Itsekin katselin tuota ja lisäksi Gigantista samsungia: Samsung Odyssey C32JG56 31.5"e; kaareva pelinäyttö - PelinäytötAjatuksia tästä 11.11. Singles day tarjousnäytöstä ?? Käytännössä haluaisin 32" 4K 240Hz 100% Adobe RGB, HDR1000, näytön. Edes 144Hz 32" tuumaisia 4K näyttöjä ei ole semi järkevässä hintaluokassa ollenkaan tarjolla. Niin ehkä sitä vois ostaa tälläsen edullisen välimallin. Blackstorm 27" QHD -pelinäyttö 259,11
"
NVIDIA G-SYNC -yhteensopivuus synkronoi näytön päivitystiheyden näytönohjaimen kanssa sulavat visuaalit ja viiveettömän pelikokemuksen. Voit nauttia paremmista yksityiskohdista ja 77 % suuremmasta näytön tilasta kuin saisit tavallisilta Full HD (1920 x 1080) -näytöiltä. Paneeli kattaa DCI-P3 sekä 95% B1.07B -väriavaruuksista.
Ominaisuudet:
"
- Tuumakoko: 27"
- Resoluutio: 2560 x 1440, 165 Hz*
- Paneeli: Innolux AAS
- Kuvasuhde: 16:9
- Liitännät: HDMI 2.0, DisplayPort 1.2
- Vasteaika: 8 ms
- Kirkkaus: 350 cd/㎡
- Kontrasti: natiivi 3000:1
- Pikselikoko: 0,2331mm
- Näytön pinta: heijastamaton (anti-clare)
- Katselukulmat: 178°(H) / 178°(V)
- USB -portit : 1x USB-A 5V 1A (Vain virta, eli esim. puhelimen lataukseen)
- Kallistus : +15°~-5°
- Kääntö: ei
- Pivot-säätö : ei
Isomman näytön hankkimista olen miettinyt pitkään, mutta aina olen sen laittanut sitten jäihin kun minulla on kuitenkin kaksi 24" 60hz näyttöä, jotka periaatteessa ajavat asiansa. Haluaisin kuitenkin isomman näytön työskentelyyn ja leffojen katsomiseen sängyltä. Eipä pelaamisessakaan varmaan olisi haittaa isommasta ruudusta ja paremmista hertzeistä. Koneessa on GTX 970, joten tehoa ei mahdottomasti löydy, mutta kai tuolla CS:GO pyörisi vähän paremmillakin freimeillä. Vähintään työpöytäkäytössä tuo 1440p tulisi varmasti myös tarpeeseen. Vähintään 27" ruutu saisi olla, mutta uskoisin, että tuo 32" voisi olla minulle parempi. Jätän kuitenkin tuon 24" IPS-näytön toiseksi näytöksi pöydälle jos pienempää ruutua kaipaa.
Ei ole tietoa noista G-synceistä ja AMD freesynceistä, mutta ilmeisesti pitäisi olla G-syc, jos haluaisi jotain hyötyä saada. En tiedä vaan kuinka suuri ero tuossa olisi. Toisaalta näyttistä saatan joutua päivittämään jossain vaiheessa ja näyttö on varmaan käytössä aika paljon pidempään, joten en ehkä liikaa tuohon jämähtäisi.