Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
709
Seuraavaksi kuuntelet varmaan niitä kahta muutakin "kovaa peetä" eli Prodigya ja Perturbatoria...

Itse pyrin tällä hetkellä perehtymään operettien maailmaan - musiikkityyli, joka ei nuorempana kiinnostanut käytännössä paskankaan vertaa. Tässä klassinen "jääkuningatar" Elisabeth Schwarzkopf ilottelee enemmän ja vähemmän tunnetuilla operettisävelmillä vuonna 1959: Elisabeth Schwarzkopf Sings Operetta
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
461
Biisi jossa monta kohtaa joista koskaan en oo oppiny tykkäämään (mm alku), mutta myös monta kohtaa jotka niin upeita että tulee kylmänväreet.


The Glitch Mob - Becoming Harmonious myös älyttömän hyvä
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
34
Tämmöstä kepitystä tällä hetkellä. Itseltä ei noin korkeaa ääntä irtoa vaikka joku nappaisi kepeksistä kiinni ja hyppäisi kalliolta alas. Hieno ralli.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
171
Hieno bändi, hieno nimibiisi. Tämän levyn jälkeisiin en ota kantaa (en ole kuunnellut).

 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
171
Oijoi Virgin Steele mainittu, "Invictus"-levy on mahtava. Tämän spottasin ihan radiomafian "Metalliliitosta" (ysärillä tietty):
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305


Synthwavea tulee fiilisteltyä tänä iltana. Tähän musiikkilajiin tuli tutustua kun pelasin Hotline Miamia 1 ja 2.


Harmi ettei ollut oikea radioasema GTA V:ssä. tätä olisin mieluiten kuunnellut kruisailun ohella. :joy:
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Tuttu ties mistä:

Ja lisää samaa sorttia:

 
Viimeksi muokattu:
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Levy miltä tämä kappale on oli kyllä julkaisuvuotensa ylivoimaisesti parhaita omaan makuun. Kelpaa tänäkin päivänä lätkäistä suljetut kuulokkeet korville, lähteä ulos kävelylle ja lyödä volat kaakkoon tunniksi.

 

AlexKrycek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
19
viimeksi kuunnellut teininä, mutta nyt palannut tähän levyyn

 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
En tiedä onko syynä ikä vai mikä, mutta viimeisen parin vuoden aikana minulla on ollut unissani soundtrack. Tänä aamuna herätessä tämä oli ollut unissani taustalla. Unia en muista, mutta biisin kyllä:

Ihme meininkiä.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
88
Ensipuraisu KYPCKiin tapahtui keikalla ja kolahti muuten sen verta lujaa, että saman tien lähti levyä ostoon.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
171
Marraskii vielä lukematta, kurskiin pitäis tutustua...

Joko peilin edessä tai ilman:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
171
Työkalua joo, jotenkin loputon bändi. Koskaa ei saa valmiiksi tota kuuntelua. Onhan se hieno.

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
890
Diablo on tässä parin päivän aikana soinu aika kovaa ja tänään keikalle :kippis:

Ensipuraisu KYPCKiin tapahtui keikalla ja kolahti muuten sen verta lujaa, että saman tien lähti levyä ostoon.
Joskus oon bändin nimen kuullu, biisiäkään en ole koskaan kuullut vaan tänään lämppäävät Diabloa, saas nähä mite kolisee.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
88
Diablo on tässä parin päivän aikana soinu aika kovaa ja tänään keikalle :kippis:


Joskus oon bändin nimen kuullu, biisiäkään en ole koskaan kuullut vaan tänään lämppäävät Diabloa, saas nähä mite kolisee.
Itse kävin katsomassa saman kiertueen Pakkahuoneella ja oli kyllä joka sentin arvoinen :kippis:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
236 374
Viestejä
4 146 341
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom