Tosiaan netti on ihan täynnä paskoja hyödyttömiä asioita joita silti "myydään", ja myös hyödyllisiä asioita paskoilla hinnoilla.
Mä myin mun vanhan kännykän joka just ja just meni kaupaksi. Rupesin jo miettimään että sen varmaan joutuu viemään kierrätykseen, kun kukaan ei sellaista enää näytä haluavan.
Siinä hämäsi aika paljon, kun tietysti mä voin keksiä hinnan lähinnä muiden hintoja katselemalla. Jos katsoo torissa puhelimia hinnoiltaan 5-25 euroa niin siellä on yllättävän vähän Android puhelimia. Sen sijaan siellä on yllättävän paljon 20-25 vuotiaita alkuperäisen Nokian(NMP) perus GSM puhelimia, suurin osa uudemman, mutta vielä alkuperäisen Nokian Windows Phone tyhmäpuhelimista(Lumiat yms). Sekä muutama hassu lankapuhelin ja tälläistä. Osa noista voi mennä kaupaksi, suurin osa kai ei, ainakaan ei niillä hinnoilla mitä siellä on.
Huomasin tuossa muuten juuri kuinka erikoisen huonosti Huuto.net nykyään toimii, ja samalla bongasin outoja mutta tunnistettuja käyttäjiä, plus muutaman potentiaalisen kusetuksen. Mutta katsotaan jos viitsin asiasta tehdä erillistä viestiä.