Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikkotolkulla saa odottaa kyllä tavaraa ja sähköposteihin vastataan vasta useamman päivän päästä, puhelimella ei tuonne nähtävästi saa yhteyttä ollenkaan.
Yep, täälläkin tilausta ei ole edes käsitelty vaikka tavaraa piti olla hyllyssä...
Niin missä ajassa?
Kyllähän heiltä tuo myymäläsaldo välilehti löytyy, eli voi tehdä johtopäätelmiä onko tuotetta myymälän, tukkurin vai molempien varastossa.Varastosaldo tarkoittaa satavarmasti tukkurin saldoa, ei myymälässä olevia tavaroita. He näkevät tukkurin saldot omalta koneeltaan ja tilaavat tuotteen vasta kun joku on sen ostanut, siksi toimitus kestää. Reilua olisi laittaa saldot tyyliin myymälässä 3, tukkurilla 23. Joskus takavuosina satunnaisostot toimivat ok, viimeksi kun tilasin, sekä viestintä, että toimitus oli tod. Hidasta. Ei ihan 1 ostopaikka tästä syystä.
Ongelmahan on siinä että noihin saldoihin ei voi luottaa. Vaikka kuinka lukee, että myymälöissä tavaraa, niin ei välttämättä pidä paikkansa.
No se on sitten varastonhallintaohjelmiston, inventoinnin tai inhimillisen virheen aiheuttama ongelma, lähinnä otin kantaa tuohon esitystapaan myymälä- / tukkurisaldoista mitä ilmeisesti kaivattiin (?).Ongelmahan on siinä että noihin saldoihin ei voi luottaa. Vaikka kuinka lukee, että myymälöissä tavaraa, niin ei välttämättä pidä paikkansa.
Juu, samaa mieltä. Pointti vaan siinä että nykyaikana ei paljoa voi luottaa noihin saldoihin. Ja tuntuu olevan sama ongelma kaikissa puljuissa.No se on sitten varastonhallintaohjelmiston, inventoinnin tai inhimillisen virheen aiheuttama ongelma, lähinnä otin kantaa tuohon esitystapaan myymälä- / tukkurisaldoista mitä ilmeisesti kaivattiin (?).
No se on sitten varastonhallintaohjelmiston, inventoinnin tai inhimillisen virheen aiheuttama ongelma, lähinnä otin kantaa tuohon esitystapaan myymälä- / tukkurisaldoista mitä ilmeisesti kaivattiin (?).
Jos tuo Multitronicin kokonaissaldo tosiaan on myymäläsaldot + tukkurisaldo, kuten kuvitella voisi, niin tällöin heillä tuo tieto on ja ei liene suuri haaste sivuille lisätä.Tässä malliesimerkki miten noi saldot olisi hyvä merkitä, että asiakkaalla olisi joku kuva, kauanko toimitus ehkä kestää: 63,90 € | Kingston Technology NV2 M.2 1000 GB PCI Express 4.0 NVMe Liikkeessä 18 kpl, jotka pystytään suht nopeasti toimittamaan asiakkaalle. Itse arvioivat 1-2 päivää. Lisäksi tukussa 11 kpl, jotka pystytään tilaamaan, mutta joiden toimittaminen voi vähän kestää.
Kun haet jotain tiettyä tuotemerkkiä Multitronicin sivuilta, niin ensimmäisenä törmäät pirun isoon vihreällä olevaan lukemaan, jolloin oletat kaikkea olevan pirusti tarjolla. Kuitenkin tuotekohtaisella sivulla selviää, ettei varastomyymälässä (josta "hyllyssä" oleva tavara kai lähetetään) ole tavaraa vältt. Yhtään. Eli tilauksesi ja maksusi kyllä otetaan vastaan, mutta mistä tilauksesi lähetetään tai kauan se kestää ei ole tiedossa. Samasta syystä he pystyvät antamaan lähetysajasta ainoastaan arvion toimituspäivästä.
@Emmätiiä postaus nyt lukotetussa Jimm's -ketjussa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä on tämä Multitronicin systeemin omituisuus?Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Suomalaisia on aivopesty niin vahvasti Venäjävastaisiksi ja kuvittelevat etteivät kaikki kävisi edelleen kauppaa Venäjän kanssa, ettei tässä ole Jimmsillä mitään tehtävää. Parempi kun ovat vain hiljaa kunnes kohu menee ohi. Voi olla että joutuvat potkimaan jonkun teatraalisesti tai sen lisäksi...bbs.io-tech.fi
Itse symppaan tuota firmaa, joka siis on vaasalainen, kun Vaasassa/välittömässä läheisyydessä vietin elämäni ensimmäiset 29 vuotta. Monesti on itsellä tai kaverilla joku hiiri tai headsetti sanonut sopimuksen irti epäotolliseen aikaan ja siinä tilanteessa on ollut kyllä ilo, että tuollakin kuolleessa kylässä joku jaksaa pyörittää kivijalka-ATK -myymälää. Nykyäänkin tilaan mieluummin heiltä kuin kilpailijoilta jos tuote löytyy ja hinta on suurinpiirtein sama, koska haluan tukea tuon toiminnan jatkuvuutta vaikka itse olenkin muuttanut jo vuosia sitten muualle.
Itellä multitronicista ok kokemukset. Tilasin psu:n ja kopan tarjouksesta. Olin maksanut kotiinkuljetuksesta. Psu tuli, kotiovelle, koppa oli loppu. Sain kopan vaihdettua toisen väriseen ja vaadin sitä heidän piikkiin kotiin kuljetuksella ja he suostuivat ja sain kopan ehkä kuukausi tai puolitoista myöhemmin kotiovelle kannettuna ilman lisäkuluja.Ei nyt varsinaisesti itsellä ole vielä ollut ongelmia, mutta lueskelin muilla käyttäjillä olleen jotain probleemaa. Multitronic kokemuksia? joten nuo sai ainakin minut karttamaan puljua.
Aivan täysi mysteeri, ei kannata luottaa mihinkään saldoon tai toimitus aika arvioon. Olen useamman tuotteen tilannut paikkakunnalle kivijalkaliikkeeseen kun ei ole ollut kiire ja toimitukset vaihtelee viikosta neljään, luki siellä sivulla sitten mitä tahansa.Kysymys onko toi Saldo mitä nätte tukkurilla saldo vai ihan jossain niiden pisteissä?
Se ei vaan valitettavasti tuokaan toimi. Olen näin tilannut useamman tuotteen ja silti voi mennä 3viikkoa ennenkuin tuoteon tullut, sekä useamman kerran käynyt itse kivijalassa jossa kyseinen tuote pitäisi olla ja myyjä haahuilee pitkin hyllyjä löytämättä, sekä toteaa, että valitettavasti tätä ei löydy meiltä hyllystä.Mun havaintojen mukaan Multitronicilta tilatessa kannattaa tarkistaa tuo "Myymäläsaatavuus" välilehti tuotteen sivulla. Jos on jossain myymälässä varastossa niin on ainakin itselle tullut ihan nopeasti kaikki. Jos myymäläsaldot näyttää nollaa niin sitten tulee joskus jostain tukkurilta ja siinä menee sitten sen pari viikkoa helposti.