Ja itsellä toimii tuolla kalibrointiläppärillä 32bittisellä ihan fine.Itse asensin Agryllcms 3.3.0 64-bit version jos se jotain kiinnostaa ja tuolla toimii kun sen Lamparrayn sammutin. Voi olla että olisi toiminut alkup. Agryllcms:lläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja itsellä toimii tuolla kalibrointiläppärillä 32bittisellä ihan fine.Itse asensin Agryllcms 3.3.0 64-bit version jos se jotain kiinnostaa ja tuolla toimii kun sen Lamparrayn sammutin. Voi olla että olisi toiminut alkup. Agryllcms:lläkin.
No kyllä kiinnostaa koska olis kiva saada ohjelma toimimaan! Missä järjestyksessä asensit kaiken?Itse asensin Agryllcms 3.3.0 64-bit version jos se jotain kiinnostaa ja tuolla toimii kun sen Lamparrayn sammutin. Voi olla että olisi toiminut alkup. Agryllcms:lläkin.
No kyllä kiinnostaa koska olis kiva saada ohjelma toimimaan! Missä järjestyksessä asensit kaiken?
No kyllä kiinnostaa koska olis kiva saada ohjelma toimimaan! Missä järjestyksessä asensit kaiken?
sä sammutit sen Lamparrayn? Ja näet listasta että se ei ole enää ajossa? Tuplatsekkasit?
Onko teillä ollut itse kolorimetri kiinni USB portissa,kun asennatte DisplayCal softaa vai irti?