Mukava uudistus tuo 1Gt roaming data mikä kuuluu hintaan Muutenkin olen tyytyväinen tähän ollut. Kun laitoin numeron siirtoon Saunalahdelta, niin yrittivät vielä saada jäämään 15€/kk rajattomasti kaikkea tarjouksella. Enpä ottanut vittuillessanikaan vaikka hyvä tarjous olikin, jos olisivat tätä tarjonneet suoraan jo kun olin asiakas niin olisin varmasti tarttunut.
Mutta enpä usko että Moilla saan muutenkaan 15 euroon asti ikinä laskua menemään. Suurin datan käyttö mitä ikinä olen puhelimella saanut, on ollut 7Gt/kk, mikä moilla olisi vasta 10,5 € + muutamat puhelut ja viestit eli selvästi alle 15€. Normaalisti data pyörinyt 1-3Gt välissä vaikka sitä ei mitenkään säästele (paitsi toki WLAN mikä kotona aina käytössä).
Mutta enpä usko että Moilla saan muutenkaan 15 euroon asti ikinä laskua menemään. Suurin datan käyttö mitä ikinä olen puhelimella saanut, on ollut 7Gt/kk, mikä moilla olisi vasta 10,5 € + muutamat puhelut ja viestit eli selvästi alle 15€. Normaalisti data pyörinyt 1-3Gt välissä vaikka sitä ei mitenkään säästele (paitsi toki WLAN mikä kotona aina käytössä).
Viimeksi muokattu: