Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako jostain uuden hihnan?Laturin hihna poikki/löysällä/puuttuu?
Jos sen laittaa liian kireälle niin katkee vähän ajan päästä.
Saako jostain uuden hihnan?
Pelin virallisen Twitter-tilin mukaan ois moottoripyörä/mopo kehityksessä.
Kuinkas nopeesti alkaa paukkumaan, heti kylmänä käynnistäessä vai pitkän ajon jälkeen korkeilla kierroksilla. Paukkuminen johtuu liian laihasta seoksesta.Mitenkäs satsuma paukkuu vaihteita vaihtaessa/ kun päästää kaasun? Fleetarin käsittelyssä oli viritys ja ei varmaa muuta
Kuinkas nopeesti alkaa paukkumaan, heti kylmänä käynnistäessä vai pitkän ajon jälkeen korkeilla kierroksilla. Paukkuminen johtuu liian laihasta seoksesta.
Ei tarvi purkaa moottoria.Lämpimänä rupiaa paukkumaan :I Netistä otin valmiin tallennuksen mutta olen valmis purkamaan moottoria joku päivä
Suodatin myös kierretty kunnolla paikalleen?Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
On. Koitin ottaa suodattimen irti ja pistää takas mutta ei mitään vaikutusta.Suodatin myös kierretty kunnolla paikalleen?
Onko männät kunnossa? Jos on mennyt mäntä niin se on halkaissut lohkon ja siksi öljyt ei pysy sisällä. Tuolloin myös jäähdytinnesteet vuotaa ulos, mutta jos ne pysyy sisällä niin sitten kyseessä voi olla joku bugi.Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
Itsellä oli jäänyt öljypohjan ruuveista joku kiristämättä, niin öljy hupeni hiljalleen.Täällä taas kyselemässä, en muista onko ennen ollu tämmöstä ongelmaa mutta Satsuman moottoriöljyn määrä ei lisänny vaikka kuinka kaatais, se palkki saattaa nousta hiukan mutta tyhjenee myös heti. Propu on kyllä kiinni. Muutamaan kertaan oon sen tyrkänny junan alle ja nyt olis tarkotus pistää taas iskuun mutta ei se kauheen pitkään ilman öljyä porskuta..
KitoosEi tarvi purkaa moottoria.
Nosta auton lämmöt sinne klo12:sta(n.80asteeseen) ennen säätöjä ja sitten katso pakokaasun väri. Jos se on valkeaa niin voi olla liian laiha seos eli sitten käännät kaasarin säätöruuvia pari pykälää kerrallaan rikkaammalle(en muista oliko vastapäivään rikkaampi seos) ja sitten testaat välissä kaasuttamalla että paukkuuko enää jne.
Tai sitten vain tilaat sen seosmittarin(549mk) jonka avulla se on helpompi säätää tarkemmin kohdilleen välille 14.0 - 15.5 (itse käytän pelissä 14.7 seosta).
Kokeilin jotain omaa vanhaa savea ja ekana Fleetari soittaa.. No, sehän käy ihan h*lvetin kuumana ja huutelee mitä sattuu, koskas siitä tuommonen uhooja on tullut
On juu, jopa enemmän "pelottaa" sen nappiverkkariamiksen uhoaminen Paras oli Fleetarin lauseessa se; "ajelet misut kyydissä MUN autolla kylillä"Sulla on kaiketi Fleetarin jenkki omassa käytössäsi? Sitä se ruinaa takaisin. On muuten melko surkuhupaisa puhelu tuo.
MSCeditorilla saa, muuta keinoa ei taida vielä olla.Saako satsumasta turvakaaria pois?
Ja miten tuosta paskarekasta saa high vaihteet päälle....?
Permadeath päällä?Nyt en ymmärrä onko joku asetus päin helvettiä vai mikä, mut aloitin tosiaan tämän pelin pelaamisen eilen, kasasin moottoria ja ajattelin lähteä ostamaan hihnaa autoon, no pakulla menin ja kuolin törmätessäni puuhun, tallensin pelin ennenkuin lähdin matkaa,ni nyt peli menee menuun ja vaihtoehtona on ainoastaa new game?! Onko siis tässä nyt joku juttu jota en tajua?
Permadeath päällä?
Tarkemmin ->New Game -kirjota nimes -> permadeath rusti poisSiinä samassa aloitusruudussa mistä otetaan new game tai continue, eiköhän siellä ole rasti ruutuun valinta permanent deathille.
Antakaas papalle neuvoja:
Satsumasta katkesi laturin hihna ja nyt olen uutta hihnaa yrittänyt saada laitettua eikä se oikein onnistu.
Vaikka sen laturin kiristysruuvin olen ruuvimeisselillä löysännyt niin en saa laturia liikkumaan jotta uusi hihna menisi paikoilleen.
Eikös se tuolla tavalla pitäisi onnistua?
Eikös tuon laturin pitäisi liikkua ihan hiiren rullasta pyörittämällä edes takaisin kun kiristysruuvi auki.
Msceditorilla teleporttaat ne kotia.Olin ostanu ne turvikset sen jälkee laitoin ne tapapenkille ja lähin korjaamolle et saisin turvakaaret poliisit tuli vastaa yritin ylittää tien ja kuolin.Kun oli saanu auton takas kaikki oli lentäny perseeseen ja turvavöitä ei näkyny missää.Ei ollu kaatiksella enkä voi ostaa uusii auttakaa plz
ok koitanMsceditorilla teleporttaat ne kotia.
R kirjainta näpäyttämällä
Tuosta tuli mieleen, et mulla ei ainakaan tapahdu mitään kun tuota R kirjainta painan...?
Tuolla mopolla on ihan hauska ajella. Hyvin ottaa kierroksia ja kulkee hyvin.
Saman totesin, vittumaista ajaa hiekkateiden mutkat mutta muuten ok menopeli