Aaltoliike
Alkuperäinen jäsen
Nyt kun asiaan perehdyin, niin olisi haaveena nyt saada oled-näyttö. Voikohan ne valovuotaa?
En ole nähny yhdessäkään OLED-ruudussa valovuotoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun asiaan perehdyin, niin olisi haaveena nyt saada oled-näyttö. Voikohan ne valovuotaa?
Siinä mielessä oled näytöt on hyviä, että jokainen pikseli valaisee itsensä, eli valovuotoja ei voi tulla.Mulla on joku näyttö ostettu. Katsonu youtubea nyt että mitä tää tarkoittaa.
Niin minä onnellisena käyttäny vuodenpäivät hirmuista valovuotoista näyttöä. Joka kulma on vaalea, oon aina ajatellu että tälläinen tää pitää olla ja ei oo haitannu ikinä.
Voi vastata vaikka tänne: Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt
Ehkä tuo tai jokin vastaava jos joku löytää missä on keskustelua näytöistä, niin saa linkata.
Päivän käytön jälkeen olen kyllä tyytyväinen ostokseen eikä tarvi lähettää takaisinSamantasoinen kuin tää mun gigabyte M32U, joka oli 300e kalliimpi, sanoisin että tuohon hintaan nappiostos.
Laadukkaammasta oled kuvasta saa maksaa 1000e enemmän.
Tossa on heikko kontrasti ja värierottelukyky, ei oo hirmuisen laadukas, mutta hintaansa nähden ajaa varmasti asiansa.
Applen sitten lopulta tilasin. Niillä joilla tuollainen on, ei yleensä muuta moittimista ole ollut kuin hinta. Hinta on säädytön, mutta on sille osaksi katettakin kilpailijaan verrattuna ja osan saanee takaisin, jos joskus sen myy mikäli tekee mieli tulevaisuudessa päivittää johonkin uudempaan. Ja kun sitä kilpailevaa tuotetta Asus ei halua edes eurooppalaisille myydä.Te, joilla on Apple Studio Display, oletteko olleet tyytyväisiä siihen?
Ominaisuuksien rajoitukset tiedän mutta niiden kanssa pärjään kun olen saman näyttöpaneelin vanhallakin versiolla iMacissa tullut toimeen.
Hinta on ison puoleinen (tosin arvon säilyvyys hyvä) mutta kelvolliset vaihtoehdot edelleen nollassa.
Onko varmasti näyttö mistä ääni tulee? Näytönohjaimesta monesti kuuluu coil whineä kun näytöllä on paljon valkoista.Ostin Telialta BF:n aikoihin Asus TUF Gaming VG34VQ3B 34" -pelinäytön (VG34VQ3B), ja nyt huomaan, että näytössä on todella selkeä coil whine tyyppinen ongelma. Näyttö sihisee tai tekee korkea taajuista ininää, joka käy hermon päälle. Erityisesti korostuu jos näytöllä paljon valkoista. Taajuus muuttuu hieman, jos laskee virkistystaajuutta esim 144 --> 60 hz, mutta se on silti todella ärsyttävää. Onko tässä mitään tehtävissä vai onko se vain voi voi? Onko takuun kautta mahdollista saada uutta yksilöä tai muuta sellaista?
Tässä vielä tallenne äänestä, puhelimella (iPhone 13) pikaisesti otettu:
(Taustalla kuuluu todennäköisesti hieman ilmanvaihto/jääkaapin kompura.)Vocaroo | Online voice recorder
Vocaroo is a quick and easy way to share voice messages over the interwebs.voca.ro
Olen 99 % varma, että tulee näytöstä. Aikaisemmilla/muilla näytöillä ei kuulunut mitään vaikka näyttis pysynyt samana.Onko varmasti näyttö mistä ääni tulee? Näytönohjaimesta monesti kuuluu coil whineä kun näytöllä on paljon valkoista.
Oma Samsung G8 OLED 34" pitää ääntä. Joillakin auttanut kun ottaa näytön takapuolen valaistuksen pois käytöstä, mutta itsellä tuolla ei ollut vaikutusta. Jos Asuksessa on jotain tuollaisia ylimääräisiä ominaisuuksia niin kannattaa koittaa ottaa pois tai laittaa päälle.Ostin Telialta BF:n aikoihin Asus TUF Gaming VG34VQ3B 34" -pelinäytön (VG34VQ3B), ja nyt huomaan, että näytössä on todella selkeä coil whine tyyppinen ongelma. Näyttö sihisee tai tekee korkea taajuista ininää, joka käy hermon päälle. Erityisesti korostuu jos näytöllä paljon valkoista. Taajuus muuttuu hieman, jos laskee virkistystaajuutta esim 144 --> 60 hz, mutta se on silti todella ärsyttävää. Onko tässä mitään tehtävissä vai onko se vain voi voi? Onko takuun kautta mahdollista saada uutta yksilöä tai muuta sellaista?
Tässä vielä tallenne äänestä, puhelimella (iPhone 13) pikaisesti otettu:
(Taustalla kuuluu todennäköisesti hieman ilmanvaihto/jääkaapin kompura.)Vocaroo | Online voice recorder
Vocaroo is a quick and easy way to share voice messages over the interwebs.voca.ro
Studio Display.Mikäs olisi hyvä työnäyttö Macbook Pron pariksi? Vanha Dell 24" antautui. Kuvankäsittelyä ja toimistohommia.