Tässä kun aikasemmin sanoin auton keittämisestä niin syy selvisi. Kiristelin pultteja ja löysinkin muutaman löystyneen. Nämä korjasin, mutta auto keitti edelleen vähän matkan ajon jälkeen. Pysähdyin tienvarteen ihmettelemään konehuonetta, vaikka ennen otin "Quit without saving". "Fan belt" oli menny poikki. Moottori siis toimi, mutta vesipumppu ei pyörinyt ja auto lämpeni. Kävelin Teimolle ostamaan uuden fan beltin ja laitoin auton käyntiin. 10 sekunnissa lämmöt palasivat ja ajelin kotia kohden lähemmäksi rajoitinta vasten ilman huolia. Fan Belt oli siis paikoillaan lähtiessä, mutta tietyn ajon jälkeen ilmeisemmin katkesi liiallisen kireyden takia. Latasin aina saven uusiksi, kun auto keitti, joten en tullut tälläistä huomanneeksi.
No auto kääntyi katolleen kotimatkalla, mutta siis kannattaa katsoa vähän sinne konehuoneeseen ennen kun epäilee sen kummempia vikoja

.