Mobiilimaksaminen kaupan kassalla

Mikä juttu tuo on ? Eli mikä ongelma viikonloppuisin muista kuin euro valuutoista muodostuu.

Mitä kaikki maksutapoja ongelma koskee, mitä maksukortteja jne ?
TAtiaa Curvella viikonloppuna olla nuo muunnospalkkio korkeammat. Koskee siis vain Curvella tehtyjä ostoksia jossa kortin valuutta muunnettu muuksi.
 
Joku kuukauden ajan yrittänyt s-pankin korttia lisätä. Kaatuu aina kun kortti pitää vahvistaa ja sen jälkeen oot jumissa.
Tili pitää nollata aina tuon jälkeen. Pyydä tuhoamaan koko account. Muuten et pääse eteenpäin.
3x mulla nollattu.
Jaha. Laitoin poistopyyntöä. Aika verkkaisesti tosiaan vastaileevat noihin asiakaspalveluviesteihin.
Koskahan OP nöyrtyy ja myöntää, että valittiin väärä tie ja otetaan Google Pay käyttöön.
Koskahan MobilePay nöyrtyy ja myöntää, että valittiin väärä teknologia (Bluetooth). Ottaisivat tuon NFC:n käyttöön, niin tulisi noin miljoona uutta mobiilimaksajaa.
 
Jaha. Laitoin poistopyyntöä. Aika verkkaisesti tosiaan vastaileevat noihin asiakaspalveluviesteihin.

Koskahan MobilePay nöyrtyy ja myöntää, että valittiin väärä teknologia (Bluetooth). Ottaisivat tuon NFC:n käyttöön, niin tulisi noin miljoona uutta mobiilimaksajaa.

MobilePay toimii Bluetoothilla JA QR koodilla. Esim mäkkärissä nopeiten vissiin onnistuu QR:llä.
 
No onhan tuo maksupäätteen etsiminen bluetoothilla ja koodien skannailu ihan pelleilyä verrattuna siihen, että vilautat puhelinta NFC lukijassa ja maksu menee läpi.
Eihän tuon NFC:n aktivointi käsittääkseni poistaisi noita aiempia maksumahdollisuuksia.
 
Siinä oot kyllä täysin oikeassa. Pitäisi onnistua maksaminen pelkästään puhelinta lukijalle vilauttamalla, esim gpay, tai Pivon tavoin.
 
Täälläkin meni sunnuntaina ainakin 3 minuuttia kassaneidin kanssa säistä puhuessa.
Eli ensin ostokset liukuhihnalle, sitten kun kassa vielä piippailee edellä olleen asiakkaan ostoksia. Kaivan puhelimen esiin, avaan lukituksen ja Mobilepayn sovelluksen.
Sitten kirjaudun sisään Mobilepayn sovellukseen sormenjäljellä ja siirrän puhelimen maksupäätteen kylkeen, kun omat ostokset alkavat liikkua kassan lävitse.

Kuitenkin puhelimella näkyy, vain tuo Mobilepayn kotinäkymä.
Maksupääte ja puhelin eivät löydä tosiaan tuon 3-5 minuutin odottelun aikana. Ei vaikka välissä kassaneiti nollaa maksupäätteen.

Päätellen siitä että Sony wh-ch700n Bluetooth kuulokkeet ja ticwatch pro älykello juttelivat hienosti puhelimen kanssa, niin tuskin aina päällä oleva Bluetooth on itsestään mennyt pois päältä.

No kerkeäähän ainakin tuo koronavilkku kerätä kohtaamisia, tuon jonojen jumittamisen ajan.
Näin työttömällä kun ei ole mihinkään kiire, niin joutaa seisoa jonon tukkona, sen takia pankkikortti ja muovinen Escort pysyvät visusti lompakossa turvassa.

Ei ole minun ongelma jos jonot seisoo ja kauppias kärsii.
Harmi kun tämä ei ole läheskään yhtä suosittu maksutapa, kuin edellä mainitut fyysiset kortit.
Tällöin näitä minun kaltaisia pottumaisia jääräpää asiakkaita riittäisi enemmän ja silloin ehkä jopa Mobilepayn väki huomaisi kuinka paljon heidän nopea ja helppo maksutapa hidastaisi asiakasvirtausta
 
Testasin muuten tänään kaupassa tota maksua mobilepaylla taas. Ei mitään. Ei löydy. Itseasiassa outo bugi jatkuu edelleen minkä muistin vasta nyt.. Näyttö jatkuvasti vaihtaa näkymän "etsitään.." ja jonkun toisen välillä. Päätettä se ei koskaan löydä joten maksamaan ei pääse. Tuo näyttö siis vaihtaa kahden näkymän välillä varmaan viis kertaa sekunnissa,.. Ja kun tosiaan sovelluksen uudelleenasennuskaan ei auta niin.. Taitaapi jäädä bonukset saamatta jatkossakin.
 
Koskahan MobilePay nöyrtyy ja myöntää, että valittiin väärä teknologia (Bluetooth). Ottaisivat tuon NFC:n käyttöön, niin tulisi noin miljoona uutta mobiilimaksajaa.
Ongelma on siinä, että Apple ei päästä kolmansia osapuolia käsiksi NFC siruun, joten sen myötä kaikki Apple laitteet jäävät pois laskuista. Ja se on aika suuri osa laitteista joilla mobiilimaksuja tehdään. Siksi MobilePay käyttää bluetoothia.

Huono se toki on. Itse maksan GPaylla.
 
Testasin muuten tänään kaupassa tota maksua mobilepaylla taas. Ei mitään. Ei löydy. Itseasiassa outo bugi jatkuu edelleen minkä muistin vasta nyt.. Näyttö jatkuvasti vaihtaa näkymän "etsitään.." ja jonkun toisen välillä. Päätettä se ei koskaan löydä joten maksamaan ei pääse. Tuo näyttö siis vaihtaa kahden näkymän välillä varmaan viis kertaa sekunnissa,.. Ja kun tosiaan sovelluksen uudelleenasennuskaan ei auta niin.. Taitaapi jäädä bonukset saamatta jatkossakin.
Erikoista.
Mulla teki juurikin tuota samaa "välkkymistä" oma OP 6T aiemmin.
Täytyy käydä testaa oliko toi 3 kerran putki jotain sattumaa vai mikä homman nimi...
 
Ongelma on siinä, että Apple ei päästä kolmansia osapuolia käsiksi NFC siruun, joten sen myötä kaikki Apple laitteet jäävät pois laskuista. Ja se on aika suuri osa laitteista joilla mobiilimaksuja tehdään. Siksi MobilePay käyttää bluetoothia.

Huono se toki on. Itse maksan GPaylla.
Voisi varmaan tehdä nfc vaihtoehdon android käyttäjille. Android kuitenkin aika paljon applea yleisempi.
 
Testasin muuten tänään kaupassa tota maksua mobilepaylla taas. Ei mitään. Ei löydy. Itseasiassa outo bugi jatkuu edelleen minkä muistin vasta nyt.. Näyttö jatkuvasti vaihtaa näkymän "etsitään.." ja jonkun toisen välillä. Päätettä se ei koskaan löydä joten maksamaan ei pääse. Tuo näyttö siis vaihtaa kahden näkymän välillä varmaan viis kertaa sekunnissa,.. Ja kun tosiaan sovelluksen uudelleenasennuskaan ei auta niin.. Taitaapi jäädä bonukset saamatta jatkossakin.
Sama vika täälläkin. Olen tasan yhden kerran onnistunut maksamaan Mobile Paylla eräässä K Marketissa. Yritetty on muutamia kertoja, mutta ei vaan onnistu. Kortilla siis mennään. Luurina Xiaomi Mi 9 Lite.

Aikaanaan kun oli vielä Nordean asiakkuus ja iPhone niin Apple Payta tuli testattua ja se toimi juuri niinkuin mobiilimaksamisen tulisikin toimia, Mobile Pay ei tule yltämään mitenkään tuohon tasoon mitä Gpay ja Apple Pay voi tarjota, myös siksi ei jaksa vaivautua räpeltämään kun korteilla homma kuitenkin toimii kuten pitää.
 
Sama vika täälläkin. Olen tasan yhden kerran onnistunut maksamaan Mobile Paylla eräässä K Marketissa. Yritetty on muutamia kertoja, mutta ei vaan onnistu. Kortilla siis mennään. Luurina Xiaomi Mi 9 Lite.

Aikaanaan kun oli vielä Nordean asiakkuus ja iPhone niin Apple Payta tuli testattua ja se toimi juuri niinkuin mobiilimaksamisen tulisikin toimia, Mobile Pay ei tule yltämään mitenkään tuohon tasoon mitä Gpay ja Apple Pay voi tarjota, myös siksi ei jaksa vaivautua räpeltämään kun korteilla homma kuitenkin toimii kuten pitää.

Paitsi sitten kun kortti muistuttaa, että ainiin pitää muistaa PIN:iäkin käyttää. :D
 
Voisi varmaan tehdä nfc vaihtoehdon android käyttäjille. Android kuitenkin aika paljon applea yleisempi.
Varmaan aikamoista säätämistä, kun paljon käyttäjiä, niin voi helpommin saada niihin maksupäätteisiin omiajuttuja.
Ja musitettava mistä maista palvelu tulee, niin se iPhone markkinaosuus vahva kohderyhmässä ja varmaan kysyntää tekijöillä jotka murtaa Applen valtaa.
 
Paitsi sitten kun kortti muistuttaa, että ainiin pitää muistaa PIN:iäkin käyttää. :D
Pieni vaiva siihen nähden, että yrittää joka kerta maksaa MobilePay virityksellä ja päätyy lopulta korttiin kuitenkin.

Toki tuo korttien pakollinen pin-kyselyn info on toteutettu ihan päin persettä. Jostain syystä nuo masiinat ilmoittaa vain "tapahtuma hylätty" ja kassahenkilö joutuu kertomaan, että tahtoo pin-koodin. Toki se on arvattavissa kun viesti tulee, mutta luulisi että tuohon kohtaan saisi jonkun kuvaavamman ilmoituksen kuten "PIN vaaditaan", "Syötä kortti ja anna PIN" tms.
 
Pieni vaiva siihen nähden, että yrittää joka kerta maksaa MobilePay virityksellä ja päätyy lopulta korttiin kuitenkin.

Toki tuo korttien pakollinen pin-kyselyn info on toteutettu ihan päin persettä. Jostain syystä nuo masiinat ilmoittaa vain "tapahtuma hylätty" ja kassahenkilö joutuu kertomaan, että tahtoo pin-koodin. Toki se on arvattavissa kun viesti tulee, mutta luulisi että tuohon kohtaan saisi jonkun kuvaavamman ilmoituksen kuten "PIN vaaditaan", "Syötä kortti ja anna PIN" tms.

Mä yleensä vaihdan silloin vaan Pivoon. :D
 
Erikoista.
Mulla teki juurikin tuota samaa "välkkymistä" oma OP 6T aiemmin.
Täytyy käydä testaa oliko toi 3 kerran putki jotain sattumaa vai mikä homman nimi...
Tänään testattu ja edelleen toimii moitteettomasti.
Luuri löytää maksupäätteen niin nopeaan että jää tilaan "odotetaan hintaa" tjsp.
Heti kun kassa on saanut hinnan syötettyä voi tapahtuman maksaa.

En ymmärrä miksi on nyt alkanut toimimaan kun ennen ei toiminut ollenkaan...
 
Mun Pivo sanos tänään, että "Pivo contactless payment is closed. Contact Pivo customer service."
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuota Pivon toimintaa paljoa voi puolustella. Käytin itsekin sitä aikani, kunnes se vain lopetti yhtäkkiä toimimisen. Tuesta ei ollut apua, siirtyminen Curve ja gpay, ei ongelmia sen jälkeen.
 
MobilePay toimii Bluetoothilla JA QR koodilla. Esim mäkkärissä nopeiten vissiin onnistuu QR:llä.

Tänään kysyin hesessä että voiko maksaa MobilePayllä, sanoi että ei voi. Heillä ei kai sitten ole QR-koodeja. Maksoin sitten apple payllä, joka on aika selkee voittaja laajan tuen takia.
 
Tänään kysyin hesessä että voiko maksaa MobilePayllä, sanoi että ei voi. Heillä ei kai sitten ole QR-koodeja. Maksoin sitten apple payllä, joka on aika selkee voittaja laajan tuen takia.
Niin MobilePay käy niissä liikkeissä missä se on otettu (mäkkärit, teboilit, SOK ja Kesko jne). Ei se tietenkään toimi automaattisesti kaikkialla kun vaatii erilliset sopimukset.
 
Tee itse parempi. Ai niin joo ei taida onnistua.
Ihan yhtälailla isoillakin pankeilla on ongelmia aina välillä ja kai nekin on sitten kaikki amatöörejä.

Toki järjestelmissä voi olla häiriöitä, mutta omalta osaltani Pivon lähimaksu ei ole toiminut neljään päivään. Eikä korjauksen aikataulusta osata antaa edes arvioita. Kyllähän tuosta puuhastelusta melko amaröörimäinen maku jää...
 
Toki järjestelmissä voi olla häiriöitä, mutta omalta osaltani Pivon lähimaksu ei ole toiminut neljään päivään. Eikä korjauksen aikataulusta osata antaa edes arvioita. Kyllähän tuosta puuhastelusta melko amaröörimäinen maku jää...

Pitääpä kokeilla tänään toimintaa. Olen maksellut vain kortilla ihan viime aikoina.
 
Ei tuota Pivon toimintaa paljoa voi puolustella. Käytin itsekin sitä aikani, kunnes se vain lopetti yhtäkkiä toimimisen. Tuesta ei ollut apua, siirtyminen Curve ja gpay, ei ongelmia sen jälkeen.

Miten tuo käytännössä toimii? Itsellä jäänyt nyt pari kertaa ostokset kaupan kassalle kun ei pivo toimi, pakko keksiä jotain tuon tilalle. Google pay toimii hienosti danske bankin kortilla mutta ole kovin kätevää että rahaa on monella tilillä monessa paikassa. Eli pystyykö curven avulla käyttämään google payta osuuspankin korteilla?
 
Miten tuo käytännössä toimii? Itsellä jäänyt nyt pari kertaa ostokset kaupan kassalle kun ei pivo toimi, pakko keksiä jotain tuon tilalle. Google pay toimii hienosti danske bankin kortilla mutta ole kovin kätevää että rahaa on monella tilillä monessa paikassa. Eli pystyykö curven avulla käyttämään google payta osuuspankin korteilla?
Toimii siten että asennetaan Curve puhelimeen, liitetään sinne pankkien maksukortit mitä tarttee ja käytetään Curven virtuaalikorttia Googlepayssä pankkien korttien tilalta. Curven appsista voi sitten valita mistä kortista maksut menee jos on useampia. Ilmaisversio(Blue) riittää, maksullisissa on lähinnä ulkomailla matkustaville hyödyllisiä palveluita. Curven muovikorttia ei vissiin enään saa ilmaisversiolla mutta ei sitä mihinkään tartte Suomessa. Ja juu, OP:n kortit toimii, käytän itsekkin kun Googlepay on ihan eri tasolla luotettavuudessa.
 
Toimii siten että asennetaan Curve puhelimeen, liitetään sinne pankkien maksukortit mitä tarttee ja käytetään Curven virtuaalikorttia Googlepayssä pankkien korttien tilalta. Curven appsista voi sitten valita mistä kortista maksut menee jos on useampia. Ilmaisversio(Blue) riittää, maksullisissa on lähinnä ulkomailla matkustaville hyödyllisiä palveluita. Curven muovikorttia ei vissiin enään saa ilmaisversiolla mutta ei sitä mihinkään tartte Suomessa. Ja juu, OP:n kortit toimii, käytän itsekkin kun Googlepay on ihan eri tasolla luotettavuudessa.

Itsellä on tuo Curven fyysinen kortti. :)
 
Näköjään mobiilimaksun viiveestä pääsi kokonaan eroon kun rupesi käyttämään luottokorttia (tai edes sen debit-puolta) noissa Visa Electronin sijaan. Mulla on nuoresta asti ollut Electron ns. käyttötiliin kytkettynä, mutta nyt halusivat Nordeasta päivittää sen Goldiin ja ei enää mieti sekuntiakaan nfc-maksun vahvistamisen kanssa. Electronilla joutui välillä luurin pimpautuksen jälkeen jäämään vielä 5 sekunniksi passiin päätteelle sen miettiessä meneekö läpi vai ei.
 
Ei niissä kyllä pitäis eroa nopeudessa olla, mobiilla maksaessa katevaraus otetaan joka kerta oli kortti mikä tahansa, ja sehän siinä kestää. Tosin enpä olekaan hetkeen elektronilla maksellut.
 
Itsellä on tuo Curven fyysinen kortti. :)
Viime keväänä omalla kohdalla piti itseasiassa odottaa että sai fyysisen kortin ennenkuin curvea pysty käyttään. Nyt käytön aloitus näyttää olevan paljon nopeampaa ja muovikortin saa tilattua jälkikäteen jos haluaa.
 
Tuli curven kanssa ongelma. Yritän poistaa vanhaa korttia (tuli siis pankista uusi jonka otin käyttöön) Niin tulee ilmoitus että "unable to remove card, this card is currently selected, please select to pay different card before you remove this one". Jos yritän valita curve cash korttia tulee teksti "no balance". Jos yritän lisätä uutta korttia niin tulee ilmoitus että korttia ei voi lisätä, yritä toista korttia. Johtuuko tämä nyt siitä että pitäisi saada vanha samalla numerolla oleva ensin pois? Miten sen saa pois jos ei ole muuta korttia mitä ensin lisätä?
 
PIVO kokeiltu ja hyvin pelitti. Eli jos ongelmia tässä välissä oli ollut niin korjattu on.

Edit. Ja tietyskin sitten maksu toimii, mutta eipä toimi K-plussa vaan jäi saamatta. Perkele sentään.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli curven kanssa ongelma. Yritän poistaa vanhaa korttia (tuli siis pankista uusi jonka otin käyttöön) Niin tulee ilmoitus että "unable to remove card, this card is currently selected, please select to pay different card before you remove this one". Jos yritän valita curve cash korttia tulee teksti "no balance". Jos yritän lisätä uutta korttia niin tulee ilmoitus että korttia ei voi lisätä, yritä toista korttia. Johtuuko tämä nyt siitä että pitäisi saada vanha samalla numerolla oleva ensin pois? Miten sen saa pois jos ei ole muuta korttia mitä ensin lisätä?
Joo vanha pitää saada pois. Pitäisi siis olla joku muu kortti vielä ehkä sitten.
 
Mitäs hemmettiä... Google pay toiminu tähän saakka ilman ongelmia, mutta eilisestä lähtien on kassalla herjannut "tuntematon kortti". Nordean kortti kyseessä eikä vastaavia ongelmia ole ennen ilmennyt. Puhelimessa kyllä löytyy kortin tiedot oikein, mutta kassalla herjaa tuota. Onko muilla vastaavaa ja mitäs tässä pitäis tehdä?
 
PIVO kokeiltu ja hyvin pelitti. Eli jos ongelmia tässä välissä oli ollut niin korjattu on.

Edit. Ja tietyskin sitten maksu toimii, mutta eipä toimi K-plussa vaan jäi saamatta. Perkele sentään.

Mulla toimii kyllä plussakin sen kautta..
 
Mitäs hemmettiä... Google pay toiminu tähän saakka ilman ongelmia, mutta eilisestä lähtien on kassalla herjannut "tuntematon kortti". Nordean kortti kyseessä eikä vastaavia ongelmia ole ennen ilmennyt. Puhelimessa kyllä löytyy kortin tiedot oikein, mutta kassalla herjaa tuota. Onko muilla vastaavaa ja mitäs tässä pitäis tehdä?

Onko oletus NFC maksu sydeemi jota kotitaa käyttää varmasti G Pay?
 
PIVO kokeiltu ja hyvin pelitti. Eli jos ongelmia tässä välissä oli ollut niin korjattu on.

Edit. Ja tietyskin sitten maksu toimii, mutta eipä toimi K-plussa vaan jäi saamatta. Perkele sentään.

Eipä toimi mulla, edelleenkään lähimaksua ei saa sovelluksesta takaisin päälle vaan viesti ota yhteyttä.
 
Eipä toimi mulla, edelleenkään lähimaksua ei saa sovelluksesta takaisin päälle vaan viesti ota yhteyttä.

Kannattaa poistaa ohjelma ja asentaa uudelleen. Lisäksi joskus niiden liukukytkimien edes takaisin ja app uudelleen päälle on auttanut.
 
Gpay ja curve ilmeisesti nyt se paras combo pivon korvaajaksi op asiakkaille? Pivo kun on ollut rikki 7.11 alkaen, eikä kortin lisääminen takaisin vieläkään onnistu.

Tämä gpay hyökkäsi kyllä kiinni maksupäätteeseen kuin sika limppuun verrattuna pivoon, maksun vahvistamiseen meni tosin monin verroin aikaa, mutta tuo pienempi paha. Sain työpaikkaruokalassa lounaan maksettua. Tästä innostuneena ajattelin lähimaksaa Teboililla polttoaineet, mutta maksu meni automaatilla joka kerta hylkyyn. Aseman henkilökunta ilmeisesti ihmetteli ja reboottasi bensa-automaatin 2 kertaa. 4 maksuyrityksen jälkeen en enää jaksanut, vaan kaivoin sitten autosta tuon samaisen kortin, johon curve liitetty ja sillä lähimaksu meni läpi.

Joka tapauksessa kunhan töissä toimii niin se tärkeintä. Tuli tällä viikolla heitettyä jo kerran mokoma fyysinen kortti laitospesulaan työvaatteiden mukana. Tällä menolla kortit loppuisivat hyvinkin nopeasti.
 
Gpay ja curve ilmeisesti nyt se paras combo pivon korvaajaksi op asiakkaille? Pivo kun on ollut rikki 7.11 alkaen, eikä kortin lisääminen takaisin vieläkään onnistu.

Tämä gpay hyökkäsi kyllä kiinni maksupäätteeseen kuin sika limppuun verrattuna pivoon, maksun vahvistamiseen meni tosin monin verroin aikaa, mutta tuo pienempi paha. Sain työpaikkaruokalassa lounaan maksettua. Tästä innostuneena ajattelin lähimaksaa Teboililla polttoaineet, mutta maksu meni automaatilla joka kerta hylkyyn. Aseman henkilökunta ilmeisesti ihmetteli ja reboottasi bensa-automaatin 2 kertaa. 4 maksuyrityksen jälkeen en enää jaksanut, vaan kaivoin sitten autosta tuon samaisen kortin, johon curve liitetty ja sillä lähimaksu meni läpi.

Joka tapauksessa kunhan töissä toimii niin se tärkeintä. Tuli tällä viikolla heitettyä jo kerran mokoma fyysinen kortti laitospesulaan työvaatteiden mukana. Tällä menolla kortit loppuisivat hyvinkin nopeasti.
Polttoaineen ostaminen uudella Curvella ei käsittääkseni onnistu vaan korttia pitää käyttää tarpeeksi paljon ennen kuin se onnistuu. Omalla kortilla tuo toimii, mutta Curvea onkin tullut käytettyä jo yli 7000 punnan edestä.
 
Polttoaineen ostaminen uudella Curvella ei käsittääkseni onnistu vaan korttia pitää käyttää tarpeeksi paljon ennen kuin se onnistuu. Omalla kortilla tuo toimii, mutta Curvea onkin tullut käytettyä jo yli 7000 punnan edestä.
Ahaa, merkillistä. Löytyyköhän curvelta jotain katalogia mitä tällä saa ostaa ja kuinka suurilla summilla ennen kuin kortti on sisäänajettu?
 
Limiitit löytyvät sovelluksesta ja tuo bensan ostaminen on muuten ainoa asia mikä ei onnistu heti uudelle asiakkaalle. Pitäisi poistua viimeistään kun limiitit nousevat itsestään korttia käytettyä tai vaihtoehtoisesti voi kysyä aspasta.
 
Tänään tuli sitten viesti asiakaspalvelusta, että palvelimella on jotain ongelmia. Lupailivat että häiriön pitäisi maanantaihin mennessä olla ohi ja viimeistään Pivon uudelleen asennuksella pitäisi alkaa toimimaan. Jos ei niin vika voi sitten olla yhteistyökumppanin puolella. Ainakaan tänään ei kortin lisääminen vielä onnistunut...

Koskahan OP nöyrtyy ja myöntää, että valittiin väärä tie ja otetaan Google Pay käyttöön.

On ollut muuten aika erikoista käyttää korttia maksamiseen viikonlopun ajan. Pivo on itsellä toiminut aika kovalla prosentilla viimeisen vuoden.

Pivon ongelmat korjaantui lopulta maanantai aamuna. Häiriö kesti 9 vuorokautta, mikä on mielestäni aika kohtuuttoman pitkä aika. Pivolta tuli asiallinen vastaus kun kyselin miksi tiedotus oli mitä oli. Vika oli Pivon ulkopuolisen toimijan järjestelmässä ja sieltä oli saatu yltiö optimistiset aikataulut vikakorjaukselle.
 
Erikoista.
Mulla teki juurikin tuota samaa "välkkymistä" oma OP 6T aiemmin.
Täytyy käydä testaa oliko toi 3 kerran putki jotain sattumaa vai mikä homman nimi...
Nonni, eihän se Mobilepay kehuja kestänyt.
Tuttu "välkyntä" palannut ja maksu ei taas onnistunut kahdella viimeisellä kerralla...:rage:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 431
Viestejä
4 490 821
Jäsenet
74 157
Uusin jäsen
mursu-90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom