K-Astrassa on ihan hyvin tehty, mutta G20 3-sarjan BMW vie voiton: Voit itse valita palaako perävalot päiväajovalojen kanssa vai ei valikosta. Kun laitat aina palamaan niin käytännössä autossa on aina valot päällä kun olosuhteet edellyttävät. Hämärätunnistin on myös riittävän herkkä. Lisäksi mittaristossa vasemmalla näkyy kun on perävalot päällä ja sen yläpuolella merkkivalo varsinaisille ajovaloille vielä.
Lisäksi autosta ei voi kytkeä ajovaloja pois päältä moottorin ollessa käynnissä. Parkkeja ei voi kytkeä päälle ellei nopeus ole alle 20km/h.
Käytännössä kun käy asettamassa takavalot päälle, ei autolla voi ajaa ilman joitain valoja eteen/taakse edes vahingossa/tahallaan. Pimeällä et saa päiväajovaloja päälle, vaikka yrittäisit, ajovalot palavat aina kun auto "käynnistetään" ja parkit toki saat päälle itse pimeälläkin, mutta käytännössä kun starttaat auton, on pimeällä/hämärässä autossa aina täydet ajovalot päällä.
Yhtäkään G20-korimallin BMW:tä ette varmasti näe pimeässä ilman perävaloja, sillä kun ei voi pimeässä ajaa ilman perävaloja (ellei sitten ole perävalot oikeasti rikki).
BMW on vain parempi auto.