Härkönen
Team H2O
- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 7 113
Viikkotolkulla saa odottaa kyllä tavaraa ja sähköposteihin vastataan vasta useamman päivän päästä, puhelimella ei tuonne nähtävästi saa yhteyttä ollenkaan.
Yep, täälläkin tilausta ei ole edes käsitelty vaikka tavaraa piti olla hyllyssä, muistaakseni sama juttu joskus kolme vuotta sitten milloin purin tilauksen.Viikkotolkulla saa odottaa kyllä tavaraa ja sähköposteihin vastataan vasta useamman päivän päästä, puhelimella ei tuonne nähtävästi saa yhteyttä ollenkaan.
Niin missä ajassa?Yep, täälläkin tilausta ei ole edes käsitelty vaikka tavaraa piti olla hyllyssä...
Neljä arkipäivää mennyt ja tilausta ei ole päivitetty, eikä tosiaan vastailla sähköposteihin.Niin missä ajassa?
Kyllähän heiltä tuo myymäläsaldo välilehti löytyy, eli voi tehdä johtopäätelmiä onko tuotetta myymälän, tukkurin vai molempien varastossa.Varastosaldo tarkoittaa satavarmasti tukkurin saldoa, ei myymälässä olevia tavaroita. He näkevät tukkurin saldot omalta koneeltaan ja tilaavat tuotteen vasta kun joku on sen ostanut, siksi toimitus kestää. Reilua olisi laittaa saldot tyyliin myymälässä 3, tukkurilla 23. Joskus takavuosina satunnaisostot toimivat ok, viimeksi kun tilasin, sekä viestintä, että toimitus oli tod. Hidasta. Ei ihan 1 ostopaikka tästä syystä.
Ongelmahan on siinä että noihin saldoihin ei voi luottaa. Vaikka kuinka lukee, että myymälöissä tavaraa, niin ei välttämättä pidä paikkansa.Kyllähän heiltä tuo myymäläsaldo välilehti löytyy, eli voi tehdä johtopäätelmiä onko tuotetta myymälän, tukkurin vai molempien varastossa.
Esimerkkinä tämä SSD, myymälöissä 2kpl ja saatavilla 18kpl, joten voidaan olettaa tukkurilla olevan saatavissa 16kpl:
No se on sitten varastonhallintaohjelmiston, inventoinnin tai inhimillisen virheen aiheuttama ongelma, lähinnä otin kantaa tuohon esitystapaan myymälä- / tukkurisaldoista mitä ilmeisesti kaivattiin (?).Ongelmahan on siinä että noihin saldoihin ei voi luottaa. Vaikka kuinka lukee, että myymälöissä tavaraa, niin ei välttämättä pidä paikkansa.
Juu, samaa mieltä. Pointti vaan siinä että nykyaikana ei paljoa voi luottaa noihin saldoihin. Ja tuntuu olevan sama ongelma kaikissa puljuissa.No se on sitten varastonhallintaohjelmiston, inventoinnin tai inhimillisen virheen aiheuttama ongelma, lähinnä otin kantaa tuohon esitystapaan myymälä- / tukkurisaldoista mitä ilmeisesti kaivattiin (?).
Tässä malliesimerkki miten noi saldot olisi hyvä merkitä, että asiakkaalla olisi joku kuva, kauanko toimitus ehkä kestää: 63,90 € | Kingston Technology NV2 M.2 1000 GB PCI Express 4.0 NVMe Liikkeessä 18 kpl, jotka pystytään suht nopeasti toimittamaan asiakkaalle. Itse arvioivat 1-2 päivää. Lisäksi tukussa 11 kpl, jotka pystytään tilaamaan, mutta joiden toimittaminen voi vähän kestää.No se on sitten varastonhallintaohjelmiston, inventoinnin tai inhimillisen virheen aiheuttama ongelma, lähinnä otin kantaa tuohon esitystapaan myymälä- / tukkurisaldoista mitä ilmeisesti kaivattiin (?).
Jos tuo Multitronicin kokonaissaldo tosiaan on myymäläsaldot + tukkurisaldo, kuten kuvitella voisi, niin tällöin heillä tuo tieto on ja ei liene suuri haaste sivuille lisätä.Tässä malliesimerkki miten noi saldot olisi hyvä merkitä, että asiakkaalla olisi joku kuva, kauanko toimitus ehkä kestää: 63,90 € | Kingston Technology NV2 M.2 1000 GB PCI Express 4.0 NVMe Liikkeessä 18 kpl, jotka pystytään suht nopeasti toimittamaan asiakkaalle. Itse arvioivat 1-2 päivää. Lisäksi tukussa 11 kpl, jotka pystytään tilaamaan, mutta joiden toimittaminen voi vähän kestää.
Kun haet jotain tiettyä tuotemerkkiä Multitronicin sivuilta, niin ensimmäisenä törmäät pirun isoon vihreällä olevaan lukemaan, jolloin oletat kaikkea olevan pirusti tarjolla. Kuitenkin tuotekohtaisella sivulla selviää, ettei varastomyymälässä (josta "hyllyssä" oleva tavara kai lähetetään) ole tavaraa vältt. Yhtään. Eli tilauksesi ja maksusi kyllä otetaan vastaan, mutta mistä tilauksesi lähetetään tai kauan se kestää ei ole tiedossa. Samasta syystä he pystyvät antamaan lähetysajasta ainoastaan arvion toimituspäivästä.
@Emmätiiä postaus nyt lukotetussa Jimm's -ketjussa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä on tämä Multitronicin systeemin omituisuus?Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Onkohan sieltä mahdollisesti tulossa jotain nimen vaihdosta jossain vaiheessa ns. uudelleen brandäämistä :hmm: Tuo nykyinen nimi nyt varmaan jää kaikille muistiin jos ei ollut aikaisemmin tuttu.bbs.io-tech.fi
Itse symppaan tuota firmaa, joka siis on vaasalainen, kun Vaasassa/välittömässä läheisyydessä vietin elämäni ensimmäiset 29 vuotta. Monesti on itsellä tai kaverilla joku hiiri tai headsetti sanonut sopimuksen irti epäotolliseen aikaan ja siinä tilanteessa on ollut kyllä ilo, että tuollakin kuolleessa kylässä joku jaksaa pyörittää kivijalka-ATK -myymälää. Nykyäänkin tilaan mieluummin heiltä kuin kilpailijoilta jos tuote löytyy ja hinta on suurinpiirtein sama, koska haluan tukea tuon toiminnan jatkuvuutta vaikka itse olenkin muuttanut jo vuosia sitten muualle.
Itellä multitronicista ok kokemukset. Tilasin psu:n ja kopan tarjouksesta. Olin maksanut kotiinkuljetuksesta. Psu tuli, kotiovelle, koppa oli loppu. Sain kopan vaihdettua toisen väriseen ja vaadin sitä heidän piikkiin kotiin kuljetuksella ja he suostuivat ja sain kopan ehkä kuukausi tai puolitoista myöhemmin kotiovelle kannettuna ilman lisäkuluja.Ei nyt varsinaisesti itsellä ole vielä ollut ongelmia, mutta lueskelin muilla käyttäjillä olleen jotain probleemaa. Multitronic kokemuksia? joten nuo sai ainakin minut karttamaan puljua.