Mikä ärsyttää pyöräilijöissä (Oli: Kilpapyöräilijöiden "pakat"..)

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 981
Kuvista kommentointi on aina vaikeaa. Ihan ekana tulee mieleen että monesta autosta ei näe ihan mitään tuossa ellei aja pitkälle.

Ja näitähän riittää. Autolla ajetaan niin pitkälle hitaasti että nähdään jotain. Muutakaan keinoa ei ole.
Ajan tuosta itse viikottain ja käännyn vielä vasemmalle mikä on se vaikeampi suunta. Ei mitään ongelmaa odottaa suojatien takana. Autokin on ihan normaalimittainen 4,5m henkilöauto normaalin pituisella keulalla.

Kuten sanoit, niin turha kuvista kommentoida jos et itse ole ajanut :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 184
Tuossa Sellon kohdassa on hyvin vaikeata nähdä vasemmalle, mikäli siinä on toinen auto vieressä. Jostain syystä toinen talon kulmista on viistetty mutta toinen jätetty viistämättä. Viisto myös vasemmalle olisi ollut toivottava.

Ylipäätään tuo ulostulo on hyvin perseestä ja yleensä käytänkin Leppävaarankadun ulostuloa jo ihan selkeyden vuoksi vaikka matka jatkuukin aina Lintuvaaran suuntaan.
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
593
Koska on ihan oikeasti olemassa paikkoja joissa valehtelematta 99% autoilijoista ajaa päin peetä vaikka oikeinkin voisi ajaa. Tämä Sellon kauppakeskuksen hallista ulosajo Ratsukadulle on yksi sellainen. Voit mennä itse paikalle laskemaan kuinka moni autoilija pysähtyy odottamaan omaa ajovuoroaan tuohon suojatien taakse ja kuinka moni ajaa suoraan suojatien päälle nököttämään tukkien koko kevyenliikenteenväylän jos et minua usko.
Eli sinun kokemus yhdestä paikasta on 99% autoilijoista, no se meni juuri niin kuin ajattelin.
 
  • Tykkää
Reactions: jrp

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 981
Tuossa Sellon kohdassa on hyvin vaikeata nähdä vasemmalle, mikäli siinä on toinen auto vieressä. Jostain syystä toinen talon kulmista on viistetty mutta toinen jätetty viistämättä. Viisto myös vasemmalle olisi ollut toivottava.
No siinä näkisi ihan hyvin vasemmalle pysähtymällä ennen suojatietä jos vasemmalle kääntyvät ei ajaisi suojatien päälle norkoilemaan.
Eli sinun kokemus yhdestä paikasta on 99% autoilijoista, no se meni juuri niin kuin ajattelin.
Mitenpä muuten asiaa voisi selvittää kuin satunnaisotannalla paikasta X?
Niin sitä tutkimusta tehdään ihan tosimaailmassakin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 616
Viestejä
4 397 873
Jäsenet
73 015
Uusin jäsen
D3mbe

Hinta.fi

Ylös Bottom