Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jos kyseessä käytännössä -91 tai uudempi auto. Poikkeuksena erillisen päästöluokituksen yms omaavat softat, kuten Fordin jotkut Mountunen softat ja olikohan Volvolla myös jotain laillisia, ainakin joskus.Onkos dieseleiden ohjelmointi enää laillista touhua? Tai moottoreiden ohjelmointi ylipäätään?
Entäs perinteiset vaggilaiset tdi/tsi?Ei jos kyseessä käytännössä -91 tai uudempi auto. Poikkeuksena erillisen päästöluokituksen yms omaavat softat, kuten Fordin jotkut Mountunen softat ja olikohan Volvolla myös jotain laillisia, ainakin joskus.
Jos et löydä joltain tuning pajalta laillista softaa, no go.Entäs perinteiset vaggilaiset tdi/tsi?
Tää tuli joskus vastaan, lienee yksi harvoista laillisista. Hintakin melko tuuhea, alkaen 1290€ (VAG bensa)Entäs perinteiset vaggilaiset tdi/tsi?
Tää onkin hauska. Jos ohjelmoi auton RE85 etanolikäyttöiseksi, niin sen saa tehdä softapäivityksellä (virityksellä) ilman päästötodistusta. Mutta jos auto on muuten viritetty, niin vaaditaan päästötutkimus.Tää tuli joskus vastaan, lienee yksi harvoista laillisista. Hintakin melko tuuhea, alkaen 1290€ (VAG bensa)
Sinänsä ihan järkeenkäypää, kun etanolin nettopäästöt on jotain >50% alhaisemmat.Tää onkin hauska. Jos ohjelmoi auton RE85 etanolikäyttöiseksi, niin sen saa tehdä softapäivityksellä (virityksellä) ilman päästötodistusta. Mutta jos auto on muuten viritetty, niin vaaditaan päästötutkimus.
Niin, periaatteessa ja teoriatasolla. Käytännössähän tällainen auto ei välttämättä edes toimi E85-polttoaineella.Sinänsä ihan järkeenkäypää, kun etanolin nettopäästöt on jotain >50% alhaisemmat.