Ei mullakaan ole etuvetoiset yli 22 vuoden aikana aliohjautuneet tarkoittamatta kuin yhden kerran. Se tapahtui Auriksella leikkiessä 10 cm lumessa. Kaasun nosto ei lopettanutkaan (liittyi paksuun lumeen) puskemista riittävän nopeasti, niin piti korjata käsijarrun hipaisulla ajolinja tien mukaiseksi. Nopeutta oli selvästi alle 40, eikä muita kulkijoita ollut liikkeellä siihen aikaan. Muita etuvetoisia, joilla olen enemmän koetellut pidon rajoja ovat: A-Corsa 1.4, B-Vectra 2.0, Pösö 405 2.0, Pösö 406 V6, Volvo V50 2.0D, G-Astra 1.6. Näissä kaikissa ali- ja yliohjauksen välillä vuorottelu on säätynyt aina kaasupolkimella. Auris hybrid tuntuu hieman näitä puskevammalta.
Liikenneympyröiden tarkoitushan on hidastaa nopeuksia, jolloin voi luottaa toisten nopeuksiin, ja uskaltaa mennä pienempiin väleihin --> risteyksen parempi välityskyky.
Jos sen sijaan puhutaan jossain järkevämmässä paikassa kiiruhtamisesta, niin puskemalla etenijähän on juuri se hidastelija. Kiihdytysvoimat ovat pois ohjausvoimista, koska kitkaympyrä. Myös nelivedolla, poislukien soralla/jääpiikeillä. Jos joudut kiihdyttämään keskellä vakiosäteistä kurvia, olet ajanut sisään liian hitaasti. Vetotavasta riippumatta kaasulla säädetään ohjautuvuus maksimiin, mikä löytyy tapauksesta riippuen jostain neutraalin ja yliohjaavan väliltä.