- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 906
Nokkien välinen ketju voi olla ehkä vaihto kunnossa, tai sitten ei, tuon huomaa käyntiäänestä, jos kuluu kannen päästä tyhjäkäynnillä ketjun rohinaa ja kone kuulostaa dieselille niin menee vaihtoon, töineen n. 4-500€ korjaamolla, korkapaine pumpun painin kuppi kannattaa vaihtaa noilla kilsoilla jos ei oo koskaan vaihdettu, öljynvaihtovälit vaikuttaa kulumiseen, kupin hinta 50€ vaihto 30-60min, jakopään remontille suositus on 6 vuotta suomessa, suositellut kilsat 120tkm eli 3 vuoden päästä olisi vaihto jos kilsat ei täyteen. Jonkun verran näistä on myös menny nokan säätöpyöriä hajalle, öljyrenkaita näistä menee poikki tuosta säätöpyörän kotelosta, tuo aiheuttaa myös kovaa nakutusta rikki ollessaan.![]()
Volkswagen Passat 2.0 Comfortline Variant Farmari 2006 - Vaihtoauto
Nyt myynnissä Volkswagen Passat 2.0 Comfortline Variant , 180 600 km, 2006 - Valkeakoski. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.m.nettiauto.com
Onko ton ikäset passatit tuolla moottorilla ihan pommeja? Emännälle tosiaan yhä etitään autoa työmatkaan. N. 20km motaria ja kaupungissa pyöriskelyä 5km. Farmari olisi koiran kannalta hyvä.
Budjetti nousi nyt jo 5ke kun 3-4ke ei oikein saa ainakaan kuin ranskiksia. Pari focusta käytiin myös kattomassa ja ei siinä autossa mitään vikaa kuulemma ole, yksilöt vain kaikki kaipasivat heti huoltoa.
Tuossa pari youtube videotani ennen ja jälkeen ketjuremontin ja nokkapyörä remontin niin tiedät miltä ehjä fsi kone suurinpiirtein kuulostaa, tämä toki turbolla mutta sama kone kuitenkin.
Viimeksi muokattu: