Netflix

Kun äsken kirjauduin tietsikalla ihmettelemään Netflixiä niin tuollainen s-posti tuli, mutta oli vaan ilmoitus että uusi kirjautuminen tunnuksillasi. Tyttären laitteet loggasin ulos ja nyt ei pääse kirjautumaan niillä ollenkaan. Tytöllä ei toimi siis Netflix mobiilinetin kautta eikä myöskään opiskelukämpällä olevan 4G-reitittimen kautta, ei kännyllä eikä läpärillä. Voi olla ettei kotikotona ollessaan ole Netflixiä käyttänyt kännyllä/läppärillään ainakaan puoleen vuoteen kun kotona on huoneesssa NVIDIA Shield telkkarin kyljessä. Eli ilmeisesti seuraavat mobiililaitteissa käyttöä ja jos ei käytetä kotitaloudessa niin bannit tulee...
Banneista en tiedä, mutta tässä ilmeisesti seuraus on juuri se mitä Netflix on mainostanut jo pidemmän aikaa, eli että varmennuksia ja niiden epäonnistumisten seurauksena näitä estoja pukkaa sen vuoksi, jotta palvelua ei käytettäisi milloin ja mistä tahansa ja kenen tahansa toimesta yhdellä tunnuksella. Se on sitten eri asia kuinka hyvin osuvat kohdalleen.
 
Kun äsken kirjauduin tietsikalla ihmettelemään Netflixiä niin tuollainen s-posti tuli, mutta oli vaan ilmoitus että uusi kirjautuminen tunnuksillasi. Tyttären laitteet loggasin ulos ja nyt ei pääse kirjautumaan niillä ollenkaan. Tytöllä ei toimi siis Netflix mobiilinetin kautta eikä myöskään opiskelukämpällä olevan 4G-reitittimen kautta, ei kännyllä eikä läpärillä. Voi olla ettei kotikotona ollessaan ole Netflixiä käyttänyt kännyllä/läppärillään ainakaan puoleen vuoteen kun kotona on huoneesssa NVIDIA Shield telkkarin kyljessä. Eli ilmeisesti seuraavat mobiililaitteissa käyttöä ja jos ei käytetä kotitaloudessa niin bannit tulee...
En oikein usko että mitään banneja on tullut, ainakaan tälläisestä en ole aiemmin lukenut missään.

Nykyäänhän siis Netflix asettaa kotitalouden ja jos tiliä käytetään sen ulkopuolella (tämän tarkistamiseen käytetään erinäisiä keinoja), niin aletaan pyytämään vahvistuskoodeja, jotka lähetetään tilin alkuperäiselle omistajalle. Onko tässä sitten käynyt niin, että kyseinen henkilö on tuohon koodi kyselyyn naputellu vaan jotain useamman kerran ja sen takia ongelmia kirjautua sisään.

Jos käytät mobiililaitetta matkalla tai kodin ulkopuolella, sinun täytyy vahvistaa laite katsoaksesi Netflixiä väliaikaisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Tuolla koodilla homma lähti toimimaan. Tytär ei ollut hoksannut että tarvii painaa tuota katsele väliaikaisesti kohtaa.
 
Itelläki aikoinaan tyssäsi tuo kortin päivitys tuohon txt-vahvistukseen ja maksanu nyt noilla Turkin Netflix lahjakorteilla. Kävin mielenkiinnosta kurkkaamassa selaimella niin maksutavoissa on tuo uus kortti kyllä ja siinä lukee "Tätä käytetään jos saldo loppuu"

Toimiskohan tuo kortti vaikka en ole siis mitään txt-viestiä lähettäny tietenkään kun uuden kortin lisäsin.

Päivitys tilanteeseen. Itellä siis ollu "Turkin" Netflix tilattuna muutaman vuoden ja kun uusi kortti tuli niin sivuilla tuon kortin lisäys tyssäsi, oletetusti, siihen SMS-vahvistukseen.

No eilen loppu tilaus ja tänään oli menny tililtä veloitus vaikken sitä vahvistusta vieny loppuun asti(SMS-vahvistus).

Tämä niille jotka ehkä asiaa miettiny. Kortin siis lisäsin selaimella ilman VPN.
 
Päivitys tilanteeseen. Itellä siis ollu "Turkin" Netflix tilattuna muutaman vuoden ja kun uusi kortti tuli niin sivuilla tuon kortin lisäys tyssäsi, oletetusti, siihen SMS-vahvistukseen.

No eilen loppu tilaus ja tänään oli menny tililtä veloitus vaikken sitä vahvistusta vieny loppuun asti(SMS-vahvistus).

Tämä niille jotka ehkä asiaa miettiny. Kortin siis lisäsin selaimella ilman VPN.
Voisiko tässä olla kyse siitä että korttitiedot nykyään päivittyvät monessa palvelussa automaattisesti kun kortti vaihtuu? Ainakin minulla kävi viime vuonna näin Netflixin kanssa.

Alla lainaus osuuspankin sivuilta asiasta.
Kaikki maksukortit on liitetty joko Visan tai Mastercardin palveluun, jonka avulla kortin tiedot päivittyvät automaattisesti esimerkiksi Netflixiin, Spotifyihin, Googleen ja iTunesiin.
Automaattinen päivittäminen helpottaa arkea ja varmistaa palveluiden saumattoman jatkumisen esimerkiksi silloin, kun vanhenemassa oleva tai vioittunut kortti uusitaan.
Automaattinen päivittäminen on käytössä monilla palveluntarjoajilla ja sen käyttö laajenee jatkuvasti.
 
Voisiko tässä olla kyse siitä että korttitiedot nykyään päivittyvät monessa palvelussa automaattisesti kun kortti vaihtuu? Ainakin minulla kävi viime vuonna näin Netflixin kanssa.

Alla lainaus osuuspankin sivuilta asiasta.

Voihan se kyllä olla näinkin, en osaa kyllä sanoa. Ite olen aina "manuaalisesti" päivittäny uuden kortin palveluihin.
 
Voihan se kyllä olla näinkin, en osaa kyllä sanoa. Ite olen aina "manuaalisesti" päivittäny uuden kortin palveluihin.
Tämä on vasta viime vuosina alkanut yleistymään. Ei itselläkään kaikkiin palveluihin päivity, mutta moneen kyllä vaihtui automaattisesti.
 
Voihan se kyllä olla näinkin, en osaa kyllä sanoa. Ite olen aina "manuaalisesti" päivittäny uuden kortin palveluihin.
Eli sulla oli edelleen se vanha kortti siellä maksutiedoissa, sillä muutenhan tuo ei voi toimia.
Netflix on siis poistanut osalta käyttäjistä kokonaan noita (voimassakin olevia) maksukortteja sieltä maksutiedoista, jolloin sinne on pakko lisätä joku kortti, jotta palvelua on edes mahdollista maksaa.
 
Eli sulla oli edelleen se vanha kortti siellä maksutiedoissa, sillä muutenhan tuo ei voi toimia.
Netflix on siis poistanut osalta käyttäjistä kokonaan noita (voimassakin olevia) maksukortteja sieltä maksutiedoista, jolloin sinne on pakko lisätä joku kortti, jotta palvelua on edes mahdollista maksaa.
Jep. Multa poistettiin voimassa oleva kortti Netflixistä, sain sen palautettua sinne chatin avulla.

Mikään ei toki takaa, ettei tuota poisteta uudelleen, vaikka ensi kuussa tms.
 
Eli sulla oli edelleen se vanha kortti siellä maksutiedoissa, sillä muutenhan tuo ei voi toimia.
Netflix on siis poistanut osalta käyttäjistä kokonaan noita (voimassakin olevia) maksukortteja sieltä maksutiedoista, jolloin sinne on pakko lisätä joku kortti, jotta palvelua on edes mahdollista maksaa.

Ei, vaan yritin lisätä uuden kortin numeroa sivujen kautta ja homma tyssäs siihen kohtaan kun piti vahvistaa viestillä. No yllättäen ei ole Turkkilaista puhelinnumeroa ja se jäi tekemättä. Nyt kun kävin tarkistamassa sivuilta niin siellä on sen uuden kortin tiedot mitkä sinne syötin. Perjantaina loppu tilaus ja lauantaina oli menny tililtä velotus.

Saakohan tuosta sepustuksesta selvää :whistling:

E: Tililtä oli siis veloitettu 6€ reilu, eikös tuo premium tai perhe ole sen 200 liiraa.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla näköjään turkkilainen netflix lopetti toimimisen vaikka maksettua jaksoakin oli jäljellä 9.3. asti. Ovatkohan alkaneet sulkea niitä vai mistähän johtuu?
 
Mulla näköjään turkkilainen netflix lopetti toimimisen vaikka maksettua jaksoakin oli jäljellä 9.3. asti. Ovatkohan alkaneet sulkea niitä vai mistähän johtuu?

Täysin sama tilanne täällä. Ei mitään meiliä yms asiasta edes ole tullut.
 
Sama täällä, viikko sitten maksettu seuraava kk. Saavat pitää tunkkinsa ja rahulit takaisin.

Edit, kuten Redditistä oli pääteltävissä, eivät palauttele rahoja ja hv meininki.
 
Viimeksi muokattu:
Sama täällä, viikko sitten maksettu seuraava kk. Saavat pitää tunkkinsa ja rahulit takaisin.

Edit, kuten Redditistä oli pääteltävissä, eivät palauttele rahoja ja hv meininki.

Eli Redditissä oli tietoa, että isompikin ”isku” ja kaikki turkin kautta olleet Netflixit lopetettu? Oliko siellä mitään muuta asiaan liittyen?

Mitenköhän jatkon kanssa, onkohan muita vastaavia kikkailuja vai joutuuko tyytymään suomihintoihin?
 
Ehkä pitää ostaa kasa lahjakortteja ja maksaa ainoastaan niillä sitten jos se on tähän se salaisuus.
 
Täällä myös lopetti toimimasta vaikka eilen mennyt maksu. Onko kukaan yrittänyt live chatin kautta saada toiminaan? Itse kyselen asiaa viimeistään huomenna. Periaatteessa voisi uhata luottoyhtiölle reklamaation tekemisellä jos rahoja ei palauteta tai tunnukset lähde toimimaan.
 
Täällä myös lopetti toimimasta vaikka eilen mennyt maksu. Onko kukaan yrittänyt live chatin kautta saada toiminaan? Itse kyselen asiaa viimeistään huomenna. Periaatteessa voisi uhata luottoyhtiölle reklamaation tekemisellä jos rahoja ei palauteta tai tunnukset lähde toimimaan.
Luuletko, että jotain Günur Saygıdeğeryä kiinnostaa yhtään tuo uhkaus reklamaation tekemisellä luottokorttiyhtiölle. Korkeintaan toteaa, että "v****ko kikkailit vpn:llä (mikäli tilaus otettuna vpn:llä, koska halpa), nyt aika maksaa oppirahat kikkailusta". Joku oli tosin saanut chatissä hoidettua vastaavanlaisen asian kuntoon (redditissä), kun oli selitellyt ummet ja lammet, joten toki kannattaa kokeilla chattiä.
 
Eiköhän jossain käyttöehdoissa ole joku klasuuli mihin pystyvät tarvittaessa vetoamaan. Eipä itse juuri ole tullut netflixiä katseltua niin en tiedä maksaako vaivaa alkaa sen enempää vääntämään.
 
Näköjään sama täällä. Kumma kun ei ole tullu mitään sähköpostia asian tiimoilta, että kortti hylätty tai tili suljettu.
 
Olisikohan paikallaan luoda oma keskustelu näille "Näin puijjaat striimipalvelua" -viesteille? Menee joka ketju tukkoon samasta jauhamisesta.
Juu. Joku joka on perillä useimmista palveluista näiden suhteen, vois tehdä tollaisen kattavalla alustuksella. Tyyliin:

Kitupiikin säästövinkit striimipalveluille
-------------------------------------------------
Netflix: hanki turkin lahjakortteja ja ...
Prime Video: tilaa prime-palvelu primevideon sijaan puolasta/turkista/ruotsista/jne/jne saadaksesi eri hintaan + 30 päivää ilmaista joka maasta
Disney+: ...
Apple tv+: laiteostoksilla ilmaisia kuukausia, gigantin koodit, jne
Skyshow: ..
....
.....
 
Luuletko, että jotain Günur Saygıdeğeryä kiinnostaa yhtään tuo uhkaus reklamaation tekemisellä luottokorttiyhtiölle. Korkeintaan toteaa, että "v****ko kikkailit vpn:llä (mikäli tilaus otettuna vpn:llä, koska halpa), nyt aika maksaa oppirahat kikkailusta". Joku oli tosin saanut chatissä hoidettua vastaavanlaisen asian kuntoon (redditissä), kun oli selitellyt ummet ja lammet, joten toki kannattaa kokeilla chattiä.
Lukiko redditissä jotain mitä kaikkea tämä hlö x oli selittänyt chatissa? Lähinnä sen kannalta, jos itsekin tähän lähtisi.
 
Vasta sai tapella chatissa että sai luottokortin lisättyä uusiksi ja nyt yhtäkkiä tili taas pysäytettynä vaikka just maksu mennyt. :mad:
Ton lisäksi justhan sieltä tuli taas hinnanpäivitys että jälleen turkkitilille lisää hintaa…

Ihan suoraansanottuna pitäköön sit vittu tunkkinsa, mun mielestä ne ampuu tässä itteään pahasti jalkaan, toi palvelu ei ole sen arvoinen että kukaan järkevä antais sen vaan rullata vuodesta toiseen täydellä hinnalla, ton turkkihinnan kanssa sen just pystyi tekemään.

Otetaan sit pari kertaa vuodessa kuukausi suomalaiseen ryöstöhintaan vuodessa kun ei heitä helppo raha kiinnosta.
 
Vasta sai tapella chatissa että sai luottokortin lisättyä uusiksi ja nyt yhtäkkiä tili taas pysäytettynä vaikka just maksu mennyt. :mad:
Ton lisäksi justhan sieltä tuli taas hinnanpäivitys että jälleen turkkitilille lisää hintaa…

Ihan suoraansanottuna pitäköön sit vittu tunkkinsa, mun mielestä ne ampuu tässä itteään pahasti jalkaan, toi palvelu ei ole sen arvoinen että kukaan järkevä antais sen vaan rullata vuodesta toiseen täydellä hinnalla, ton turkkihinnan kanssa sen just pystyi tekemään.

Otetaan sit pari kertaa vuodessa kuukausi suomalaiseen ryöstöhintaan vuodessa kun ei heitä helppo raha kiinnosta.
Ei tuosta kyllä ole mitään järkeä maksaa 16e/kk, katsottavaa on todella vähän. Turkin hinnoilla se on saanut pyöriä tuolla taustalla, nyt saa jäädä.
 
Ton lisäksi justhan sieltä tuli taas hinnanpäivitys että jälleen turkkitilille lisää hintaa…

Turkin inflaatio on 65%. Ei ihme että hinta liiroissa nousee ihan koko ajan. Euroissa se hinta ei varmaan nouse kovin paljon? Paitsi ehkä eurohintojen inflaation tahdissa.

Ihan suoraansanottuna pitäköön sit vittu tunkkinsa, mun mielestä ne ampuu tässä itteään pahasti jalkaan, toi palvelu ei ole sen arvoinen että kukaan järkevä antais sen vaan rullata vuodesta toiseen täydellä hinnalla, ton turkkihinnan kanssa sen just pystyi tekemään.

Mä olen varsin järkevä ja annan rullata vuodesta toiseen täydellä 4k-hinnalla :psmoke: Ja sanoisin että ei ammu itseään jalkaa, aivan kuten ei tunnuksenjakorajoituksessakaan. Osa toki jättää tilaamatta, mutta luultavasti nettovaikutus on positiivinen kun saadaan eri markkinat eristettyä toisistaan. Ja osa "vapaamatkustajista" maksamaan täyttä hintaa.

Toki voi olla, että löytyy uusi tapa kiertää maarajat.
 
Vasta sai tapella chatissa että sai luottokortin lisättyä uusiksi ja nyt yhtäkkiä tili taas pysäytettynä vaikka just maksu mennyt. :mad:
Ton lisäksi justhan sieltä tuli taas hinnanpäivitys että jälleen turkkitilille lisää hintaa…

Ihan suoraansanottuna pitäköön sit vittu tunkkinsa, mun mielestä ne ampuu tässä itteään pahasti jalkaan, toi palvelu ei ole sen arvoinen että kukaan järkevä antais sen vaan rullata vuodesta toiseen täydellä hinnalla, ton turkkihinnan kanssa sen just pystyi tekemään.

Otetaan sit pari kertaa vuodessa kuukausi suomalaiseen ryöstöhintaan vuodessa kun ei heitä helppo raha kiinnosta.
En usko että ampuvat tässä itseään jalkaan. Tuskin turkin kautta tilanneita niin paljon on että näkyisi kovin negatiivisesti tilausmäärissä. Kaistaa menee vähämmän ja osa siirtyy tilaamaan normaalihinnalla. Boikotointikin on vähän hankalaa jos haluaa netflixin omaa tuotantoa nähdä.
 
En usko että ampuvat tässä itseään jalkaan. Tuskin turkin kautta tilanneita niin paljon on että näkyisi kovin negatiivisesti tilausmäärissä. Kaistaa menee vähämmän ja osa siirtyy tilaamaan normaalihinnalla. Boikotointikin on vähän hankalaa jos haluaa netflixin omaa tuotantoa nähdä.
Luulis nimenomaan olevan aivan hitosti sieltä tilanneita kun kerran tällee aletaan noitavainoon. Jos se olisi joku marginaali homma niin ei miljoonien firmaa kiinnostaisi.
 
Itselläkin oli estetty tilin käyttö. Otin yhteyttä aspaan (chättiin sai jonottaa yli 45 min, vaikka alkuun ilmoitti 16 minuutin jonoista)
Aspa kertoi seuraavaa:
"But we sometimes cancel accounts that show signs of unusual activity. It looks like your account was canceled for this reason."
pyysin luonnollisesti palauttamaan tilin, vastauksena "Sorry we cannot do that"

Kertoi myös "Please try to restart the account and proceed with payment by choosing the Plan"
Johon tietenkin vastastin, että mulla on maksettuna vielä parisen viikoa, joten en tietenkään maksa ennen ensikuun 10 päivää penniäkään, et otan sit refundia.

Se ei tietenkään onnistu :D

"And the charge which you made Unfortunately, we're unable to refund this transaction. Please reach out to your financial institution and request a refund directly from them."

Kerroin että et joo toki otan yhteyttä Visaan ja kerron, että kusetatte asiakkailta rahat, mutta palvelu jää saamatta. Aspa jatkoi vain copy-paste vastauksien antamista, pyysin et tekisi asialle jotain ja vastaisi omin sanoin, ei onnistunut, kiitin tyhjästä ja poistuin.

Pitää tosiaan ottaa yhteyttä kortin myöntäjään ja vaatia rahat takaisin. Kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta.
 
Itselläkin oli estetty tilin käyttö. Otin yhteyttä aspaan (chättiin sai jonottaa yli 45 min, vaikka alkuun ilmoitti 16 minuutin jonoista)
Aspa kertoi seuraavaa:
"But we sometimes cancel accounts that show signs of unusual activity. It looks like your account was canceled for this reason."
pyysin luonnollisesti palauttamaan tilin, vastauksena "Sorry we cannot do that"

Kertoi myös "Please try to restart the account and proceed with payment by choosing the Plan"
Johon tietenkin vastastin, että mulla on maksettuna vielä parisen viikoa, joten en tietenkään maksa ennen ensikuun 10 päivää penniäkään, et otan sit refundia.

Se ei tietenkään onnistu :D

"And the charge which you made Unfortunately, we're unable to refund this transaction. Please reach out to your financial institution and request a refund directly from them."

Kerroin että et joo toki otan yhteyttä Visaan ja kerron, että kusetatte asiakkailta rahat, mutta palvelu jää saamatta. Aspa jatkoi vain copy-paste vastauksien antamista, pyysin et tekisi asialle jotain ja vastaisi omin sanoin, ei onnistunut, kiitin tyhjästä ja poistuin.

Pitää tosiaan ottaa yhteyttä kortin myöntäjään ja vaatia rahat takaisin. Kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta.
Kyllä ite ainakin ajattelin tuosta omasta laittaa rahat takaisin pyyntöön. Pieni vaiva ja screenshotit perutusta jäsenyydestä, maksetusta ajasta sekä chatistä jossa käskevät pankin kautta hakemaan. Itellä oli mennyt juuri kolme päivää sitten maksu, joten periaatteessa koko maksettu kuukausi jäi kesken.
 
Jotenkin huvittavaa, että jengi kikkailee halvempia maksuja käyttöehtojen rajamailla ja sitten kiinni jäädessä alkaa hirveä valitus siitä kuinka palveluntarjoaja kusettaa. Vähän sama kuin varastaisi kaupasta ja alkaisi sitten syyttämään kauppiasta siitä että tämä kehtasi puuttua asiaan portin piipatessa.
 
Jotenkin huvittavaa, että jengi kikkailee halvempia maksuja käyttöehtojen rajamailla ja sitten kiinni jäädessä alkaa hirveä valitus siitä kuinka palveluntarjoaja kusettaa. Vähän sama kuin varastaisi kaupasta ja alkaisi sitten syyttämään kauppiasta siitä että tämä kehtasi puuttua asiaan portin piipatessa.
Ei nyt han kuitenkaan. Ei me olla jätetty maksamatta, vaan maksettu palvelusta. He ovat itse mahdollistaneet halvemmat hinnat eri alueille. Tuo on vähän kuin, että meet sinne kauppaan ja riippuen mistä ovesta tulit sisään niin sen mukaan banaanikilon hinta on joko 5e/kg tai 15e/kg. Ja nyt tuota vastaa se, ertä oot maksanut siitä banaanikilostasi sen hinnan mitä kauppias pyytää, mutta porttien jälkeen se otetaankin sulta pois, etkä saa rahojasi, eli ei se ihan oikein mene "kauppiaan" puoleltakaan :D "Kauppias" toki voi estää sen "halvemman oven" käyttämisen, mutta ei näin, että kesken maksetun kauden otetaan palvelu pois ja asiakas jää kusetettuna ilman palvelua / rahoja.

Se olisi pitänyt hoitaa niin, että vpn kikkailu ei enää onnistu, mutta nykyiset sopimukset / maksut jatkuu sinne seuraavaan maksupäivään asti normaalisti. Tämä olisi ollut itselle täysin fine.
 
He ovat itse mahdollistaneet halvemmat hinnat eri alueille.

Tai ehkä niinpäin, että tuon aukoton estäminen on varsin vaikeaa. Se voi myös olla täysin käyttöehtojen vastaista (en ole lukenut) ja jos rikot käyttöehtoja, voi se antaa oikeuden keskeyttää tilaus. Ja on vähän koomista puhua jostain "periaatteista" kun taustalla on tilauksen huijaaminen halvaksi VPN:llä ja jollain turkkilaisella Pre-paid-liittymällä tms. :rofl2: On tuo melkoista penninvenytyksen viemistä vähintään harmaalle alueelle.
 
Tämäpä mielenkiintoista tietoa/puuhaa Netflixiltä.
"Netflix wants to cancel Apple subscriptions. Netflix is currently threatening to cancel those who pay for their subscription using their Apple ID. You should change the payment method."
 
Viimeksi muokattu:
Tämäpä mielenkiintoista tietoa/puuhaa Netflixiltä. Netflix wants to cancel Apple subscriptions.

Juttua en lukenut tai edes katsonut, mutta alustuksen perusteella käytännössä kaikki haluaisivat varmaan lopettaa Applen/Googlen kautta tehdyt tilaukset. Menee aika iso potti A:lle ja G:lle ”palvelumaksuina” tilauksista.
 
Ilmeisesti kaikilla joilla "Turkin"tilaus on lopetettu Netflixin puolelta koskee pelkästään niitä joilla on luottokortti laitettu maksuvälineeksi? Mulla loppu myös, mutta laitoin äsken tilauksen uudelleen lahjakortilla ja näyttää toimivan.
 
Ilmeisesti kaikilla joilla "Turkin"tilaus on lopetettu Netflixin puolelta koskee pelkästään niitä joilla on luottokortti laitettu maksuvälineeksi? Mulla loppu myös, mutta laitoin äsken tilauksen uudelleen lahjakortilla ja näyttää toimivan.
Luottokortti ainakin täällä oli maksuvälineenä, kunnes tosiaan katkesi tänään. Miten tuo lahjakortilla ostaminen käytännössä toimii?
 
Luottokortti ainakin täällä oli maksuvälineenä, kunnes tosiaan katkesi tänään. Miten tuo lahjakortilla ostaminen käytännössä toimii?

Rekisteröi uusi Netflix tili Turkkiin Turkin VPN päällä. Selain pornotilassa niin ei Suomen sivustolle heitä.

Sitten vain maksutavaksi valitsee lahjakortit siellä.

Pitää ostaa netistä niitä Turkin Netflixin lahjakortteja.

Sen lahjakortin koodin syöttää sitten Netflixiin.

Se on sitten siinä. Kokeilin että toimii Turkin Netflixin sivustolla. Sen jälkeen toimi hyvin myös Suomessa ilman VPN säätelyitä.

Netflixillä olisi halutessaan helppo lopettaa tuo tilailu vieraista maista käytännössä kokonaan kun muuttaisi joka maahan samat hinnat.
 
Rekisteröi uusi Netflix tili Turkkiin Turkin VPN päällä. Selain pornotilassa niin ei Suomen sivustolle heitä.

Sitten vain maksutavaksi valitsee lahjakortit siellä.

Pitää ostaa netistä niitä Turkin Netflixin lahjakortteja.

Sen lahjakortin koodin syöttää sitten Netflixiin.

Se on sitten siinä. Kokeilin että toimii Turkin Netflixin sivustolla. Sen jälkeen toimi hyvin myös Suomessa ilman VPN säätelyitä.

Netflixillä olisi halutessaan helppo lopettaa tuo tilailu vieraista maista käytännössä kokonaan kun muuttaisi joka maahan samat hinnat.
Jes, kiitoksia! Sen verran vielä tarkennan, että mistä näitä Turkin netflixin lahjakortteja pystyy ostamaan? Vai onko samat kuin mitä Suomesta/mistä vaan saa?
 
Jes, kiitoksia! Sen verran vielä tarkennan, että mistä näitä Turkin netflixin lahjakortteja pystyy ostamaan? Vai onko samat kuin mitä Suomesta/mistä vaan saa?

Googlen hakukoneeseen kun kirjoitat Netflix Gift Card 200 TL, niin se löytää niitä myyjiä. Osta yksi vaikka kokeeksi alkuun.

HUOM! Nuo ei sitten toimi muuta kuin Turkin kautta rekisteröidylle Netflix tilille.

Huomaa myös että suomalaiset ja muiden maiden lahjakortit ei sitten toimi Turkin Netflixiin.

Kovin montaa lahjakorttia ei kannata syöttää sinne Netflixiin kun tiedä milloin poistavat noita tilejä. Ja Turkin liira on sellainen inflaatioraha, että suurin osa sen arvosta katoaa alle vuodessa. Eli puolittuu niiden korttien arvo sitä vauhtia ja vuoden päästä tarvitaankin kenties 400 TL edestä lahjakortteja kuukauden tilaukseen.
 
Rekisteröi uusi Netflix tili Turkkiin Turkin VPN päällä. Selain pornotilassa niin ei Suomen sivustolle heitä.

Sitten vain maksutavaksi valitsee lahjakortit siellä.

Pitää ostaa netistä niitä Turkin Netflixin lahjakortteja.

Sen lahjakortin koodin syöttää sitten Netflixiin.

Se on sitten siinä. Kokeilin että toimii Turkin Netflixin sivustolla. Sen jälkeen toimi hyvin myös Suomessa ilman VPN säätelyitä.

Netflixillä olisi halutessaan helppo lopettaa tuo tilailu vieraista maista käytännössä kokonaan kun muuttaisi joka maahan samat hinnat.

Ite ne tehny uutta tilia ja näky toimivan. Muuten meni tuon antamasi ohjeen perusteella. Ite oon ostanu g2a.com noita lahjakortteja ja aina toiminu.
 
Ite ne tehny uutta tilia ja näky toimivan. Muuten meni tuon antamasi ohjeen perusteella. Ite oon ostanu g2a.com noita lahjakortteja ja aina toiminu.

Itsellä ei se aikoinaan Yhdysvaltoihin tehty Netflix tili suostunut toimimaan Turkin lahjakorttien kanssa.

Tili siirtyi jossain vaiheessa Suomeen eurohinnoitelluksi kun se oli ehtinyt tulla Suomeen Netflix. Pari vuotta sitten katkaisin tilauksen ja odottelin että loppuu ja aktivoin sen Turkin VPN päällä sitten Turkin hinnalla.

Kuukausi sitten poistivat maksutavan. Lopulta onnistuin Turkin asiakaspalvelu chatin kautta lisäämään sinne luottokortin. Kolmas kortti vasta toimi. Netflixin turkin lahjakorttia jos yritti lunastaa, niin herjasi vain jotain virhettä. Lahjakorttia ei voinut myöskään lunastaa chatin kautta vaikka yritti vaan herjasi vain että ei onnistu tai kortti jo käytetty.

Tänään yritin lisätä korttia, niin pääsi sinne saakka että piti turkkilainen puhelinnumero antaa. No sen hommasin. niin vahvistuskoodi tuli sinne ja herjasi vain jotain virhettä eikä hyväksynyt korttimaksua.

Tein sitten tänään uuden tilin lahjakortteja varten. Se toimii jees.
 
Ilmeisesti kaikilla joilla "Turkin"tilaus on lopetettu Netflixin puolelta koskee pelkästään niitä joilla on luottokortti laitettu maksuvälineeksi? Mulla loppu myös, mutta laitoin äsken tilauksen uudelleen lahjakortilla ja näyttää toimivan.
Oliko sulla siis lahjakortilla tilaus päällä?
Ei paljoo lajjakortit auta jos ne jatkuvasti vaan päättää tilausjakson ennen aikojaan…
 
Redditissä ilmeisesti useammalla ollut maksutapana nuo lahjakortit ja silti katkaistu eilen/tänään. En siis ihmettelisi jos katkeaa nyt ottavillakin. Sitä ei sitten ainakaan enää pankista saa takaisin edes periaatteen vuoksi :(
 
Chatissa kehotti reklamoimaan omaan pankkiin (pitää tehdä). Ei varmaan menisi Suomen kuluttajavirastolle tuollainen läpi, muttei kuulu todennäköisesti sen piiriin kun Turkin jäsenyys.

Yritin ostaa turgamesista lahjakortteja, muttei antanut lisätä puhelinnemeroa ja tilaus ei mennyt läpi. Ostin sitten g2a:sta halvimmalta, muttei tuokaan heti toiminut. Ostin vielä toiselta myyjältä g2a:n kautta ja sama homma. Vasta seuraavan vuorokauden puolella koodit oli aktivoitu ja sai kaikki lisättyä. Nyt toimii siis taas jonkin aikaa. Liira on laskenut aivan absurdisti viimeiset vuodet, joten en koko vuotta suoraan maksaisi (ja jos toisaalta lahjakorteista huolimatta jäsenyys katkastaisiin).

Suomen netflix maksaisi siis premium 15,99€/kk ja siihen saisi lisättyä ehkä 2 ulkopuolista käyttäjää (onko 3,99€ tai 5,99/käyttäjä?). Sitten pitäisi nähtävästi aina kirjautua samaan wifiin kuukausittain, että toimii? Eli esimerkiksi läppäri, jota käytän vain matkoilla ollessa, pitäisi muistaa yhdistää kotona nettiin ennen matkaa kun Turkin jäsenyydellä näitä säätöjä ei ole.
 
Viimeksi muokattu:
Turkki tuntuu olevan monella se maa tähän kikkailuun. Onko jollain tiedossa muita hyväksi todettuja, jos sitä kautta saisi homman toimimaan kuten ennen?
 
Chatissa kehotti reklamoimaan omaan pankkiin (pitää tehdä). Ei varmaan menisi Suomen kuluttajavirastolle tuollainen läpi, muttei kuulu todennäköisesti sen piiriin kun Turkin jäsenyys.

Yritin ostaa turgamesista lahjakortteja, muttei antanut lisätä puhelinnemeroa ja tilaus ei mennyt läpi. Ostin sitten g2a:sta halvimmalta, muttei tuokaan heti toiminut. Ostin vielä toiselta myyjältä g2a:n kautta ja sama homma. Vasta seuraavan vuorokauden puolella koodit oli aktivoitu ja sai kaikki lisättyä. Nyt toimii siis taas jonkin aikaa. Liira on laskenut aivan absurdisti viimeiset vuodet, joten en koko vuotta suoraan maksaisi (ja jos toisaalta lahjakorteista huolimatta jäsenyys katkastaisiin).

Suomen netflix maksaisi siis premium 15,99€/kk ja siihen saisi lisättyä ehkä 2 ulkopuolista käyttäjää (onko 3,99€ tai 5,99/käyttäjä?). Sitten pitäisi nähtävästi aina kirjautua samaan wifiin kuukausittain, että toimii? Eli esimerkiksi läppäri, jota käytän vain matkoilla ollessa, pitäisi muistaa yhdistää kotona nettiin ennen matkaa kun Turkin jäsenyydellä näitä säätöjä ei ole.
Ei nyt kannata niitä lahjakortteja tunkea kun ne kerran ihan yhtälailla niidenkin kanssa tehtyjä tilauksia vaan katkoo, etkä voi mihinkään reklamoida…
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 132
Viestejä
4 952 930
Jäsenet
79 596
Uusin jäsen
Petteer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom