Jos ei vielä tiedä mitä tilaa, niin ehdottomasti näin, mutta omassa esimerkissäni tosiaan kyse siitä, että halutaan varmistua mitä "kaikki mausteet" tarkoittaa. Se vertautuu ehkä hitaaseen ohittamiseen. Ollaan jo lähdetty ohittamaan vs. ollaan tilattu se lihis, mutta käsitellään vielä tarkentavia kysymyksiä.Mä olen näin jopa tehnytkin. Jos en ole osannut päättää mitä tilaan, niin annan seuraavan tilata välissä. Sama kaupan kassalla kun takaa tulee yhtä tai kahta tuotetta ostava. Annan mielelläni mennä ensin, koska minulla menee latoessa joka tapauksessa pidempään kuin mitä hänellä ostoksia suorittaessa. Ihan perus käytöstapoja mielestäni.
Teen tosin tämän omaehtoisesti ennen kuin kenenkään tarvitse hoputtaa. Jos hoputtaa niin hyvin nopeasti on hoputtaja nipussa jos asiansa riittävän epäkohteliaasti ilmoittaa.
Minäkin annan sen pientä pussillista pulloja palauttavan mennä ensin, jos itse palautan vaikka jätesäkillistä pulloja. Jos en tiedä mitä olen tilaamassa, niin sanon, että mene sinä vaan ensin. Ne on nyt hieman eri skenaarioita. Nyt oli tosiaan puhe sellaisista tilanteista, joissa toiminta on jo käynnissä, mutta se koetaan hitaaksi.