aspa (Tori.fi)
Hei,
Kiitos hyvästä ehdotuksestasi palveluun liittyen!
Otan asian esiin seuraavassa kehityspalaverissamme.
Palaathan asiaan jos mieleesi tulee muita toiveita.
Sinulla on mahdollista lisätä ilmoitukseesi hakusanoja, jolloin ilmoituksesi voi löytyä hausta.
Voit lisätä hakusanat ilmoituksen kuvauskenttään esim. monikkomuodoissa.
Toivottavasti saamme asiaan parannusta tulevaisuudessa.
Ystävällisin terveisin,
aspa - Tori.fi asiakaspalvelutiimi
-----------------------------------------------------
Hei,
Miksi tuhlaat aikaani? Et selvästikään joko lukenut viestiäni lainkaan tai ymmärtänyt sitä. Voitko ystävällisesti ohjata yhteydenottoni esimiesportaassa ylöspäin, tai sellaiselle hakukoneen toiminnan perusteet ymmärtävälle toiselle henkilölle, jolta saan kuittauksen, että viestini on tullut ymmärretyksi ja hakukoneen selkeä vika huomioiduksi.
terv. minä
Vastaanottaja: minä
Aihe: [Tori.fi] Asia: Teillä on edelleen korjaamatta tuo erittäin ikävä hakua koskeva bugi, vaikka olen siitä infonnut jo paljon aiemmin. Eli ainakin joitakin osastoja k...
--------------------------------------------------------
aspa (Tori.fi)
Hei!
Kiitos yhteydenotostasi.
Hakujärjestelmämme toimii niin että se hakee ilmoituksen otsikosta ja kuvaustekstisät haettuja sanoja. Kun käytät hakusanoja löytääksesi ilmoituksen, voit etsiä juuri samaa sanaa joka on ilmoituksessa, tai käyttää tähteä (*). Voit lukea tarkemmin miten hakumoottori toimii osoitteessa
http://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/202419842-Hakuohjeita
Otathan meihin yhteyttä kaikissa lisäkysymyksissä - autamme mielellämme!
Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Ystävällisin terveisin,
Aspa - Tori.fi asiakaspalvelutiimi
-------------------------------------------------------
minä
9. syysk.
Teillä on edelleen korjaamatta tuo erittäin ikävä hakua koskeva bugi, vaikka olen siitä infonnut jo paljon aiemmin. Eli ainakin joitakin osastoja koskien haku tuntuisi koskevan myös osaston nimeä, eli tuottavan tuloksia osaston nimellä tai EI-operaattoria käytettäessä jättäen selvästi sellaisia osaston kohteita/kaikki kohteet pois tuloksista, jotka eivät sisällä poissuljettavaa sanaa muualla, kuin osaston nimessä. Joka tapauksessa hakukoneessa on selvää mätää ja se toimii aika usein selvän virheellisesti. Esim. alla oleva haku ei löydä yhtään tulosta, ilman, että EI-operaattorin poistaa kokonaan, jolloin tuloksia löytyy viitisen kappaletta, eikä yhdessäkään niistä ole sanaa "ikkunat", muuta kuin osaston nimessä:
Tori.fi - Ilmoituksia: hakusanalla *äänieristysovi* EI *ikkunat*, rakennustarvikkeet ja työkalut, koko Suomi.