Tämä lienee siis jo ihan yritystoimintaa noilla postitusmäärillä? Tavara on myyjän vastuulla siihen saakka kun se on vastaanottajalla perillä. Myös jos tavara hajoaa matkalla, taas myyjän vika, huonosti pakattu. Ihan perceestä, että postin vastuu on käytännössä nolla, mutta niin se vaan menee. Itse en lähettäisi mitään ilman seurantatunnusta, ellen ole valmis kyselemättä palauttamaan rahoja ja nielemään tappiota itse. Ei seurantatunnus sekään vielä takaa että paketti menee perille, mutta on jotakin kättä pidempää, vaikea juttu kyllä silloin jos myy jotakin pieniarvoista tavaraa. Ymmärrän myyjän yskän ja turhautumisen postiin, mutta idioottimainen maininta myyjältä tuollainen, siinä voisi ihan hyvin myös lukea vastaavasti, "ehkä lähetän tavaran, tai sitten en lähetä" tai "ehkä saat ostamasi tavaran, tai ehkä et saa".
Paketteja häviää ihan suunnattomia määriä, etenkin juuri pieniä lähetyksiä, tuo sun saldo yksi hukkunut neljästäsadasta on aika uskomattoman hyvä. Mun saldo on useita prosentteja.