, että sähköviat ja alustan ongelmat johtuvat vain kilometrien mukaisesta huolto-ohjelmasta. Missäköhän huolto-ohjelmassa niille jotain tehdään? Alusta ehkä tarkastetaan.Melko lailla samaa mieltä. Vaikuttaa siltä että asioihin täysin perehtymätön on ostanut sieltä jonkun 20v vanhan ökylotjan ja pettynyt kun joutuu harrastamaan. Kirjoittaja on varmasti automiehiä, mutta tuntuu ettei ole ihan. sisäistänyt sitä ideaa minkä taika tuolta roudataan paljon nimenomaan harrasteautoja.
Omistaja ei ole sitten muistanu kaikista kuvista sutata rekisterinumeroa.https://www.nettiauto.com/bmw/316/12881660 Nopealle edullisesti bemmi alle, tuskin vaatii isoa laittoa :O
"Tällä kaverilla on mukava suoraputki, murisee ja hyökkää kivasti."https://www.nettiauto.com/bmw/316/12881660 Nopealle edullisesti bemmi alle, tuskin vaatii isoa laittoa :O
Aikaisempi ilmoitus ja Teho: 77kW/105Hv. 1200€/asiallinen tarjous ja 20tkm hävinny mittarilukemasta eli aikaisemmin 290tkm ja uudemmassa 270tkm"Tällä kaverilla on mukava suoraputki, murisee ja hyökkää kivasti."
- Teho: 57 kW / 77 Hv
Vissiin meni ohi, kun laitoin saman ilmoituksen tiistaina."Rytsölän" Lambo näköjään taas kaupan. 300 000 euron pyynti on pikavilkaisulla jopa ihan oikealla tasolla. Uutena auto maksoi 435 000 euroa, nykyrahassa 560 000 euroa.
Ihan mielenkiinnosta asiantuntijoilta kysyn että onko tuolla mitään keräily-arvoa mikä oikeuttaisi moisen hinnan. Auto on kuitenkin 21v. vanha."Rytsölän" Lambo näköjään taas kaupan. 300 000 euron pyynti on pikavilkaisulla jopa ihan oikealla tasolla. Uutena auto maksoi 435 000 euroa, nykyrahassa 560 000 euroa.
Olisiko tuo auton historia nyt sitten jonkin arvoinen. Auton tai kaksi autoa hankkivat alunperin Rytsölän it-veljekset jotka olivat kovasti pinnalla tuolloin 21 vuotta sitten. Eikä tuommoisia autoja silloin muuten ollut Suomessa juuri nähty.Ihan mielenkiinnosta asiantuntijoilta kysyn että onko tuolla mitään keräily-arvoa mikä oikeuttaisi moisen hinnan. Auto on kuitenkin 21v. vanha.
Voi tuossa nykyhetkellä olla jonkun verran ilmaa hinnassa, mutta voi olla potentiaalia noustakin arvossa. Vanhat superautot ovat nousseet hurjiin hintoihin. Näitäkään ei ole hirveän montaa valmistettu ja taitaa olla viimeisiä Lamborghineja ennen Audin astumista mukaan kuvioihin.Ihan mielenkiinnosta asiantuntijoilta kysyn että onko tuolla mitään keräily-arvoa mikä oikeuttaisi moisen hinnan. Auto on kuitenkin 21v. vanha.
Voi olla näinkin. Itselle Diablo on se ysärin THE poster car. Jahka nuo halutuimmat autot päätyy keräilijöiden holveihin ja arvot kiipeää ylöspäin, niin eiköhän ns väliinputoajatkin kiri hinnoissa. Toki voi olla, että tämä taloustilanteen kehittyminen osuu keräilijämarkkinoihinkin aika kovaa.Diablo on vaan väliinputoaja malli. Testarossa ja F40 on paljon halutumpia ja myöskin hienompia. Lambolta sitte countach
Asiasta kolmanteen, miksiköhän mustassa/mustissa on valkoinen pohjamaali?Vähintään konepelti pitäisi maalauttaa, niin paljon on valkoista kiveniskua näkyvissä. Ajeltu vissiin Ruotsissa paljon hiekkateillä....
Eiköhän se ole väristä huolimatta aina sama pohjamaali. Itse en kyllä keksi miten tuotantolinjalla auton lopullisen värin mukaan vaihdeltaisi pohjamaalia järkevästi.Asiasta kolmanteen, miksiköhän mustassa/mustissa on valkoinen pohjamaali?
Veikolla vahva käsi että auton on japanin tuonti ja km on paikkaansa pitävä.Iso bemari, pienet kilsat https://www.nettiauto.com/bmw/750/12784168
onpa tyylitajuton korisarjaIso bemari, pienet kilsat https://www.nettiauto.com/bmw/750/12784168
No tämä taas on sen ajan tyyli, tuskin näistä mitää ajattomia ikoneita on ajateltu tehtävän. Mutta varmasti tämmönenkin laitos joskus on taas sitä kuuminta ’old schoolia’onpa tyylitajuton korisarja
Niin, pelkän konepellin maalaus tuskin riittää. Ollut joskus itsellä B8 Audi mustana ja yli 200 000km ajettu, ei läheskään noin paljon kiveniskuja keulassa kuin tuossa uudemmassa ja paljon vähemmän ajetussa.Mitä tulee tuohon 18k€ Audiin ja keulan kiveniskemiin - Sehän ei ole kuin noin 300€ per pinta kun laittaa maalaukseen. Ei hirveästi tuossa konkurssissa. Tietysti tuo musta väri voi tuoda lisähintaa. Ja jos vedellään koko keula, eli puskuri, lokasuojat ja konepelti, niin sehän on jo toistatonnia.
Useampi auto ollut eri väreillä, niin suunnilleen kaikissa ollut valkoinen pohjamaali.Asiasta kolmanteen, miksiköhän mustassa/mustissa on valkoinen pohjamaali?
Jeps, ei tehtaan kannata kuin yhtä pohjaväriä käyttää, kun varsinkin useampi eri pohjaväri kuitenkin toisi lisäkustannuksia autotehtaalle ja he koittavat juuri säästää "kaikesta".Eiköhän se ole väristä huolimatta aina sama pohjamaali. Itse en kyllä keksi miten tuotantolinjalla auton lopullisen värin mukaan vaihdeltaisi pohjamaalia järkevästi.
Muutenkin tuntuu suorastaan tyhmältä jos ei näillä polttoainehinnoilla kukaan hae pois, oli sitten hinta kumpi tahansa. Niin kuin ilmoituksessakin todetaan, Pelimies hakee pois.Erikoinen tapaus.
-Korjausarvio Veholla 1500€
-Pyyntihinta ennen korjausta 10 900 tai korjattuna 22 900
"Terveyssyyt" selittänee asiaa.Erikoinen tapaus.
-Korjausarvio Veholla 1500€
-Pyyntihinta ennen korjausta 10 900 tai korjattuna 22 900
Jos olisi vain tuo vikana niin eiköhän olisi laittanut kuntoon ja myynyt ehjänä.Erikoinen tapaus.
-Korjausarvio Veholla 1500€
-Pyyntihinta ennen korjausta 10 900 tai korjattuna 22 900
Höpöjä paaliesi kanssa. Suomessa tuolla ajetaan vielä 20 vuotta.Muutenkaan mitään järkeä tuollaista paaliin menossa olevaa käyttö-A4:sta maalauttaa, pari kesää ja samat jäljet uudestaan. Osan voi saada myllyttämällä veke, pahimpiin sutii jotain kynsilakkaa.
Trafi kertoo, että tuosta saa maksaa 650€/vuosi veroja ja ilmoituksessa ei mainita iskarin vuodosta kuljettajan puolesta edessä eli tulee lisää kuluja etuiskareiden vaihdosta.Muutenkin tuntuu suorastaan tyhmältä jos ei näillä polttoainehinnoilla kukaan hae pois, oli sitten hinta kumpi tahansa. Niin kuin ilmoituksessakin todetaan, Pelimies hakee pois.
Jeps, jäi jotenkin sellainen kuva ilmoituksesta, että onko siellä jotain muutakin sellaista, mistä omistaja ei halua kertoa etukäteen. Kuitenkin hinta nousee 12000€.Jos olisi vain tuo vikana niin eiköhän olisi laittanut kuntoon ja myynyt ehjänä.
Ei kyllä ihan mitään persaukisen hommaa kyllä muutenkaan ylläpitää tuollaista, samalla rahalla ajaisi uutta, parempaa autoa.
Käsittääkseni on tällä hetkellä Mobiliassa. Eli olisiko edelleen suomalaisessa omistuksessa.Kovin haluasin tietää,että mitä sille siniselle Diablolle kuuluu. Nämä kaverithan kävi ihan telkkarissa asti autojaan esittelemässä.
Ei kai tuo mitenkään poikkeuksellisen halpa ole kilsoihin nähden.Mikä mahtaa olla tämän halvan hinnan takana: https://www.nettiauto.com/peugeot/407/12815246
Paljon ajettu ranskatar, ihan kai tuo sopiva hinta. Toki vähintään pari tonnia on hyvä varailla huolto - ja korjaustoimenpiteisiin.Mikä mahtaa olla tämän halvan hinnan takana: https://www.nettiauto.com/peugeot/407/12815246
Itse maksoin vastaavasta, aavistuksen vähemmän ajetusta bensasta 800€ joku kolme vuotta sitten joten aikalailla "oikea" hinta.Mikä mahtaa olla tämän halvan hinnan takana: https://www.nettiauto.com/peugeot/407/12815246
Aidosti loppuunajettu pösö niin en tiedä onko tonni mikään halpa. yksi vähänkin isompi korjaus niin on suoraan paalikamaa. Ranskiksissa vähän sellanen että ne päätyy aika nuorina paaliin vs. tyyliin toyota/bmw/mersu joilla ton ikäsenä ja kilsoilla on vielä ihan arvoakin.Mikä mahtaa olla tämän halvan hinnan takana: https://www.nettiauto.com/peugeot/407/12815246
Hintahan sen paaliin lähtemisen sanooAidosti loppuunajettu pösö niin en tiedä onko tonni mikään halpa. yksi vähänkin isompi korjaus niin on suoraan paalikamaa. Ranskiksissa vähän sellanen että ne päätyy aika nuorina paaliin vs. tyyliin toyota/bmw/mersu joilla ton ikäsenä ja kilsoilla on vielä ihan arvoakin.
no jos ostat tonnilla auton mihin tulee 1500€ korjaus niin aika kovalla prosentillahan se menee paaliin?Hintahan sen paaliin lähtemisen sanoo
Sori, ymmärsin tekstistä että pösöä vähän halveksutaan samoilla kilsoilla.no jos ostat tonnilla auton mihin tulee 1500€ korjaus niin aika kovalla prosentillahan se menee paaliin?
Välillä miettinyt kun on jengiä jotka ostaa 1000-2000e auton kerran vuodessa ja sit paaliin kun tulee ongelmaa eikä mene leimasta läpi. Tolla rahalla saa autoverkkokaupasta uusi vuodeksi diililla pakasta vedetyn auton minkä saa vaihdettua uuteen aina vuoden välein eikä tartte ajella millään ihan just hajoavalla pommilla.
No kyllähän niitä vähän halveksutaan. joku takaveto volvo/bmw/mersu/saati sitten quattro pitää hintansa vaikka olisi miten paskana, niille on aina kysyntää ja ei päädy paaliin jos on jotenki järkevästi pelastettavissa.Sori, ymmärsin tekstistä että pösöä vähän halveksutaan samoilla kilsoilla.