Ja itsellä toimii tuolla kalibrointiläppärillä 32bittisellä ihan fine.Itse asensin Agryllcms 3.3.0 64-bit version jos se jotain kiinnostaa ja tuolla toimii kun sen Lamparrayn sammutin. Voi olla että olisi toiminut alkup. Agryllcms:lläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja itsellä toimii tuolla kalibrointiläppärillä 32bittisellä ihan fine.Itse asensin Agryllcms 3.3.0 64-bit version jos se jotain kiinnostaa ja tuolla toimii kun sen Lamparrayn sammutin. Voi olla että olisi toiminut alkup. Agryllcms:lläkin.
No kyllä kiinnostaa koska olis kiva saada ohjelma toimimaan! Missä järjestyksessä asensit kaiken?Itse asensin Agryllcms 3.3.0 64-bit version jos se jotain kiinnostaa ja tuolla toimii kun sen Lamparrayn sammutin. Voi olla että olisi toiminut alkup. Agryllcms:lläkin.
No kyllä kiinnostaa koska olis kiva saada ohjelma toimimaan! Missä järjestyksessä asensit kaiken?
No kyllä kiinnostaa koska olis kiva saada ohjelma toimimaan! Missä järjestyksessä asensit kaiken?