Moottorilla varustetut polkupyörät (L1e-a,L1e-b) (yli 250 W)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
378
Mulla taitaa olla kans nuo samat dyislandit mg600+:ssa. Toinen kahva menee vähä liian pohjaan, eli vaatinee vaan ilmauksen. Tilasin aliexpressistä tuon dyislandin oman ilmaussetin, niin enköhän pärjää sinne asti kun saapuu
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 893
Mulla kävi tuuri, ja omassa kiinalaisessa pyörässä tämä sarja asennettuna. Ei ääntele, ja tunnokkaat jarrut. Palat yhteensopivat shimanon halppisten kanssa. Paloja menee kun painoa on, vaihdoin motonetista ostetut jo kertaalleen.

Kuinka paksu jarrulevy Sulla on?

Pistin tollasen tilaten, on sitten ainakin varalle jos vaikka saankin BuyBestGearin tuelta uudet.
Uuden setin ois kuitenkin joutunut jossain vaiheessa hommaamaan koska ei saa paloja tähän rahisevaan KTET jarruun.

muoks:
Tilaamalla AliExpressistä säästää hinnassa.

Mulla taitaa olla kans nuo samat dyislandit mg600+:ssa. Toinen kahva menee vähä liian pohjaan, eli vaatinee vaan ilmauksen. Tilasin aliexpressistä tuon dyislandin oman ilmaussetin, niin enköhän pärjää sinne asti kun saapuu
Olisko linkkiä tuohon ilmaussettiin?
muoks, löytyi
18.9€ 40% OFF|DYISLAND Bike Brake Bleed Kit for Dyisland Hydraulic Disc Brake Series Products,Including Mineral Brake Fluid and Operating Tool| | - AliExpress
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 238
Olisko linkkiä tuohon ilmaussettiin?
muoks, löytyi
Oisko ohjeita noihin jarrujen ilmauksiin? Mulla oli aiemmin yhdellä satulalla etujarrut ja vaihdoin tuplasatulat. Pysähtyy kyllä, mutta karrukahvaa pitää painaa aika pohjaan että alkaa ottamaan. Aiemmin hipaisusta jo pysähtyi.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 893
Oisko ohjeita noihin jarrujen ilmauksiin? Mulla oli aiemmin yhdellä satulalla etujarrut ja vaihdoin tuplasatulat. Pysähtyy kyllä, mutta karrukahvaa pitää painaa aika pohjaan että alkaa ottamaan. Aiemmin hipaisusta jo pysähtyi.
Tuolla linkin takana on video joka selvittää asian mun mielestä hyvin.
Toki mukana tullee kasa ohjeita.

Jos tarkoitit noin yleensä, niin myös Velogilla on aiheesta pari videota, tässä toinen:


Tähän saakka oli pettymys kiinanpoikien tekninen tuki KTET jarrujen hankausta koskien.
Pistivät videolinkin jarrusatulan keskittämiseen ja siinä oli vielä ihan täysin erityyppinen jarru, yksimäntäinen vaijerilla toimiva.
Ehdotin satasen hyvitystä hinnasta ja lupasin itse hoitaa pyörään uudet jarrut, katsotaan mitä vastaavat.

Kyllähän sen saa keskitettyä ja hetkeksi hiljaiseksikin, mutta kovemmassa jarrutuksessa satula menee joko hieman vinoon tai männät ei palaudu.
Herkistin eilen männätkin ensin jarrukliinerillä putsaten ja sitten öljyten...toimi pienen hetken kunnolla.
Niin se vaan on että paskasta ei saa hiottua kunnollista vaikka mitä tekis.
Typerä säästökohde valmistajalta laittaa tuollaiset jarrut jotka ei toimi, ei saa varaosia, ei pysty ilmaamaan/lisäämään jarrunestettä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
196
Tuolla linkin takana on video joka selvittää asian mun mielestä hyvin.
Toki mukana tullee kasa ohjeita.

Jos tarkoitit noin yleensä, niin myös Velogilla on aiheesta pari videota, tässä toinen:


Tähän saakka oli pettymys kiinanpoikien tekninen tuki KTET jarrujen hankausta koskien.
Pistivät videolinkin jarrusatulan keskittämiseen ja siinä oli vielä ihan täysin erityyppinen jarru, yksimäntäinen vaijerilla toimiva.
Ehdotin satasen hyvitystä hinnasta ja lupasin itse hoitaa pyörään uudet jarrut, katsotaan mitä vastaavat.

Kyllähän sen saa keskitettyä ja hetkeksi hiljaiseksikin, mutta kovemmassa jarrutuksessa satula menee joko hieman vinoon tai männät ei palaudu.
Herkistin eilen männätkin ensin jarrukliinerillä putsaten ja sitten öljyten...toimi pienen hetken kunnolla.
Niin se vaan on että paskasta ei saa hiottua kunnollista vaikka mitä tekis.
Typerä säätökohde valmistajalta laittaa tuollaiset jarrut jotka ei toimi, ei saa varaosia, ei pysty ilmaamaan/lisäämään jarrunestettä.
Ei, vaan levy lämpenee ja jää jäähdyttyään eri asentoon kuin aikasemmin ja siksi kihnuttaa.

Tähän auttaa kelluva jarrulevy.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 893
Hyvä tietää tälläinenkin vaihtoehto, joka varmaan korostuu mäkisillä poluilla ajaessa kun jarruja käytetään runsaasti.

En vaan jaksa uskoa että yhdestä kovemmasta kahvan painalluksesta tuo paksu (en ole vielä tönärillä mitannut, mutta varmaan 2-3mm) niin paljoa lämpiäisi että sen asento miksikään muuttuisi.
Satulasta kyllä näkee ettei männät aina palaudu ja tuo palojenkin kiinnitys tuossa KTET:ssa on sellainen että varmasti jäävät kulutuspinnan alareunasta erittäin lähelle levyä.
Kovemmassa vauhdissa ne alkavat helisemään.
edit:
Ei ne olleetkaan jarrut jotka siellä kovemmassa vauhdissa rallatteli vaan pinnaheijastimet, nyt on hiljaista kun ruuvasin moiset tekeleet pois:
1718551097972.png

No mutta se tästä aiheesta, kirjoittelen kun olen vaihtanut jarrut että auttoiko :)

Muuten pyörä vastaa erittäin hyvin odotuksiani.
Ajoasento on leppoisa selkä suorana, ajaminen tällaisella on ihan erilaista kuin normifillarilla ja sopii juurikin siihen rentoon luonnossa liikkumiseen jota tältä hommalta lähdin hakemaankin.

-------------------------------
Kirjoitin etten koske rajoittimeen, mutta laittamalla maksiminopeudeksi 45km/t se soveltuu hyvin tasoilla 1-4 teillä ajamiseen (taso 4 = 25km/t), kun taas rajoitin asetuksessa 25km/t sopii metsäpoluille tasoilla 1-5.

60Nm vääntö ei riitä jyrkempiin mäkiin, yksi sellainen mäki tullut vastaan joka oli pakko taluttaa kun suurin takaratas on liian pieni.
eFAT:n 95Nm ja 9-vaihteinen pakka voisi jaksaa tämänkin ruhon ylös viedä. Siinä voisi olla seuraava pyörä jos tästä hommasta enemmänkin innostuu...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
196
Hyvä tietää tälläinenkin vaihtoehto, joka varmaan korostuu mäkisillä poluilla ajaessa kun jarruja käytetään runsaasti.

En vaan jaksa uskoa että yhdestä kovemmasta kahvan painalluksesta tuo paksu (en ole vielä tönärillä mitannut, mutta varmaan 2-3mm) niin paljoa lämpiäisi että sen asento miksikään muuttuisi.
Satulasta kyllä näkee ettei männät aina palaudu ja tuo palojenkin kiinnitys tuossa KTET:ssa on sellainen että varmasti jäävät kulutuspinnan alareunasta erittäin lähelle levyä.
Kovemmassa vauhdissa ne alkavat helisemään.

No mutta se tästä aiheesta, kirjoittelen kun olen vaihtanut jarrut että auttoiko :)

Muuten pyörä vastaa erittäin hyvin odotuksiani.
Ajoasento on leppoisa selkä suorana, ajaminen tällaisella on ihan erilaista kuin normifillarilla ja sopii juurikin siihen rentoon luonnossa liikkumiseen jota tältä hommalta lähdin hakemaankin.
Aja 30km/h ja pysäytä mahdollisimman nopeasti, koita sen jälkeen sormella jarrulevyä.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
95
Itselle tuli reilu viikko sitten Lankeleisi MG 600 pyörä. Ajettu noin 150km.
Mulle tuli Lankeleisi MG 740 Plus suoraan heidän omien sivujen kautta, maksutapana Klarna. Tilauksesta meni noin viikko, kun paketti saapui.
Heti kasauksen jälkeen pyörä ilmoitti Error 04, eli kaasukahva ei toimi. Sen pystyi asetuksista ottamaan pois päältä, jonka jälkeen pääsi pyörää testaamaan. Noh, 5 km jälkeen pyörän avustus lopetti myös toimimasta, eli nyt pyörässä on 20 Ah akku näyttämässä nopeutta.

Lankeleisin kanssa olen sähköpostikeskustelua käynyt ja he on toki vastannut, mutta vastauksissa menee pari päivää aina, niin viikon aikana ei kovin paljon tapahdu.

Nyt alkaa olemaan kuukausi mennyt tilauksesta ja Klarnan maksun eräpäivä kolkuttelee. Tein Klarnalle ilmoituksen, että tuotteessa on vikaa, jotta eräpäivä siirtyisi siihen asti kunnes pyörä toimii. Ilmoituksen jälkeen ei mennyt, kuin tunti niin Kiinasta soitettiin Whatsappiin ja pyysivät ottamaan Klarnan ilmoituksen pois. Aikamoinen spurtti tuli ongelmanratkaisuun.

Nyt Kiinasta on sitten uudet kontrollerit laitettu tulemaan. Vähän skeptinen, että lähteekö niilläkään toimimaan. Toivottavasti, koska pyörä vaikuttaa muutoin kyllä erittäin mukavalta ja etenkin pyörän alumiiniosat laadukkailta myös.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 729
Mulle tuli Lankeleisi MG 740 Plus suoraan heidän omien sivujen kautta, maksutapana Klarna. Tilauksesta meni noin viikko, kun paketti saapui.
Heti kasauksen jälkeen pyörä ilmoitti Error 04, eli kaasukahva ei toimi. Sen pystyi asetuksista ottamaan pois päältä, jonka jälkeen pääsi pyörää testaamaan. Noh, 5 km jälkeen pyörän avustus lopetti myös toimimasta, eli nyt pyörässä on 20 Ah akku näyttämässä nopeutta.

Lankeleisin kanssa olen sähköpostikeskustelua käynyt ja he on toki vastannut, mutta vastauksissa menee pari päivää aina, niin viikon aikana ei kovin paljon tapahdu.

Nyt alkaa olemaan kuukausi mennyt tilauksesta ja Klarnan maksun eräpäivä kolkuttelee. Tein Klarnalle ilmoituksen, että tuotteessa on vikaa, jotta eräpäivä siirtyisi siihen asti kunnes pyörä toimii. Ilmoituksen jälkeen ei mennyt, kuin tunti niin Kiinasta soitettiin Whatsappiin ja pyysivät ottamaan Klarnan ilmoituksen pois. Aikamoinen spurtti tuli ongelmanratkaisuun.

Nyt Kiinasta on sitten uudet kontrollerit laitettu tulemaan. Vähän skeptinen, että lähteekö niilläkään toimimaan. Toivottavasti, koska pyörä vaikuttaa muutoin kyllä erittäin mukavalta ja etenkin pyörän alumiiniosat laadukkailta myös.
Eli kunhan saavat maksun niin tuotetuki loppuu todennäköisesti siihen. Takuusta puhumattakaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
93
Mulle tuli Lankeleisi MG 740 Plus suoraan heidän omien sivujen kautta, maksutapana Klarna. Tilauksesta meni noin viikko, kun paketti saapui.
Heti kasauksen jälkeen pyörä ilmoitti Error 04, eli kaasukahva ei toimi. Sen pystyi asetuksista ottamaan pois päältä, jonka jälkeen pääsi pyörää testaamaan. Noh, 5 km jälkeen pyörän avustus lopetti myös toimimasta, eli nyt pyörässä on 20 Ah akku näyttämässä nopeutta.

Lankeleisin kanssa olen sähköpostikeskustelua käynyt ja he on toki vastannut, mutta vastauksissa menee pari päivää aina, niin viikon aikana ei kovin paljon tapahdu.

Nyt alkaa olemaan kuukausi mennyt tilauksesta ja Klarnan maksun eräpäivä kolkuttelee. Tein Klarnalle ilmoituksen, että tuotteessa on vikaa, jotta eräpäivä siirtyisi siihen asti kunnes pyörä toimii. Ilmoituksen jälkeen ei mennyt, kuin tunti niin Kiinasta soitettiin Whatsappiin ja pyysivät ottamaan Klarnan ilmoituksen pois. Aikamoinen spurtti tuli ongelmanratkaisuun.

Nyt Kiinasta on sitten uudet kontrollerit laitettu tulemaan. Vähän skeptinen, että lähteekö niilläkään toimimaan. Toivottavasti, koska pyörä vaikuttaa muutoin kyllä erittäin mukavalta ja etenkin pyörän alumiiniosat laadukkailta myös.
Nuo takuuhommat hankalia, etäisyyksien ja viiveiden kanssa.

Mulla toimi ihan ookoo takuu paljon maksujen jälkeenkin, kun oma cmacewheel oireili. Tod näk syynä lopulta oli vaan huono kontakti moottorin liittimessä.

Joka tapauksessa hyllyssä on uusi moottori ja se näyttö.

Pyörä Geekbuyingin kautta ostettu. Mutta vähän on tuuripeliä kyllä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
378
Ompa harmi ku mennyt alku ketuilleen.

Kiristelin stemmin vielä kertaalleen ja jos nyt ei ala tarttumaan otan viestiä itekkin pyörän myyjään, että mitä tehdään (buybestgearille). Tosin eipä tuo jäykkä stemmi maksais älyttömiä jos semmoisen löytäisi sopivan.

Näyttäisi että kannattaa rasvailla moottori, ei ollut tosiaan rasvaa käytännössä yhtään nailon rattailla.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 893
Nopeasti kyllä vastaavat BBG:llä.
Ota kuvia ja video jo valmiiksi kun otat tukeen yhteyttä, niitä he ensin pyytävät.

Stemmin säätö on kyllä ihan huippu juttu ainakin itelle, ni sai ajoasennon pystyyn.

Tuohon laahaavaan jarruun, niin käskivät viedä paikalliseen pyöräkorjaamoon jarrusatulan keskitykseen, maksavat jos lasku alle 25eur.
Kun pistin että vaihdan itse jarrut parempiin, niin vastasivat että se sitten poistaa pyörästä takuun.
Joopa joo...ovat vaihtaneet halvan osan paskaan siitä myyntisivulla informoimatta ja jos suostuu itse maksamaan ja vaihtamaan paskan halpaan, mutta toimivaan, niin ei käy :rolleyes:

No vois sitä piruttaan käydä paikallisessa liikkeessä, ni saavat helppoa rahaa ja minä sitten jatkaa tuota vääntöä tuen kanssa ;)
Tosin eivät mielellään ota näitä kiinanvehkeitä riesakseen.

Pistin Alista tilaukseen tällaisen setin, jolle tulee varmaan vielä tarvetta ja hinta sama mitä pelkkä ketjutulkki maksaa Motonetissa:
1718691932399.png
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 804
Viestejä
4 271 708
Jäsenet
71 560
Uusin jäsen
denimclub

Hinta.fi

Ylös Bottom