Netflix

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 362
Anhilaatiiiri puolessavälin meinasin vaipua uneen, puuduttava ei jatkoon.

Heti tulee paljo hyvin paljon parempi scinfi mieleen

nimeen en muist amuuta avaruudessa heräävät liian aikasin ja yksinäisyyttää herättää toisen ja lopussa
puukin kasvaa aluksessa. paljon perempi kun toi hävitys.
Passengers?
 

gulliver

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
619
Lisää hyvää ei amerrikka mättöä

La Ultima Fiersta Argentiina

 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Olihan tuo aikamoinen sekasotku. Veikkaan että aika harva taviskatsoja jaksaa tai haluaa pysähtyä miettimään millaisia metaforia elokuvassa viriteltiin ja mitä lopussa oikein tapahtui. Siksihän leffa tosiaan sinne Netflixiin päätyikin, kun testikatselussa todettiin ettei tämä uppoa massoille "liian intellektuellina".

Why 'Annihilation' Won't Be Released in Theaters Around the World Anymore
Otin alkuinnostuksen jälkeen jo läppäriä syliin ja kattelin leffaa toisella silmällä. Kyllä tuon juonen ja tapahtumat silti sisäisti. Voi olla, että jotain diippii shittii meni ohi.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Otin alkuinnostuksen jälkeen jo läppäriä syliin ja kattelin leffaa toisella silmällä. Kyllä tuon juonen ja tapahtumat silti sisäisti. Voi olla, että jotain diippii shittii meni ohi.
Ei tuota mihinkään oikeasti vähän vaikeaselkoisempaan tavaraan kannata verrata, silti keskivertokatsojalle voi olla liian hidastempoinen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Kyllä näköjään pysyi ihan ok kärryillä vaikka tulikin näppäiltyä vähän ylimääräistä tuota katsoessa. Nuo selitykset eivät muuta sitä tuomiota, että eipä ollut kummoinen pätkä.
 

gulliver

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
619
Raotettaas Bollywoodia


Asuntohuolia Intilainen leffa

Love per SquareFoot

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 317
Hans Zimmer: Live in Prague
Voi jummi, mutta leffamusiikki voi olla upeaa kuunneltavaa. Kun oman elokuvasuosikkini Gladiaattorin Now we are free alkaa soimaan, niin silmäkulmia joutuu pyyhkimään.
Kylmiä väreitä läpi konsertin. Kuulovaurion uhallakin kuulokkeet päässä tuli luukuteltua kovalla koko setti. On se vaan äijä ja tehnyt aika unohtumatonta settiä!

:sclap::srock:
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Annihilation oli ihan hyvä. Kyllähän se loppua kohden rupes menemään itsellä yli hilseen, mutta silti tuli katsottua todella intensiivisesti.
Varsinkin äänimaailma/musiikit oli todella hyvin tehty, loivat kyllä mahtavasti tunnelmaa ihan alusta loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 331
Tuli viime yönä katsottua toi Annihilation ex temporena. Siis ei ollut mitään ennakkotietoja kyseistä leffasta. Kulho sipsejä ja mieli katsoa jotain. Melkein jätin valitsematta mutta kun en muutakaan löytänyt kun pippo alkoi uhkaavati tyhjentyä niin tuli sitten katsottua tämä. Lähes nukahdin keskellä mutta siitä loppua kohdin pysyin hyvin hereillä.
Tuomiona "ihan mukiin menevä" jos ei anna parin asian haitata mieltä (esim. miten tuommoisen Alueen voi muka noin hyvin salata)
Jennifer Jason Leigh oli kyllä todella ärsyttävä. Jos hahmosta oli haluttu tommoinen niin sitten sopiva valinta.
Muut näyttelijät Portmania lukuunottamatta olisi kyllä voinut vaihtaa. Muut olivat kyllä mielestäni aika B-luokkaa.
Epälineaarinen kerronta kyllä sopi hyvin.
Lopussa tuli olo kuin olisi katsonut Avaruusseikkailu 2001:stä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 353
Voisko näitä arvosteluja joissa kerrotaan jotain sisällöstä laittaa spoilereihin? Tai sitten johonkin omaan topikkiin leffa/sarjakeskustelut. Kiitos.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Voisko näitä arvosteluja joissa kerrotaan jotain sisällöstä laittaa spoilereihin? Tai sitten johonkin omaan topikkiin leffa/sarjakeskustelut. Kiitos.
Ihan aiheellinen huomautus, kun ollaan kuitenkin Netflix-yleisketjussa, mutta tarkennan sen verran ettei noissa edellisissä ole sen enempää spoilereita kuin missään laajemmissakaan arvosteluissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 353
En ole lukenut arvosteluja mutta esim. tuo viimeisin arvosteluviesti jossa kerrotaan
jotain salatusta alueesta ja avaruusseikkailu 2001:stä
mielestäni spoilasi itseltäni jo jotain.

Pitänee unsubriptata ketjusta pois.. liian paljon tulee kaikkia arvosteluja ja sisältömainoksia. Sama ongelma kuin muron puolellakin, itseä kiinnostaisi vain lähinnä "tekniset" asiat netflixistä, ei sisältökeskustelu.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
SPOILER mielestäni spoilasi itseltäni jo jotain.
Ensimmäinen nyt on ollut selvää ekasta trailerista lähtien, jälkimmäinen taas käy hyvästä vertailusta vain siinä ettei kysessä ole mikään ALIENS tyyppinen ammuskelu-scifi. Silmäkarkkia kyllä on ainakin omalla 4k telkkarilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 353
Katsos kun kaikki ei katso mitään trailereita jotka monesti A) spoilaavat jotain, B) eivät oikeasti anna kuvaa minkälainen tai kuinka hyvä leffa on.

Mutta laitetaan sitten unsubscribe. Ei jaksa enää jatkuvasti availla email-hälytyksiä uusista viesteistä selaimeen jossa sitten sisältö on tätä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 317
Annihilation oli taas pelkkää naisten voimaantumispropagandaa. Ja surkea leffa.

-1/10.
Aivan kamalaa kuraa. "Taiteen" nimissä kyllä saa tehdä mitä tahansa paskaa ja kriitikot rinkirunkkaa minkä känsäsistä kätösistään kerkiää. Ainut ajatus mikä leffasta jäi, on, että olisi tuon ajan paremminkin käyttää--vaikka sitten nenän kaivamiseen. Tämä siis oma mielipide ja tietenkin se oikea. Muut saavat olla väärää mieltä, jos haluavat.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Pitänee unsubriptata ketjusta pois.. liian paljon tulee kaikkia arvosteluja ja sisältömainoksia. Sama ongelma kuin muron puolellakin, itseä kiinnostaisi vain lähinnä "tekniset" asiat netflixistä, ei sisältökeskustelu.
Kuten aloituksessakin todetaan -->

"Netflix-keskustelut, kokemukset ja uudet leffat/sarjat tänne."

Vaikka sinua kiinnostaisikin pelkästään Netflixin tekniikka, ei tämä ketju kuitenkaan ole vain sellaista keskustelua varten.

Btw. Aiemminkin olen pannut merkille, että sinulla on ikävä tapa pahoittaa mielesi vähän joka asiasta, varsinkin jos muut eivät elä täsmälleen samalla putkikatseformaatilla. Kokeile löysätä pipoa vähän. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 353
Btw. Aiemminkin olen pannut merkille, että sinulla on ikävä tapa pahoittaa mielesi vähän joka asiasta, varsinkin jos muut eivät elä täsmälleen samalla putkikatseformaatilla. Kokeile löysätä pipoa vähän. :D
WTF? Kuka tässä nyt oli pahoittanut mielen? En minä ainakaan. Jätä ne spekuloinnit ihan omaksi tiedoksesi jatkossa. Rehellisesti tuo sinun vittuiluviesti vitutti nyt vähän..

Vaikka sinua kiinnostaisikin pelkästään Netflixin tekniikka, ei tämä ketju kuitenkaan ole vain sellaista keskustelua varten.
Niin, valitettavasti, siitä juuri kirjoitin ja kerroin oman mielipiteeni.. se ainakin jollain tasolla, osittain vielä on sallittua täällä foorumilla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
WTF? Kuka tässä nyt oli pahoittanut mielen? En minä ainakaan. Jätä ne spekuloinnit ihan omaksi tiedoksesi jatkossa. Rehellisesti tuo sinun vittuiluviesti vitutti nyt vähän..

Niin, valitettavasti, siitä juuri kirjoitin ja kerroin oman mielipiteeni.. se ainakin jollain tasolla, osittain vielä on sallittua täällä foorumilla.
Ja taas se mieli pahoittui. :D

Tottakai mielipiteen saa sanoa. Ihan ihmeellinen kommentti tuokin. Ja minäkin sanoin vain millainen mielipide joistakin sinun postauksista on jäänyt. Edelleen, löysemmällä pipolla vituttaa vähemmän.

Ei ketään kuitenkaan kiinnosta sinun marttyyrimaiset ilmoitukset siitä kuinka "pitää unsubscripata ketjusta, kun sisältö on tällaista". Jos ei kiinnosta, voit vähin äänin olla lukematta ketjua ja sillä siisti. Tuollainen mainostus on vähän kuin jossakin Facebookissa mainostaisi suurin elein kuinka aikoo erota sieltä ja siirtyä parempiin palveluihin jne. Ok, aivan sama, evvk.

/Offtopic

Aiheesta sen verran vielä, että mitään spoilereita noissa aiemmissa viesteissä ei ollut ja vaikka olisikin ollut, niin jos viesti selvästi käsittelee sellaista sarjaa/elokuvaa jonka aikoo myöhemmin katsoa, eikä halua tietää siitä etukäteen mitään, niin mielestäni on ihan oma vika jos niitä menee lukemaan. Toki tällaisessa yleisketjussa olisi soveliasta laittaa kaikki oikeat spoilerit tagien taakse, niin ei tule ongelmia. Mutta koska niitä spoilereita ei ole täällä vielä näkynyt, niin myöskään niitä tageja ei ole tarvittu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 353
Ei ketään kuitenkaan kiinnosta sinun marttyyrimaiset ilmoitukset siitä kuinka "pitää unsubscripata ketjusta, kun sisältö on tällaista". Jos ei kiinnosta, voit vähin äänin olla lukematta ketjua ja sillä siisti.
Jos se sinulle näyttää siltä, ei se siltä välttämättä muille näy. Itse huutelet muille putkikatseformaatista mutta olet itse juuri sellainen. SINÄ et tule minulle tai kenellekään muulle kertomaan, että mitä minä postaan tänne. Wannabe-mode voisi itse miettiä miten täällä käyttäytyy vittuilemalla muille. Tässä tapauksessa taas kerran toistuu se mitä olen vuosien vieriessä huomioinut, mitä suurempi postauslukema, sitä itsevaltiaampi käyttäjä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Vääntäminen jatkui Sysopin huomautuksesta huolimatta
Netflixin trailerien autoplay ärsytti jotakuta aiemmin ja näköjään samaa mieltä on myös Rian Johnson:

Netflix, please stop with the autoplay - Polygon

Omalla kohdalla en ole noita kokenut ongelmaksi, mutta olisikohan sitten niin että riippuu alustasta tai käyttötottumuksista kuinka paljon niitä esitetään? En oikeasti edes muista milloin olisin viimeksi huomannut sellaisen. Olisi kuitenkin hyvä jos tuolle(kin) olisi olemassa asetus, mutta ei ole Netflixin tapaista antaa käyttäjälle mahdollisuutta vaikuttaa mihinkään, joten en pidättelisi hengitystä.

Spoilereissa vielä yksi kommentti TenderBeefille, sitten saa riittää -->
Jos se sinulle näyttää siltä, ei se siltä välttämättä muille näy. Itse huutelet muille putkikatseformaatista mutta olet itse juuri sellainen. SINÄ et tule minulle tai kenellekään muulle kertomaan, että mitä minä postaan tänne. Wannabe-mode voisi itse miettiä miten täällä käyttäytyy vittuilemalla muille. Tässä tapauksessa taas kerran toistuu se mitä olen vuosien vieriessä huomioinut, mitä suurempi postauslukema, sitä itsevaltiaampi käyttäjä.
Vai niin. Herra tuli itse ensin kertomaan miten tietyt viestit pitäisi postata jonnekin muualle tai jollakin muulla tavalla, kun sinä et haluaisi sellaisia täällä nähdä (vaikka kaikkien muiden mielestä ne kuuluvat juuri tänne) ja sitten sinulle ei saisi sanoa mitään vastaan. Ja mitään vittuiluahan ei ollut missään viestissä, eikä niitä oltu myöskään tarkoitettu vittuiluksi, mutta sellaisena ne kuitenkin otit ja se vähän niinkuin alleviivaa alkuperäistä pointtia kireähköstä piposta. Pahoittelut kuitenkin väärinkäsityksestä.

Wannabe-mode on muuten termi henkilölle, joka haluaa moderaattoriksi mutta ei pääse. Minulla ei ole mitään antipatioita siihen suuntaan ja sen olen kyllä sanonut aiemminkin.

Mutta se siitä, yritetään jatkossa pysyä tiukemmin aiheessa, puolin ja toisin.
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Netflixin trailerien autoplay ärsytti jotakuta aiemmin ja näköjään samaa mieltä on myös Rian Johnson:
Taisivat muuttaa ainakin LG:ssä käytäntöä ettei se jää enää pyörimään looppina vaan pyörähtää ainoastaan kertaalleen läpi.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
750
Minä itse juuri odotan että täällä keskutellaan leffoista, sarjoista yms. ja saisi niistä vinkkiä mitä katsoisin. Teknisista asioista keskutelu ei kiinnosta pätkääkään.

Nyt katsonnassa Norjalainen rikossarja Rajalla, ihan hyvältä vaikuttaa näin 3 jakson jälkeen.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Tuosta kuvanlaatuhommasta vielä, niin kokeilin nyt katsoa tuota Annihilationia bluray-soittimen kautta (siinä sellainen ominaisuus että voi katsoa Netflixiä kun kytkee siihen nettikaapelin) niin kuvanlaatu oli ihan hyvä. Yleensä olen katsonut nettiselaimella Netflixiä ja tietokoneesta hdmi-piuha telkkariin. Muut leffat vieläkin toimii sillä tavalla HD:na mutta jostain syystä tämä Annihilation näyttää mulla ihan kuralta, mutta tuon blurayn kautta näyttäis olevan HD. Merkillistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 317
Eka vai toinen kausi? Ensimmäinen oli mielestäni todella hitaasti etenevä.
Eihän tuosta ole kuin yksi kausi.

Kaikki nuo Marvelin sarjat on oikeastaan hitaasti eteneviä mutta toiset niistä pitää paremmin mielenkiinnon yllä. Iron Fist on omasta mielestä niistä tylsin/huonoin, Luke Gage ei myöskään alussa jaksanut kiinnostaa mutta parani loppua kohti. Jessica Jonesin 2 kausi oli oikein hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

J.P

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
84
Voi helevatta tän netflixin kanssa. Just aattelin kattoo Nälkäpeli: matkijalintu osa 2:sen. Mut ovat pirut poistaneet sen. Oli se siel viel pari päivää sitte. Kaikki muut Nälkäpeli leffat on vielä sielä. Mikä siinä on että uusin vaan poistetaan.
Varmaan sen takia poistivat,koska tolla leffalla on aivan käsittämättömän ja uskomattoman typerä nimi. Pelkästään ton nimen takia jätin kattomatta. Matkijanärhi WTF. Ja vielä perkele joku osa 2.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
200
Noh, ehkä siinä on vinha pointti. Ne eivät ole teatterikelpoisia, eivät pääse ikuna ensi-iltaan ja ovat siten kuin muovia.
Millä tavalla eivät ole teatterikelpoisia? Osa suoratoistopalveluiden leffoista, esim. Netflixin Bright ja tuleva Scorsesen Irishman sopivat varmasti laatunsa puolesta leffateattereihin.

Spielberg ja moni muu eivät vaan halua myöntää että perinteinen ensi-ilta - on demand - dvd - tv -rahastusmalli ei ole nykypäivää. Oscaritkin ovat lähes sata vuotta vanha, pienen piirin pyörittämä systeemi jolla samat nimet pidetään pinnalla vuodesta toiseen. Suoratoistopalvelut mahdollistavat sen että myös pienemmät indie -leffat saavat niiden ansaitsemansa yleisön.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Noh, ehkä siinä on vinha pointti. Ne eivät ole teatterikelpoisia, eivät pääse ikuna ensi-iltaan ja ovat siten kuin muovia.
Mitä helvettiä, miten niin eivät ole teatterikelpoisia? Ihan samalla tavalla tuotettua materiaaliahan ne ovat, mutta julkaisukanava on erilainen. Se julkaisukanavahan noita isoja moguleita juuri suututtaa, kun eivät pääse osingoille.

Oscareissa idea on antaa palkinnot menneen vuoden parhaille elokuva-alan tuotoksille/teoille. En ihan heti keksi miten niiden laatuun vaikuttaa se missä niiden ensi-ilta on esitetty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Katon windows 10 softalla netflixiä ja esim Tintti-piirettyä. Siinä on suomidubbaus, mutta haluun kattoo sen englannin kielellä. Joka kerta kun alan kattomaan sitä, niin se on valmiiks suomidubbauksella ja sit vaihdan sen englanniks, ni silti taas kun alan kattoo, ni se on suomeks. Miten saan sen pysymään englannin kielellä, kun kerran sen laitan siihen?

Toinen on avengers assemble sarja. Siinä on aina jostain syystä aluks enkkusubit ja vaikka vaihdan sen aina suomeks kun katon, niin silti siinä on enkkusubit kun katon taas. Miten saan sen aina suomisubeille?

Niin ja katon myös elisa viihde-boksilla netflixiä ja se on myös siinä ongelma, ettei oo kai niinku softasta kii, vaan netflixin päässä joku bugi?

Kaikki muut toimii ok mitä oon kattonu, mut noi kaks hannaa vastaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 007
Katon windows 10 softalla netflixiä ja esim Tintti-piirettyä. Siinä on suomidubbaus, mutta haluun kattoo sen englannin kielellä. Joka kerta kun alan kattomaan sitä, niin se on valmiiks suomidubbauksella ja sit vaihdan sen englanniks, ni silti taas kun alan kattoo, ni se on suomeks. Miten saan sen pysymään englannin kielellä, kun kerran sen laitan siihen?

Toinen on avengers assemble sarja. Siinä on aina jostain syystä aluks enkkusubit ja vaikka vaihdan sen aina suomeks kun katon, niin silti siinä on enkkusubit kun katon taas. Miten saan sen aina suomisubeille?

Niin ja katon myös elisa viihde-boksilla netflixiä ja se on myös siinä ongelma, ettei oo kai niinku softasta kii, vaan netflixin päässä joku bugi?

Kaikki muut toimii ok mitä oon kattonu, mut noi kaks hannaa vastaan.
Omassa profiilissa voi määritellä asetuksia miten mikäkin menee. Ei tosin pysty tekemään sarja/elokuva kohtaisia asetuksia.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Omassa profiilissa voi määritellä asetuksia miten mikäkin menee. Ei tosin pysty tekemään sarja/elokuva kohtaisia asetuksia.
Jos olisit lukenut sen viestin ajatuksen kanssa, niin olisit huomannut että kysyjä sanoi kaikissa muissa titteleissä valintojen pysyvän niin kuin pitääkin, mutta noissa kahdessa tekstitysvalinnat aina resetoituvat. Syytä tuohon en tiedä, mutta olen huomannut että päätelaitteella on noihin aika vahva vaikutus. Mm. omassa tapauksessa ongelma ei ole tekstityksissä, vaan siinä että joka kerta Netflix haluaa työntää oletuksena 5.1 ääniä, vaikka ei ole kaikissa katselupisteissä kuin 2.0 laitteisto käytössä, eli joka ikinen kerta pitää vaihtaa manuaalisesti äänivalintaa.
Kaikkea sitä kuuleekin, mm. Spielberg on sitä mieltä, että Netflixin (ja muiden vastaavien toimijoiden) omat leffat eivät ole Oscar-kelpoisia jakelukanavansa ja esitysaikataulujensa vuoksi.

Steven Spielberg Says Netflix Films Shouldn’t Be Eligible for Oscars
Ovat saaneet vedettyä myös Cannesin mukaan tähän sekoiluun, vaikka ko. tapahtuman ideologiasta voisi kuvitella jotain ihan muuta. Lisäksi viime vuonna mm. Netflix Original -tuotantoa oleva Okja keräsi siellä pystejä.

Netflix Originals Are Now Barred From Competition At Cannes
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Elokuvateatterit korvasivat aikoinaan normaalit teatterit, jotka olivat rikkaiden huvittelupaikkoja. Vaikka elokuviin voi kuka tahansa mennä, niin niillä on tietty status asema silti.
Hetkonen, "statusasema" teattereilla joissa jonnet heittelevät popcornia ympäriinsä ja räpläävät kiroillen ja höhöttäen puhelimiaan kesken näytöksen jne? Sinulla on nyt kyllä mielikuva jämähtänyt Spielbergin kanssa jonnekin 50-luvulle, jos leffateatterit edustavat kävijöiden ylempää statusta millään tavalla.

Nyt ne on rajoitettu johonkin tiettyyn palveluun ja ne näkee vain ne jotka ovat tuon palvelun asiakkaita. Elokuviinhan niitä ei tule, jos kerran ovat yksinoikeudella tehty tai oikeudet ainakin ovat myyty jollekin taholle kuten Netflixille.
Harvat tuotannot ovat yksinoikeuskamaa. Mikään ei estäisi ostamassa oikeuksia myös teatterijakeluun, mutta niin ei haluta tehdä, koska kävijämäärät olisivat normaalia heikompia kun leffa on jo saatavilla muuta kautta. Ihan ymmärrettävää toki, mutta kuten jo aiemmin sanoin, henkilökohtaisesti olisin halunnut käydä katsomassa mm. Annihilationin teatterissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
252
Tuon takia osa kokee, ettei nuo ole enää "oikeita" elokuvia ollenkaan. Nyt ne on rajoitettu johonkin tiettyyn palveluun ja ne näkee vain ne jotka ovat tuon palvelun asiakkaita. Elokuviinhan niitä ei tule, jos kerran ovat yksinoikeudella tehty tai oikeudet ainakin ovat myyty jollekin taholle kuten Netflixille.
Miten tämä eroaa elokuvateatterista? "Oikeat" elokuvat on rajoitettu johonkin tiettyyn palveluun (elokuvateatteri) ja ne näkee vain kyseisen palvelun asiakkaat (lipun ostaneet henkilöt). Lippukin taitaa ainakin Suomessa maksaa vähintään saman kuin kuukausi Netflixiä. Muualle kuin elokuvateatteriinhan ne eivät tule (mitä nyt muutaman kuukauden viiveellä, mutta kuitenkin), koska esitysoikeudet on myyty teattereille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
368
Löytyykö Netflixistä Buffya ja Angeliä?
Ei löydy.

Tykkäsin kovasti tosta Mudboundista, mikä sai neljä Oscar-ehdokkuutta. Tollaselle laadukkaalle draamalle löytyy aina kysyntää, toivottavasti Netflix panostaa vastaisuudessakin tämän kaltaisiin tuotantoihin.

Heroin(e), mikä sai ehdokkuuden lyhyt-dokumentti-kategoriassa oli myös hyvä. Rujo ja kaunistelematon kuvaus Länsi-Virginiassa sijaitsevan Huntingtonin kaupungin tilanteesta.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Elokuvateatterit korvasivat aikoinaan normaalit teatterit, jotka olivat rikkaiden huvittelupaikkoja..
Höpö höpö. Teatterit ja jopa ooppera ja klassisen musiikin konsertit olivat ainakin keski-euroopassa ihan perus kansanhuvia, ja käyttäytyminen oli jopa ihan parasta jalkapallohuligaanityyliä. Olikos se Stravinskin Kevätuhri, joka oli kuulijoiden mielestän niin kumma ja huono, että syntyi mellakka ja konserttitalo poltettiin maantasalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 973
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom