Keskustelua sähköhammasharjoista

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 723
Voit säilyttää runko-osaa verkkovirtaan kytketyssä laturissa. Akkua ei voi yliladata.

Oman Pro-mallin manuaali.
Tuo teksti on ollut ikuisuuden kaikissa sähköhammasharjojen ohjekirjoissa. Lataus-systeemin tekniikka on kyllä sellaista ettei sillä ihan hirveän herkästi akkua saa huonoksi mutta itse en ainakaan pidä harjaa laturissa kuin vain latauksen aikana ja otan sen sitten peilikaapin sisään jemmaan kun on ladattu, on hygieenisempikin kun ei ole kaikkien ilmassa leijuvien pöpöjen ulottuvilla kuten laturissa ollessaan vessassa.

Vanhemmissa/halvemmissa Oral-B harjoissa oli nikkeliakku ja onkohan nyt sitten Pro 3 -mallista eteenpäin litiumakku. Saattaa olla että jossain satunnaisessa mallissa aiemminkin on litiumia ollut mutta ennen pääsääntöisesti oli nikkeliakkuja.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 180
Tuo teksti on ollut ikuisuuden kaikissa sähköhammasharjojen ohjekirjoissa. Lataus-systeemin tekniikka on kyllä sellaista ettei sillä ihan hirveän herkästi akkua saa huonoksi mutta itse en ainakaan pidä harjaa laturissa kuin vain latauksen aikana ja otan sen sitten peilikaapin sisään jemmaan kun on ladattu, on hygieenisempikin kun ei ole kaikkien ilmassa leijuvien pöpöjen ulottuvilla kuten laturissa ollessaan vessassa.

Vanhemmissa/halvemmissa Oral-B harjoissa oli nikkeliakku ja onkohan nyt sitten Pro 3 -mallista eteenpäin litiumakku. Saattaa olla että jossain satunnaisessa mallissa aiemminkin on litiumia ollut mutta ennen pääsääntöisesti oli nikkeliakkuja.
IO mallin suhteen olin tuossa yllättynyt että siinä on vaihdettava Li-ion akku. Näyttäisi maksavan 10-20€ kieppeillä.

Olisin olettanut että vanhaan tapaan jotenkin estävät akun vaihtamisen mutta ehkä EU korjattavuusvaatimus on saanut tässäkin positiivista kehitystä aikaan.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 104
otan sen sitten peilikaapin sisään jemmaan kun on ladattu, on hygieenisempikin kun ei ole kaikkien ilmassa leijuvien pöpöjen ulottuvilla kuten laturissa ollessaan vessassa.
Toisaalta ilmankierto siellä kaapissa täytyy tällöin olla kunnossa
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 307
Viestejä
4 307 262
Jäsenet
71 812
Uusin jäsen
GarthKicle

Hinta.fi

Ylös Bottom