Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselleni perustelin maxia ja määräaikaa sillä, että kuitenkin tulee liittymää pidettyä ja kun sitten tuo max tarjoaa aina sen, mitä kulloinkin olemassa oleva verkko voi tarjota. Eli vain laitteista jää kiinni toimivuuden rajat.Saman hintainen olisi dna max liittymä mitä tämä hypernetti mutta 2vuuoden määräaika.
Netgear MR1100 - 1Gbit/s 4G reititin - MT-TECH.FI
Kuten M2-ketjussa mainittiin niin taajuuslukituksen saisi nähtävästi tähän laitettua
Kun koitan tuossa jutussa mainitulla PuTTY:llä päästä purkkiin käsiksi niin tulee vaan connection timed out
Olethan yhteydessä USB-C -kaapelilla? Ei toimi WIFI eikä Ethernetin kautta. Lisäksi katso että IP ja portti on oikein.
Nähtävästi tämän nykyisen emolevyn takapaneelin usb-c ei vaan tykännyt toimia kunnolla, perinteiseen 3.0 porttiin purkki kiinni ja lähti heti loitsut pelittämään.
On se vaan käsittämätöntä etteivät vaan laita päivitystä jakoon missä tulisi nämä käyttöön
Se voi olla hyödyllinen ominaisuus jossain erikoistilanteessa, saada "lukittua" noita taajuuksia. Silloin kun homma toimii niin kuin elokuvissa verkko mahdollistaa kehittyneelle päätelaitteelle parhaan palvelun täysin automaattisesti. Olen nähnyt tämän tapahtuvan ja näin sen pitäisi toimia. Tosin tähän pisteeseen pääsy voi vaatia verkon puolelta konfigurointia ja testauksia mainitun päätelaitteen kanssa, jotta nähdään parhaan palvelun kytkeytyminen ja että data liikkuu sen mukaisella tavalla.Ei tolla systeemillä kaikkea taajuuksia saa listalle mutta ei kai tämä ole tärkeä ominaisuus...
Se voi olla hyödyllinen ominaisuus jossain erikoistilanteessa, saada "lukittua" noita taajuuksia. Silloin kun homma toimii niin kuin elokuvissa verkko mahdollistaa kehittyneelle päätelaitteelle parhaan palvelun täysin automaattisesti. Olen nähnyt tämän tapahtuvan ja näin sen pitäisi toimia. Tosin tähän pisteeseen pääsy voi vaatia verkon puolelta konfigurointia ja testauksia mainitun päätelaitteen kanssa, jotta nähdään parhaan palvelun kytkeytyminen ja että data liikkuu sen mukaisella tavalla.
Pitäs ipllä saaha kiinni. Tietysti pitää olla eri ip-avaruus kuin reitittimellä mille jakaa yhteyden. Eli esim. itsellä mr1100 on 192.168.1.1 ja reititin 192.168.0.1 eli jos sama ip ei saa kuin sen reitittimen kiinni.Onkos muuten mitään mahdollisuutta saada yhteyttä mr1100 purkkiin verkon kautta kun se on ip-passtrough tilassa? Olen asettanut sille kyllä ip-osoitteen sisäverkossa, mutta ei siihen kylläkään vastaa.
Mikäs oli vikana?No F...k Tuossa muutama viesti sitten uhosin ja kerroin että saa kiinni kunhan on erillisessä ip-avaruudessa... No nyt en pääse itse kiinni laitteeseen. Eli selaimella pääsee 192.168.10.1 mutta telnettiin ei vastaa portissa 5510 sitten millään... ei lanin läpi, ei usbilla eikä etskukaapelilla. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?? Nyt olisi pakko päästä kiinni jotta pääsee tekemään taajuuslukkoa koska on alkanut pätkimään yhteyttä ja vaihtelemaan väärään soluun kiinni..
LOL tyhmä... toimii!
Uusi firmware päivitys löytyi Netgearin tukisivustosta ja asentui ilman ongelmia.
Asennus omalla vastuulla, noteja ei vielä saatavilla. Tämä päivitys tuli pikkuisen puskista.Onkos jotain noteja mitä päivitys sisältää? Mahtaako nuo at komennoilla itse tehdyt taajuuslukot kadota päivityksessä?
Tuo ei ole oikea paketti.Sivuilta löytyi ainakin tällainen update paketti: MR1100 Firmware Version 12.05.05.00
Täytynee odotella kokemuksia ennenkuin asentaa.
Uusi firmware päivitys löytyi Netgearin tukisivustosta ja asentui ilman ongelmia.
.exe??!!!!
Mistäs minä nyt jonkun windows koneen kehitän, huonoa palvelua.
Samaa ihmettelin. Windowsillakin se heitti jotain ihme erroria, ennenkuin asensi jonkun hämärän ajurin, jota ei ollut edes saatavilla tukisivuilla MR1100 alla. Miksi tuollaisia pitää harrastaa, kun modeemissa on suoraan mahdollisuus heittää firmis web interfacen kautta sisään?
Tuo ei ole oikea paketti.
.exe??!!!!
Mistäs minä nyt jonkun windows koneen kehitän, huonoa palvelua.
http://www.downloads.netgear.com/fi...TG9x50C_12.06.01.00_00_Generic_05.01.secc.exeLinkin laittaminen sitten jotenkin mahdotonta?
Ihan turhaa kehittää. Se ei asenna mitään.
Joo ei tunnu asentavan ethernetin läpi kun on reititin välissä, pitäisi varmaan olla laitteen oma WiFi päällä.
Nyt on TODELLA surkeaa palvelua, no odotetaan josko tulisi ilmateitse joskus.
Tuli sellainen tieto, ettei olisi mitään security paikkoja tässä versiossa.@TJ74 Tiedätkö, onko bugikorjausten joukossa mitään tietoturvaan liittyvää? Laite on toiminut edellisen päivityksen jälkeen niin hyvin ja vakaasti, että itselläni ainoa syy firmwaren päivittämiseen olisi jokin tietoturva-aukko.
Tuli sellainen tieto, ettei olisi mitään security paikkoja tässä versiossa.
Ainakin AT! GSTATUS? band-tunnisteet korjattu.Tukisivustolla uusi firmware:
http://www.downloads.netgear.com/fi...TG9x50C_12.06.03.00_00_Generic_05.01.secc.spk
Ei mitään ongelmia suorituskyvyssä tällä versiolla, testasin useita satoja Mbps DL suuntaan oli nopeus.Päivitys vaikuttaa kyllä ihan hyvältä. Tulostenkin valossa (SYV B3+B3+B20)