My Summer Car

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Onkohan siis oletettavissa, että jossain päivityksessä kun darrassa herää, onpi iskä ja äippä kotona? :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Onko kellään muulla koskaan kuumotuksia tässä pelissä? :D Ihan vaikka jos IRL-elämässä pelaa vaikka illalla/yöllä ja sitten vielä pelissä "kaahailee" ulkona illalla/yöllä, niin pieni kuumotus aina, jos hirvi/kytät/juoppo/amis tulee päin :D
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Mitenkäs satsuma paukkuu vaihteita vaihtaessa/ kun päästää kaasun? Fleetarin käsittelyssä oli :D viritys ja ei varmaa muuta
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
206
Mitenkäs satsuma paukkuu vaihteita vaihtaessa/ kun päästää kaasun? Fleetarin käsittelyssä oli :D viritys ja ei varmaa muuta
Kuinkas nopeesti alkaa paukkumaan, heti kylmänä käynnistäessä vai pitkän ajon jälkeen korkeilla kierroksilla. Paukkuminen johtuu liian laihasta seoksesta.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Kuinkas nopeesti alkaa paukkumaan, heti kylmänä käynnistäessä vai pitkän ajon jälkeen korkeilla kierroksilla. Paukkuminen johtuu liian laihasta seoksesta.


Lämpimänä rupiaa paukkumaan :I Netistä otin valmiin tallennuksen mutta olen valmis purkamaan moottoria joku päivä :D
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 116
Lämpimänä rupiaa paukkumaan :I Netistä otin valmiin tallennuksen mutta olen valmis purkamaan moottoria joku päivä :D
Ei tarvi purkaa moottoria.

Nosta auton lämmöt sinne klo12:sta(n.80asteeseen) ennen säätöjä ja sitten katso pakokaasun väri. Jos se on valkeaa niin voi olla liian laiha seos eli sitten käännät kaasarin säätöruuvia pari pykälää kerrallaan rikkaammalle(en muista oliko vastapäivään rikkaampi seos) ja sitten testaat välissä kaasuttamalla että paukkuuko enää jne.

Tai sitten vain tilaat sen seosmittarin(549mk) jonka avulla se on helpompi säätää tarkemmin kohdilleen välille 14.0 - 15.5 (itse käytän pelissä 14.7 seosta).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
22
Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
 

Vermon

Ph.D. in Wisdom Sciences
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
484
Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
Suodatin myös kierretty kunnolla paikalleen?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 116
Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
Onko männät kunnossa? Jos on mennyt mäntä niin se on halkaissut lohkon ja siksi öljyt ei pysy sisällä. Tuolloin myös jäähdytinnesteet vuotaa ulos, mutta jos ne pysyy sisällä niin sitten kyseessä voi olla joku bugi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
Itsellä oli jäänyt öljypohjan ruuveista joku kiristämättä, niin öljy hupeni hiljalleen.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
On tuo 1050 ti sitten tykki herranjumala :O paskalla englannilla väänsin tubeen videon: en heti tajunnu et pitää pelin käynnistys boksissa laittaa 4k :facepalm: mutta n:30fps koko ajan ja prossuna siis i5 2400 ja ainoastaan bloom oli pois päältä
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Ei tarvi purkaa moottoria.

Nosta auton lämmöt sinne klo12:sta(n.80asteeseen) ennen säätöjä ja sitten katso pakokaasun väri. Jos se on valkeaa niin voi olla liian laiha seos eli sitten käännät kaasarin säätöruuvia pari pykälää kerrallaan rikkaammalle(en muista oliko vastapäivään rikkaampi seos) ja sitten testaat välissä kaasuttamalla että paukkuuko enää jne.

Tai sitten vain tilaat sen seosmittarin(549mk) jonka avulla se on helpompi säätää tarkemmin kohdilleen välille 14.0 - 15.5 (itse käytän pelissä 14.7 seosta).
Kitoos
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Kokeilin jotain omaa vanhaa savea ja ekana Fleetari soittaa.. No, sehän käy ihan h*lvetin kuumana ja huutelee mitä sattuu, koskas siitä tuommonen uhooja on tullut :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Kokeilin jotain omaa vanhaa savea ja ekana Fleetari soittaa.. No, sehän käy ihan h*lvetin kuumana ja huutelee mitä sattuu, koskas siitä tuommonen uhooja on tullut :D
Sulla on kaiketi Fleetarin jenkki omassa käytössäsi? Sitä se ruinaa takaisin. On muuten melko surkuhupaisa puhelu tuo.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Tuo fleetari soitti ja raivos sen jenkistä mutta ku se vähä tais lähteä käsistä ja se vähän niiku saattaa olla ojassa :D Korjaako yms silti fleetari satsumaa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Sulla on kaiketi Fleetarin jenkki omassa käytössäsi? Sitä se ruinaa takaisin. On muuten melko surkuhupaisa puhelu tuo.
On juu, jopa enemmän "pelottaa" sen nappiverkkariamiksen uhoaminen :D Paras oli Fleetarin lauseessa se; "ajelet misut kyydissä MUN autolla kylillä" :D
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Nyt en ymmärrä onko joku asetus päin helvettiä vai mikä, mut aloitin tosiaan tämän pelin pelaamisen eilen, kasasin moottoria ja ajattelin lähteä ostamaan hihnaa autoon, no pakulla menin ja kuolin törmätessäni puuhun, tallensin pelin ennenkuin lähdin matkaa,ni nyt peli menee menuun ja vaihtoehtona on ainoastaa new game?! Onko siis tässä nyt joku juttu jota en tajua?
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Nyt en ymmärrä onko joku asetus päin helvettiä vai mikä, mut aloitin tosiaan tämän pelin pelaamisen eilen, kasasin moottoria ja ajattelin lähteä ostamaan hihnaa autoon, no pakulla menin ja kuolin törmätessäni puuhun, tallensin pelin ennenkuin lähdin matkaa,ni nyt peli menee menuun ja vaihtoehtona on ainoastaa new game?! Onko siis tässä nyt joku juttu jota en tajua?
Permadeath päällä?
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 834
Siinä samassa aloitusruudussa mistä otetaan new game tai continue, eiköhän siellä ole rasti ruutuun valinta permanent deathille.
 

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
609
Antakaas papalle neuvoja:
Satsumasta katkesi laturin hihna ja nyt olen uutta hihnaa yrittänyt saada laitettua eikä se oikein onnistu.
Vaikka sen laturin kiristysruuvin olen ruuvimeisselillä löysännyt niin en saa laturia liikkumaan jotta uusi hihna menisi paikoilleen.
Eikös se tuolla tavalla pitäisi onnistua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 076
Antakaas papalle neuvoja:
Satsumasta katkesi laturin hihna ja nyt olen uutta hihnaa yrittänyt saada laitettua eikä se oikein onnistu.
Vaikka sen laturin kiristysruuvin olen ruuvimeisselillä löysännyt niin en saa laturia liikkumaan jotta uusi hihna menisi paikoilleen.
Eikös se tuolla tavalla pitäisi onnistua?
Eikös tuon laturin pitäisi liikkua ihan hiiren rullasta pyörittämällä edes takaisin kun kiristysruuvi auki.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
2
Olin ostanu ne turvikset sen jälkee laitoin ne tapapenkille ja lähin korjaamolle et saisin turvakaaret poliisit tuli vastaa yritin ylittää tien ja kuolin.Kun oli saanu auton takas kaikki oli lentäny perseeseen ja turvavöitä ei näkyny missää.Ei ollu kaatiksella enkä voi ostaa uusii auttakaa plz
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Jaaha. Siä joku testaaja ajeli jo es jonnez pv:llä. Saas nähä koska pätsi tulee ulos. Sormet jo vähän syyhyis.

Edit. Tuossa vielä videota josei joku ole vielä nähnyt

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Olin ostanu ne turvikset sen jälkee laitoin ne tapapenkille ja lähin korjaamolle et saisin turvakaaret poliisit tuli vastaa yritin ylittää tien ja kuolin.Kun oli saanu auton takas kaikki oli lentäny perseeseen ja turvavöitä ei näkyny missää.Ei ollu kaatiksella enkä voi ostaa uusii auttakaa plz
Msceditorilla teleporttaat ne kotia.
 

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
339
Jonnez ES PV:n sisältävä patch lähti juuri Steamistä latautumaan.

-Fixed bug in handbrake that caused the inspection to fail every time
-Fixed problems with drinking and handling of Juice cans
-Fixed ODDITY with the Fleetari not being able to trigger his revenge, works now
-Made the duration much longer before Fleetari starts calling about his car
-Made a settings toggle for AI skidmarks
-Fixed unlimited sugar bug with Kilju bucket
-Fixed bug with passing out at the cottage
-Leveled the terrain at Peräjärvi and home pier to stop vehicles sliding into the lake
-Added moped (do not try to drive moped inside another vehicle, YOU WILL DIE)
-Added visual damage to Head Gasket to help diagnose destroyed Head Gasket
-Fixed issue with being able to drive Ferndale from rear seat
-Fixed a delay in fuelling process
-Fixed a bug where truck did not check the fuel level when starting the engine
-Added glovebox hatch and gas cap for Satsuma
-Fixed bug with steering wheel bolt referencing to distributor... don't ask :D
-Added more voice acting for Teimo
-Adjusted targeting of piss
-Added 2-stroke fuel to Teimo's shop
-Boat consumes fuel now
-Added more Achievements and made distinctive icons for permadeath-only Achievements
-Made swamp deeper right next to the rail tracks
-Fixed issue with Kilju bucket colliding with vehicles
-Changed Kilju bucket starting position to the cottage
-Drivers Licence allows now single letter last names
-Added towing hooks to that yellow bastard car (well just for fun!)
-Added (brought back) camera, photos go to your Windows "Pictures" folder
-Fixed issue with vehicles not colliding each other properly when being towed

//Again, lets hope everything goes smoothly. If not, expect us to roll out any quick fixes necessary! :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
mitenkäs porukalla ny uusimman pätsin jälkeen on peli toiminu... aina kun ite istahdan johonkin kulkineeseen ja menen driving modeen niin peli heittää windowssiin.
vene taisi toimia. joten mökille pääsee saunoo.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Kyllä täällä toimi, tuli myös testattua et vene ei jaksa kulkea jos mopedi on kyydissä...:D
 

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
609
Tuolla mopolla on ihan hauska ajella. Hyvin ottaa kierroksia ja kulkee hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Saman totesin, vittumaista ajaa hiekkateiden mutkat mutta muuten ok menopeli :D
Ja muutenkin alkaa pomppimaan ihan törkeästi kun nopeus nousee korkeaksi ja sitten kun yrittää vähän jyrkempää käännöstä tehdä..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 416
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom