Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielelläni.Voisitko vähän avata videon sisältöä ja mitä haluat tuoda sillä keskusteluun, kiitos![]()
Itse olen melko järkyttynyt, koska en ole aikaisemmin edes ajatellut, että Mozillan puolesta tapahtuisi jotain tällaista...
Khyyllä se oli joku niiden uusi protokolla, joka käytännössä estää osiltaan adblokkauksen kokonaan...Jaahas. Mitähän selainta sitä sitten alkais kokeilemaan. Suurimman osan elämästä käyttänyt Firefoxia puhelimessa ja winukalla :|
Mites tuo chromium-selainten adblock homma on menny? Eikös google ollut sitä vetämässä vessasta alas jollain muutoksilla?
Itse olen chromium puolelta käyttänyt Edgeä ja Vivaldia ja ainakin toistaiseksi uBlock Origin on estänyt mainokset, jopa googlen omilla sivustoilla.Jaahas. Mitähän selainta sitä sitten alkais kokeilemaan. Suurimman osan elämästä käyttänyt Firefoxia puhelimessa ja winukalla :|
Mites tuo chromium-selainten adblock homma on menny? Eikös google ollut sitä vetämässä vessasta alas jollain muutoksilla?