Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt

Hakusessa olis pojalle PS5 käyttöön 27” näyttöä. Onko kellään kokemusta tässäkin ketjussa suositellusta Acerin VG271UM näytöstä? Hieman ristiriitaista kokemusta tuntuu löytyvän, joten olisi kiva kuulla suoria kokemuksia. Näyttäisi olevan nyt alle 200€ muutamassa paikassa, joten hinnaltaan olisi sopiva. Saa toki suositella muitakin vastaavan hintakategorian näyttöjä.

Hakusessa olis pojalle PS5 käyttöön 27” näyttöä. Onko kellään kokemusta tässäkin ketjussa suositellusta Acerin VG271UM näytöstä? Hieman ristiriitaista kokemusta tuntuu löytyvän, joten olisi kiva kuulla suoria kokemuksia. Näyttäisi olevan nyt alle 200€ muutamassa paikassa, joten hinnaltaan olisi sopiva. Saa toki suositella muitakin vastaavan hintakategorian näyttöjä.
Mä olen kaljalla ja en ehdi/jaksa nyt puhelimella sen enempää mutta tällaista kirjoitellut aiemmin. Ei oo vieläkään pahaa sanottavaa.
Itse ostin tämän näytön "kakkosnäytöksi" kuukausi sitten DNA:lta kun oli siellä 199e ja olen ollut todella tyytyväinen ostokseen. Ykkösnäyttönä on ulkoisesti saman näköinen myös 27" IPS 1440p Acerin Nitro paremmalla korkeussäädöllisellä jalalla, 240Hz virkistystaajuudella ja huonommilla väreillä. Maksoi vuosi sitten 400e. Mielestäni näistä tämä nyt linkattu on paljon parempaa vastinetta rahalle. Jalka on vähän rimpula juu mutta täysin käyttökelpoinen. Värit ainakin omaan silmään hyvät ja ihan oikeasti omaan pelaamiseen ei ainakaan vaikuta enää onko virkistystaajuus 180 vai 240 Hz.

@Pah0lain3 , Itsellä myös juurikin RX 7800 XT ja henkilökohtaisesti en ostaisi sen kaveriksi 1080p näyttöä enää herran vuonna 2024 kun tuolla näyttiksellä pelaa 1440p:kin vallan mainiosti ja tuollaisen oikeasti ihan hyvän 1440p -näytön saa 200e:lla. Toki jokainen tekee niinkuin itse tahtoo.

Tämä ollut itsellä joitain kuukausia ja vieläkin mielestäni hyvää vastinetta 199e:lle. Tällä hetkellä vähän kallis, ellei halua ostaa droonikaupasta mutta ainakin aiemmin on tämän tästä ollut tuon 199 muuallakin.

Mulla on toi Acer. Maksoin 199,90 ja olen ollut tyytyväinen. Jalka ei oo mikään paras mutta ei mikään dealbreakerkaan. Korkeussäädön puute itseni mielestä huonoin puoli. Myös jos tykkää pelatessa hakata pöytää niin sit saattaa näyttö heilua. Itse en hakkaa niin ei oo haitannut.

Saanut useammista kaupoista tämän tästä 200e ja nähtävin äskettäin jopa 190e eli tällä hetkellä "ylihintainen".

Asusta en ostais pelihommiin kun on VA -paneeli. MSI:stä ei kokemusta.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 610
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom