Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan tuo aikamoinen sekasotku. Veikkaan että aika harva taviskatsoja jaksaa tai haluaa pysähtyä miettimään millaisia metaforia elokuvassa viriteltiin ja mitä lopussa oikein tapahtui. Siksihän leffa tosiaan sinne Netflixiin päätyikin, kun testikatselussa todettiin ettei tämä uppoa massoille "liian intellektuellina".
Why 'Annihilation' Won't Be Released in Theaters Around the World Anymore
Otin alkuinnostuksen jälkeen jo läppäriä syliin ja kattelin leffaa toisella silmällä. Kyllä tuon juonen ja tapahtumat silti sisäisti. Voi olla, että jotain diippii shittii meni ohi.
Jos tuntuu että jotain meni ohi, niin tapahtumia voi tavailla vaikka täältä:Otin alkuinnostuksen jälkeen jo läppäriä syliin ja kattelin leffaa toisella silmällä. Kyllä tuon juonen ja tapahtumat silti sisäisti. Voi olla, että jotain diippii shittii meni ohi.
Kylmiä väreitä läpi konsertin. Kuulovaurion uhallakin kuulokkeet päässä tuli luukuteltua kovalla koko setti. On se vaan äijä ja tehnyt aika unohtumatonta settiä!Hans Zimmer: Live in Prague
Voi jummi, mutta leffamusiikki voi olla upeaa kuunneltavaa. Kun oman elokuvasuosikkini Gladiaattorin Now we are free alkaa soimaan, niin silmäkulmia joutuu pyyhkimään.
Ihan aiheellinen huomautus, kun ollaan kuitenkin Netflix-yleisketjussa, mutta tarkennan sen verran ettei noissa edellisissä ole sen enempää spoilereita kuin missään laajemmissakaan arvosteluissa.Voisko näitä arvosteluja joissa kerrotaan jotain sisällöstä laittaa spoilereihin? Tai sitten johonkin omaan topikkiin leffa/sarjakeskustelut. Kiitos.
SPOILER mielestäni spoilasi itseltäni jo jotain.
Aivan kamalaa kuraa. "Taiteen" nimissä kyllä saa tehdä mitä tahansa paskaa ja kriitikot rinkirunkkaa minkä känsäsistä kätösistään kerkiää. Ainut ajatus mikä leffasta jäi, on, että olisi tuon ajan paremminkin käyttää--vaikka sitten nenän kaivamiseen. Tämä siis oma mielipide ja tietenkin se oikea. Muut saavat olla väärää mieltä, jos haluavat.Annihilation oli taas pelkkää naisten voimaantumispropagandaa. Ja surkea leffa.
-1/10.
Kuten aloituksessakin todetaan -->Pitänee unsubriptata ketjusta pois.. liian paljon tulee kaikkia arvosteluja ja sisältömainoksia. Sama ongelma kuin muron puolellakin, itseä kiinnostaisi vain lähinnä "tekniset" asiat netflixistä, ei sisältökeskustelu.
WTF? Kuka tässä nyt oli pahoittanut mielen? En minä ainakaan. Jätä ne spekuloinnit ihan omaksi tiedoksesi jatkossa. Rehellisesti tuo sinun vittuiluviesti vitutti nyt vähän..Btw. Aiemminkin olen pannut merkille, että sinulla on ikävä tapa pahoittaa mielesi vähän joka asiasta, varsinkin jos muut eivät elä täsmälleen samalla putkikatseformaatilla. Kokeile löysätä pipoa vähän.
Niin, valitettavasti, siitä juuri kirjoitin ja kerroin oman mielipiteeni.. se ainakin jollain tasolla, osittain vielä on sallittua täällä foorumilla.Vaikka sinua kiinnostaisikin pelkästään Netflixin tekniikka, ei tämä ketju kuitenkaan ole vain sellaista keskustelua varten.
Ja taas se mieli pahoittui.WTF? Kuka tässä nyt oli pahoittanut mielen? En minä ainakaan. Jätä ne spekuloinnit ihan omaksi tiedoksesi jatkossa. Rehellisesti tuo sinun vittuiluviesti vitutti nyt vähän..
Niin, valitettavasti, siitä juuri kirjoitin ja kerroin oman mielipiteeni.. se ainakin jollain tasolla, osittain vielä on sallittua täällä foorumilla.
Jos se sinulle näyttää siltä, ei se siltä välttämättä muille näy. Itse huutelet muille putkikatseformaatista mutta olet itse juuri sellainen. SINÄ et tule minulle tai kenellekään muulle kertomaan, että mitä minä postaan tänne. Wannabe-mode voisi itse miettiä miten täällä käyttäytyy vittuilemalla muille. Tässä tapauksessa taas kerran toistuu se mitä olen vuosien vieriessä huomioinut, mitä suurempi postauslukema, sitä itsevaltiaampi käyttäjä.Ei ketään kuitenkaan kiinnosta sinun marttyyrimaiset ilmoitukset siitä kuinka "pitää unsubscripata ketjusta, kun sisältö on tällaista". Jos ei kiinnosta, voit vähin äänin olla lukematta ketjua ja sillä siisti.
Vai niin. Herra tuli itse ensin kertomaan miten tietyt viestit pitäisi postata jonnekin muualle tai jollakin muulla tavalla, kun sinä et haluaisi sellaisia täällä nähdä (vaikka kaikkien muiden mielestä ne kuuluvat juuri tänne) ja sitten sinulle ei saisi sanoa mitään vastaan. Ja mitään vittuiluahan ei ollut missään viestissä, eikä niitä oltu myöskään tarkoitettu vittuiluksi, mutta sellaisena ne kuitenkin otit ja se vähän niinkuin alleviivaa alkuperäistä pointtia kireähköstä piposta. Pahoittelut kuitenkin väärinkäsityksestä.Jos se sinulle näyttää siltä, ei se siltä välttämättä muille näy. Itse huutelet muille putkikatseformaatista mutta olet itse juuri sellainen. SINÄ et tule minulle tai kenellekään muulle kertomaan, että mitä minä postaan tänne. Wannabe-mode voisi itse miettiä miten täällä käyttäytyy vittuilemalla muille. Tässä tapauksessa taas kerran toistuu se mitä olen vuosien vieriessä huomioinut, mitä suurempi postauslukema, sitä itsevaltiaampi käyttäjä.
Taisivat muuttaa ainakin LG:ssä käytäntöä ettei se jää enää pyörimään looppina vaan pyörähtää ainoastaan kertaalleen läpi.Netflixin trailerien autoplay ärsytti jotakuta aiemmin ja näköjään samaa mieltä on myös Rian Johnson:
Annihilation oli taas pelkkää naisten voimaantumispropagandaa. Ja surkea leffa.
-1/10.
Oletan että tuo kommentti koski Annihilationia? Joku voisi sanoa että kohtuullisen ohuet perustelut, mutta ei kai siinä.b luokan leffa
Hyvä tää Luke cage. Nyt viikonloppuna aloin kahtomaan. Parasta marvelia ikuna. Jee.
Eihän tuosta ole kuin yksi kausi.Eka vai toinen kausi? Ensimmäinen oli mielestäni todella hitaasti etenevä.
Varmaan sen takia poistivat,koska tolla leffalla on aivan käsittämättömän ja uskomattoman typerä nimi. Pelkästään ton nimen takia jätin kattomatta. Matkijanärhi WTF. Ja vielä perkele joku osa 2.Voi helevatta tän netflixin kanssa. Just aattelin kattoo Nälkäpeli: matkijalintu osa 2:sen. Mut ovat pirut poistaneet sen. Oli se siel viel pari päivää sitte. Kaikki muut Nälkäpeli leffat on vielä sielä. Mikä siinä on että uusin vaan poistetaan.
Noh, ehkä siinä on vinha pointti. Ne eivät ole teatterikelpoisia, eivät pääse ikuna ensi-iltaan ja ovat siten kuin muovia.
Mitä helvettiä, miten niin eivät ole teatterikelpoisia? Ihan samalla tavalla tuotettua materiaaliahan ne ovat, mutta julkaisukanava on erilainen. Se julkaisukanavahan noita isoja moguleita juuri suututtaa, kun eivät pääse osingoille.Noh, ehkä siinä on vinha pointti. Ne eivät ole teatterikelpoisia, eivät pääse ikuna ensi-iltaan ja ovat siten kuin muovia.
Omassa profiilissa voi määritellä asetuksia miten mikäkin menee. Ei tosin pysty tekemään sarja/elokuva kohtaisia asetuksia.Katon windows 10 softalla netflixiä ja esim Tintti-piirettyä. Siinä on suomidubbaus, mutta haluun kattoo sen englannin kielellä. Joka kerta kun alan kattomaan sitä, niin se on valmiiks suomidubbauksella ja sit vaihdan sen englanniks, ni silti taas kun alan kattoo, ni se on suomeks. Miten saan sen pysymään englannin kielellä, kun kerran sen laitan siihen?
Toinen on avengers assemble sarja. Siinä on aina jostain syystä aluks enkkusubit ja vaikka vaihdan sen aina suomeks kun katon, niin silti siinä on enkkusubit kun katon taas. Miten saan sen aina suomisubeille?
Niin ja katon myös elisa viihde-boksilla netflixiä ja se on myös siinä ongelma, ettei oo kai niinku softasta kii, vaan netflixin päässä joku bugi?
Kaikki muut toimii ok mitä oon kattonu, mut noi kaks hannaa vastaan.
Jos olisit lukenut sen viestin ajatuksen kanssa, niin olisit huomannut että kysyjä sanoi kaikissa muissa titteleissä valintojen pysyvän niin kuin pitääkin, mutta noissa kahdessa tekstitysvalinnat aina resetoituvat. Syytä tuohon en tiedä, mutta olen huomannut että päätelaitteella on noihin aika vahva vaikutus. Mm. omassa tapauksessa ongelma ei ole tekstityksissä, vaan siinä että joka kerta Netflix haluaa työntää oletuksena 5.1 ääniä, vaikka ei ole kaikissa katselupisteissä kuin 2.0 laitteisto käytössä, eli joka ikinen kerta pitää vaihtaa manuaalisesti äänivalintaa.Omassa profiilissa voi määritellä asetuksia miten mikäkin menee. Ei tosin pysty tekemään sarja/elokuva kohtaisia asetuksia.
Ovat saaneet vedettyä myös Cannesin mukaan tähän sekoiluun, vaikka ko. tapahtuman ideologiasta voisi kuvitella jotain ihan muuta. Lisäksi viime vuonna mm. Netflix Original -tuotantoa oleva Okja keräsi siellä pystejä.Kaikkea sitä kuuleekin, mm. Spielberg on sitä mieltä, että Netflixin (ja muiden vastaavien toimijoiden) omat leffat eivät ole Oscar-kelpoisia jakelukanavansa ja esitysaikataulujensa vuoksi.
Steven Spielberg Says Netflix Films Shouldn’t Be Eligible for Oscars
https://m.youtube.com/playlist?list=PLYMw_nExGRZ0mzlFZMGEstkY_bawQFV_tOnko näistä jossain listaa mistä elokuvista ovat?
Spiilberin osalta ihan hyvä juttu.Harmi jos jotkut vanholliset ohjaajat karsastavat tuota ja siten heidän teoksiaan ei tuonne tule.
Hetkonen, "statusasema" teattereilla joissa jonnet heittelevät popcornia ympäriinsä ja räpläävät kiroillen ja höhöttäen puhelimiaan kesken näytöksen jne? Sinulla on nyt kyllä mielikuva jämähtänyt Spielbergin kanssa jonnekin 50-luvulle, jos leffateatterit edustavat kävijöiden ylempää statusta millään tavalla.Elokuvateatterit korvasivat aikoinaan normaalit teatterit, jotka olivat rikkaiden huvittelupaikkoja. Vaikka elokuviin voi kuka tahansa mennä, niin niillä on tietty status asema silti.
Harvat tuotannot ovat yksinoikeuskamaa. Mikään ei estäisi ostamassa oikeuksia myös teatterijakeluun, mutta niin ei haluta tehdä, koska kävijämäärät olisivat normaalia heikompia kun leffa on jo saatavilla muuta kautta. Ihan ymmärrettävää toki, mutta kuten jo aiemmin sanoin, henkilökohtaisesti olisin halunnut käydä katsomassa mm. Annihilationin teatterissa.Nyt ne on rajoitettu johonkin tiettyyn palveluun ja ne näkee vain ne jotka ovat tuon palvelun asiakkaita. Elokuviinhan niitä ei tule, jos kerran ovat yksinoikeudella tehty tai oikeudet ainakin ovat myyty jollekin taholle kuten Netflixille.
Tuon takia osa kokee, ettei nuo ole enää "oikeita" elokuvia ollenkaan. Nyt ne on rajoitettu johonkin tiettyyn palveluun ja ne näkee vain ne jotka ovat tuon palvelun asiakkaita. Elokuviinhan niitä ei tule, jos kerran ovat yksinoikeudella tehty tai oikeudet ainakin ovat myyty jollekin taholle kuten Netflixille.
Löytyykö Netflixistä Buffya ja Angeliä?
Elokuvateatterit korvasivat aikoinaan normaalit teatterit, jotka olivat rikkaiden huvittelupaikkoja..
Hetkonen, "statusasema" teattereilla joissa jonnet heittelevät popcornia ympäriinsä ja räpläävät kiroillen ja höhöttäen puhelimiaan kesken näytöksen jne? Sinulla on nyt kyllä mielikuva jämähtänyt Spielbergin kanssa jonnekin 50-luvulle, jos leffateatterit edustavat kävijöiden ylempää statusta millään tavalla.