Okei, tuota vedenkestävyyttä, ei siis käynyt edes mielessä. Päivityksistäkään ei ollut mitään tietoa, kun tuo nykyinen päivittää - ei automaattisesti mutta pyynnöstä kyllä, käymättä play kaupan kautta.
Luureista pidetty sen verran hyvää huolta että kaks kertaa on tippunut. Eka oli motorolan micro tac NMT

, ei hajonnut edes. Toinen sampan joku poliisihuutokaupasta ostettu simpukka, laitoin väärään taskuun ja autosta kun nousin, niin lipsahti asfaltiin, ei hajonnut sekään. Acessa on kotelo sentään, toinen luuri eli pocket + ollut ilman mitään suojia, eikä uutta häpeä.
Mites tuon Huawein sormenjälkitunnistus, eikös se oo selkäpuolella - joten jos on kotelossa hieman hankalaa?
Uuden puhelimen hankinta on mulle aina yhtä tuskaa
Ei ol hankalaa, semmottine pien vinkki, ettei tarvi tehä kahest kaikkea, määrittele sormenjälki lukijalle vasta sitten
kun siin on jokin siihen jäävä kotelo paikalla. Silloin se toimii parhaiten. Mä en jaksanu uusiks, ol jonkin aikaa
ilman lompsa koteloa. Toimii silti hyvin, tosin ei niin kun ennen kotelointia.
Se on makuasia, mikä lukijalle on hyvä paikka, mut mä totuin nopsaan et on takana se lukija,
tosi nopsa yhel kädel käyttää, saat fonen auki ennen ku avaat esim. lompsa kotelon.
Muuten jos nyt haet esim. 7 Liten niin siihen pitäis aika pian tulla Nougat päivitys, sit vast
sen jälkeen säätään, mä en ottanu sitä varmuuskopiointia vaan laitoin päivityksen
rulettaan ja kaikki meni hyvin.
Mulla tippu vanha Samppa monesti, ei asfaltille, mut lattialle, mutta ei se silti hajonnu mitenkään,
eikä naarmuakaan näyttöön. Gorilla lasi toimi. Ikinä ei ollu mitään suoja kotelo sydeemeit siin.
Ainut suoja mikä mun 7 Litest puuttuu niin on näytön suojalasi, on ilman Panssari lasia, kun
kummiskin niitäkin juttuja on tollasis tippumis tapauksis et Panssari lasi on säilyny ehjänä,
tai miltei, mutta se on niinku ottanu iskun vastaan ja särkeny alta fonen oman näytön lasin...
Mullekin oli ennen, mut viime syksyl ei tarvinnu kauaa funtsia.