Mobiilimaksaminen kaupan kassalla

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Google Pay on kyllä toiminut ylivoimaisesti parhaiten näistä saatavilla olevista maksujärjestelmistä. Ei ole failannut kertaakaan ja ainoastaan yhdesti ulkomailla piti tunnistautua pinkoodilla (maksupäätteeseen tuli viesti että seuraa puhelimen ohjeita).

Kotimaassa ei ole yksikään maksu pompannut tai inissyt koodia kuten normi maksukorttien kanssa käy aina 5-10 tapahtuman välein.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
827
Google Pay on kyllä toiminut ylivoimaisesti parhaiten näistä saatavilla olevista maksujärjestelmistä. Ei ole failannut kertaakaan ja ainoastaan yhdesti ulkomailla piti tunnistautua pinkoodilla (maksupäätteeseen tuli viesti että seuraa puhelimen ohjeita).

Kotimaassa ei ole yksikään maksu pompannut tai inissyt koodia kuten normi maksukorttien kanssa käy aina 5-10 tapahtuman välein.
Toi koodien kysely taitaa olla ihan sattuman kauppaa maksutavasta riippumatta. Mulla esim. ei ole koskaan korttien lähimaksulla koskaan kysynyt koodia.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Toi koodien kysely taitaa olla ihan sattuman kauppaa maksutavasta riippumatta. Mulla esim. ei ole koskaan korttien lähimaksulla koskaan kysynyt koodia.
Kyllä siinä joku logiikka on. Ehkä kaikki pankit / korttityypit ei kysy? Itsellä vain debittiä lähimaksujen kanssa käytössä ja S-pankki kysyy järjestelmällisesti koodia parin päivän välein. Nordean debit niin satunnaiskäytössä etten muista kyseleekö se.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
608
Kyllä siinä joku logiikka on. Ehkä kaikki pankit / korttityypit ei kysy? Itsellä vain debittiä lähimaksujen kanssa käytössä ja S-pankki kysyy järjestelmällisesti koodia parin päivän välein. Nordean debit niin satunnaiskäytössä etten muista kyseleekö se.
Koodien kyselyllä pyritään varmistamaan välillä että kortti on oikealla henkilöllä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Onko täällä väki kuinka suuria maksua maksanut lähimaksulla? Lähinnä kiinnostaa onko tosiaan ApplePay täysin ylärajaton jos vaan tilillä on katetta [emoji1] On kuulemma maksettu yli miljoonan $ ostos ApplePaylla ja sormenjäljellä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
400€ tainnut olla maksimi mitä oon GPaylla maksellut, näissä mobiilimaksuissa ainut raja on kortin käyttöraja ( ja tilin kate), kovaa ajoa vaan.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Vaihtui luuri, Honor View 20, eikä edes inahda, kun kassalla koittaa Mobilepayta. Mikäs tässä nyt...?
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
13
Vaihtui luuri, Honor View 20, eikä edes inahda, kun kassalla koittaa Mobilepayta. Mikäs tässä nyt...?
Mulla sama puhelin, kerran olen onnistunut maksamaan Prismassa. Lukuisia kertoja kokeillut useissa kaupoissa, ei onnistu. On päällä bluetooth, on NFC, ei toimi. Olen asennellut pari kertaa uudestaan mobile payn, ei auta.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Mulla sama puhelin, kerran olen onnistunut maksamaan Prismassa. Lukuisia kertoja kokeillut useissa kaupoissa, ei onnistu. On päällä bluetooth, on NFC, ei toimi. Olen asennellut pari kertaa uudestaan mobile payn, ei auta.
Kiitos tiedosta. Turha tuon kanssa alkaa sitten taistelemaan. Sitä odotellessa, että ääsetukortin saisi gpayhin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 914
Mulla sama puhelin, kerran olen onnistunut maksamaan Prismassa. Lukuisia kertoja kokeillut useissa kaupoissa, ei onnistu. On päällä bluetooth, on NFC, ei toimi. Olen asennellut pari kertaa uudestaan mobile payn, ei auta.
Tuo on kyllä mystinen miten tuo MP ei toimi prismoissa. Tällä kylällä MP on toiminu jokaisessa Salessa sekä Terrassa, Prismassa ehkä kerran tai kaksi ja käytänki ainoastaan Gpay:tä siellä asioidessani.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Jaahas mennyt mobilepay taas rikki. Ei vaan toimi s marketissa enää ollenkaan. Kaikkea mahdollista koitettu mutta kun ei niin ei. Eli pääte ei vaan tunnista puhelinta vaikka mobilepay on auki ja siinä se maksu kohtakin auki. Sijainti ja BT päällä. Puhelimena op7 Pro.

Ennen toimi ihan hyvin, mutta en tiedä rikkoiko Android 10 tämän vaiko se kun mobilepayhyn tuli joku päivitys.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Pivo taasen on toiminut nyt ongelmitta. Ja se ei tarvitse edes nettiyhteyttä toimiakseen saatika bluetoothia. NFC riittää.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
608
Jaahas mennyt mobilepay taas rikki. Ei vaan toimi s marketissa enää ollenkaan. Kaikkea mahdollista koitettu mutta kun ei niin ei. Eli pääte ei vaan tunnista puhelinta vaikka mobilepay on auki ja siinä se maksu kohtakin auki. Sijainti ja BT päällä. Puhelimena op7 Pro.

Ennen toimi ihan hyvin, mutta en tiedä rikkoiko Android 10 tämän vaiko se kun mobilepayhyn tuli joku päivitys.
Eilen toimi ihan hyvin,puhelin samsung galaxy S10.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
363
Puhelimena Oneplus 5t, MobilePay toimi tänään, ja on toiminut aina aiemminkin, normaalisti. Ainoastaan yhden kerran maksaminen epäonnistunut ja siitäkin aikaa jo useampi kuukausi.
 

TLA

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
448
Ei toiminut täälläkään tänään Mobilepay Prismassa edes maksupäätteen Bt-ikonia painamalla (kassa joskus vihjasi sen nopeuttavan tunnistusta), heivaisin koko maksutavan mäkeen ellei Google Payn kanssa tarvisi näyttää erikseen S-etukorttia... Hidas ja kankea tuo Mobilepay muutenkin Google Payhin verrattuna.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
47
Itsellä ei MobilePay tunnu toimivan jos samaan aikaan on Bluetooth kuulokkeet yhteydessä. Puhelin Moto G5. Voi toki johtua muustakin...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Itsellä ei MobilePay tunnu toimivan jos samaan aikaan on Bluetooth kuulokkeet yhteydessä. Puhelin Moto G5. Voi toki johtua muustakin...
Täällä Nokia 8 kanssa tuntuu olevan juuri toisinpäin, eli ilman älykelloa tai Bluetooth kuulokkeita ei mobilepay saa yhteyttä maksupäätteeseen.
Ennen kuin hommasin nämä sonyn luurit, onnistui mobilepay maksu ehkä noin 2 minuutin tappelun jälkeen. Kun nykyään tuntuu menevän korkeintaan 10 sekuntia.

Toki tuo 10 sekuntia on naurettavan hidasta google payhin verrattuna, mutta nopeampi se on kuin kaivaa lompakko ja ottaa sieltä sekä pankkikortti ja eskortti.

Ei tuota voi kuitenkaan verrata näihin nfc pohjaisiin oikeisiin maksuohjelmiin nopeudessa.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
580
Mites tuon MobilePayn saisi ensisijaiseksi Google Payn sijasta?
Vai poistanko vaan tuon Googlen?
Ei millään meinaa saada maksettua MobilePayllä, vaikka avaa sen ja valitsee pay, kun Google jyrää väliin lukulaitteen lähellä.
Androidin asetuksistakaan ei saanut MobilePayta oletusmaksutavaksi.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mites tuon MobilePayn saisi ensisijaiseksi Google Payn sijasta?
Vai poistanko vaan tuon Googlen?
Ei millään meinaa saada maksettua MobilePayllä, vaikka avaa sen ja valitsee pay, kun Google jyrää väliin lukulaitteen lähellä.
Androidin asetuksistakaan ei saanut MobilePayta oletusmaksutavaksi.
Ei sitä saa oletusmaksutavaksi koska se ei ole suoranaisesti määritelty NFC-maksusovellus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Mites tuon MobilePayn saisi ensisijaiseksi Google Payn sijasta?
Vai poistanko vaan tuon Googlen?
Ei millään meinaa saada maksettua MobilePayllä, vaikka avaa sen ja valitsee pay, kun Google jyrää väliin lukulaitteen lähellä.
Androidin asetuksistakaan ei saanut MobilePayta oletusmaksutavaksi.
Varmaan helpoimmalla kun räppää nfcn vaan pois käytöstä maksun ajaksi? Näin itse teen kun maksan mobilepaylla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Äsken prismassa ei mitään ongelmaa, toimi todella hyvin ja nopeasti.
Sama homma eilen triplan Prismassa, toimi todella hyvin. Mutta aika ikävä tämä mobilepay kyllä kun on aina välillä vaan jotain ihme katkoksia toiminnassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 051
Ei toiminut täälläkään tänään Mobilepay Prismassa edes maksupäätteen Bt-ikonia painamalla (kassa joskus vihjasi sen nopeuttavan tunnistusta)
Olen kuullut myös sellaisia väitteitä että tuo sekalaisissa maksupäätteissä näkyvä "bt-nappula" ei vaikuttaisi yhtään mitään mihinkään. Tiedä sitten...

Ja kun esim. viime kesänä muutamalta S-ryhmän kassahenkilöltä yritin kysellä MobilePaylla maksamisen yhteydessä maksun onnistumista edesauttavia vinkkejä niin aivan jokaisen vastaus oli tyyliä "mä en tiedä näistä yhtään mitään".
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 051
Androidin asetuksistakaan ei saanut MobilePayta oletusmaksutavaksi.
Ei sitä saa oletusmaksutavaksi koska se ei ole suoranaisesti määritelty NFC-maksusovellus.
Omasta Androidista, jossa on siis Google Pay ja MobilePay asennettuina, Oletusmaksusovellus tosiaan löytyy asetuksista haulla "nap(auttamalla maksaminen)" ja oletusmaksusovellukseksi voin valita vain Google Payn. Tosin tuolla on tarjolla myös lisäasetus jossa on seuraavat vaihtoehdot:

Käytä oletusta
Paitsi jos jokin toinen maksusovellus on auki

tai

Käytä oletusta
Aina

Mutta en ole tuon lisäasetuksen toimintaa testannut (enkä edes usko sen vaikuttavan MobilePayhin) koska olen menetellyt kuten käyttäjä Nomber

Varmaan helpoimmalla kun räppää nfcn vaan pois käytöstä maksun ajaksi?
eli kontrolloinut maksusovellusten käyttöä NFC:n ja BT:n enabloinnin/disabloinnin avulla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 145
Omasta Androidista, jossa on siis Google Pay ja MobilePay asennettuina, Oletusmaksusovellus tosiaan löytyy asetuksista haulla "nap(auttamalla maksaminen)" ja oletusmaksusovellukseksi voin valita vain Google Payn. Tosin tuolla on tarjolla myös lisäasetus jossa on seuraavat vaihtoehdot:

Käytä oletusta
Paitsi jos jokin toinen maksusovellus on auki

tai

Käytä oletusta
Aina
Tämä ei ainakaan oman kokemukseni mukaan vaikuttanut mitään mihinkään ainakaan Pivon kanssa, vaikka molemmat näkyvät siis tuolla asetuksissa. Maksu meni valinnasta huolimatta aina oletussovelluksella. En tosin ole kokeillut vielä Android 10:llä, jos tämä toimisi nykyään paremmin. Voisikin ehkä kokeilla lounaalla.
 
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
61
Aktialta tuli digiluottokortti heidän omaan Wallet-sovellukseensa. Sen pitää olla default jotta sillä voi maksaa. Mutta kun defaulttina on Google Payssa, miten kiertää se? Voiko?

EDIT: yksinkertaistettu versio kysymyksestä: jos on kaksi eri NFC:llä käytettävää luottokorttia puhelimessa, miten maksaa sillä joka ei ole default? Onko kokemusta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
369
St1 Way sovellus ladattu -> MC hakemus laitettu, kuittaus saatu, että MC hakemus OK -> kortin liittäminen Wallettiin -> kaupan kassalle testaamaan, maksu suoritus Apple Pay / AW4 suoritettu!

Sovelluksen lataamisen ja ensimmäisen oston välillä aikaa ~1h. Toki jos lähimmässä kaupassa olisi testannut niin koko homman alusta loppuun olisi saanut alle 15min suoritettua. :tup:

Aika simppeliä, seuraavaksi sitten testailemaan tankkausta jossain vaiheessa.

Varsinaista käyttökokemusta itse ST1 Way -sovelluksesta ei vielä ole.

e. Tänään kävin tuon tankkauksen testaamassa ST1 Way -sovelluksella ja hyvin toimi. Epäilytti vain, kun mittari ei näyttänyt alennettua litrahintaa, mutta sovellukseen tulleessa kuitissa se oli otettu huomioon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
625
Pari kertaa käynyt niin, että oon maksanut ST1 Way sovelluksella tankkauksen huomaamatta että automaatin päällä on ollut huppu. Sitten on joku tullut ihmettelemään toimiiko se sittenkin vai ilmaistako...
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
243
Kaupan kassalla tulee edelleen käytettyä perinteisesti korttia, mutta töissä haalarin taskussa ei tule lompakkoa kannettua, niin Google Pay on ollut kovassa käytössä töissä.

En tiedä koska sitä uskaltaisi luopua lompakosta kokonaan, kun joskus kuitenkin kännykästäkin voi akku loppua. Sitä päivää odotellessa, kun kaikki hoituisi yhdellä laitteella ilman huolta siitä, että akku loppuisi.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 256
Google Pay ja Pivo, sekä 20e seteli puhelimen kuoren takana. Lompakkoa ei ole ollut pariin vuoteen mukana. Aiemmin oli tosin myös autokortti betana posti paketteja varten, mut rikkoi Android 10 sen..
Mobile Pay ei itsellä toimi, joten nykyään tulee käytyä K ryhmässä monestikin S ryhmän sijaan.. On se uskomatonta, kuinka noinkin iso firma voi olla kykenemätön näkemään Mobile Payn heikkouden vs. esim. NFC plussakortti mallia K ryhmä.
 

Laissez-Faire

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
375
On se uskomatonta, kuinka noinkin iso firma voi olla kykenemätön näkemään Mobile Payn heikkouden vs. esim. NFC plussakortti mallia K ryhmä.
Eikö S-ryhmällä tosiaankaan ole mitään tuota k-plussa-appsia vastaavaa? Pitäisi jollain mobilepaylla sählätä jos haluaisi välttyä etukortin kaivelulta? Gpay + plussa toimii supernäppärästi..
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
120
Eikö S-ryhmällä tosiaankaan ole mitään tuota k-plussa-appsia vastaavaa? Pitäisi jollain mobilepaylla sählätä jos haluaisi välttyä etukortin kaivelulta? Gpay + plussa toimii supernäppärästi..
Noh, jos ei ole Nordean asiakas, joutuu sieltä lompakosta kaivamaan sen maksukortinkin. Etukortti tulee aika helposti siinä samalla. Mobilepay sentään kelpuuttaa kaikkien pankkien kortit.
 

Laissez-Faire

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
375
Noh, jos ei ole Nordean asiakas, joutuu sieltä lompakosta kaivamaan sen maksukortinkin. Etukortti tulee aika helposti siinä samalla. Mobilepay sentään kelpuuttaa kaikkien pankkien kortit.
Onhan Danskellakin Apple/Gpay ja löytyy noita valtapankkien ulkopuolisia korttejakin joilla Apple ja/tai Google Pay on tuettu (ST1, Komplett).

Ylipäänsä etukorttitoiminnallisuuden sitominen maksutapaan vaikuttaa hölmöltä. K-ryhmän plussakorttisovellus + Gpay on toimivuudessaan yhdistelmä joka jo ihan oikeasti nopeuttaa läpimenoaikoja kassalla. Luulisi s-ryhmääkin kiinnostavan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 145
Noh, jos ei ole Nordean asiakas, joutuu sieltä lompakosta kaivamaan sen maksukortinkin. Etukortti tulee aika helposti siinä samalla. Mobilepay sentään kelpuuttaa kaikkien pankkien kortit.
Onhan OP:lla Pivo vaikkei nyt olekaan lähimainkaan niin hyvä kuin Google Pay.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Omasta Androidista, jossa on siis Google Pay ja MobilePay asennettuina, Oletusmaksusovellus tosiaan löytyy asetuksista haulla "nap(auttamalla maksaminen)" ja oletusmaksusovellukseksi voin valita vain Google Payn. Tosin tuolla on tarjolla myös lisäasetus jossa on seuraavat vaihtoehdot:

Käytä oletusta
Paitsi jos jokin toinen maksusovellus on auki
tai
Käytä oletusta
Aina
Minulla on AktiaWallet ja GooglePay. Sony Xperia X Compact puhelimessa Settings/Apps/Advanced/Default apps/Tap and Pay asetuksissa "use default/unless another app is open" asetus ei tee mitään. Nähtävästi asetus ei tallennu vaan "default" aina käytössä. Jos haluaa vaihtaa appsia pitää asetuksista vaihtaa oletusappsi. Epäkätevää.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Parikin S-ryhmän appia löytyy kännykästä, mutta ruokaostoksilla kortti on aina lompakossa, lompakko aina mukana ja kortti nousee ylös yhdellä peukalon liikkeellä joten kännykkä saa levätä rauhassa povarissa.

Tankilla sitten maksetaan appilla auton sisältä niin jääpähän pakkasessa seisoskelu ja skimmausriski pienemmäksi.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
262
Eikö S-ryhmällä tosiaankaan ole mitään tuota k-plussa-appsia vastaavaa? Pitäisi jollain mobilepaylla sählätä jos haluaisi välttyä etukortin kaivelulta? Gpay + plussa toimii supernäppärästi..
Mulla google payn asentamisen jälkeen k-plussa appi ei enää toimi, maksupääte näyttää maailman loppuun asti että luetaan korttia mutta ei vaan enää tunnista. Mobile pay on toiminut kahviloissa, mäkkärissä ym pienemmissä paikoissa mutta ei s-ryhmän kaupoissa :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
827
Onhan OP:lla Pivo vaikkei nyt olekaan lähimainkaan niin hyvä kuin Google Pay.
Mites tuo Pivo kun ei ole kokemusta, siinä taitaa toimia OP:lla myös Plussan keruukin ilman sitä K-ryhmän omaa sovellusta?

Ja miten toimiiko tuo niin, jos minulla on mobilepay käynnissä niin silloin maksan sillä eikä tuo Pivo jyrää sitä? Kun meinasin kokeilla tuota ja jos s-ryhmällä tuo pivo jyrää mobilepayn niin jää S-bonukset saamatta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Mobilepay-yhteys päätteeseen pitäis muodostua ennen kuin päätteen NFC on aktivoitunut, eli noin ei pitäisi käydä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 145
Minulla on AktiaWallet ja GooglePay. Sony Xperia X Compact puhelimessa Settings/Apps/Advanced/Default apps/Tap and Pay asetuksissa "use default/unless another app is open" asetus ei tee mitään. Nähtävästi asetus ei tallennu vaan "default" aina käytössä. Jos haluaa vaihtaa appsia pitää asetuksista vaihtaa oletusappsi. Epäkätevää.
Itsekin olen havainnut saman ongelman GPayn ja Pivon kanssa. Eikä näytä olevan korjaantunut Android 10:ssäkään. Yrittää aina käyttää oletusappia. Tämä siis alkuperäisellä Pixelillä. Tein tuon kortin vaihtamisen helpoittamiseksi pikakuvakkeen tuonne asetukseen työpöydälle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Itsekin olen havainnut saman ongelman GPayn ja Pivon kanssa. Eikä näytä olevan korjaantunut Android 10:ssäkään. Yrittää aina käyttää oletusappia. Tämä siis alkuperäisellä Pixelillä. Tein tuon kortin vaihtamisen helpoittamiseksi pikakuvakkeen tuonne asetukseen työpöydälle.
Hieno idea, en saanut omalla puhelimella(Android 8) suoraan Tap&Pay asetusruutuun mutta asensin QuickShortCutMaker apuohjelman. Kotisivulle Long press/Widgets/Shortcuts/QuickShortCutMaker/Activies listasta etsii Settings(com.android.settings) jonka alka löytyy Tap and Pay activity triggeri. Editoin nimen Tap&Pay ja jätin oletus hammasratas-ikonin. Saan asetusruudun suoraan auki nfc maksuohjelman muuttamiseen.
 
Liittynyt
04.11.2019
Viestejä
3
Mikä on android wear os älykellolla (google pay) maksamisen oikea tila tällähetkellä kun google ei näytä Suomea listassaan ja juuri chattasin nordean kanssa ja siellä asiakaspalvelija väitti että toimii ?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mikä on android wear os älykellolla (google pay) maksamisen oikea tila tällähetkellä kun google ei näytä Suomea listassaan ja juuri chattasin nordean kanssa ja siellä asiakaspalvelija väitti että toimii ?
Ei ainakaan toiminut tuossa loppukesästä kun testasin. Kello herjaa vaan että ei ole tuettu maassasi (kortit sai lisättyä).
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 634
Mites tuo Pivo kun ei ole kokemusta, siinä taitaa toimia OP:lla myös Plussan keruukin ilman sitä K-ryhmän omaa sovellusta?

Ja miten toimiiko tuo niin, jos minulla on mobilepay käynnissä niin silloin maksan sillä eikä tuo Pivo jyrää sitä? Kun meinasin kokeilla tuota ja jos s-ryhmällä tuo pivo jyrää mobilepayn niin jää S-bonukset saamatta.
Pivolla Plussat tulee suoraan, ei tarvi muita appseja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Mikä on android wear os älykellolla (google pay) maksamisen oikea tila tällähetkellä kun google ei näytä Suomea listassaan ja juuri chattasin nordean kanssa ja siellä asiakaspalvelija väitti että toimii ?
No Nordean puolelta kaikki on valmista ja toimii, mutta vaatii että asennat netistä kelloon permanent proxy ohjelman ja asetat sen johonkin google payn Kellomaksuja tukevaan maahan.

Näin siis itse sain yhdistelmällä mobvoi tickwatch pro ja nordea, nuo Google pay kellomaksut toimimaan.

Edit: [Wear OS App] Enable Google Pay in unsupported countries using Permanent Proxy!

Edittien editti: ilmeisesti tuo permanent proxy sovellus löytyy nykyään ihan kellon omasta play kaupasta.
mikäli puolikuolleena (miesflunssassa) oikein ymmärsin, ei tämä prosessi vaadi enää tietokonetta väliin vaan tuo permanent proxy osaa pyytää tarvittavia lupia ilman adb yhteyttä tietokoneeseen.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Toimiiko tuo S-Bonusten rekisteröinti nyt jotenkin Google Paylla maksaessa? Ymmärtääkseni mobiilibonuksia saa enää MobilePayn kautta, mutta onnistuuko ensin bonusten otto MobilePaylla ja maksu sitten Google Paylla?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Onkos kukaan testannut lukea GPayhin S-etukortin viivakoodin ja koittaa pystyykö itsepalvelukassa lukemaan sen koodin ja rekisteröimään bonukset? Väliaikaisessa ääs-kortissa on viivuri minkä pystyy lisäämään appiin. No kai tuota voi itse koeajaa. Eihän NFC:n tavalla kätevää olisi mutta ainakin voisi jättää sen hemmetin s-kortin kämpille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 448
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom