Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä tulee itsekin harrastettua. Tietty siinäkin on muuttujia, kuten sopivat välit jotka itsekin jo mainitsit. Joskus se sopiva paikka tehdä tilaa on vasta letkan päässä.Muiden huomioonottaminen on se, mikä monilta autoilijoilta puuttuu. Jos esim. itse motarilla ohittelen pitkää autoletkaa ja huomaan että vasemmalla kaistalla tulee takaani joku, joka haluaa ajaa nopeampaa, niin nappaan itse auton oikealle kaistalle sopivaan väliin ja kun nopeampi on mennyt ohi, niin jatkan ohittamista omalla nopeudellani. Mitään haittaa tästä ei minulle ole, mutta auttaa kanssakulkijaa. Tuollaista huomioonottamista toivoisin kaikilta.
Menee vähän pieleen, kun todellista ylinopeutta ajavilla harvemmin on niitä roikkujia siellä perseessä. Jos 69% ärsyyntyy perässä roikkujista, niin noin 69% autoilijoista ei osaa ajaa paskaakaanRajoitus +- muutama km/h on se alue, jossa on ihan saatananmoinen Benny Hill -show käynnissä jatkuvalla syötöllä, liikenteeseen keskittyminen täysin 0. Aidosti taidoiltaan ja/tai havainnointikyvyltään rajoitetut ajavat yleensä selvästi hiljempaa ja niin epävarmasti, että niitä pystyy varomaan eri tavalla.
Tätä tulee itsekin harrastettua. Tietty siinäkin on muuttujia, kuten sopivat välit jotka itsekin jo mainitsit. Joskus se sopiva paikka tehdä tilaa on vasta letkan päässä.
Yksittäisessä tapauksessa näin, mutta yleensähän se ärsyyntyminen ei kroonistu satunnaisista ongelmista vaan toistuvasti tapahtuvasta ilmiöstä. Ja silloin päästään myös siihen, että on väliä miten itse ajaa ja ajattelee. Toinen ärsyyntyy kun peruutuspeilissä näkyy ajovalot, toinen vasta siinä kohtaa kun ollaan niin lähellä ettei ajovaloja näy.Se perrässä roikkuminen on ihan se perässä roikkujan taitamattomuutta.
Yksittäisessä tapauksessa näin,
mutta yleensähän se ärsyyntyminen ei kroonistu satunnaisista ongelmista vaan toistuvasti tapahtuvasta ilmiöstä. Ja silloin päästään myös siihen, että on väliä miten itse ajaa ja ajattelee. Toinen ärsyyntyy kun peruutuspeilissä näkyy ajovalot, toinen vasta siinä kohtaa kun ollaan niin lähellä ettei ajovaloja näy.
Jatkuvasti alinopeutta vasurilla km-tolkulla ajavat nelikaistaisella ei valitettavasti ole mikään erikoistapaus, varsinkin aamuruuhkiin löytyy aina ne "erikoistapaukset" sinne satojen metrien jonon keulaan. Tämän yhden erikoistapauksen virhe sitten kertaantuu jonossa, kun porukka hermostuu. Jos seuraa liikennettä tarkasti, niin yllättävän harva itse asiassa (omilla ajoreiteilläni) välittömästi siirtyy hiillostamaan sellaiselle etäisyydelle, mitä pitäisin häiritsevänä. Vasta siinä kohtaa, kun edellä menevä ei ymmärrä reagoida, alkaa lipuminen pikkuhiljaa kohti. Toki jos se erityistapaus siinä edessä vasta tässä kohtaa havahtuu takana olijaan, niin varmasti tulee väärä tilannekuva.No vakavasti, eiköhän se yleistäen ole se roikkuja virhe. Sitten ne yksittäiset erikoistapaukset missä voi nähdä muutakin.
Keskustelun sotkemista ?Jatkuvasti alinopeutta vasurilla km-tolkulla ajavat nelikaistaisella ei valitettavasti ole mikään erikoistapaus, varsinkin aamuruuhkiin löytyy aina ne "erikoistapaukset" sinne satojen metrien jonon keulaan. Tämän yhden erikoistapauksen virhe sitten kertaantuu jonossa, kun porukka hermostuu. Jos seuraa liikennettä tarkasti, niin yllättävän harva itse asiassa (omilla ajoreiteilläni) välittömästi siirtyy hiillostamaan sellaiselle etäisyydelle, mitä pitäisin häiritsevänä. Vasta siinä kohtaa, kun edellä menevä ei ymmärrä reagoida, alkaa lipuminen pikkuhiljaa kohti. Toki jos se erityistapaus siinä edessä vasta tässä kohtaa havahtuu takana olijaan, niin varmasti tulee väärä tilannekuva.
Tämän yhden erikoistapauksen virhe sitten kertaantuu jonossa, kun porukka hermostuu.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.