Multitronic kokemuksia?

Ehdin jo aloittaa uuden aiheen asiasta yleiseen keskusteluun;

Tilasin Starcartin kautta tavaraa ja toinen tavaran toimittajista oli Multitronic. Tilauksessa oli pieni epäselvyys ja olen yrittänyt lähettää sähköpostia ja soittaa asiakaspalveluun, turhaan, kukaan ei vastaa. Onko tämä normaali Multitronicin toimintatapa, että sähköposteihin, tai puheluihin ei vastata?

Sain peruttua tilauksen tänään sähköpostilla. Uuden emolevyn ja prosessorin laitoin tilaukseen Jimmsiltä, jossa tavaraa oli ihan hyllyssä

Ehdin jo aloittaa uuden aiheen asiasta yleiseen keskusteluun;

Tilasin Starcartin kautta tavaraa ja toinen tavaran toimittajista oli Multitronic. Tilauksessa oli pieni epäselvyys ja olen yrittänyt lähettää sähköpostia ja soittaa asiakaspalveluun, turhaan, kukaan ei vastaa. Onko tämä normaali Multitronicin toimintatapa, että sähköposteihin, tai puheluihin ei vastata?

Sain peruttua tilauksen tänään sähköpostilla. Uuden emolevyn ja prosessorin laitoin tilaukseen Jimmsiltä, jossa tavaraa oli ihan hyllyssä
Itse ainakin useampia juttuja tilaukseen liittyen olen saanut hoidettua sähköpostilla. Jotain päivän parin viivettä ollut välillä vastauksissa näin lonkalta muistellen. En kyllä ole minkäänlaisten kolmannen osapuolen palveluiden kautta tilannut.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 761
Jäsenet
75 696
Uusin jäsen
Kimm0Kuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom