Moottorilla varustetut polkupyörät (L1e-a,L1e-b) (yli 250 W)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
386
Mulla taitaa olla kans nuo samat dyislandit mg600+:ssa. Toinen kahva menee vähä liian pohjaan, eli vaatinee vaan ilmauksen. Tilasin aliexpressistä tuon dyislandin oman ilmaussetin, niin enköhän pärjää sinne asti kun saapuu
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Mulla kävi tuuri, ja omassa kiinalaisessa pyörässä tämä sarja asennettuna. Ei ääntele, ja tunnokkaat jarrut. Palat yhteensopivat shimanon halppisten kanssa. Paloja menee kun painoa on, vaihdoin motonetista ostetut jo kertaalleen.

Kuinka paksu jarrulevy Sulla on?

Pistin tollasen tilaten, on sitten ainakin varalle jos vaikka saankin BuyBestGearin tuelta uudet.
Uuden setin ois kuitenkin joutunut jossain vaiheessa hommaamaan koska ei saa paloja tähän rahisevaan KTET jarruun.

muoks:
Tilaamalla AliExpressistä säästää hinnassa.

Mulla taitaa olla kans nuo samat dyislandit mg600+:ssa. Toinen kahva menee vähä liian pohjaan, eli vaatinee vaan ilmauksen. Tilasin aliexpressistä tuon dyislandin oman ilmaussetin, niin enköhän pärjää sinne asti kun saapuu
Olisko linkkiä tuohon ilmaussettiin?
muoks, löytyi
18.9€ 40% OFF|DYISLAND Bike Brake Bleed Kit for Dyisland Hydraulic Disc Brake Series Products,Including Mineral Brake Fluid and Operating Tool| | - AliExpress
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 249
Olisko linkkiä tuohon ilmaussettiin?
muoks, löytyi
Oisko ohjeita noihin jarrujen ilmauksiin? Mulla oli aiemmin yhdellä satulalla etujarrut ja vaihdoin tuplasatulat. Pysähtyy kyllä, mutta karrukahvaa pitää painaa aika pohjaan että alkaa ottamaan. Aiemmin hipaisusta jo pysähtyi.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Oisko ohjeita noihin jarrujen ilmauksiin? Mulla oli aiemmin yhdellä satulalla etujarrut ja vaihdoin tuplasatulat. Pysähtyy kyllä, mutta karrukahvaa pitää painaa aika pohjaan että alkaa ottamaan. Aiemmin hipaisusta jo pysähtyi.
Tuolla linkin takana on video joka selvittää asian mun mielestä hyvin.
Toki mukana tullee kasa ohjeita.

Jos tarkoitit noin yleensä, niin myös Velogilla on aiheesta pari videota, tässä toinen:


Tähän saakka oli pettymys kiinanpoikien tekninen tuki KTET jarrujen hankausta koskien.
Pistivät videolinkin jarrusatulan keskittämiseen ja siinä oli vielä ihan täysin erityyppinen jarru, yksimäntäinen vaijerilla toimiva.
Ehdotin satasen hyvitystä hinnasta ja lupasin itse hoitaa pyörään uudet jarrut, katsotaan mitä vastaavat.

Kyllähän sen saa keskitettyä ja hetkeksi hiljaiseksikin, mutta kovemmassa jarrutuksessa satula menee joko hieman vinoon tai männät ei palaudu.
Herkistin eilen männätkin ensin jarrukliinerillä putsaten ja sitten öljyten...toimi pienen hetken kunnolla.
Niin se vaan on että paskasta ei saa hiottua kunnollista vaikka mitä tekis.
Typerä säästökohde valmistajalta laittaa tuollaiset jarrut jotka ei toimi, ei saa varaosia, ei pysty ilmaamaan/lisäämään jarrunestettä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
254
Tuolla linkin takana on video joka selvittää asian mun mielestä hyvin.
Toki mukana tullee kasa ohjeita.

Jos tarkoitit noin yleensä, niin myös Velogilla on aiheesta pari videota, tässä toinen:


Tähän saakka oli pettymys kiinanpoikien tekninen tuki KTET jarrujen hankausta koskien.
Pistivät videolinkin jarrusatulan keskittämiseen ja siinä oli vielä ihan täysin erityyppinen jarru, yksimäntäinen vaijerilla toimiva.
Ehdotin satasen hyvitystä hinnasta ja lupasin itse hoitaa pyörään uudet jarrut, katsotaan mitä vastaavat.

Kyllähän sen saa keskitettyä ja hetkeksi hiljaiseksikin, mutta kovemmassa jarrutuksessa satula menee joko hieman vinoon tai männät ei palaudu.
Herkistin eilen männätkin ensin jarrukliinerillä putsaten ja sitten öljyten...toimi pienen hetken kunnolla.
Niin se vaan on että paskasta ei saa hiottua kunnollista vaikka mitä tekis.
Typerä säätökohde valmistajalta laittaa tuollaiset jarrut jotka ei toimi, ei saa varaosia, ei pysty ilmaamaan/lisäämään jarrunestettä.
Ei, vaan levy lämpenee ja jää jäähdyttyään eri asentoon kuin aikasemmin ja siksi kihnuttaa.

Tähän auttaa kelluva jarrulevy.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Hyvä tietää tälläinenkin vaihtoehto, joka varmaan korostuu mäkisillä poluilla ajaessa kun jarruja käytetään runsaasti.

En vaan jaksa uskoa että yhdestä kovemmasta kahvan painalluksesta tuo paksu (en ole vielä tönärillä mitannut, mutta varmaan 2-3mm) niin paljoa lämpiäisi että sen asento miksikään muuttuisi.
Satulasta kyllä näkee ettei männät aina palaudu ja tuo palojenkin kiinnitys tuossa KTET:ssa on sellainen että varmasti jäävät kulutuspinnan alareunasta erittäin lähelle levyä.
Kovemmassa vauhdissa ne alkavat helisemään.
edit:
Ei ne olleetkaan jarrut jotka siellä kovemmassa vauhdissa rallatteli vaan pinnaheijastimet, nyt on hiljaista kun ruuvasin moiset tekeleet pois:
1718551097972.png

No mutta se tästä aiheesta, kirjoittelen kun olen vaihtanut jarrut että auttoiko :)

Muuten pyörä vastaa erittäin hyvin odotuksiani.
Ajoasento on leppoisa selkä suorana, ajaminen tällaisella on ihan erilaista kuin normifillarilla ja sopii juurikin siihen rentoon luonnossa liikkumiseen jota tältä hommalta lähdin hakemaankin.

-------------------------------
Kirjoitin etten koske rajoittimeen, mutta laittamalla maksiminopeudeksi 45km/t se soveltuu hyvin tasoilla 1-4 teillä ajamiseen (taso 4 = 25km/t), kun taas rajoitin asetuksessa 25km/t sopii metsäpoluille tasoilla 1-5.

60Nm vääntö ei riitä jyrkempiin mäkiin, yksi sellainen mäki tullut vastaan joka oli pakko taluttaa kun suurin takaratas on liian pieni.
eFAT:n 95Nm ja 9-vaihteinen pakka voisi jaksaa tämänkin ruhon ylös viedä. Siinä voisi olla seuraava pyörä jos tästä hommasta enemmänkin innostuu...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
254
Hyvä tietää tälläinenkin vaihtoehto, joka varmaan korostuu mäkisillä poluilla ajaessa kun jarruja käytetään runsaasti.

En vaan jaksa uskoa että yhdestä kovemmasta kahvan painalluksesta tuo paksu (en ole vielä tönärillä mitannut, mutta varmaan 2-3mm) niin paljoa lämpiäisi että sen asento miksikään muuttuisi.
Satulasta kyllä näkee ettei männät aina palaudu ja tuo palojenkin kiinnitys tuossa KTET:ssa on sellainen että varmasti jäävät kulutuspinnan alareunasta erittäin lähelle levyä.
Kovemmassa vauhdissa ne alkavat helisemään.

No mutta se tästä aiheesta, kirjoittelen kun olen vaihtanut jarrut että auttoiko :)

Muuten pyörä vastaa erittäin hyvin odotuksiani.
Ajoasento on leppoisa selkä suorana, ajaminen tällaisella on ihan erilaista kuin normifillarilla ja sopii juurikin siihen rentoon luonnossa liikkumiseen jota tältä hommalta lähdin hakemaankin.
Aja 30km/h ja pysäytä mahdollisimman nopeasti, koita sen jälkeen sormella jarrulevyä.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
101
Itselle tuli reilu viikko sitten Lankeleisi MG 600 pyörä. Ajettu noin 150km.
Mulle tuli Lankeleisi MG 740 Plus suoraan heidän omien sivujen kautta, maksutapana Klarna. Tilauksesta meni noin viikko, kun paketti saapui.
Heti kasauksen jälkeen pyörä ilmoitti Error 04, eli kaasukahva ei toimi. Sen pystyi asetuksista ottamaan pois päältä, jonka jälkeen pääsi pyörää testaamaan. Noh, 5 km jälkeen pyörän avustus lopetti myös toimimasta, eli nyt pyörässä on 20 Ah akku näyttämässä nopeutta.

Lankeleisin kanssa olen sähköpostikeskustelua käynyt ja he on toki vastannut, mutta vastauksissa menee pari päivää aina, niin viikon aikana ei kovin paljon tapahdu.

Nyt alkaa olemaan kuukausi mennyt tilauksesta ja Klarnan maksun eräpäivä kolkuttelee. Tein Klarnalle ilmoituksen, että tuotteessa on vikaa, jotta eräpäivä siirtyisi siihen asti kunnes pyörä toimii. Ilmoituksen jälkeen ei mennyt, kuin tunti niin Kiinasta soitettiin Whatsappiin ja pyysivät ottamaan Klarnan ilmoituksen pois. Aikamoinen spurtti tuli ongelmanratkaisuun.

Nyt Kiinasta on sitten uudet kontrollerit laitettu tulemaan. Vähän skeptinen, että lähteekö niilläkään toimimaan. Toivottavasti, koska pyörä vaikuttaa muutoin kyllä erittäin mukavalta ja etenkin pyörän alumiiniosat laadukkailta myös.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 767
Mulle tuli Lankeleisi MG 740 Plus suoraan heidän omien sivujen kautta, maksutapana Klarna. Tilauksesta meni noin viikko, kun paketti saapui.
Heti kasauksen jälkeen pyörä ilmoitti Error 04, eli kaasukahva ei toimi. Sen pystyi asetuksista ottamaan pois päältä, jonka jälkeen pääsi pyörää testaamaan. Noh, 5 km jälkeen pyörän avustus lopetti myös toimimasta, eli nyt pyörässä on 20 Ah akku näyttämässä nopeutta.

Lankeleisin kanssa olen sähköpostikeskustelua käynyt ja he on toki vastannut, mutta vastauksissa menee pari päivää aina, niin viikon aikana ei kovin paljon tapahdu.

Nyt alkaa olemaan kuukausi mennyt tilauksesta ja Klarnan maksun eräpäivä kolkuttelee. Tein Klarnalle ilmoituksen, että tuotteessa on vikaa, jotta eräpäivä siirtyisi siihen asti kunnes pyörä toimii. Ilmoituksen jälkeen ei mennyt, kuin tunti niin Kiinasta soitettiin Whatsappiin ja pyysivät ottamaan Klarnan ilmoituksen pois. Aikamoinen spurtti tuli ongelmanratkaisuun.

Nyt Kiinasta on sitten uudet kontrollerit laitettu tulemaan. Vähän skeptinen, että lähteekö niilläkään toimimaan. Toivottavasti, koska pyörä vaikuttaa muutoin kyllä erittäin mukavalta ja etenkin pyörän alumiiniosat laadukkailta myös.
Eli kunhan saavat maksun niin tuotetuki loppuu todennäköisesti siihen. Takuusta puhumattakaan.
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
254
Efatin käytin takuuna huollossa (liimasivat moottorin magneetin uudelleen kiinni) , alle 24h viemisestä soittivat että pyörä valmis. :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
94
Mulle tuli Lankeleisi MG 740 Plus suoraan heidän omien sivujen kautta, maksutapana Klarna. Tilauksesta meni noin viikko, kun paketti saapui.
Heti kasauksen jälkeen pyörä ilmoitti Error 04, eli kaasukahva ei toimi. Sen pystyi asetuksista ottamaan pois päältä, jonka jälkeen pääsi pyörää testaamaan. Noh, 5 km jälkeen pyörän avustus lopetti myös toimimasta, eli nyt pyörässä on 20 Ah akku näyttämässä nopeutta.

Lankeleisin kanssa olen sähköpostikeskustelua käynyt ja he on toki vastannut, mutta vastauksissa menee pari päivää aina, niin viikon aikana ei kovin paljon tapahdu.

Nyt alkaa olemaan kuukausi mennyt tilauksesta ja Klarnan maksun eräpäivä kolkuttelee. Tein Klarnalle ilmoituksen, että tuotteessa on vikaa, jotta eräpäivä siirtyisi siihen asti kunnes pyörä toimii. Ilmoituksen jälkeen ei mennyt, kuin tunti niin Kiinasta soitettiin Whatsappiin ja pyysivät ottamaan Klarnan ilmoituksen pois. Aikamoinen spurtti tuli ongelmanratkaisuun.

Nyt Kiinasta on sitten uudet kontrollerit laitettu tulemaan. Vähän skeptinen, että lähteekö niilläkään toimimaan. Toivottavasti, koska pyörä vaikuttaa muutoin kyllä erittäin mukavalta ja etenkin pyörän alumiiniosat laadukkailta myös.
Nuo takuuhommat hankalia, etäisyyksien ja viiveiden kanssa.

Mulla toimi ihan ookoo takuu paljon maksujen jälkeenkin, kun oma cmacewheel oireili. Tod näk syynä lopulta oli vaan huono kontakti moottorin liittimessä.

Joka tapauksessa hyllyssä on uusi moottori ja se näyttö.

Pyörä Geekbuyingin kautta ostettu. Mutta vähän on tuuripeliä kyllä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
386
Ompa harmi ku mennyt alku ketuilleen.

Kiristelin stemmin vielä kertaalleen ja jos nyt ei ala tarttumaan otan viestiä itekkin pyörän myyjään, että mitä tehdään (buybestgearille). Tosin eipä tuo jäykkä stemmi maksais älyttömiä jos semmoisen löytäisi sopivan.

Näyttäisi että kannattaa rasvailla moottori, ei ollut tosiaan rasvaa käytännössä yhtään nailon rattailla.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Nopeasti kyllä vastaavat BBG:llä.
Ota kuvia ja video jo valmiiksi kun otat tukeen yhteyttä, niitä he ensin pyytävät.

Stemmin säätö on kyllä ihan huippujuttu ainakin itelle, niin sai ajoasennon pystyyn, huonoselkäisenkin mukava ajaa!

Tuohon laahaavaan jarruun, niin käskivät viedä paikalliseen pyöräkorjaamoon jarrusatulan keskitykseen, maksavat jos lasku alle 25eur.
Kun pistin että vaihdan itse jarrut parempiin, niin vastasivat että se sitten poistaa pyörästä takuun.
Joopa joo...ovat vaihtaneet halvan osan paskaan siitä myyntisivulla informoimatta ja jos suostuu itse maksamaan ja vaihtamaan paskan halpaan, mutta toimivaan, niin ei käy :rolleyes:

No vois sitä piruttaan käydä paikallisessa liikkeessä, ni saavat helppoa rahaa ja minä sitten jatkaa tuota vääntöä tuen kanssa ;)
Tosin eivät mielellään ota näitä kiinanvehkeitä riesakseen.

Pistin Alista tilaukseen tällaisen setin, jolle tulee varmaan vielä tarvetta ja hinta sama mitä pelkkä ketjutulkki maksaa Motonetissa:
1718691932399.png

-------------------------
Sain nyt tönärin käsiini, niin jarrulevyjen paksuus tässä Vakole CO26:ssa on 3,1mm eli aikas paljon enemmän kuin normaalisti 1,8 - 2,2mm
Ei ihme että kihnuttaa kun väli paloihin on niin pieni.

-------------------------
Ostin Puuilosta 180mm jarrulevyn taakse ja loppui jarrun ääntelyt siihen :tup:
Ajan nykyiset palat loppuun ja vaihdan sitten vasta uudet jarrut.
edit:
Kiinalaiset maksoivat jarrulevyn :)

-------------------------
Vakole CO26 bike.jpg
Vakole CO26.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Löydä vaarallinen tai vaatimusten vastainen tuote

1719047611817.png

Poista heti tämä latauslaite käytöstä

YZ260 Power Charger Vakole CO26.jpg

No on se prkl kun ovat olleet asiasta tietoisia ja sanallakaan eivät asiasta maininneet kun heidän kanssaan muuten ollut varmaan jo liki 20 kertaa sähköpostitse yhteydessä koskien muuta asiaa.

Pistin nyt Vakolelle / BuyBestGearille postia että josko laittaisivat tännekin uuden sähköturvallisen laturin :rolleyes:
Tosin tilalle näyttää tulevan samalta valmistajalta malli YZ130, joka on neljän ampeerin sijasta kahden ampeerin laturi...onko se sähköturvallisempi kuin isoveljensä, niin vähän epäilen.

Liity Discord-palvelimelle Nopeat sähköhärvelit!
Tuolla on videota miten Vakole CO26:n akku posahtaa kesken ajon.
Sai akun pyörästä irroitettua, savuttaa sekä poksahtelee tien reunassa.

1719048001133.png

Tarttee varmaan alkaa miettiä miten akun saa nakattua pihalle jos se latauksessa syttyy.
Ainakin sammutuspeite pitää nyt hommata koska ei sitä paljain käsin viitsi kosketella jos päässyt jo poksahtelu vaiheeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 767
Löydä vaarallinen tai vaatimusten vastainen tuote



Poista heti tämä latauslaite käytöstä



No on se prkl kun ovat olleet asiasta tietoisia ja sanallakaan eivät asiasta maininneet kun heidän kanssaan muuten ollut varmaan jo liki 20 kertaa sähköpostitse yhteydessä koskien muuta asiaa.

Pistin nyt Vakolelle / BuyBestGearille postia että josko laittaisivat tännekin uuden sähköturvallisen laturin :rolleyes:
Tosin tilalle näyttää tulevan samalta valmistajalta malli YZ130, joka on neljän ampeerin sijasta kahden ampeerin laturi...onko se sähköturvallisempi kuin isoveljensä, niin vähän epäilen.

Liity Discord-palvelimelle Nopeat sähköhärvelit!
Tuolla on videota miten Vakole CO26:n akku posahtaa kesken ajon.
Sai akun pyörästä irroitettua, savuttaa sekä poksahtelee tien reunassa.




Tarttee varmaan alkaa miettiä miten akun saa nakattua pihalle jos se latauksessa syttyy.
Ainakin sammutuspeite pitää nyt hommata koska ei sitä paljain käsin viitsi kosketella jos päässyt jo poksahtelu vaiheeseen.
Toivon mukaan ei tule näitä omaan taloyhtiöön Tai sitten pitää häkä/savu varoittimet käydä tarkistamassa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
386
Liittyykö tuo akun räjähtäminen mitenkään laturiin kuitenkaan? Tuo kaveri ei käsittääkseni ole päivittänyt tuonne discordiin tuon jälkeen mitään.

Eikö laturi ollut vain reputtanut tukesin testit sähköiskujen osalta?

Toki kyseisessä akku palossa oli Vakolen pyörä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Ei liity siihen mitenkään.
Itse meinaan käyttää jatkossakin tuota 4A laturia vaikka sitten lähettävätkin sen 2A laturin myös, onpahan sitten varalla tai voi viedä vaikka työpaikalle.

Tarina ei kerro muuta kuin että akkuräjähdyksen sattuneella kaverilla oli ollut pyörä viikon verran.
Oliko sitten mennyt muuttelemaan jotain virta-arvoja tms niin tiedä häntä.
Ainakin sadekeli näyttää olevan kyseisellä hetkellä.
edit: Lähettivät kokonaan uuden pyörän hänelle :thumbsup:

Mutta posahteleehan noita akkuja aina silloin tällöin, autoista, taskulampuista, puhelimista jne

--------------------
Motonetista tarttui mukaan Acera takavaihtaja, uusi 7v vaihdevipu ja vahvistetut Shimanon ketjut sähköpyörille (vaikkei ne takamoottorilla rasitukaan).
Vaihdoin samalla ne pyörän mukana tulleet KTET jarruosat DYISLAND jarruihin eli Shimanon kopiot, joihin saa varaosia ja voi nesteiden kanssa läträillä.

Jos joku joskus kaipaa KTET jarruihin paloja tai vaikka koko etujarrusettiä, niin multa saa hyvin edullisesti 300km ajetut, laita yksityisviestiä.
Itse en ainakaan löytänyt mistään jarrupaloja tuohon KTET tekeleeseen, Vakole lupasi sellaiset myydä, mutta myyntilinkkiä ei koskaan tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Joopa joo, osia tuli vaihdeltua viimeisimpänä täys pitkät lokarit joiden kanssa sai vähän kikkailla kun tuo takajousto tässä Vakole CO26:ssa.

Etuiskareista kyselin viime viikolla kun preloadin säädöllä ei ole mitään efektiä ja iskari jumittaa välillä ala-asentoon.
Vastaus oli että ehkä ei täytä minun vaatimuksiani, mutta tehtaan speksit ne täyttää :rolleyes:

Tänään olin taas pyörälenkillä (450km tullut kolmessa viikossa) ja kuinka ollakaan akku tyhjeni suoraan 3 palkista nollaan ja meni työntöhommiksi, onneksi ei ollut kuin joku 5km kotiin, puolet työnsin kun ei tolla ylämäkeen pysty ilman sähköä ajamaan.
Kolme kertaa nyt tehnyt tän ja sain onneksi otettua siitä videon myyjälle takuuta varten.

En nyt kyllä ihan näillä puheilla voi suositella tätä pyörää ostamaan, koska paskasta ei kannata maksaa mitään.
Potentiaalia olisi olla hinta-laatusuhteelta kelpo vekotin, mutta tarttis sen toimia ainakin vuoden takuuajan!

Katotaan mitä kiinalaiset tällä kertaa vastaavat.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
254
Joopa joo, osia tuli vaihdeltua viimeisimpänä täys pitkät lokarit joiden kanssa sai vähän kikkailla kun tuo takajousto tässä Vakole CO26:ssa.

Etuiskareista kyselin viime viikolla kun preloadin säädöllä ei ole mitään efektiä ja iskari jumittaa välillä ala-asentoon.
Vastaus oli että ehkä ei täytä minun vaatimuksiani, mutta tehtaan speksit ne täyttää :rolleyes:

Tänään olin taas pyörälenkillä (450km tullut kolmessa viikossa) ja kuinka ollakaan akku tyhjeni suoraan 3 palkista nollaan ja meni työntöhommiksi, onneksi ei ollut kuin joku 5km kotiin, puolet työnsin kun ei tolla ylämäkeen pysty ilman sähköä ajamaan.
Kolme kertaa nyt tehnyt tän ja sain onneksi otettua siitä videon myyjälle takuuta varten.

En nyt kyllä ihan näillä puheilla voi suositella tätä pyörää ostamaan, koska paskasta ei kannata maksaa mitään.
Potentiaalia olisi olla hinta-laatusuhteelta kelpo vekotin, mutta tarttis sen toimia ainakin vuoden takuuajan!

Katotaan mitä kiinalaiset tällä kertaa vastaavat.

Jännä juttu että halvalla saa paskaa, ihmettelen vain tuota että eikö pyörällä pysty luomuna ajamaan ylämäkeen vai mikä homma?

Kyllä pyörän pitäisi kestää monta vuotta ja napamoottorilla voimansiirron pidempää kuin akun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Joo välitykset, pyörän massa ja kenties rengaspaineet (0,7 / 0,8) tekee sen ettei ainakaan tällä saa muuta kuin ketjut katkaistua ylämäkeen.
Tasaisella menee ihan ok.
Ehkä siinä sun eFat:ssa se 9-vaihteinen tarjoaa välitystä jolla voi ajella luomunakin ylämäkeen.

Niin en tiedä kun pelkkiä ylistäviä kommentteja kuuli tuosta Vakolestakin, niin kirjattuja kokemuksia kuin (sponssattuja) videoitakin.

Hyvä pyörä hintaisekseen jos toimisi kuten kuuluu, tällaisenaan paska.
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
254
Joo välitykset, pyörän massa ja kenties rengaspaineet (0,7 / 0,8) tekee sen ettei ainakaan tällä saa muuta kuin ketjut katkaistua ylämäkeen.
Tasaisella menee ihan ok.
Ehkä siinä sun eFat:ssa se 9-vaihteinen tarjoaa välitystä jolla voi ajella luomunakin ylämäkeen.

Niin en tiedä kun pelkkiä ylistäviä kommentteja kuuli tuosta Vakolestakin, niin kirjattuja kokemuksia kuin (sponssattuja) videoitakin.

Hyvä pyörä hintaisekseen jos toimisi kuten kuuluu, tällaisenaan paska.
No onhan tuossakin vaihteet, ei ketjuja nyt jalkavoimalla normaali ihminen poikki saa.

Halpa kiinalainen pyörä niin ei kannata uskoa mitä netissä sanotaan.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 479
Joo välitykset, pyörän massa ja kenties rengaspaineet (0,7 / 0,8) tekee sen ettei ainakaan tällä saa muuta kuin ketjut katkaistua ylämäkeen.
Tasaisella menee ihan ok.
Ehkä siinä sun eFat:ssa se 9-vaihteinen tarjoaa välitystä jolla voi ajella luomunakin ylämäkeen.

Niin en tiedä kun pelkkiä ylistäviä kommentteja kuuli tuosta Vakolestakin, niin kirjattuja kokemuksia kuin (sponssattuja) videoitakin.

Hyvä pyörä hintaisekseen jos toimisi kuten kuuluu, tällaisenaan paska.
Kannattaa suosiolla jättää noi halppis kiinalaiset kauppaan jo niiden akut pelkästään melkoinen turvallisuusriski. Kyllähän siinä aika monia mutkia suoraksi vedetty, kun myydään vähän yli tonnilla +700Whn akullista sähköläskiä. Kiinapyörissä vähän se ongelma, että nuo arvostelut aika pitkälti yleensä piilomainoksia, kun youtubessa pyörästä positiivisen videon tekevät tyypit saa ne itselleen ilmaiseksi ja ref linkeistä rahaa.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 909
Joo kyllähän tässä ihan tietoinen riski tuli otettua eli peiliin on katsominen.
Sijoitus ei ollut onneksi suuri ja olikin tarkoitus kartoittaa miltä homma tuntuu ja ihan kivaltahan se tuntuu.
Sijoitanko sitten yli 2000eur (siis 3500-6000eur) fillariin, niin en!
Synnyin 70-luvun alussa persaukiseen perheeseen jossa ei ikinä ollut autoa ja joka prkl:een matka piti mennä fillarilla!
Itse asiassa pyöräilystä on mitta ihan täys, mutta tää sähköavusteisuus tekee siitä kyllä ihan erilaista, rentoa ulkoilua joka tässä kohdin oli tarkoituskin :)

Eiköhän nuo kiinavalaiset nyt kuitenkin pidä takuusta kiinni ellei sitten perustele takuun purkua sillä kun olen sinne muutaman palikan omin päin vaihtanut.
Nakkaan sitten pyörän metalliromuun, akun tietty akkukeräykseen ;)
 
Liittynyt
03.07.2021
Viestejä
425
@Make73 Seuraavan kerran sitten se kasarin alun mummomankeli joka on hyväksi havaittu. Siihen sähköistykset niin avot.

Ja olisihan se pirun komeaa vetää mummokonkelilla neljääkymppiä.

Ikävä juttu tuon pyörän suhteen, mutta hyvä varoittava esimerkki tännekin siitä miten liian halpa voi olla melkoinen pommi.
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
254
Joo kyllähän tässä ihan tietoinen riski tuli otettua eli peiliin on katsominen.
Sijoitus ei ollut onneksi suuri ja olikin tarkoitus kartoittaa miltä homma tuntuu ja ihan kivaltahan se tuntuu.
Sijoitanko sitten yli 2000eur (siis 3500-6000eur) fillariin, niin en!
Synnyin 70-luvun alussa persaukiseen perheeseen jossa ei ikinä ollut autoa ja joka prkl:een matka piti mennä fillarilla!
Itse asiassa pyöräilystä on mitta ihan täys, mutta tää sähköavusteisuus tekee siitä kyllä ihan erilaista, rentoa ulkoilua joka tässä kohdin oli tarkoituskin :)

Eiköhän nuo kiinavalaiset nyt kuitenkin pidä takuusta kiinni ellei sitten perustele takuun purkua sillä kun olen sinne muutaman palikan omin päin vaihtanut.
Nakkaan sitten pyörän metalliromuun, akun tietty akkukeräykseen ;)
Jos haluaa hyvän kaupunkipyörän halvalla niin biltema


Tuolla ajaa saman matkan yhdellä akulla kun sun kiinalaisella ja on oikeasti jopa kevyt sähköpyörä, takuu asiat varmasti hoituu helpommin ja osat tunnettuja ja helposti saatavilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 113
Viestejä
4 299 833
Jäsenet
71 780
Uusin jäsen
Riksa82

Hinta.fi

Ylös Bottom