Johan menee taloudellisen ajon perusteet tunteisiin. Kaasun keventäminen ja moottorijarrutus nyt luulisi olevan kaikille tuttu asia. Vähän kun saa ajokokemusta alle, niin alkaa tunnistamaan milloin kannattaa tehdä pieni extra jottei joudu pysähtymään ja sekin lähinnä sen takia, että olet arvioinut 1-3s väärin valojen vaihtumisen. Valot kun tuppaa pelaamaan samalla logiikalla samoihin kellonaikoihin. Mutta ainakin se selkeni miksi joidenkin mielestä ilmoitetut polttoaineen kulutukset ovat paljon alakanttiin ja toisten mielestä ei.Jos sä vihdintiellä näet valot ja ne vaihtuu punaiseksi ja alat rullaamaan ja hidastelemaan ettei tarvitse pysähtyä olet täysi koko vartalo kyrpä. Ensinnäki valot on niin pitkät että sun pitää madella satoja metrejä ja tuolla menee helsingin päässä melkein 50000 autoa vuorokaudessa ja sunlainen urpo kun sinne tulee matelemaan ja bensaa säästämään niin ei ihme että ruuhkat on valtavat!