Mikä auto minulle?

Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
22
Onko kommentteja Skoda Rapid hatchback ista? Ei mitään kovin erityisiä vaatimuksia, mutta lastenkärryt pitäisi mahtua mukaan ja muutenkin tilava tavaratila on plussaa.
Satunnaista ajoa, muutama kerta vuoteen hieman pidempi reissu.
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
67
Taas olisi auto hakusessa. Tässäpä kriteerejä:
-Neliveto (Ei tarvitse olla ''aito'' nelikko)
-max. 240tkm ajettu
-min. vuosimalli 2007
-hinta n. ~13 000€. Ihan maksimaalinen hinta 14 000€
-Ei mitään mikä tulee Aasiasta.
-Diesel
-Ilmastointi
-Ei karvalakkeja
-Bluetooth. (Ei tarvitse pystyä toistamaan musiikkia bluetoothin kautta)

Harkinnassa BMW e6x/e9x, MB C/E, Audi A4/A6.
Bemarista ei 2.0 dieseliä, eikä Audista. Tällä hetkellä 530d e60 vetää eniten puoleensa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 329
Spacebackia ei kannata harkita jos tilaa haluaa, se sedania ulkonäöltään muistuttava on oikeasti tilava.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
303
Onko täällä kokemusta farkku Mazda 6 Sport Wagonista, eritoten tästä Skyactiv-tekniikasta? Sellainen 2013 vuoden malli olisi tulossa koeajolle, 151tkm ajettu.
 

Incredible Buff

Suosittelen maastohiihtoa
Team Apple
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
Kuutosesta ei oo kuin parin koeajon verran, mutta Skyactiv Kolmonen oli vajaa neljä vuotta ajossa. Turbokoneisiin verrattuna kierroksia joutuu käyttämään joissakin tilanteisss reilummin. Muuten ei tekniikasta pahaa sanottavaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Onko täällä kokemusta farkku Mazda 6 Sport Wagonista, eritoten tästä Skyactiv-tekniikasta? Sellainen 2013 vuoden malli olisi tulossa koeajolle, 151tkm ajettu.
Kävin Tikkurilan Rinta-Joupilla tunnin koeajolla tuollaisella Mazda 6:sella, kun kaveri etsi uutta autoa ja ei perkule mikä 90-luvun tojotan fiilis tuli kun hyppäsi tuohon sisälle.

Varsinaisestihan tuossa ei ollut mitään vikaa, mutta jotenkin meno tuolla kone+laatikko yhdistelmällä oli melko kuminauhamaista ja kaasua sai tosiaan käyttää myös ohjaus tuntui jotenkin melko etäiseltä ja kevyeltä eurooppalaisiin verrattuna.
Kaiken kruunasi tosiaan tuo suoraan 90-luvun tojotasta kopioitu sisusta.

Tuon jälkeen kun kävin koeajamassa -15 mallisen karvalakki 1.4 TSI Passatin DSG:llä, niin se tuntui jo helkutin paljon premium autolta. :rofl2:

Kuitenkin tuollainen Mazda on varmaan ihan mukava matkustaa ja tekniikan puolesta tuossa ei pitäisi olla mitään suurempia murheita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Kävin Tikkurilan Rinta-Joupilla tunnin koeajolla tuollaisella Mazda 6:sella, kun kaveri etsi uutta autoa ja ei perkule mikä 90-luvun tojotan fiilis tuli kun hyppäsi tuohon sisälle.

Varsinaisestihan tuossa ei ollut mitään vikaa, mutta jotenkin meno tuolla kone+laatikko yhdistelmällä oli melko kuminauhamaista ja kaasua sai tosiaan käyttää myös ohjaus tuntui jotenkin melko etäiseltä ja kevyeltä eurooppalaisiin verrattuna.
Kaiken kruunasi tosiaan tuo suoraan 90-luvun tojotasta kopioitu sisusta.
Taitaa nyt aika kullata herran muistoja? :D

Vm. 1999 Avensis:
toyota-avensis-1999_04_original[1].jpg


Vm. 2014 Mazda 6:
mazda-6-2014_03_original[1].jpg

Ämpärimuovia juu, mutta ei nyt ihan "klassista" 90-luvun tojotaa... :D
(Kaikki säätimet toki samoilla paikoillaan eikä edes ilmantottoaukot pyöreitä niin kuin italoissa tai mk 1 6:ssa...)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 317
Jos joku on katsomassa pikkuautoa esim perheen kakkos kulkineeksi. Niin tässä ois viimeisin koeajo videoni vuoden 2010 i20:stä:

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Onko täällä kokemusta farkku Mazda 6 Sport Wagonista, eritoten tästä Skyactiv-tekniikasta? Sellainen 2013 vuoden malli olisi tulossa koeajolle, 151tkm ajettu.
Yhteisiä kilometrejä moisen kanssa takana reilut 200tkm. Yhteensä kilometrejä on mittarissa n. 260tkm. Vuosimalli 2014, 2,5l bensakone automaatilla ja sen aikaisella korkeimmalla varustelutasolla. Ei ole nurkkapyörityksessä, mutta muuten on saanut osakseen vähintäänkin "reipasta" käyttöä. :)

Seuraavat ongelmat on tullut vastaan:
- Takapenkin toisen puolen selkänojan lukitus vittuilee ja sen jälkeen, kun on joutunut sen kaatamaan, saa hyvän tovin räpeltää, että suosuu pysymään taas ylhäällä. En ole tehnyt asian eteen mitään, kun niin harvoin joudun molemmat selkänojat kippaamaan.
- Apukuskin puolen etuoven kaiutin alkoi pitämään röpeltävää ääntä, korjasin liimalla. Nopea ja kestävä korjaus. Tämä on eräänlainen tyyppivika, jos autossa on Bosen soundsystem. Tietoa löytyy aika hyvin ympäri nettiä.

Varsinaisia teknisiä ongelmia:
- Apulaitehihna meni poikki ja virta loppui kesken kotimatkan. Hiukan korpesi, kun seuraavana päivänä oli reissuun lähtö. Onneksi kaikki meni ihan ok, Mazda järjesti hinauksen ja tuoreen farmari-Insignian automaatilla viideksi vuorokaudeksi. Itse maksoin apulaitehihnan ja asennustyön.
- Adaptiivisen vakionopeussäätimen etäisyystutka sekosi joskus ja toimintakuntoon saanti vaati huoltokäynnin, jossa kohdistivat mokoman.
(Lisäksi vaihdettu kuluvia osia huoltojen yhteydessä. Muistini mukaan mennyt (ulommat?) vetonivelet, puslat eteen, jarrulevyt joka kulmaan, sekä jarrupaloja. Mahdollisesti on lisäksi mennyt jotain pientä kilkettä, jota en enää muista.)

Pari seikkaa voi olla showstoppereita, joten jos käyt koeajolla, varaa riittävästi aikaa:
- Penkin istuinosa on aika lyhyt. Itse olen lyhyenläntä, joten ei ongelmaa, mutta pidemmälle henkilölle voi olla eri juttu. @Incredible Buff taisi olla normaalikokoinen(?), joten hän ehkä tietää sanoa paremmin Mazdan ajoergonomiasta.
- Ajomelu. Itseäni ei sekään häiritse, edellinen auto oli kakkoskopan Octavia RS. ;) 5-sarjan saksalaiseen tottuneella voi korvat vuotaa verta.
- Sisustukseen en osaa ottaa kantaa muuten, kuin että mielestäni ihan ok, vaikkei luksusta juuri tarjoakaan. Onneksi olen tottunut näihin "peruspertin kulkineisiin".

Jo mainittu ohjaus on omaan makuun ihan hyvä. Ei ole liian kevyt, kuten esimerkiksi oli vuoden (vai kahden) ikäisessä Golfissa.
Muutenkin olen tykännyt tuolla ajaa, ihan vakaasti etenee. Tosiaan kierroksia pitää käyttää, mutta nyt jos pitäisi valita kahdesta samantehoisesta laitoksesta, vapari tai ahdettu, mukaan lähtisi vapari.

Kaiken kaikkiaan hyvä sekä luottavainen fiilis ja yhteiselo jatkuu edelleen. :)
 

Mariini

Tukijäsen
Team Tesla
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 438
Tuon etuna on olla mallisarjansa viimeisiä ja käyttökelpoisella koneella. Vähä neekerimalli, mut ompa ilmastointi eikä ruostu, turvallinen aikakautenaan.
 
Liittynyt
29.10.2018
Viestejä
13
Perheeseen tulossa loppuvuodesta lisäystä, joten isille ominaiseen tapaan on heti isomman auton hankinta mielessä. Tällä hetkellä käytössä on -06 farmari Focus, joka tuntuu jäävän pieneksi eli sitä isompaa farmaria tai tila-autoa olisi hakusessa. Budjetti pyörii jossain 7000€ ja 10000€ välillä, mutta jos hinta-laatu -suhde nousee hurjasti parin-kolmen lisätonnin satsauksella, niin se on mahdollista. Ajoa autolle tulee paljon, sillä pelkästään työmatka-ajoa tulee 150 km päivässä (eikä ainakaan tässä vaiheessa ole valmiuksia hankkia erillistä perhe- ja työautoa). Takapenkille pitäisi saada kolme isofix-kiinnitteistä turvaistuinta kiinni. Siinäpä reunaehtoja jo jonkin verran. On todennäköistä, että auto tullaan ajamaan ns. loppuun, mutta on toki mahdollista, että se vaihtuu vielä isompaan, mikäli perhe vielä kovasti kasvaa eli jokin arvo jälleenmyyntiarvollakin toki on. Minkälaisia ehdotuksia ja kokemuksia teillä on tämän kaltaisista kulkupeleistä?

PS. Eestistä hakeminen on ollut mielessä, joten siitä kokemuksia omaavilta olisi kiva kuulla ajatuksia. Ruotsi lienee poissa pelistä haun suhteen vielä aika pitkään koronan takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 762
Ei noihin perus-focuksiin ja Insignioihin mitään kolmea penkkiä rinnakkain mahdu, oli isofix tai ei. Hankala paikka, kun alkaa jo riippua niistä penkeistäkin mitä sinne pistää.
 
Liittynyt
29.10.2018
Viestejä
13
Ei noihin perus-focuksiin ja Insignioihin mitään kolmea penkkiä rinnakkain mahdu, oli isofix tai ei. Hankala paikka, kun alkaa jo riippua niistä penkeistäkin mitä sinne pistää.
Se on erittäin totta ja tässä ollaan autokauppoja lähdössä kiertämään istuinten kanssa juuri siksi. Tuohon kriteeriin ei tarvitse ehdotuksissa liikaa lukittautua kunhan olisi muutoin tilavampi kuin Focus.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
208
Olen etsiskellyt uutta autoa kun puolison kauppakassi sai ajokieltoa eikä sitä välttämättä kannata tai huvita korjailla. Hakusessa olisi tilava auto, jossa järkevät käyttökulut, vetokoukku, navi, vakkari ja bensakone. Mielellään vähän ajettu, uudehko ja alle 16ke. Saisi myös mielellään olla vähän massasta erottuva mikä helposti sulkee pois corollat, passatit yms.
Tänään kävin vaimon kanssa koeajamassa toista Ssangyong Korandoa, joka tuntui edellistä paljon paremmalta, vaihdelaatikko takelteli vähemmän ja tuntui hiljaisemmalta. Sain sen verran sopivan diilin tingittyä että löin kaupat lukkoon.
 

Incredible Buff

Suosittelen maastohiihtoa
Team Apple
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
Pari seikkaa voi olla showstoppereita, joten jos käyt koeajolla, varaa riittävästi aikaa:
- Penkin istuinosa on aika lyhyt. Itse olen lyhyenläntä, joten ei ongelmaa, mutta pidemmälle henkilölle voi olla eri juttu. @Incredible Buff taisi olla normaalikokoinen(?), joten hän ehkä tietää sanoa paremmin Mazdan ajoergonomiasta.
Mä olen lähes 190cm enkä osannut pitää ongelmana. Toki ajoasentotottumukset on perseestä ja ajan alhaalta ja seljällään. Eipä nykyisessä tsekkivolkkarissa omasta mielestä sen kummempi jakkara ole ja en pitänyt Mazdan penkkiä ongelmana Opelin AGR -jakkaroiden jäljiltä. Omaan ajoprofiiliin ei tosin kuulu kusematta Lappin tyyppiset maantiepätkät vaan alle 200km pätkiä yleensä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
25
Moro.

Kysellääs täältä, jos jollakulla olisi fiksua tietoa. Olen katsellut uutta autoa hintaluokassa 10-12 000 euroa. Kriteerit ei ole mielestäni kovin ihmeelliset:
- farkku
- vetokoukku/asennusmahdollisuus
- helppohoitoinen/halvahko (eihän ne koskaan ole, mutta M-bemari tulee luultavasti kalliimaksi kuin vaikka opel astra, näin mutulla)
- Kai jotain muutakin, muttei tule mieleen. Tuo vetokoukku on oikeastaan ainoa "must have"

Nyt on tullut vastaan KIA Ceed 1,6 ISG mallia useampi kappale. Noilla näyttäisi järjestäen tuossa hintaluokassa ajetun noin 2/3 vastaavan hintaisten/kokoisten opelien/fordien/volkkareiden ja muiden kilometreistä. Esim:

Onko näissä jotain älytöntä tyyppivikaa tai muita ongelmia,miksi on noin halpoja? Itselleni ei autolla ole mitään statusarvoa. Jos se on edes kohtuullisen taloudellinen ja laskee pari kertaa vuodessa veneen trailerilta mereen niin se riittää. Olisiko esimerkiksi joku 120-130 000 ajettu ford sittenkin järkevä vaihtoehto? Esim:

PItäisi varmaan osata kysyä enemmänkin... Täytyy alkaa tosissaan perehtymään, mutta tämä nyt pisti silmään kun nettiautoa selailin.
Olen muuten hakuihin rajannut koneet 1,6 litraisesta ylöspäin. Onko tuo ihan hölmöä? Onhan noita ahdettuja 1-litraisia esim. mutta puoltaako vähäinen ajo ja trailerin vetäminen jompaa kumpaa?
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 370
Jossain kian moottorimallissa saattoi muistaakseni olla jotain männänhelmojen kalisemisongelmia mutta muutenhan nuo ovat suht vähävikaisia.

2015 mallissahan on vielä pari vuotta takuutakin jäljellä.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 298
Ilmeisesti siittiöni on varustettu poranterillä sillä ehkäisystä huolimatta kolmas lapsi ilmoittaa tulostaan. Pitäisi siis löytää auto mihin mahtuisi taakse 3 lastenistuinta. Olen katsellut Ford C-maxia, joka ei näyttäisi niin kammottavalta kuin jotkut ns lestabussit. Onko kokemuksia, miten sinne saa penkkejä kiinni? Istuimet on turvavyökiinnitteisiä sillä nykyisessä vuoden 2010 Focuksessa ei ole isofixejä. Seuraava askel on selvästikkin vasektomia! Ps. Sattuuko se?
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
C-Max lienee myös ihan luotettava auto, kuten Focuskin. Volkswagen Touranin heitän myös soppaan, joku muu voinee tulla kertomaan millä moottori ja vaihteistoyhdistelmillä noita ei kannata ostaa. Oma valinta olisi Honda Odyssey, mutta tahtovat olla kaikki oikealta ajettavia, joka ei itseäni varsinaisesti haittaa, mutta rouvaa kuulemma haittaa. :hammer:
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 298
Joo varmasti on luotettava auto mutta kellään ei tunnu olevan kokemuksia kolmesta lastenistuimesta kyydissä. Jostain syystä fordilla olen ajanut jo 10v ja olen ollut ihmeen tyytyväinen, loistava hinta/laatusuhde.
 

an13

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
711
Vetokoukun asennus jossain koukkupajalla maksaa 4-600€ että ei kai sitä pakko ole olla valmiina jos löytyy muuten tosi helmi peli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 025
Ilmeisesti siittiöni on varustettu poranterillä sillä ehkäisystä huolimatta kolmas lapsi ilmoittaa tulostaan. Pitäisi siis löytää auto mihin mahtuisi taakse 3 lastenistuinta. Olen katsellut Ford C-maxia, joka ei näyttäisi niin kammottavalta kuin jotkut ns lestabussit. Onko kokemuksia, miten sinne saa penkkejä kiinni? Istuimet on turvavyökiinnitteisiä sillä nykyisessä vuoden 2010 Focuksessa ei ole isofixejä. Seuraava askel on selvästikkin vasektomia! Ps. Sattuuko se?
C-Max:n takapenkki on mallia 40:20:40 eli keskipaikka on kapeampi kuin reunapaikat. Mulla oli Grand C-Max kolmisen vuotta ja lopulta kyllästyin juuri tuohon keskiriviin kolmen lapsen kanssa.

Melkein suosittelen katsomaan tila-autoja, joissa on 3 samankokoista istuinta (Touran, (Grand)Scenic, C4 Picasso, 5008...).
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 298
Melkein suosittelen katsomaan tila-autoja, joissa on 3 samankokoista istuinta (Touran, (Grand)Scenic, C4 Picasso, 5008...).
Ne on vaan niin helvetin rumia ettei niillä kehtaa ajaa. Skoda Oktaviaan kuulemma saa etupenkille isofixeillä yhden istuimen kiinni, pitänee tutustua sellaiseen.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
IMG_20200712_102855.jpg


Pahoittelut sotkusta mutta tuolta näyttää - 18 Peugeot 5008 Allure:n takapenkki. Kontin puolella lisäpenkeillä itsekin oltuani mahtuu siellä olemaan. Isofixit on jokaisella 3 penkillä.
Kiskot jokaisella penkillä ja reunimmaisia saa kallistettua taaksepäin lekotteluasentoon.
 

Mariini

Tukijäsen
Team Tesla
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 438
Uus 3008/5008 on enemmän SUV look a like kuin tila-auto ja Renault Espace myöskin ei näytä enää edeltäjältään. Katsoisin myös S-Max.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 329
5008 ja Grand Picasso ovat kyllä aivan mainioita tiloiltaan, kuten myös astetta pakuisammat Partner/Berlingo ja Caddy. Valitettavasti ulkonäkö ja käytännöllisyys ovat kytköksissä toisiinsa. Mitä laatikompi, sitä käytännöllisempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 762
5008 ja Grand Picasso ovat kyllä aivan mainioita tiloiltaan, kuten myös astetta pakuisammat Partner/Berlingo ja Caddy. Valitettavasti ulkonäkö ja käytännöllisyys ovat kytköksissä toisiinsa. Mitä laatikompi, sitä käytännöllisempi.
Picasso taitaa pohjautua C4:een, C5 Aircross 5008 sisarena on isompi. Opein sisarmalleja ei kannata myöskään unohtaa. C5 lienee jousitukseltaan paras.
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673


Pahoittelut sotkusta mutta tuolta näyttää - 18 Peugeot 5008 Allure:n takapenkki. Kontin puolella lisäpenkeillä itsekin oltuani mahtuu siellä olemaan. Isofixit on jokaisella 3 penkillä.
Kiskot jokaisella penkillä ja reunimmaisia saa kallistettua taaksepäin lekotteluasentoon.
Nuo uudet Pösöt on melko suosittuja. Tässäkin meidän tiellä on viidessä talossa 3008 tai 5008 ja muutamassa sitten 208. Itselläkin poltteli se 2008 hullujen päivien tarjous ja vähän jopa kaduttaa, etten siihen tarttunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 025
Uusi tosiaan olisi ehkä pitänyt kirjoittaa "uusin", koska onhan tuo ollut jo tovin markkinoilla.

Nyt halusivat sekoittaa pakkaa ja nimesivät jo olemassaolevan mallin uudella nimellä. Näemmä osasyynä se, että 5-paikkainen malli on nykyään C5 Aircross ja 7-paikkainen sitten Grand C4 Spacetourer.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Nissan Qashqai ison ja kalliin näköinen statusauto, mahdollista vain suomalaisten ajatustasolla :rofl:.

Onko @Joukahaine katsonut Hyundai Tucsonia tai vastaavaa Kiaa ainakin lukenut uudempien korealaisten olevan hyvinkin eurooppalaiseen makuun tehyjä.
No kallis tehokas auto kalliine vikoineenko on parempi? Pitää verrata samalla hintatasolla ja tuo uudemman mallin qashkai on ihan pätevä kastissaan. SAmaan mene KIA ja huyndai, malleja erittelemättä.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
C-Max lienee myös ihan luotettava auto, kuten Focuskin. Volkswagen Touranin heitän myös soppaan, joku muu voinee tulla kertomaan millä moottori ja vaihteistoyhdistelmillä noita ei kannata ostaa. Oma valinta olisi Honda Odyssey, mutta tahtovat olla kaikki oikealta ajettavia, joka ei itseäni varsinaisesti haittaa, mutta rouvaa kuulemma haittaa. :hammer:
2.0TDI touran oli ainakin Autobildin testeissä kaikista vikasin. C-maxista en tiedä mutta S-maxia on pidetty vikasena. Focus on vähän niin ja näin. Riippunee vuosimalleista.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Ilmeisesti siittiöni on varustettu poranterillä sillä ehkäisystä huolimatta kolmas lapsi ilmoittaa tulostaan. Pitäisi siis löytää auto mihin mahtuisi taakse 3 lastenistuinta. Olen katsellut Ford C-maxia, joka ei näyttäisi niin kammottavalta kuin jotkut ns lestabussit. Onko kokemuksia, miten sinne saa penkkejä kiinni? Istuimet on turvavyökiinnitteisiä sillä nykyisessä vuoden 2010 Focuksessa ei ole isofixejä. Seuraava askel on selvästikkin vasektomia! Ps. Sattuuko se?
S-max lienee levein. Muihin pitää tunkea.
Älä nyt katkomaan rupea. Luonnotonta. Tulee eturauhassyöpä vielä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 025
Mulla ei ollut mitään isompaa vikaa sen kolmen vuoden aikana Grand C-Maxissa. Perushuollot ohjelman mukaisesti, ei muuta.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Opelit kuluttaa sitten eniten luokassaan...eivätkä ole mitään kiihtyjiä mutta mikäs siinä tasanopeuttahan sitä yleensä ajellaan matkoja ja hyvä matka-auto varmasti. Luotettavuus - no ne opelin viat aina vain...
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
94
Perheenlisäyksen myötä vanha Clio joutaa eläkkeelle. Jokin uusi/uudehko pieniruokainen pieni farkku suunnitelmissa. Tällä hetkellä omalla listalla Peugeot 308, Hyundai i30, Ford Focus, Kia Ceed, Opel Astra, Skoda Scala. Löytyykö täältä kokemusta mikä näistä olisi erityisen hyvä tai mitä ehdottomasti kannattaa välttää? Myös hyundai ioniq on vaihtoehtona kun siitä hybridversiota saisi ihan kohtuuhintaan liisattua, mutta tuossa joutuu hieman tavaratilasta luopumaan. Toki ollaan kevyesti matkustavia, kunhan rattaat saa takaluukkuun mahtumaan.

Tärkeimmät ominaisuudet hinta, taloudellisuus, maantieajettavuus, melu. Android auto saisi myös löytyä, mikä nyt taitaa jo kaikista uusimmista malleista löytyäkin. Turvallisuus toki myös tärkeä mutta uusissa saman kokoluokan autoissa tuskin hirveitä eroja on? Ja rattaat tulee tosiaan mahtua takaluukkuun. Tällä hetkellä järkevällä hinnalla saisi liisattua vuodeksi-kahdeksi Peugeotia ja Hyundaita, joten todennäköisesti toiseen noista päädytään jos liisauksella edetään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 549
Viestejä
4 194 500
Jäsenet
70 749
Uusin jäsen
Amaattimies

Hinta.fi

Ylös Bottom