Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134

Meikäläisen lapsuusajat kiteytyy tähän kappaleeseen, vaikka 90-luvun lapsosia olenkin. Vanhemmat teki kyllä oivaa aivopesua aikoinaan, kun DM (etenkin ne 80-luvun lopun ja 90-luvun julkaisut) iskee vieläkin niin helvetisti.
 

buko

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Tämän päivän lenkin soittolistasta pari otosta... ehkä ääripäät.

 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 625
Dires Straitsia - saattaisimpa vaikka tirauttaa kyyneleen jos livenä pääsis kuunteleen Sultans of Swingin ja Brothers in Armsin Knopflerin soittamana.
Dire Straits & Eric Clapton



 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
On tämä elämä hyvin mielenkiintoista siinä mielessä että joidenkin biisien lyriikat kyl niiku iskee 100-0 juuri siihen yhteen päivään kun kuuntelet sen tietyn biisin. Jotenkin hämmentävä fiilis mutta samalla miettii että vittu ku on oikeasti fiksut lyriikat kun on 5pv töissä ja oot aivan poikki ja ei jaksa vain tehdä mitään.

Tässä lähinnä meikäläisen fiiliksiä työpäivän jälkeen ja kohta taas pitäisi mennä nukkumaan kun väsyttää niin pirusti ja aloittaa aamulla se oravanpyörä.

Laskut pitäis maksaa ja muuta vastaavaa;

Ei se haittaa, eikä ruokaa jaksa laittaa
Tai vaihtaa ees kanavaa, katon lumisadet vaikka
Tuun kai aina elään ikiomas maailmas
Jos taivas on musta ja aurinkoo vailla;

Konttaan rättiväsyneenä elämäni läpi;

Mun toivomuskaivos on kusta, arkun pääl multaa
Ja sateenkaaren pääs padas paskaa eikä kultaa
Ihan turha huutaa, ei mua kuule kukaa
Mä tarvisin kai muijaa johon tän kaiken vois purkaa;

Pitäs kai ulkoilla, urheilla ja muuta
Mut ku kaikki on turhaa, on liian kylmä tai kuuma;

Vääntämään mättöö tai siivoon tätä läävää;

 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 079
Itse en isommin välitä yleensä, harvinaisen hyvä c.o.b keikka.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134

Mellow Sonicilla/Synesthesicsilla on hyviä versioita videopelikappaleista. Tämä ollut nyt tehosoitossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
540
Rauli Badding Somerjoen syntymästä tuli eilen (30.8.2017) kuluneeksi 70-vuotta. Päätin jälleen alkaa kuuntelemaan hänen tuotantoaansa
Ei ollenkaan huono idea. Voisin itsekin kuunnella Baddingin tuotannon uudestaan läpi.
Joskus kitaraa vielä harjoitellessa tuli mm. Valojen pianokuviot väännettyä kitaralle.
Ja ihan kohtuulisesti taisi onnistuakin Valojen osalta. Löytynee vielä jostakin mapista nuo tabulatuurisotkut.

 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 557
Yllättävän hyvää musiikkia kun pari kertaa kuuntelee :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
105
On kyllä kovaa tykitystä Hollywood Undeadilta! Tutustuin tähän bändiin kuukausi sitten ja kyllä päivittäin tulee kuunneltua. Uusi albumiki julkastaan tämän kuun lopussa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä, että tän bändin pitäis suosiolla lyödä pillit pussiin, kumipuvut kaappiin ja lähteä tekemään muita hommia.
Mitäpä sitä lyömään pillejä pussiin jos bänditoiminnalla saa elantonsa? Niin kauan kuin elannon pystyy hankkia bänditoiminnalla niin se on kannattavaa jos siitä tykkää, IMO.

Ja sitten vastaan ketjuun, en uskonut apiksen tuotannosta löytyvän kappaletta joka iskisi yhtä lujaa kuin Vasten mun kasvojani. Olin väärässä, tässä on se!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 945
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom