Miltäs tuon Annihilationin kuvanlaatu muiden silmiin näyttää?
Full HD:na (mikä on sopimuksen maksimi) tuli ja näytti helvetin hyvältä. Yrititko eilen katsoa, mulla ei ipad yhdistänyt flixiin ollenkaan illalla, joten olisko ollut jotain ongelmaa siellä päässä?
**
Leffa ei ehkä ollut ihan niin mestariteos kuin ennakkohypen perusteella odotin. Hyvä se oli, mutta ei itselle kolahtanut millään parasta ikinä -meiningillä mitä arvosteluiden perusteella odotin. Tosin mä nyt olen muutenkin monesti eri mieltä kriitikoiden kanssa joistain asioista, makuasioitahan nämä on eikä mitään muuta. Lisäksi kova ennakkohype nostaa odotuksia monesti korkealle, ja jos leffa ei kolahdakaan "täysillä" niin pettymyksen tunne voi olla voimakkaampi kuin ilman hypeä (negatiivinen yllätys). Sama toimii tietty toiseenkin suuntaan.
Parasta leffassa
+ Todella komeaa katsottavaa, hienosti kuvattu, kimalluksen tunnelma luotu erinomaisen hyvin äänien ja kuvauksen avulla
+ Yksinkertaisestakin idesta saa hyvän leffan, jos sen toteuttaa hyvin
+ Omaperäisiä ratkaisuja "mörköjen" ja ilmiöiden suhteen
+ Kimalluksen mystisyys säilyy hienosti läpi koko leffan
+ Leffan parasta antia on kun saa itse miettiä wtf-ilmiöiden syitä ja taustoja
Huonointa leffassa
- Välillä eteni jo lähes tuskastuttavan hitaasti. Käsi haki jo parissa kohdassa ipadia ennen kuin homma lähti taas liikkeelle
- Jotkut asiat menivät välillä jo todella korkealentoisiksi, meinasi mennä jo väärällä tavalla huvittavan puolelle
- Osa pääosanesittäjistä ei ollut kovin kaksisia näyttelijöitä
Kyllä tuo jokaisen kannattaa katsoa, jos yhtään scifi uppoaa. Räiskettä ja lasereita ei kannata odottaa, tämä on sitä "toista scifiä".