Moi! Nyt tarttisi apuja fiksummilta oikean kopan löytämiseen. Tarkoituksena on tilata puusepältä mittatilauksena TV-taso, jonka sisälle on tulossa kaiuttimet ja tietokone.
Nykyinen kokoonpano makaa fractalin define r6 kotelossa, joka on melkoinen jööti. Nyt olisi sitten etsinnässä kompakti kotelo, joka sopisi TV tason sisälle. Toi itse kotelo tulee olemaan piilossa, joten ulkonäöllä ei ole väliä. Tarvittaessa voin päivittää myös emolevyn, jos siitä olisi apuja, koska toi nykyinen on ATX kokoinen. Koneeseen olen päivittänyt alkuperäisen tilauksen jälkeen 16gb lisää rammia, joten 4 muistipaikkaa pitäisi olla. Lisäksi hommannut toisen 2,5” SSD:n eli uuteen koppaan pitäisi saada myös kaksi sellaista mahdutettua.
Onko tuollaisia kuution muotoisia tms. koteloita saatavilla, jotka voisi sopia tähän tarkoitukseen?
Kotelon budjetti maks 300€, mielummin tietysti vähemmän.
Ei olla siis vielä ilmoitettu puusepälle noita haluttuja mittoja, mutta ajatuksena olisi, että tason sisätilankorkeus olisi maksimissaan 30cm ja käytettävä syvyys noin 35cm. Leveys on helpompi ratkaista eli sen säätäminen ei ole ongelma.
Ps. Tajusin samalla, että tämä mun kokoonpano ei ole ihan tuoreimmasta päästä, mutta toimii edelleen hyvin omassa käytössä