Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Suurin osa Toyota kuskeista on varmaan siellä +50v iässä, iässä jolle se vauhti ei ole enää pääasia ja mua ei haittaa hitaammat kuljettajat, mua haittaa ne hitaammat kuljettajat jotka luulee, että hänellä on oikeus hidastaa muidenkin matkaa, siinä on iso ero ja näitä mulkkuja löytyy joka merkiltä.
Nämä samat Toyotistit kyllä löytää sen kaasupolkimen kun niistä ajaa ohi tai ohituskaistan tullessa yrittää ohittaa satasta ajamalla. Yhtäkkiä se Kalevi kelaakin siihen Toyotaan 120km/h satkun alueella. Lähtökohtaisesti ei kaikki Toyotat, mutta aina se on Toyota. Emmä muista Citikkaa ohittaessani törmääväni tähän ilmiöön, tai BMW:n tai edes Audin kohdalla. Volvoistakin pääsee ohi näppärästi, mutta anna olla kun Toyotakuski näkee et joku on tulossa ohi, niin silloin onkin yhtäkkiä kiire blokata. Siitä kun painaa vähän suuremmalla vauhdilla, niin yleensä saa pitkien vilautuksia tai pitkät päällä perseessä ajamista. Tätä todistaa viikottain ykköstiellä, kasitiellä, ysitiellä, nelostiellä, kehäteillä, Länsiväylällä jne.

Nämä samat Toyotistit kyllä löytää sen kaasupolkimen kun niistä ajaa ohi tai ohituskaistan tullessa yrittää ohittaa satasta ajamalla. Yhtäkkiä se Kalevi kelaakin siihen Toyotaan 120km/h satkun alueella. Lähtökohtaisesti ei kaikki Toyotat, mutta aina se on Toyota. Emmä muista Citikkaa ohittaessani törmääväni tähän ilmiöön, tai BMW:n tai edes Audin kohdalla. Volvoistakin pääsee ohi näppärästi, mutta anna olla kun Toyotakuski näkee et joku on tulossa ohi, niin silloin onkin yhtäkkiä kiire blokata. Siitä kun painaa vähän suuremmalla vauhdilla, niin yleensä saa pitkien vilautuksia tai pitkät päällä perseessä ajamista. Tätä todistaa viikottain ykköstiellä, kasitiellä, ysitiellä, nelostiellä, kehäteillä, Länsiväylällä jne.

Joidenkin kohdalla saatuu sählääjiä enemmän kuin toisille, aikataulut, paikat varmaan vaikuttaa.

120 näin talvirajoituksilla varmaan jotain triggerointiä, mutta se Toytotan vakkari siine maltillisempaa usein syynä, varsinkin jos ohituskaistan alussa jotain profiili muutosta miksä saa vakkari korjaan nopeutta ylöspäin. Toinen sitten ne pätkät missä talvirajoitusten aikaan ohituskaista osuudella satku, niin siinä rajoituksen muututtua nostetaan vauhti uuteen rajoitukseen.

Omalla pienellä tuuri otannalla ne Toyota kuskit jotka polkasee maantiellä 120, niin on perässä tulian kannalta yleensä harmittomia, tai jos sekoilevat niin ehkä siinä merkkikuski ajalee äiteen laina-autolla.

Siinä olen samaa mieltä, että jos joku ajaa reilua alinopeutta, on se Toyota, mutta että suurimman osan ongelmista aiheuttaa Toyota kuski, en allekirjoita.

Siinä olen samaa mieltä, että jos joku ajaa reilua alinopeutta, on se Toyota, mutta että suurimman osan ongelmista aiheuttaa Toyota kuski, en allekirjoita.
Epäilemättä näin ja mä olen varmasti biasoitunut kohti Toyotia enemmän, kuin keskivertoihminen. Ts. tulee huomattua herkemmin käytöstä juuri tuosta kohderyhmästä.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 283
Jäsenet
80 860
Uusin jäsen
Rovery

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom