Osan mielestä otsikon alle kuuluu kuskit jotka pysäköimällä vie useamman paikan, varsinkin jos kyse ei edes ole ajoneuvosta joka tarvitsee kaksipaikkaa.
Juu ja ihan minun mielestäni myös Silti teen sen ihan tietoisesti suojellakseni omaani. Eli minulla prioriteetti menee niin, että jos pitää valita oman auton turvallisuus tai muiden miellyttäminen, niin valitsen ensimmäisen.
Kuitenkin hyvä huomioida, että sinänsä minä en vie useampaa paikkaa, sillä paikkoja ei ole merkitty (tai merkinnät ovat lumen alla piilossa). Sanoisin mieluummin, että vien reilummin tilaa. Ja tämäkin vain siinä tapauksessa, että siinä kadun varressa on jo lähtökohtaisesti pienempi tila kuin normaalisti kaksi paikkaa veisi. Jos siinä olisi ihan normaalin kahden paikan verran tilaa, niin silloin pysäköin ihan normaalisti toisen auton perään tai eteen ja siihen jää normaali reilu tila seuraavallekin pysäköidä. Mutta jos tilaa on niin naftisti, että se vapaa tila jäisi niin pieneksi, että siihen pysäköinti ei enää ihan joka kuskilta onnistukaan, niin silloin teet tuon oman ratkaisuni.
Viimeksi muokattu: