Multitronic kokemuksia?

Ehdin jo aloittaa uuden aiheen asiasta yleiseen keskusteluun;

Tilasin Starcartin kautta tavaraa ja toinen tavaran toimittajista oli Multitronic. Tilauksessa oli pieni epäselvyys ja olen yrittänyt lähettää sähköpostia ja soittaa asiakaspalveluun, turhaan, kukaan ei vastaa. Onko tämä normaali Multitronicin toimintatapa, että sähköposteihin, tai puheluihin ei vastata?

Sain peruttua tilauksen tänään sähköpostilla. Uuden emolevyn ja prosessorin laitoin tilaukseen Jimmsiltä, jossa tavaraa oli ihan hyllyssä

Ehdin jo aloittaa uuden aiheen asiasta yleiseen keskusteluun;

Tilasin Starcartin kautta tavaraa ja toinen tavaran toimittajista oli Multitronic. Tilauksessa oli pieni epäselvyys ja olen yrittänyt lähettää sähköpostia ja soittaa asiakaspalveluun, turhaan, kukaan ei vastaa. Onko tämä normaali Multitronicin toimintatapa, että sähköposteihin, tai puheluihin ei vastata?

Sain peruttua tilauksen tänään sähköpostilla. Uuden emolevyn ja prosessorin laitoin tilaukseen Jimmsiltä, jossa tavaraa oli ihan hyllyssä
Itse ainakin useampia juttuja tilaukseen liittyen olen saanut hoidettua sähköpostilla. Jotain päivän parin viivettä ollut välillä vastauksissa näin lonkalta muistellen. En kyllä ole minkäänlaisten kolmannen osapuolen palveluiden kautta tilannut.

Tuli itsekin tilattua pari 5700x3d prossua Multitronicilta, tällä kertaa olivat pakanneet pehmustettuun laatikkoon. Pakkaus itsessään näyttää, että prossut olisivat hyvin suojassa ja pysyisivät paikallaan. Mutta niin vain näyttää, että ainakin toisessa 3 pinniä vinossa... Ilmeisesti pakatessa onnistuneet taittamaan tai sitten kuitenkin kuljetuksessa mennyt... Miten ihmeessä nuo voivat tällaisia määriä lähettää näitä prossuja huonosti pakattuna!? Ja ihmeen monta pakkaustyyliä näyttää tämän ketjun ja ylempänä linkatun tarjousketjun perusteella olevan. Varmaan turha ruveta uuden prossun kanssa noita pinnejä suoristelemaan, vaan suoraan vaan vaihtoon... Reklamaatio laitettu, katsotaan miten homma hoituu tässä kaupassa.
Tästä tapauksesta jäi lopulta positiivinen kokemus Multitronicin suuntaan itselle. Pyysivät palauttamaan molemmat prosessorit ja palautuksesta seuraavana päivänä palauttivat rahat ostoksesta. Jätin tällä kertaa prosessorit sieltä ostamatta, mutta tämän kokemuksen perusteella voisin hyvinkin ostaa jatkossa muuta, jos löytyy jotain tarpeellista. Eli takuun/asiakaspalvelun uskoisin ainakin toimivan.

Onko kellekkään ikinä vastattu asiakaspalvelu numerosta? Valikosta ohjataan hienosti eteenpäin ja hälyttää normaalisti mutta ei sieltä kukaan vastaa

Onko kellekkään ikinä vastattu asiakaspalvelu numerosta? Valikosta ohjataan hienosti eteenpäin ja hälyttää normaalisti mutta ei sieltä kukaan vastaa
Eräs päivä soitin koko aamun 20min välein klo 9 alkaen. 12:41 soitin tutun vieressä puhelin kaiuttimella ja sanoin puhelun 1:50 kohdalla "no niin kohta tulee aikakatkaisu", eikös juuri silloin sitten vastattu.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 020
Jäsenet
75 952
Uusin jäsen
Nigoz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom