Mikä auto minulle?

Mitäs mieltä foorumin ammattilaiset Dacia Duster/Bigster?
Harkinnut jos uutena hommaisi ja noissa hintaeroa vain 1000€ niin järkevämpää vain Bigsteri hommata? Mitä muita vaihtoehtoja ja kannattaako välttää Daciaa? Semmonen auto joka tarkoitus pitää ainakin seuraavat 10 vuotta.
Jos autoa pitää 10v niin tylsästi katselisin itse Toyotan suuntaan. Toyota Easy ”takuu” kestää sen 10v ja muuten aika vähävikaisia ovat. Hinta toki jotain muuta kuin Dacialla. Daciasta ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta jostain syystä Renault ei herätä luottamusta, jos 10v ajan pitäisi käyttää.

Mitäs mieltä foorumin ammattilaiset Dacia Duster/Bigster?
Harkinnut jos uutena hommaisi ja noissa hintaeroa vain 1000€ niin järkevämpää vain Bigsteri hommata? Mitä muita vaihtoehtoja ja kannattaako välttää Daciaa? Semmonen auto joka tarkoitus pitää ainakin seuraavat 10 vuotta.
Oletko katsonut 2025 vuosimallin Citroen C3 Aircross 1.2 bensakonella, jossa on jakopää Ketjulla. Hinta 24 K ja Saksasta saisi noin 16 K kunhan katsoo, että käytetyn auton kriteerit täyttyvät.

Daciaa saattaa edelleen osittain vaivata tietynlainen maine siitä, että ensinnäkin on halpuutettu auto moneen verrattuna, ja siitä että aiemmin Dacia käytti malleissaan enemmän vanhaa Renaultin ym. osaa. Nykyäänkin osia toki jaetaan, mutta ainakaan alustan suhteen ei käsittääkseni mennä enää vanhan sukupolven Renaultin tavaralla. Muistaakseni aiemmin Dacia on aika herkästi esiintynyt katsastustilastoissa epäimartelevassa valossa. Näistä uusista on paha sitten sanoa ennen kuin vuosia kertyy. Mun silmään Duster näyttää nykyään ihan kivalta.

Oliko siinä Bigsterissä sitten samat moottorit kuin Dusterissa?

Statistiikka

Viestiketjuista
291 271
Jäsenet
80 036
Uusin jäsen
SubZan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom