Moi Mobiili

Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
185
Täällä oli moni ihmetellyt tuota Elisan tyyliä tarjota eri tarjouksia eri henkilöille. Noi hyper-super-tarjoukset (esim. Tarkka 4G 9,90e/kk tai Huoleton 4G 14,90e/kk) on vain niille, jotka ovat tällä hetkellä Moin asiakkaita tai ovat laittaneet siirron Moille. Sen vuoksi esim. Telialle tai Dna:lle vaihtavat eivät ole saaneet samoja tarjouksia, kuin ehkä kunnolla tivaamalla (riippunut ihan asiakaspalvelijasta kuka sulle vastannut). Myymälästä eikä ständeiltä noita tarjouksia saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Moi Mobiililla ei näytä tuo verkkopalvelun tietoturva paljoa vaakakupissa painavan. Nuo vielä säilyttävät asiakkaiden henkilötietoja (henkilötunnus mukaanlukien) siellä. Ei Moilla taida olla edes kaksivaiheista tai vahvaa tunnistautumista.
Öö, ehkä oikea osoite tälle olisi Moi Mobiilin asiakaspalvelu? En minä ainakaan heidän verkkopalvelustaan omaa henkilötunnustani löytänyt.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
18
joko moin datalaskurit ja laskutus toimii nyt oikein, vai onko jollain ollut vieläkin arvontaa määrissä?
ja puhelut siis menee 'alkava minuutti' -veloituksena, minuuteittain?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Jos tekee numerosiirron, he vaativat hetun ja se tallentuu kyllä heidän tietokantaan vaikkei ny satu ole näkyvissä asiakkaalle. Eli jos tietoturvan taso on surkea ja joku pääsee heidän järjestelmään, niin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Jos tekee numerosiirron, he vaativat hetun ja se tallentuu kyllä heidän tietokantaan vaikkei ny satu ole näkyvissä asiakkaalle. Eli jos tietoturvan taso on surkea ja joku pääsee heidän järjestelmään, niin...
No tuskin se koko tietojärjestelmä sen saman webbikikkareen päällä makaa, mikä asiakkaiden käytössä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
joko moin datalaskurit ja laskutus toimii nyt oikein, vai onko jollain ollut vieläkin arvontaa määrissä?
ja puhelut siis menee 'alkava minuutti' -veloituksena, minuuteittain?
Ainakin itselläni se on toiminut nyt oikein. Tasan yksi lasku oli väärin. Ja puhelut menevät edelleen alkava minuutti -veloituksena ja kokonaisina minuutteina.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Tytär oli vähän innostunut katselemaan kotona Netflixiä kännykällä käyttämättä wlania, jonka vuoksi datakaton raja oli tullut melkein täyteen.

Oma datankäyttö keskellä ja pojan alhaalla.

asdd.PNG
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 300
Itse tuli nyt vaihdettua talouden 4 liittymää Moi:lta Elisalle.
Kun rouva tehnyt viimeaikoina kivoja puhelin laskuja. Ei jaksanut odottaa että whatapp taikka skype käynnistyy niin oli sitten 32€:lla laittanut tekstareita.

Elisalta tuli sitten 3kpl 4G tarkka (netti rajaton) liittymiä hintaan 9,90€ per liittymä ja rouvalle otin 4G Huoleton hintaan 14,90€ (kaikki rajatonta)
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
134
Onko muilla ollut ongelmaa, että puhelin siirtyy 3G-verkkoon ja pitää käyttää lentokonetilassa, että palaa 4G-verkkoon? Elisan liittymällä ei mielestäni tehnyt tätä. Tapahtuu usein ihan keskellä kaupunkia missä on varmasti hyvä 4G. Puhelin on honor 7 lite, voi olla siinäkin vika.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
194
Mulle ei ole tullut viime kuukaudesta laskua ollenkaan sähköpostiin. Ennen tullut aina kun laskutuskausi loppuu, kuun 21. päivä. Myös laskut ovat tähän mennessä näyttäneet jonkin verran alakanttiin mitä nettisivujen mukaan on käyttö ollut, enpä ole siitä viitsinyt mainita :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Mulle ei ole tullut viime kuukaudesta laskua ollenkaan sähköpostiin. Ennen tullut aina kun laskutuskausi loppuu, kuun 21. päivä. Myös laskut ovat tähän mennessä näyttäneet jonkin verran alakanttiin mitä nettisivujen mukaan on käyttö ollut, enpä ole siitä viitsinyt mainita :)
Itselleni laskut ovat tulleet säännöllisesti joka kuun 15. päivä. Viimeisin 15. marraskuuta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Itse tuli nyt vaihdettua talouden 4 liittymää Moi:lta Elisalle.
Kun rouva tehnyt viimeaikoina kivoja puhelin laskuja. Ei jaksanut odottaa että whatapp taikka skype käynnistyy niin oli sitten 32€:lla laittanut tekstareita.

Elisalta tuli sitten 3kpl 4G tarkka (netti rajaton) liittymiä hintaan 9,90€ per liittymä ja rouvalle otin 4G Huoleton hintaan 14,90€ (kaikki rajatonta)

Miten sä elisalta noin halvalla sait?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
484
Itselleni laskut ovat tulleet säännöllisesti joka kuun 15. päivä. Viimeisin 15. marraskuuta.
Laskujen ajankohta riippuu tilauksen ajankohdasta. Itselläni lähtee lasku tililtä ( debit kortin kautta) tänään noin 25 minuutin päästä. Lähtenyt aina muutaman minuutin tarkkuudella.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 003
Juu ei enään saanut. 19.90€ oli tuo huoleton 4g 2v ajaksi.
Nämä tuntuu vaihtelevan ihan naamakertoimen (asiakaspalvelijan) mukaan, jotkut saa, jotkut ei. Muutenkin helvetin ärsyttävää tämä tiskin alta kauppaus operaattoreilta, tälle pitäisi kuluttajasuojan mielestäni tehdä jotain. Operaattorin sivuilla liittymän hinta 29,90€, mutta tämän saakin 11,90€ kun alkaa siirtämään numeroa toiselle operaattorille ja tätä ei voi etukäteen tietää mistään. Lisäksi pitää tarvittaessa osata kinuta tai kertoa tämä oikealla tavalla myyjälle että saa tämän "neuvoteltua".

Liekö kellään muilla kuin asiasta tietämättömillä tai Moin asiakkailla tällaista ns normaalihintaista hinnaston mukaista liittymää?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
239
Jos vaihdan Moi mobiiliin, pitääkö vanha liittymä irtisanoa (elisa/saunalahti) numeronsiirron jälkeen vai hoituuko kaikki automaattisestI?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
81
Jos vaihdan Moi mobiiliin, pitääkö vanha liittymä irtisanoa (elisa/saunalahti) numeronsiirron jälkeen vai hoituuko kaikki automaattisestI?
Operaattorit hoitavat keskenään, ei muutakun uutta liittymää moista vaan tulille niin ainut mikä sun pitää hoitaa on sim-kortin vaihto puhelimeen kun niin ilmoitetaan :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
Miten voi olla mahdollista, että ainoa tapa saada asiakaspalveluun yhteyttä on lähettää facebookissa viestiä? Moin uusi sim-kortti ei toimi, eli en voi soittaa tai lähettää tekstiviestejä tällä hetkellä mihinkään ja heidän sivuillaan linkit ei toimi tai vie vain omalle datankäyttösivulle. Hyvin alkaa asiakkuus, voisi melkeen alkaa katsella uutta liittymää :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
347
Heips, on taas se aika vuodesta kun mms-viestejä tulvii puhelimeen!

Vaan mitkä ovat oikeat mms-asetukset? Moin sivut (ja aspa) tarjoavat ristiriitaisia ja toimimattomia ohjeita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
30
@living_death

Näköjään johtuikin taas Mozilla quantumista tai sen lisäosista ja edgellä hoitui Homma. En tiedä mitä moin asiakaspalvelija teki, mutta puhelimen uudelleenkäynnistys korjasi yhteydenoton jälkeen asian.

Googlen ja Whatsappin aktivointikoodit ilmeisesti katosi johonkin bittiavaruuteen sillä välin kun oli ongelmia (vaihdoin samalla puhelinta) :( Olisi ilmeisesti pitänyt saada jotkut nettiasetukset moilta tekstiviestillä? No, kopioin ne kaverilta ja nyt vaikuttaisi kaikki pelaavan niinkuin pitääkin.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
@Visperi

Pojan SIM-kortissa oli sama ongelma, eli vain hätäpuhelut olivat sallittuja (mikään puhelin ei tunnistanut, että laitteeseen oli asetettu SIM-kortti).

Lähettivät pyytämällä uuden SIM-kortin veloituksetta ja sen kanssa oli myös sama ongelma. Lopulta parin viikon selvittämisen ja operaattorin tarkemman tutkimisen jälkeen lähti toimimaan.

No, nyt poika hukkasi jo toisen puhelimen tämän vuoden sisällä ja taas on tilauksessa uusi SIM-kortti + viimeinen varapuhelin lähti käyttöön :bored:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 300
Vaihdoin nyt tuon viimeise moi:n liittymän Saunalahdelle... Samalla myös pikkusen kyrpii etten odottanut tätä uutta tarjousta...

Eli se normi liittymät rajattomalla datalla 2,90€ ekat 2 vuotta. Rajaton 6,90€ ja Super 4G nettiliittymä 4,90€.

Lopetin sitten DNA 4g liittymäni ja vaihdoin tuohon 4,90€ superiin.
Myös vimonen MOI:n liittymä (minkä olen antanut anopin käyttöön)
vaihtu tohon 2,90€ liittymäksi .

Ei paha.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Jaahas, just tuli eka lasku maksettua Elisalta ku tuon winback kikkailun teki, pitääkö pistää taas samantein siirtymään jos saisi tuolla uudella hinnalla taas, koska säästöä tulisi melkosesti. Liekkö sit tarjoavat vain siirtyville noita...
Vai avaisi uuden Moi -liittymän ja sit soittelisi Elisalle heti tuon tarjouksen perään, numeron vaan joutuisi tuossa tapauksessa vaihtamaan, mikä on huonompi asia.

Melkosta toimintaa kyl, ku vanhat asiakkaat saa maksaa moninkertaisia hintoja, vaikka mitä tekis!
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
187
Onko kukaan vaihtanut mobiililaajakaistaliittymää Moi:lle, onko vanha operaattori tarjonnut parempaa diiliä? Suunnittelin josko vaihtaisi Saunalahden 100 Mbit/s (19,90€) Moi:n rajattomaan (6€+12€). Hinta olisi vain hivenen halvempi, mutta tarjoaisiko Saunis parempaa hintaa... Puhe- ja tekstaripaketeilla ei olisi mitään käyttöä koska liittymä koko ajan wlanipurkissa.

edit. Tuossa ylempänä Zetteri näytti saaneen hyvän diilin. Muilla kokemuksia?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Tuntuu olevan vähän lottoamista noiden kanssa, että millanen winback tarjous sieltä tulee. Eli ei muuta kuin siirto vetämään ja odottelemaan mitä sieltä tulee.

Itsehän reilu kuukausi sitten laitoin siirtymään 2 liittymää, joista toinen juurikin pelkkä mobiilidata käytössä mokkulassa ja siihen sain 10e/kk rajattoman 4G (vain 50Mb) dataliittymän, kun sitä ennen maksoin reilu 20e/kk. Puhelin liittymään sain Tarkka 4G + 200min/txt puhepaketilla 14,90e/kk, jota taasen jotkut sai ilman puhepakettia hintaan 9,90e/kk. Tiedä sit millä perusteella ne noita tarjoilee, itse ollut Elisa/Saunalahti asiakas ainakin 10v...

Kyllähän tollanen 2,90e/kk kiinnostas minuakin, koska säästö olisi melkoinen...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Siis elisalta 4g liittymä 2,90e/kk entisille asiakkaille jotka vaihtaneet moihin?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Käsittääkseni tuota on tarjottu vain Moin asiakkaille, mutta ristiriitaista tietoa eripuolilla, eli ota tuosta ny selvää.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Elisa olisi tarjonnut minulle 3 liittymää 34,90€ kuukausihintaan, joista yhdessä liittymässä olisi ollut rajaton data, puhelut ja tekstiviestit.

En tarttunut tarjoukseen, koska Moilla laskut ovat olleet alemmat ja ei tule soiteltua paljon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 410
No mulle tarjottiin tuota 3eukin tarkkaa rajattomalla netillä. Vuoden ehdin pitää moita ja aiemmin oli Elisa. Op5t samalla 425e

Tottakai otin, kun säästää vielä puolet lisää :D Ja voi huoletta stream palvelujakin katsoa. Muutenhan menisi jo parilla jaksolla 4GB raja täyteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
281
Hmm.. Pitäisiköhän näistä polkuhinnoitteluista ilmoittaa kilpailu- ja kuluttajavirastoon. Yrittävätkö saalistushinnoittelulla saada Moin pois markkinoilta?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 410
Hmm.. Pitäisiköhän näistä polkuhinnoitteluista ilmoittaa kilpailu- ja kuluttajavirastoon. Yrittävätkö saalistushinnoittelulla saada Moin pois markkinoilta?
No ei tuosta tosiaan voi jäädä enää mitään operaattorille. Onhan tuossa sentään vain 50mb netti, kun Moilla on 100. Kännyssä sillä ei vain ole mitään merkitystä :D Kun ei ole tarkoitus käyttää vastoin ehtoja kodin pää nettinä mokkulassa tjsp.

Jotain perus kaikki rajattomana tarjosivat viime vuonna tyyliin 20e tai 25e. Mutta nyt oppivat, että vain Moita paremmaksi laittamalla vaihtuu :D
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
300
Noi kolmen euron liittymät ei kyllä kuulosta enää kauhean reilulta kilpailulta.
"Vain MOI:n asiakkaille."
Just... :wtf:
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
187
Pitihän se kokeilla josko kuukausimaksu tippuisi. Eli siirto Saunalahdelta Moi:lle käynnissä. Saunalahden yhteydenottoa odotellen...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
287
Noi kolmen euron liittymät ei kyllä kuulosta enää kauhean reilulta kilpailulta.
"Vain MOI:n asiakkaille."
Just... :wtf:
Kävin kysymässä Saunalahden/elisan myymälästä. Eivät myyneet tollasta minulle, tarjosivat vaan rajatonta 4g:tä EU/ETA datalla 18,90€ tms. En ole jaksanut vielä chattia vaivata jos tarjoasivat jotain parempaa.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
300
Kävin kysymässä Saunalahden/elisan myymälästä. Eivät myyneet tollasta minulle, tarjosivat vaan rajatonta 4g:tä EU/ETA datalla 18,90€ tms. En ole jaksanut vielä chattia vaivata jos tarjoasivat jotain parempaa.
Mä on tässä miettinyt, että mitä pahaa olen Elisalle tehnyt. Eivät ole tarjonnut mulle mitään, kun liittymän pois vaihdoin.:D
Eivätkä perään soittanut kuin sen yhden kerran jotain "palautetta kysellääkseen". Tietty se tekstiviesti pommitus, että soita soita saat tarjouksen.
Voi tietty olla kun on puhelimen kuukausimaksuja jäljellä, etten ole sille mustimmalle listalle päässyt.

Laskeskelen tässä paraikaa äitini puhelinlaskuja, kuinka paljon Moilla maksaisi.
Pitää kysellä, tuleeko hänelle tarjouksia, jos päättää vaihtaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
287
Mä on tässä miettinyt, että mitä pahaa olen Elisalle tehnyt. Eivät ole tarjonnut mulle mitään, kun liittymän pois vaihdoin.:D
Eivätkä perään soittanut kuin sen yhden kerran jotain "palautetta kysellääkseen". Tietty se tekstiviesti pommitus, että soita soita saat tarjouksen.
Voi tietty olla kun on puhelimen kuukausimaksuja jäljellä, etten ole sille mustimmalle listalle päässyt.

Laskeskelen tässä paraikaa äitini puhelinlaskuja, kuinka paljon Moilla maksaisi.
Pitää kysellä, tuleeko hänelle tarjouksia, jos päättää vaihtaa.
Pitää aina laittaa siihen tekstiviestiin vastaus, että haluat heiltä tarjouksen. He eivät saa sellaista esittää muuten.
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
187
Pistin siis liittymät kiertoon, ja toinen MOIlle. Tänään soittelivat kun luvan annoin. Special price, only for you my friend because you are going to MOI. 50meganen, rajaton puhe ja txt. 14,90 €/kk kahden vuoden ajan. No, olihan tuo halvempi kuin MOIlla...
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
2
Moi ..
Kysynpä viisaammilta ensinnäkin että kun kytken puhelimen mobiilitukiasemaksi, niin kuluttaako se pelkästään dataa enemmän, kuin jos käyttäisin pelkästään puhelintani internettiin?
Ja kokemusta MOIsta. Otin ennen matkalle lähtöäni Moin simmin puhelimeen. Simmi tuli mutta liittymän siirtoon meni kaksi päivää vaille täysi kuukausi. Kerroin heti alussa heille chatissä tarkasti mikä tilanne DNA:n kanssa. Sopimuksen uusinta dnalta. Purkumahdollisuus 14 vrk sisällä ja halusin sen purkaa ja siirtyä Moille. Ok. Onnistuu oli vastaus. Kysyin haluavatko minun katkaisevan itse sopparin DNAn kanssa .. ei tarvitse eikä pidä siirto menee heidän kauttaan. No ei koskaan mennyt. Jouduin lopulta tekemään sen itse s-postilla. Koskaan ei selvinnyt mikä tökki. Kolme päivämäärää sain MOIlta milloin yhteys on kyketty. Tekstiviestillä piti tulla ed.päivänä tieto kellonajasta. Ensimmäistäkään viestiä ei tullut.
No kytkeytyi se lopulta syyskuun lopulla kun homma alkoi elokuussa.
No en käyttänyt yhteyttä ulkomailla ja niin näytti mittaritkin. Avasin datan käytön yms. Vasta kun lentokone rullasi vantaan kentällä 01.01 noin klo 16.15 ja data lähti rullaamaan myös.
Laskutuskausi päättyi 02.01... Kentältä menin suoraan hotelliin ja siellä hotellin wifiin. Sieltä junaan ja junassa wifiin. Kotona käytin pelkästään facebookin selailuun yms. Mitään videoita en katsellut enkä lataillut mitään. Chattasin poikani kanssa iltapäivällä ja mittari näytti 2.1 Gigaa menneen jo. Oin puoli tuntia olimme yhteyksissä ja kokeilin kytkeä puhelimen usb:llä pöytäkoneeseen. Avasin selaimen ja näin etä toimii. Katkaisin yhteyden. Mitään latauksia eoäi ollut päällä.
Mitään ei lataudu automaattisesti minun koneella eikä päivitä puhelinkaan automaattisesti. Ja päivitykset näkyy listana puhelimessa kun jotain on päivitetty. Mutta Gigat heilahti hetkessä 2.9:ään.
Edelleenkään en tehnyt suurempia kännykällä kuin chattasin whatsappissa ja selailin facebookia. Videotakaan en antanut aueta. Lopputulema laskutuskaudelle 3.350Gigaa.
Tulenkatkuista viestittelyä Chatissä.... kysyttiin mistä luen dataa. Kännystä.... ok ajattelin kone antaa omiaan ja pyytelin jo anteeksi. Mutta chatti mainitse että mun Moi näyttää heidän lukemiaan. Tarkastin ne ja peruin äkkiä anteeksipyynnit. Samaa kertomaa ja kyselin että mitä v...ua tämä meinaa?
Minulla kuulemma on joku sovellus joka sitä käyttää noin paljon.. ja minä kysyin että mikä sitä imee? Tyttö tarkasti heidän mittaristaan ja yöllä on ollut minulla iso piikki kulutuksessa.... päivityksiä tai jotain. Kerroin ettei varmasti päivitä ja vaikka päivittäisi niin ei kulu noin paljoa! Mutta ei ole mitään päivittänyt.
Ok. Tarksstin sovelluksien kulutukset. Missään muussa ei näkynyt mitään väriä palkissa kuin yhdessä. Yhteyden jako! 2.8 Gigaa. Ei muuta.
Mihin se hetkessä hujautti MOIn kautta dataa 2.8 Gigaa.
Samalla puhelimella jaoin Thaimaan simmillä koko päivän mitä meni matkustamiseen Bangkokiin ja siitä koneeseen nousuun, eli noin 7-8 tuntia. Kulutus jaettuna 320Megaa....
Chatissä meni kahdelta hermot kun yritin saada selvityksen. Eivöt kuulemma voi sitä selvittää ja pitää tehdä kysely sähköpostilla laskutus@..... Joo olen tehnyt koko setistä ja ensimmäiset syksyllä.
Tänään tuli ensimmäinen. Kulutusta ei voi tietää heillä... puhrlimesta näen kuulemma miten olen datani käyttänyt :)
Pitkä juttu toivottavasti joku jaksoi lukea.
Niin ja vastata sen verran että viekö se jako jotenkin enemmän data kuin pelkästään puhelimella käytettynä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Niin ja vastata sen verran että viekö se jako jotenkin enemmän data kuin pelkästään puhelimella käytettynä?
Käytetty data riippuu todella paljon laitteesta ja mitä sillä tekee. Jos olet tietokoneelle jakanut yhteyden niin tuo muutama giga heilahtaa helpostikin, ei ole mikään erikoinen määrä. Itseäni jäi mietityttämään että mikä tuossa oli se ongelma ylipäänsä? Data liikkui ja jäit alle sen 4Gt/kk eli et joudu maksamaan mitään lisämaksuja tuosta.. missaanko jotain?

Edit: Ja eikös se ole hyvä että operaattorilla ei ole tarkkaa listausta mitä olet puhelimellasi tehnyt? Jos olisi, niin silloin olisin itse huolestunut.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 410
En todellakaan käyttäisi tukiasemana. 4gb menee hujauksessa täyteen tietokoneella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Siellä on kone lähteny jotai winukka pasketta päivittämään ja ihmettelet data kulutusta? 3gb menee 100 megan yhteydellä n. 4minuutissa joten ei kauaa tarvi olla kinni netissä.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Bugaako teillä Moin käyttötiedot netissä? Mulla datan osalta näyttää nollaa vaikka punaisia palkkeja on näkyvissä ja puheluita on muka vain 3 minuuttia. Hmmm :confused2:

Tiliä on kyllä veloitettu tänään, mutta sähköpostiin ei ole tullut laskuerittelyä kuten aiemmin ja laskujakso on päättynyt 03.01.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
2
Jep. Siis winukka ei taatusti päivittänyt niinä sekunteina mitä se oli jaossa. Se oli vain hetken kokeilu että jako toimi. Usb piuha samantien irti koska uskalsin pelätä datan mahdollista kulumista. Normaalisti jaan yhteyden wifinä iPadille ja kuten sanoin niin edellinen jako kesti tuntikaupalla ulkomaan sim puhelimessa ja sen ajan dataa kului vain reilu 300 megaa.
3.350 Gigaa ei huolettaisi yhtään ellei se olisi tullut yhtenä päivänä ja tietäen että käytännössä mitään suurta ei ole voinut liikkua...
MOItahan on jo epäilty datan kulutuksista. 4 Gigaa ei riitä ja asiakkaat saadaan ostamaan rajatonta.
Muistaakseni Tiede- lehden keskustelupalstalla oli
se juttu.... No katsellaan. Rajaton on kuulemma jo lähetetty. 4 päivää matkalla. Kaipa se ensi viikolla saapuu....
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
@wescu

Vähän vaikealukuista tekstiä, mutta netin jakaminen toiminee hyvin jos et katsele Netflixiä, YouTubea tai muuta nettikaistaa paljon vaativaa, ja muista seurata Moikan datankäyttöä netin kautta kirjautuneena.

Windows 10:ssä ainakin voi laittaa datakatot jos käytössä on mobiiliyhteys.

Itselläni on 3 SIM-korttia, joten jaettua dataa on käytössä 12Gt. Ainahan voit ottaa yhden ylimääräisen SIM-kortin pöytälaatikkoon tai maksaa rajattoman datan käytöstä 12€/kk.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 511
Viestejä
4 164 731
Jäsenet
70 418
Uusin jäsen
NKoo

Hinta.fi

Ylös Bottom