Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Liittynyt
29.07.2019
Viestejä
14
Sattui erikoinen tapahtuma. Ostin eräältä henkilöltä viallisena myytävän näytönohjaimen 70 eur + postit. Ei tullut mieleenkään, että joku viitsisi huijata tuollaisella. No, myyjä pyysi maksun paypalin kautta ja sanoi lähtevänsä heti postittamaan sitä, vaan eipä postittanutkaan. Myöhemmin koitin paypalissa näkyvää hänen @ osoitetta, ja se ei ole käytössä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Eka kokemus ei kyllä ole häävi torissa, noudolla oisin hakemassa tavaraa ja kaveri vain pisti viestissä että katsotaa illalla... pikkusen ehkä tarkempaa aikaa ois voinu laittaa.
 
Liittynyt
29.07.2019
Viestejä
14
Itse olen ottanut sen kannan että mitään en lähetä postiennakolla. Liian monta kertaa on käynyt niin että ostaja ei ole pakettia lunastanutkaan sitten postista.
Itse en enää taida torista ostaa mitään muuten kuin postiennakolla, koska kävi näin, ettei myyjä lähettänytkään ostostani ja rahani katosivat taivaan tuuliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 714
Itse en enää taida torista ostaa mitään muuten kuin postiennakolla, koska kävi näin, ettei myyjä lähettänytkään ostostani ja rahani katosivat taivaan tuuliin.
Mitähän se postiennakko sitten taas auttaa? Lähettäjä voi laittaa sulle matkaan kasan kiviä ja lopputulos on sama, paitsi että maksoit mahdollisesti hommasta vielä postiennakkokulujen verran lisää. Ennakkotarkastusoikeuttahan noissa postiennakkopaketeissa ei ole ollut vuosiin.

Rehelliselle myyjälle taas postiennakko on ihan vihonviimeinen kauppatapa. Käytät aikaa ja vaivaa tuotteen lähetykseen, ja pahimmillaan (jos unohdetaan mahdolliset Postin sekoilut) paketti ensin seilaa muutaman päivän vastaanottajan postiin/automaattiin, odottaa siellä noutajaa viikon ja sitten seilaa taas muutaman päivän takaisin. Pisteenä iin päälle, jotta saat pakettisi takaisin, sun pitää maksaa postikulut takaisinpäin ennen kuin Posti luovuttaa paketin sulle. Ja koko tämän parin viikon episodin ajan et voi itse hyödyntää omistamaasi tavaraa tai myydä sitä eteenpäin jollekulle muulle.

Eli ei kannata ihmetellä jos joku ei postiennakkokauppoihin suostu, tai vaatii ainakin kohtuullisen ennakkomaksun siitä.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 371
Itse en enää taida torista ostaa mitään muuten kuin postiennakolla, koska kävi näin, ettei myyjä lähettänytkään ostostani ja rahani katosivat taivaan tuuliin.
Mitä se sinua auttaa? Saat kiviä sit, ku et kuitenkaan voi pakettia tarkastaa ennen maksua. Lisäksi harvat myyjät suostuu postiennakkoon ilman, että vähintään postikulut maksetaan etukäteen.

Ei siis tarkoitus olla ivallinen, mut postiennakko on melko turha ja maksaa extraa vain. Myyjälle se vaikuttaa vain siltä, että ostajalla ei ole nyt rahaa ja lunastaa toimituksen joskus myöhemmin jos ollenkaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 172
Jep, itse en lähetä postiennakolla mitään ilman 50 euron ennakkomaksua, ja teen varsin selväksi että rahoja ei palauteta mikäli paketti jää noutamatta.

Ilmeisesti mun ilmoitukset herättää luottamusta koska multa on kaikki lähetettävä ostettu sujuvasti ennakkomaksulla parin kympin pikkunippeleistä monen sadan euron läppäreihin eikä postiennakkoa ole paljoa kyselty.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 615
Jep, itse en lähetä postiennakolla mitään ilman 50 euron ennakkomaksua, ja teen varsin selväksi että rahoja ei palauteta mikäli paketti jää noutamatta.

Ilmeisesti mun ilmoitukset herättää luottamusta koska multa on kaikki lähetettävä ostettu sujuvasti ennakkomaksulla parin kympin pikkunippeleistä monen sadan euron läppäreihin eikä postiennakkoa ole paljoa kyselty.
Voisin kyllä yhtyä tähän, etenkin myyjän roolissa. Kaikenlaista tavaraa sitä on tullut myytyä harrastelupohjalta noin 25 vuoden ajan, alkaen sfnet.tori.myydaan.atk joskus 1995.

Ikinä ei ole ollut varsinaisesti ongelmia mutta voisin tähän joutessani listata muutaman pointin miten itse olen LUULTAVASTI pärjännyt näissä myyntikuvioissa aika hyvin. Koskee lähinnä nyt tori.fi:tä, iotechissa merkkaa muutkin asiat.

1) Aina toimitustavoiksi etusijalla nouto, toissijaisesti posti. Maksutavat käteinen tai mobilepay/tilisiirto. Ei koskaan postiennakkoa, jos ostajalla ei ole rahaa nyt niin tuskin silloinkaan kun paketti pitäisi postista noutaa.
2) Kiinnostuneista ihmisistä huomaa kyllä aika nopeasti, että ovatko he oikeasti ostamassa tuotetta, vai ainoastaan kokeilemassa jotain, tai täysiä trolleja. "What is your last price" kysymyksiin voi välillä olla ihan järkevää vastata, jos kysyjä vaikuttaa muuten aidolta.
3) Luottamuksen herättäminen on aina tärkeä asia näissä nettikaupoissa. Jos kaupat on syntymässä, ja pitäisi maksaa tilisiirrolla etukäteen jokin kallis tuote esim. 1000eur näytönohjain. Anna viestissä jokin mahdollisuus tarkistaa luotettavuus, itsellä on varmaan toiminut se että annan puhelinnumeron ja pyydän soittamaan tarvittaessa. (Ei hajuakaan kuinka moni on katsonut Finderistä tms että kohtuu ison Teliaan verrattavissa toimijaan yritysnumero käytössä, kai tohon uskaltaa mobilepaylla)
4) Ei kantsi lähtökohtaisesti pelästyä "hello you have guitar i can pick it tomorrow for price" tarjouksia. Täällä alkaa olemaan niin paljon vieraskielisiä joiden ainoa keino käydä kauppaa on tori.fi translate. Usein parhaita kauppakumppaneita.
5) Noudon yhteydessä varaudu aina tinkimiseen ja huomioi se hinnassa, jos sulla on vaikka näyttis myynnissä 829eur hinnalla, niin molemmille osapuolille jää hyvä mieli kaupasta kun sanot että "anna 800e kun vaivauduit noutamaan".
6) Myönnä muutakin kuin perävalotakuu. Itsellä on ollut tapana sanoa että "jos tulee mitään ongelmia niin oothan sitten yhteydessä".
7) ... Tässä nyt oli muutama esimerkki vain.

Nyt kun innostuin asiasta kirjoittelemaan, niin oikeastaan vain kerran yksi vanhempi mies soitti mulle että "minun pitää tarkistaa kun on niitä huijareita liikkeellä että et kai ole sellainen.". Toinen mieleen jäänyt keissi viime vuosilta on kun myin eukon
lattialle pudonnutta ja sittemmin liikkeessä refurbishoitua iphone8:a (piti ostaa hälle uusi kun korjaus kesti), ja nuori pariskunta tuli kuopiosta helsinkiin ostamaan sitä koska tykkäsivät ajella. Meni pari päivää ja tuli sähköposti että tuossa puhelimessa ei mikki toimi. Onneksi Kuopiossa oli saman fonumin toimipiste ja kun ohjasin sinne niin ilmesesti saivat asian kuntoon. Olisin kyllä oikeasti ollut valmis ottamaan takkiin ja palauttamaan rahat.

Kiusallisimpia myynti-tilanteita ovat olleet ehkä ne kun olen ostanut tuotteen jostain mega-alesta, esimerkkinä vaikka monitoimivatkaaja 99e, suomessa hinnat 400+e ja myyn sen 150e. Haluan kuitenkin antaa takuukuitin mukaan, ja kertoa että "älä kato sitä ostohintaa". Ja vaikkei yllättävän monet ole kiinnostuneita ollenkaan takuu-kuiteista käytetyn tavaran kaupassa, niin tuntuis hölmöltä jos ne kuitit löytyisi eikä niitä pakkaisi mukaan.

Rehellisyys kannattaa aina, ja imho takkiin pitää pystyä välillä ottamaan. Ugh olen avautunut.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 371
5) Noudon yhteydessä varaudu aina tinkimiseen ja huomioi se hinnassa, jos sulla on vaikka näyttis myynnissä 829eur hinnalla, niin molemmille osapuolille jää hyvä mieli kaupasta kun sanot että "anna 800e kun vaivauduit noutamaan".
Tosta oon eri mieltä, ei sitä enää noutotilanteessa ruveta kauppaa käymään. Oon kyl itsekin joskus myöntynyt johonki tasalukuun, mut periaatteessa ei näin. Kyl ne kaupat on sovittu ennen noutoa.

edit: mut muuten kyllä hyvä lista.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 615
Tosta oon eri mieltä, ei sitä enää noutotilanteessa ruveta kauppaa käymään. Oon kyl itsekin joskus myöntynyt johonki tasalukuun, mut periaatteessa ei näin. Kyl ne kaupat on sovittu ennen noutoa.

edit: mut muuten kyllä hyvä lista.
No joo, ehkä tuo oli liian iso heitto. Ajatuksena oli siis se, että jos joku kysyy että "onko sulla euroa antaa takaisin" niin ei lähde mihinkään penninpyörittelyyn, vaan antaa jonkun vitosen tai kympin hyvää ja
ottaa ne setelit. Ideana se että kummallekin jäi hyvä mieli.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 371
No joo, ehkä tuo oli liian iso heitto. Ajatuksena oli siis se, että jos joku kysyy että "onko sulla euroa antaa takaisin" niin ei lähde mihinkään penninpyörittelyyn, vaan antaa jonkun vitosen tai kympin hyvää ja
ottaa ne setelit. Ideana se että kummallekin jäi hyvä mieli.
Joo, itsellä vaa huonoja kokemuksia, ku on oikeesti ruvettu "huutokauppa keisariksi" noutotilanteessa. On silti kaupat syntyny, vaikka tiukkana pysyny. Kerran möin muutaman euron halvemmalla, ku tahtoi "pyöristää lähimpään sataseen". edit: mut edelleenkin, kyl pitää pysyä siinä missä on sovittu.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 615
Joo, itsellä vaa huonoja kokemuksia, ku on oikeesti ruvettu "huutokauppa keisariksi" noutotilanteessa. On silti kaupat syntyny, vaikka tiukkana pysyny. Kerran möin muutaman euron halvemmalla, ku tahtoi "pyöristää lähimpään sataseen". edit: mut edelleenkin, kyl pitää pysyä siinä missä on sovittu.
No tuohonhan on helppo vastaus se että "Et sä varmaan ois tänne asti ajellut jos et olisi valmis maksamaan pyydettyä hintaa".

Mutta olet oikeassa siinä, että tarkkana kantsii olla siinäkin kelle osoitteensa luovuttaa.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Huuto.netin turmioon on syyllinen vain Huuto.net itse. Ahneus ajoi laittamaan kriittisiä osia kauppatoiminnoista, kuten ihmisten välinen viestittely, maksumuurin taakse sekä joitain muita toimintoja tehomyyjä -statukselle jonka saa jos onnistuu kauppaamaan tavaraa vuoden aikana n€ edestä. Samaten se että voit maksaa siitä että ilmoituksesi nousee hakuehtojen kärkeen takaa sen, että muut ilmot jää auttamatta näiden jalkoihin.
Ihmettelen kyllä miksi ja miten huuto.net onnistui "uudistamaan" sivustonsa sellaisesta yksinkertaisesta, sellaiseen helvetin monimutkaiseen sekasotkuun, jota porukka ei enää nii viitsi käyttää, koska tori.fi on niin tehokas kauppapaikka.

Saa muuten nähdä tuleeko tori.fi isoja uudistuksia, nyt kun omistaja ilmeisesti vaihtu.
 
Liittynyt
29.07.2019
Viestejä
14
Mitähän se postiennakko sitten taas auttaa? Lähettäjä voi laittaa sulle matkaan kasan kiviä ja lopputulos on sama, paitsi että maksoit mahdollisesti hommasta vielä postiennakkokulujen verran lisää. Ennakkotarkastusoikeuttahan noissa postiennakkopaketeissa ei ole ollut vuosiin.

Rehelliselle myyjälle taas postiennakko on ihan vihonviimeinen kauppatapa. Käytät aikaa ja vaivaa tuotteen lähetykseen, ja pahimmillaan (jos unohdetaan mahdolliset Postin sekoilut) paketti ensin seilaa muutaman päivän vastaanottajan postiin/automaattiin, odottaa siellä noutajaa viikon ja sitten seilaa taas muutaman päivän takaisin. Pisteenä iin päälle, jotta saat pakettisi takaisin, sun pitää maksaa postikulut takaisinpäin ennen kuin Posti luovuttaa paketin sulle. Ja koko tämän parin viikon episodin ajan et voi itse hyödyntää omistamaasi tavaraa tai myydä sitä eteenpäin jollekulle muulle.

Eli ei kannata ihmetellä jos joku ei postiennakkokauppoihin suostu, tai vaatii ainakin kohtuullisen ennakkomaksun siitä.
Totta kyllä, täytyisi varmaan ainakin postimaksut maksaa x2 etukäteen, niin myyjälle ei tulisi kuluja, ja myyjän huijatessa ostaja menettäisi vähemmän.
 
Liittynyt
29.07.2019
Viestejä
14
Mitä se sinua auttaa? Saat kiviä sit, ku et kuitenkaan voi pakettia tarkastaa ennen maksua. Lisäksi harvat myyjät suostuu postiennakkoon ilman, että vähintään postikulut maksetaan etukäteen.

Ei siis tarkoitus olla ivallinen, mut postiennakko on melko turha ja maksaa extraa vain. Myyjälle se vaikuttaa vain siltä, että ostajalla ei ole nyt rahaa ja lunastaa toimituksen joskus myöhemmin jos ollenkaan.
Jep, tietenkin postit täytyy maksaa, niin myyjälle ei tule kuluja, ja myyjän huijatessa ostaja menettää vähemmän. Harmi kun ei tullut omassa tapauksessa ehdotettua postiennakkoa postikuluilla.
 
Liittynyt
29.07.2019
Viestejä
14
Täytyisi varmaan etsiä aina joku luotettava taho myyjän paikkakunnalta, joka kävisi tekemässä kaupat ja postittaisi edelleen.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
357
Toihan oiski hauska idea. Ois joku taho mille myyjä vie tavaran (joka tarkastaa sen ja postittaa ostajalle, joka on maksanu sen tavaran ennen kuin se liikkuu)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
787
Vinkkinä muillekkin, että jos vanteita olette myyntiin laittamassa, niin ei kannata ilmoitustekstiin laittaa mitään mainintaa tai viittausta replica termiin. Ei meinaan mene läpi, koska "tuoteväärennösten myynti on kielletty". Voi luoja tuotakin paikkaa nykyään :facepalm:
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 256
Vinkkinä muillekkin, että jos vanteita olette myyntiin laittamassa, niin ei kannata ilmoitustekstiin laittaa mitään mainintaa tai viittausta replica termiin. Ei meinaan mene läpi, koska "tuoteväärennösten myynti on kielletty". Voi luoja tuotakin paikkaa nykyään :facepalm:
Sitähän ne replicat onkin. Kopioita aidoista huonommalla laadulla. Ja on noita myyjiä(yrityksiä) suomessa oikeuteen valmistajien toimesta viety. Vannetukku esimerkkinä.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Vinkkinä muillekkin, että jos vanteita olette myyntiin laittamassa, niin ei kannata ilmoitustekstiin laittaa mitään mainintaa tai viittausta replica termiin. Ei meinaan mene läpi, koska "tuoteväärennösten myynti on kielletty". Voi luoja tuotakin paikkaa nykyään :facepalm:
Kyseessä on sama asia. Väärennösten myyjät käyttävät useasti tuota termiä, koska kuulostaa kivemmalta kuin fake. Millaista feikkiä olit myymässä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
787
Kyseessä on sama asia. Väärennösten myyjät käyttävät useasti tuota termiä, koska kuulostaa kivemmalta kuin fake. Millaista feikkiä olit myymässä?
Kyllä minä nyt sen tiedän. Kopiovanteita nyt vaan on myyty lukemattomien tahojen toimesta ainakin viimeiset 30v ja myydään edelleen ja tullaan myös tulevaisuudessa myymään. Nuo omathan nyt oli loppuun pieksetyt a8 replicat parin kymmenen vuoden takaa muutaman kympin hinnalla niin sehän tässä vähän huvittaa.

Vähemmän yllättäen tori ei itsekkään sääntöjään johdonmukaisesti noudata. Parhaillaankin tuolla on lukemattomia vastaavia ilmoituksia yksityisiltä, sekä myös yrityksiltä jotka myyvät uutta kopiotavaraa ihan replica tekstein.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 557
Ihmettelen kyllä miksi ja miten huuto.net onnistui "uudistamaan" sivustonsa sellaisesta yksinkertaisesta, sellaiseen helvetin monimutkaiseen sekasotkuun, jota porukka ei enää nii viitsi käyttää, koska tori.fi on niin tehokas kauppapaikka.

Saa muuten nähdä tuleeko tori.fi isoja uudistuksia, nyt kun omistaja ilmeisesti vaihtu.
ainakin puh. käyttöliittymä torista autoja katsoessa ihan aanuksesta, tökkii ja monimutkaisen näköinen konstruktio
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 358
Huuto.netin hyvä puoli on myös pistejärjestelmä eli sinne voi määrittää pisteluvun joka pitää olla, että voi tehdä huutoja kohteista. Tällä karsii pois monet huuhaahuutajat
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 600
Hyvin toiminut tori.fi kaupat jo vuosien ajan. Käytän aina kun haluan oikeasti tavarasta eroon ja näen siihen -hiukan- vaivaa. Priot itsellä (vaikkakin riippuu tuotteesta)
Myyjille:
-Hinta. Suhteuta käyttövuosiin ja tuotteen kuntoon. Katso ensin myykö joku halvemmalla samaa ja jos myy niin miksi. Esim älä laita useita vuosia vanhaa tuotetta myyntiin kymppiä halvemmalla kun oli uutena, ihan oikeasti. Tuotekohtainen toki, mutta jos haluat myydyksi jotain niin suhteuta vähän. Ostaisitko itse tällä hinnalla? Haluatko tuotteesta nopeasti eroon vai maximaalista tuottoa, jonka takia odotat viikkoa/kuukausia? todnäk et saa myydyksi lainkaan.
Jos myyt puhelinta jossa naarmu läpi koko näytön niin "50e" halvemalla kun uutena ei ole siitä oikea hinta.

-Kuvat. Panosta kuviin jos haluat tuotteesta eroon. Ota kuva edestä takaa, mahdollisesti sivuilta ja jos tuote on esim rikki säröillä, niin ota niistä tarkka lähikuva. Jos myyt puhelinta/läppäriä niin ota kuva myös luurin ollessa päällä tai läppäri auki. Panosta myös missä otat kuvan. Pimeässä salampäällä kaljatölkki auki kuvassa ei tarvitse ihmetellä kun ei kukaan osta (näitäkin on nähty monia). Miten nykyajan luureilla ja hemmetin hyvillä kameraominaisuuksilla ei saada kuin suttuista höttöä, ylivalaistuneet tai pimeitä kuvia. Itse kalliimpaa myydessä otan kuvat järkkärillä ja väitän, että kuvat ovat se suurin syy miksi yhteydenottoja tulee usein monta.

-Teksti, kuvaile tuotetta. Tämäkin tuotekohtaista onko se haarukka vai kännykkä, mutta laita merkki, malli, käyttöikä, mitat, tuumat, tai linkki josta tiedot löytyy. Ne tuotteen tärkeimmät ja oleellisimmat tiedot kiitos! Hienoa ostaa polkupyörää tai autonrenkeita kuvan perusteella tekstinä vain "pyörät". Kuvaukseen ei myöskään kannata laittaa "paskana, ei oikein toimi jne", koska se ei ole myyvä teksti. Toki hyvä ilmoittaa jos tuotteessa on vikaa.

-Viimeisin. Mitkä toimitusvaihtoehdot ja maksutavat sinulle käy ja HINTA. Itse skippaan suoraan "tarjoa" hinnat... Jos pyydät minua tarjoamaan niin tarjoan euron? älä sitten suutu siitä. Kerro mitä haluat tuotteestasi, mihin hintaan olet valmis myymään. TInkiminen on ok, mutta vain kaupantekovaiheessa. Ei enää siinä kun mennään ostamaan (jälleen tuotekohtainen, esim autoa koeajetaan ennen)

Ostajille:
-Tingi fiksusti jos pitää tinkiä. Kysy voitko saada alennusta (mistä syystä?) ja myytkö tähän hintaan. Muotoile se hyvin. Niitä tekstareita olen saanut lukuisia kun myyn tuotetta vaikka 100e ja tulee pelkkä tekstari 50e!.. ei nimeä, ei tietoja.. vaan 50! Eli otit juuri 50% pois hinnasta ja tällä mennään? uskotko että suostun?

-Jos en suotu laskemaan hintaa niin älä suutu tai laita kommentteja "et saa ikinä myytyä tai "saan halvemmalla muualta". Hyvä jos saat, sitten kannattaa hyödyntää sitä toista paikkaa ja tulen saamaan tämän myytyä.

-Tämä ylimpänä pitäisi olla, mutta pidä kiinni sovitusta! Ole sovittuun aikaan paikalla ja älä tee ohareita. Ilmoita jos et pääse. Nimim parikertaa järjestänyt työvuoroja sinun tulosi tähden.

Näillä saanut aina myytyä torissa alle viikossa, pieniä ja perusjuttuja, mutta tuntuu olevan todella vaikeita joidenkin ymmärtää jos toria selaa. Kaksi päivää sitten myin vanhan puhelimeni, joita oli monia samoja malleja torissa ja meni 14tuntiin. Ei ollut halvin, eikä kallein, mutta panostin siihen mitä myyn. Myönnettäköön etten ole koskaan myynyt torissa "rihkamaa" eli 1-5e tuotteista en edes lähde näkemään vaivaa. Jos noista haluaa eroon niin kuvittelisin, että turhia yhteydenottoja tulee enemmän kuin tarpeeksi ja silloin vaiva on suurempi kuin hyöty.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
724
Myin juuri 3080 Torissa ns. päivän hintaan. Sen verran hintava tuote, että ehdotin itse, että laitan hänelle Whatsapissa kuvia kortista, missä olisi lappu ja hänen päättämä sana, että voi olla varma ettei kuvat ole jostain netistä pöllity tai lähetän sähköpostia työmeilistä, että voi tsekata mun yhteystiedot, jne.

Ei kuulemma ollut tarvetta ja 5 minuutin päästä oli vajaa 2000 euroa tilillä, huhuh. Välillä näinkin, kun Torissa tuntuu enemmänkin olevan ihmisiä vailla kirjekaveria. Huuto.netin palaute, tunnistautuminen ja osta heti toiminto ovat aivan ylivertaisia, mutta jostain syystä ne kaupat kuitenkin tehdään nykyään Torissa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 224
Eikö toiset osaa poistaa ilmoituksia, vai miksi siellä välillä näkee myynnissä tavaran ja otsikossa lukee MYYTY?
 

trema

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
180
Eikö toiset osaa poistaa ilmoituksia, vai miksi siellä välillä näkee myynnissä tavaran ja otsikossa lukee MYYTY?
Tätä samaa ihmetellyt itsekin, ovatko ihmiset oikeasti niin uusavuttomia etteivät osaa poistaa ilmoitusta? Samalla vaivalla sen poistaisi kuin muokkaisi.
 
Liittynyt
17.02.2021
Viestejä
371
Tätä samaa ihmetellyt itsekin, ovatko ihmiset oikeasti niin uusavuttomia etteivät osaa poistaa ilmoitusta? Samalla vaivalla sen poistaisi kuin muokkaisi.
Itse asiassa helpommin, poisto vaatii omalla sivulla kaksi klikkausta kun taas muokkaus useamman klikkauksen sekä tekstin *MYYTY* lisäämisen otsikkoon. :D
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 275
En minä ainakaan ole löytänyt mistä voisi poistaa omia ketjujaan.

EDIT: Niin tietysti oli varmaankin Tori.fi ym. kyse, ei tästä laudasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
634
Näkyykö jollain Torissa tallennetut haut ja suosikki-ilmoitukset profiilisivulla? Itsellä ei kyllä näy tuolla mitään, vaikka niitä kuinka tallentaa.

1617104997307.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 714
Näkyykö jollain Torissa tallennetut haut ja suosikki-ilmoitukset profiilisivulla? Itsellä ei kyllä näy tuolla mitään, vaikka niitä kuinka tallentaa.

Tallennetut haut menee sinne hakuvahtien alle, ja toimivat kyllä ainakin itellä ihan normaalisti.

Testasin nyt myös ekaa kertaa tuota sydämen painamista ilmoituksessa, ja kyllä se tuonne suosikkeihin ilmestyi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
634
Tallennetut haut menee sinne hakuvahtien alle, ja toimivat kyllä ainakin itellä ihan normaalisti.

Testasin nyt myös ekaa kertaa tuota sydämen painamista ilmoituksessa, ja kyllä se tuonne suosikkeihin ilmestyi.
Itsellä ei näy kummassakaan mitään, ei hakuvaihdeissa eikä suosikeissa. Vaikka tuossa vieressä oleva numero antaisi ymmärtää että niitä on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Miten menee tämä uuden Schibsted-tilin kanssa se, että olen aikanaa rekisteröitynyt palveluun Suomi24 sähköpostilla. Yritin kirjautua tuonne Torin tilile äsken ja kirjautuessa pitäisi nyt tuolta Suomi24 sähköpostista käydä klikkaamassa vahvistusviestiä. Ja kun kyseistä sähköpostia ei ole ollut enää hetkeen, niin en pääse sieltä mitään vahvistamaan. Joten onko tämä Suomi24 käyttäjätunnuksella tehty tili nyt historiaa? Pystynkö ottamaan tuota vahvistusviestiä toiseen sähköpostiin ja aktivoimaan oman historian sen alle? Yritin tuolta Torin sivuilta katsella, mutta joko ei äly riittänyt löytämään asiaa tai sitten siitä asiasta ei ollut sivuilla mainintaa.
Onko kukaan muu laittanut tästä asiasta viestiä Torin asiakastukeen? Odottelen edelleen vastausta reilu viikko sitten laittamaan pyyntöön muuttaa sähköpostiosoite toimivaksi, mutta en ole saanut mitään vastausta asiaan. Onko normaalia, että Torin asiakastuessa on näin pitkät vastausajat viesteihin?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 096
Onko kukaan muu laittanut tästä asiasta viestiä Torin asiakastukeen? Odottelen edelleen vastausta reilu viikko sitten laittamaan pyyntöön muuttaa sähköpostiosoite toimivaksi, mutta en ole saanut mitään vastausta asiaan. Onko normaalia, että Torin asiakastuessa on näin pitkät vastausajat viesteihin?
Miksi et voi tehdä uutta tiliä uudella sähköpostilla? Torissa kun ei ole edes palautteita, joita pitäis siirrellä tilistä toiseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Miksi et voi tehdä uutta tiliä uudella sähköpostilla? Torissa kun ei ole edes palautteita, joita pitäis siirrellä tilistä toiseen.
Siksi koska uuden tilin tekeminen olisi liian helppoa. Mulla jäi tuonne olemassa olevalle tilille 2 myynti-ilmoitusta ja siellä oli myös muutama viestikeskustelu näissä ilmoituksissa, niin olisi vaan kaikista helpoin, kun pääsisi taas tuonne olemassa olevalle tilille. Tämä ongelma mikä itsellänikin on mainittu tuolla Torin asiakastuen sivuilla ja pyydetty ottamaan yhteyttä, jotta voivat vaihtaa toimivan sähköpostin vanhan tilalle.
 
Liittynyt
17.02.2021
Viestejä
371
Ainoa jonkinlaista "luottamusta" herättävä asia on maininta siitä, kuinka kauan on ollut Torin käyttäjä, lisäksi osalla porukasta saattaa olla vielä jotain myynti-ilmoituksiakin siellä auki, joten olisihan se hyvä saada vanha tili auki...
 
Liittynyt
17.08.2017
Viestejä
208
Minua kusetti sellainen joka oli ollut kaksi vuotta käyttäjänä. Tein hieman hakua Googlella ja näytti siltä että herra on harrastanut sitä eri nimillä jo kauemminkin, ei näytä välittävän vähääkään jääkö kiinni.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Minua kusetti sellainen joka oli ollut kaksi vuotta käyttäjänä. Tein hieman hakua Googlella ja näytti siltä että herra on harrastanut sitä eri nimillä jo kauemminkin, ei näytä välittävän vähääkään jääkö kiinni.
Ei minua vakuuttaisi ainakaan vielä kaksi vuotta käyttäjänä ollut. Jos on ollut n. 10 vuotta tai enemmän käyttäjänä, niin sitten.

Mutta harmittelut puolestasi. Ei tosiaan aina voi luottaa kaikkiin.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Miksi huuto on kuollut ja tuo järjetön paskakasa tori on suosiossa? Tappoiko ne kiinapaskan listaajat sen vai mikä?
Huutonetistä tuli ihan järjettömän ärsyttävän sekava ja tehomyyjille kait todella isot edut jotka maksaa hyvin et saa aina myydä siel tavaraa ja saa etuoikeuksia.
En keksi äkkiseltään muita syitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 096
Ammattihuijareilla on noita tilejä kypsymässä vuosiakin. Tosiaan joku +5v tili jo jonkinlaista luottamusta herättää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 853
Viestejä
4 204 473
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
janisainio

Hinta.fi

Ylös Bottom