Mozilla Firefox -keskustelu

Voisitko vähän avata videon sisältöä ja mitä haluat tuoda sillä keskusteluun, kiitos :thumbsup:
Mielelläni.
Käytännössä Mozilla halusi tarkentaa sanomisiaan. Ja käyttäjät eivät ymmärrä, etteivät he myy tietoja. Vaan... No, myyvät tietoja.

Koko heidän tarkempi infonsa on pelkkää sumutusta ja sama asia sanottuna hieman toisella lailla...

Ja mitä sillä tuodaan keskusteluun, no, mielestäni se antaa aika tarkan kuvan mitä on tapahtumassa.

Joitakin se ei ehkä haittaa, siitä jokainen saa tehdä omat johtopäätöksensä.

Itse olen melko järkyttynyt, koska en ole aikaisemmin edes ajatellut, että Mozillan puolesta tapahtuisi jotain tällaista...

Itse olen melko järkyttynyt, koska en ole aikaisemmin edes ajatellut, että Mozillan puolesta tapahtuisi jotain tällaista...

Vähän samat fiilikset. Olin yllättynyt siitä, että moz on edes harkitsee tälläistä toimintaa. Onko ajateltu, että kun muutkin tekevät tiedonkeruuta, niin miksipä ei = ahneus. Vai olisiko sitten rahat oikeasti lopussa ja muita merkittäviä tulolähteitä ei ole näköpiirissä.

Jaahas. Mitähän selainta sitä sitten alkais kokeilemaan. Suurimman osan elämästä käyttänyt Firefoxia puhelimessa ja winukalla :|
Mites tuo chromium-selainten adblock homma on menny? Eikös google ollut sitä vetämässä vessasta alas jollain muutoksilla?

Jaahas. Mitähän selainta sitä sitten alkais kokeilemaan. Suurimman osan elämästä käyttänyt Firefoxia puhelimessa ja winukalla :|
Mites tuo chromium-selainten adblock homma on menny? Eikös google ollut sitä vetämässä vessasta alas jollain muutoksilla?
Khyyllä se oli joku niiden uusi protokolla, joka käytännössä estää osiltaan adblokkauksen kokonaan...
Olisiko ublock originista tullut sille joku lite-versio, joka ei sitten pysty tekemään enää juuri mitään...

Itse olen chromium puolelta käyttänyt Edgeä ja Vivaldia ja ainakin toistaiseksi uBlock Origin on estänyt mainokset, jopa googlen omilla sivustoilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 779
Jäsenet
76 503
Uusin jäsen
Cartier

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom