Kumpaan luotat enempi; Defender vai Norton?windowsin defender ainakin herjas heti, kun yritti purkaa tiedostoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpaan luotat enempi; Defender vai Norton?windowsin defender ainakin herjas heti, kun yritti purkaa tiedostoa.
menee offtopic...Kumpaan luotat enempi; Defender vai Norton?
Vetäses Aidan memory benchmark läpi niin voi vertailla omia tuloksia noihin.
Ebaysta saa muutamalla eurolla full lisun.Mulla vaan trial versio, jostain halvalla?
Ebaysta saa muutamalla eurolla full lisun.
Ok, pitääpä käydä ostamassa...
Mulla puskee ebaysta ostettu mainoksia. Se tarkoittaa aidan tekijöiden faq:n mukaan että on tunnistettu piraatiksi. Muuten se silti tuntuu toimivan.Tämän AIDA64 Extreme - Download | eBay totesin toimivaksi muutama päivä sitten.
Mulla puskee ebaysta ostettu mainoksia. Se tarkoittaa aidan tekijöiden faq:n mukaan että on tunnistettu piraatiksi. Muuten se silti tuntuu toimivan.
Käy ulisemassa siitä niin saat uudenMulla puskee ebaysta ostettu mainoksia. Se tarkoittaa aidan tekijöiden faq:n mukaan että on tunnistettu piraatiksi. Muuten se silti tuntuu toimivan.
Ei tuo ero 4000MHz CL17 paljoa kyllä eroa. Hieman toki.Tommoista lykkäsi ulos...
Kyllä toimii, hanki 2666MHz tai nopeampaa lompakon mukaan, kaikki toimii . Emolevyn memory QVLn mukaiset tietysti.Tyhmä kysymys: Toimiiko XMP-profiilit z370 emolla Intelin ei-K sarjan prossujen kanssa? Päivitin prossun i7 8700:n ja uusi emolevy on ASRock Z370M-ITX/ac - hankinko siis 2666 MHz kampoja vai "nopeampaa" ?
Voitko opetella ottamaan screenshotin kunnolla? Jätä toi helvetin valkonen tila helvettiin sillä paintilla. Otat tuolta oikeasta reunasta kiinni ja vedät sen näkyvän kuvan kokoiseksi tai sitten käytät windowsin snipping toolia.
AIDA64 antaa tämmöisiä tuloksia, onkohan nämä kutakuinkin kohdallaan nykyisten asetusten mukaan?
Samsungin B-Diet kestää kyllä 1.5V asti jännitettä, joten kärsii vielä kiriä. Kannattaa muistiohjaimellekin antaa jänöä jonkun verran lisää.Jimmssin valvojaistarjouspalikat (G.Skill Ripjaws V 3200Mhz 2x8GB) ei sitten kulje juuri mihinkään, mutta se nyt oli tiedossa koska hynixit mutta jos joku haluaa muutamia kymppejä säästellä niin näemmä on vieläkin tarjous pystyssä. Pari päivää noiden kanssa kikkaillut ja löytyi vihdoin ja viimeinen @3466Mhz vakaat asetukset (v1.38). Noista alla olevista voisi varmaan jostain vielä kiristellä, mutta hyöty niin pieni etten taida jaksaa....@3600Mhz yritän vielä jollain ilveellä päästä mutta eppäilen kyllä suuresti josko onnistuu...?
G.Skill 16GB (2x8GB), Ripjaws V, DDR4 3200MHz, CL16 - 179,00€
Samsungin B-Diet kestää kyllä 1.5V asti jännitettä, joten kärsii vielä kiriä. Kannattaa muistiohjaimellekin antaa jänöä jonkun verran lisää.
Juu, iski lukihärö. Muistelin, että nuo ovat B-dietä kaikki, mutta näköjään hynixiäkin seassa.Nuo on hynixiä. Se huomioon ottaen, on 3466mhz jo hyvä suoritus.
@RageDaddy Itsellä on kyseiset palikat (Ripjavs 3200 cl16) ja 3450 jälkeen tulee stoppi. Mutta onnistuin saamaan palikat toimimaan 3400, 15-17-32 @1.39v Aida: 47 , 47 , 42 latency 49.5
@RageDaddy Itsellä on kyseiset palikat (Ripjavs 3200 cl16) ja 3450 jälkeen tulee stoppi. Mutta onnistuin saamaan palikat toimimaan 3400, 15-17-32 @1.39v Aida: 47 , 47 , 42 latency 49.5
Siinähän ne toimivat kuin muutkin muistit.Tietämätön kyselee typeriä: Osaako joku sanoa miten Corsair Dominator CMD16GX4M2B3200C16 muistit toimisivat AMD lakulla/prossulla? Lähinnä jos harkitsisi päivitystä niin että siirtäisi nykyisestä Intel setistä (Z270/7700k) muistit tuollaiseen X470/2700X AMD kokoonpanoon joka nyt juuri tulossa julkaisuun.
Nämä muistit siis:
LINKKI
Siinähän ne toimivat kuin muutkin muistit.
Hyvin harvinaista nykypäivänä ettei muistit toimisi jollain alustalla. Samsungin B-die muistipiirilliset ovat vain suosittuja AMD kokoonpanoissa, koska kellottuvat hyvin ja Ryzenin Infinity Fabric hyötyy korkemmasta kellotaajuudesta paljon.Olin käsittänyt että välttämättä kaikki muistit ei juurikaan AMD kamoilla toimi. Mutta jos toimii niin hyvä! Eipähän tartte muisteja uusia...
Tietämätön kyselee typeriä: Osaako joku sanoa miten Corsair Dominator CMD16GX4M2B3200C16 muistit toimisivat AMD lakulla/prossulla? Lähinnä jos harkitsisi päivitystä niin että siirtäisi nykyisestä Intel setistä (Z270/7700k) muistit tuollaiseen X470/2700X AMD kokoonpanoon joka nyt juuri tulossa julkaisuun.
Nämä muistit siis:
LINKKI
Minulla on samoilla specseillä ja latensseilla olevat GSkillin trident Z muistit ja max millä ne toimii vakaasti on 2933MHz. Mun koneen tiedot löytyy PC-speksit tiedoista. Tosin en ole koittanut nostaa muistien jännitettä yli 1,35V.
Juuri koitin uudella bioksella olittaa docp:llä menee 3200MHz ja buuttilooppiin jäi. Varmaan saisi menemään 3000MHz jos latensseja löysäisi/hakisi. Mutta onhan nämä mun muistikammat jo vuodelta 2016.
Jimmssin valvojaistarjouspalikat (G.Skill Ripjaws V 3200Mhz 2x8GB) ei sitten kulje juuri mihinkään, mutta se nyt oli tiedossa koska hynixit mutta jos joku haluaa muutamia kymppejä säästellä niin näemmä on vieläkin tarjous pystyssä. Pari päivää noiden kanssa kikkaillut ja löytyi vihdoin ja viimeinen @3466Mhz vakaat asetukset (v1.38). Noista alla olevista voisi varmaan jostain vielä kiristellä, mutta hyöty niin pieni etten taida jaksaa....@3600Mhz yritän vielä jollain ilveellä päästä mutta eppäilen kyllä suuresti josko onnistuu...?
G.Skill 16GB (2x8GB), Ripjaws V, DDR4 3200MHz, CL16 - 179,00€
Saat pettyä karvaasti kun kerron että ketään kovempi kellottelija ei ole ikinä ajanu tuota testiä. Tuota ajaa lähinnä ns. kellottelijoiden tuulipuvut, joihin itse kuulut.Jep, samat palikat (F4-3200C16D-16GVKB) taipuu se 3600 mullakin mutta vähän eri asetuksilla. Liipaises userbenchmarkki ja vertaillaan me AIDA:ttomat köyhät muistituloksiamme...eli lataat/asennat ja tuloksista liität linkin tänne.
http://www.userbenchmark.com/
Saat pettyä karvaasti kun kerron että ketään kovempi kellottelija ei ole ikinä ajanu tuota testiä. Tuota ajaa lähinnä ns. kellottelijoiden tuulipuvut, joihin itse kuulut.
Mitäs jos menisit jutteleen jollekin jota kiinnostaa