Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
18.04.2017
Viestejä
179
Highwaymenin suomalaislämmitys by Harri Marstio, Jorma Kääriäinen, Pate Mustajärvi sekä Topi Sorsakoski

 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Kuunteleeko kukaan muu enää 50-luvun musaa?


Tahi pärrä musaa?
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145


No ei kai se paras, pyydän anteeksi heiltä jotka retkahtivat kuuntelemaan! Mä nyt kuitenkin kuuntelen tähän aikaan tälläistä, aamulla taas jotin muuta jos herään?
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
No vittu! Olin siellä minäkin.


Siitä kuuntelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Hyuna sexikäs K-POP (Korea POP siis Etelä Korea) tähti ja kyllä menesyy katsos kiinalaiset pitäävät myös K-POP:ist ja Kiinassa on paljon asiakkaita!



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Pitäisi itsekin lähteä seuraamaan Korean musaskeneä. Lähinnä kiinnostaisi minkälaista Soulia/Funkia/Jazzia/Hip-hoppia siellä tehdään, toki myös jos hyvää poppia ja elektronista löytää niin sitäkin.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Pitäisi itsekin lähteä seuraamaan Korean musaskeneä. Lähinnä kiinnostaisi minkälaista Soulia/Funkia/Jazzia/Hip-hoppia siellä tehdään, toki myös jos hyvää poppia ja elektronista löytää niin sitäkin.
Kiitos hyvästä palautteesta. K-POPia tehdään julmetun paljon. En pidä kaikesta K-POPISTA läheskään mutta jos etsit youtube kautta löydät paljon K-POPIA. Minä en osaa korean kieltä paitsi joitakin sanoja kun olen harrastanut Tae Kwon Do:ta aikoinaan. Mukavaa jos joskus sekoittavat hieman englantia mukaan mitä ymmärrän.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Kiitos hyvästä palautteesta. K-POPia tehdään julmetun paljon. En pidä kaikesta K-POPISTA läheskään mutta jos etsit youtube kautta löydät paljon K-POPIA. Minä en osaa korean kieltä paitsi joitakin sanoja kun olen harrastanut Tae Kwon Do:ta aikoinaan. Mukavaa jos joskus sekoittavat hieman englantia mukaan mitä ymmärrän.
Lyriikat ei juurikaan kiinnosta. En minkäkään ymmärrä mitä se kitara ja saksofoni sanoo, diggailen vaan soundista. Sama pätee ihmisiin ja laulajien ääniin. Kunhan musa on hyvää ja ääni on upea niin lyriikoilla ei juurikaan ole väliä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tässä pari muuta K-POPIa mistä pidän... Black Pink ja Hyuna ovat kyllä suosittuja. Hieman villi ja erikoinen Black Pink:


Vähemmän suosittu ja tunnettu... mutta pidän kauhu teemasta... tosi asia Etelä Koreasta. Etelä Korea on varakas mutta pelkäävät Pohjoiskorea. Se voi olla syynä myös että prostitituutio on sitä Saksan luokkaa suosiossa vaikka enemään piilossa Etelä Korean yhteiskunnassa. Tämä laulu voi olla mix sitä yliluonnollista kauhu teema ja/tai pros...
 
Viimeksi muokattu:

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635


CBL julkaisi uuden albumin ja sitä on kiva popitella näin pimenevässä syysillassa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kun puhuitte tietokone peleistä niin tämä musiikivideo kokonaisuudessaan musiikki+video voitti palkinnon vuonna 2011:
SHOT IN THE DARK [Award Winning] Within Temptation


Within Temptation - A Demon's Fate


Underworld: Awakening- Empty Eyes (Within Temptation)


Pidän kauhu ja toiminta elokuvista ja myös historia/sota elokuvista kuten Dunkirk.
Stockmann HULLUT päivät tulee ja menen ostaa elokuvalippuja!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 306


Uuden Blade Runnerin innoittamana tuli laitettua vanhan BR:n soundtrack soimaan. Tuolta löytyy useampi "mukavatunnelmainen" kappale. Uuden soundtrack sopi ehkä elokuvaan, mutta ei sitä kyllä muuten jaksa kuunnella (pl. Elvis). Vanhassa vara parempi. :)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Täytyy nyt sanoa näin. Alkaa kyllästyttää tämä työtilanne Suomessa. Teen työtä josta en pidä ja sillä ei ole mitään tekemistä koulutukseni kanssa. Se on myös osa-aikainen työpaikka.

Headhunterit ne kosii minua ulkomaa työpaikkoihin mutta se on myös niin että headhuntteri ei ole aina niin osaava että löytää sopivan työpaikan sopivalle työntekijälle esim vaatimukset voivat olla lian kovat, palkka kehno tai muuta huonoa.

Olen ollut ennen ulkomailla myös töissä ja totta se on että usein näyttää ruoho vihreämmältä aidan toisella puolella mutta kun on mennyt sinne niin aika +-0 (tarkoittaa ei huonompi mutta ei myöskään parempi) Suomeen ainakin minun entisen kokemuksen perusteella asia on näin.

Alkaa olla sellainen feelis että minä vaan vuokraan asuntoja Suomessa ja menen ulkomaille taas töihin jos tilanne ei parane.
Musiikkivideot kun kuluu tänne laittaa...

Tässä on video TYÖTÄ TYÖTÄ TYÖTÄ!
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Cool Armatt! Mortal Kombat 1995 on minun makuun se kakkonen oli kyllä aika surkea mutta ykkönen oli suhteellisen hyvä.

Olen 17 vuotiaana saanut hopemitalin Suomessa Tae Kwon Do:sta tournament jossa oli 16 osaanottajaa minun ryhmässä ja olin toiseksi paras (voittaja kyllä ansaitsi kultansa oli minusta hieman tasoa vielä parempi). Aikuusiässä en ole saanut mitaleja ja silloin vastus on kovempi tulee mustavöisiä jne.

Mortal Kombat perustuu tietokone peliin niin ei ole realistinen, mutta jotkut tekniikat ja potkut on mukavia katsoa.
Se ei kirjoiteta Mortal Combat koska se on elokuvan nimi Mortal Kombat:

Tästä musiikista minä pidän hieman 90 luvun RETROA ja taistelu on Mortal Kombat 1995 vuoden elokuvasta:
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Hyvä Fakiiri yes PSYTRANCE on ihan ok minun makuuni... pidän myös Vocal Trance aika paljon.

Tässä on yksi minun PSYTRANCE suosikki vuodelta 2012 uskon. Varoituksena ehkä hieman lian hardcore Psytrance monen makuun.


Tässä aika ok vuodelta 2014-2015 ja suhteellisen kiinnostava video:
 
Viimeksi muokattu:

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 705


Hyvää taustamusiikkia tähän naputtelutuokioon :)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894

Wohoo played Magic The Gathering today... with friends... all of my decks are not super good.. However my best deck
is currently undefeated after I changed it a bit a few weeks ago. Tommorrow ei kun oikeastaan tänään koska on jo lauantai!!! menen FINNKINO elokuvateatterin ystävien kanssa ja katsotaan elokuvaa!!!

Kuuntelen siis ylläolevaa kun en saa unta... ja mukava musiikkivideo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
35

Wohoo played Magic The Gathering today... with friends... all of my decks are not super good.. However my best deck
is currently undefeated after I changed it a bit a few weeks ago. Tommorrow ei kun oikeastaan tänään koska on jo lauantai!!! menen FINNKINO elokuvateatterin ystävien kanssa ja katsotaan elokuvaa!!!

Kuuntelen siis ylläolevaa kun en saa unta... ja mukava musiikkivideo.
No ei kai uni silmään tulekkaan kun tuon näköinen nainen videolla:lol:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894

En osaa Espanijaa juurikan paitsi mitä olen oppinut Tex Willer sarjakuvasta.

Se sanottuna COOL, seksikäs ja sana espanija DURO! = suomi KOVA! ole COOL jne oletan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 661
Viestejä
4 187 803
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom